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インドネシアでのトイレケア


Toilet Care in Indonesia

いくつかのトイレケアカテゴリーで売上が目立っているが、2021年も引き続きトイレ用液体・泡沫が優勢である。これらの製品は、インドネシアの消費者の間で、他のタイプのトイレケア製品と比較して高い認知度を享... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月3日 US$990
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18 英語

 

サマリー

いくつかのトイレケアカテゴリーで売上が目立っているが、2021年も引き続きトイレ用液体・泡沫が優勢である。これらの製品は、インドネシアの消費者の間で、他のタイプのトイレケア製品と比較して高い認知度を享受しています。これらの製品は多目的であることが知られており、トイレの床や陶器の壁、便器の縁の洗浄など、トイレでのさまざまな用途に使用することができます。しかし、その用途に関わらず、消費者はトイレットリキッド/フォームを「トイレの掃除」と認識しています。

この調査レポートはインドネシアのトイレットケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品トイレタリー機器、ITB、トイレタリー錠剤/粉末、トイレタリー洗浄システム、トイレタリー液体/発泡体。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* トイレケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Toilet Care in Indonesia
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

TOILET CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Toilet liquids/foam continues to dominate due to the limited competition
Urbanisation also drives strong growth
SC Johnson & Son leads toilet care with its popular Bebek brand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Dynamic growth forecast as consumers are more aware of hygiene
Wider availability and urbanisation will stimulate growth
Move towards e-commerce set to continue
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Although sales are notable in several toilet care categories, toilet liquids/foam continued to dominate in 2021. These products enjoy higher awareness amongst Indonesian consumers compared with other types of toilet care products. They are known for their multi-purpose properties and can be used for a number of different functions in the bathroom, such as cleaning bathroom floors, ceramic walls and toilet rims. Regardless of their intended function, consumers perceive toilet liquids/foam as bein...

Euromonitor International's Toilet Care in Indonesia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: In-Cistern Devices, ITBs, Toilet Care Tablets/Powders, Toilet Cleaning Systems, Toilet Liquids/Foam.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Toilet Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Toilet Care in Indonesia
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

TOILET CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Toilet liquids/foam continues to dominate due to the limited competition
Urbanisation also drives strong growth
SC Johnson & Son leads toilet care with its popular Bebek brand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Dynamic growth forecast as consumers are more aware of hygiene
Wider availability and urbanisation will stimulate growth
Move towards e-commerce set to continue
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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