実験室用使い捨て製品の世界市場調査&予測、製品別(ピペット、チップ、キュベット、チューブ、皿、マスク、バイアル、検体容器、輸送バイアル、その他)、素材別(ガラス、プラスチック)、エンドユーザー別(学術・研究機関、受託研究機関、診断ラボ、その他)、地域分析、2022-2029年Global Laboratory Disposable Products Market Size study & Forecast, by Product (Pipettes, Tips, Cuvettes, Tubes, Dishes, Masks, Vials, Specimen Containers, Transport Vials, Others), by Material (Glass, Plastic), by End User (Academic and Research Institutes, Contract Research Organizations, Diagnostic Laboratories, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のラボラトリー用使い捨て製品市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。研究室用使い捨て製品市場とは、科学・実験機器産業の... もっと見る
サマリー世界のラボラトリー用使い捨て製品市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。研究室用使い捨て製品市場とは、科学・実験機器産業のうち、研究室で使用される使い捨て製品の生産、流通、販売を扱うセグメントを指します。これらの製品には、使い捨て手袋、ピペット、試験管、シャーレ、フィルターなど、1回限りの使用を前提に設計され、使用後に廃棄されるアイテムが含まれます。世界の実験室用使い捨て製品市場の主な推進要因は、質の高い研究に対する需要の増加、研究活動の増加、病気の診断と治療への注目の高まりです。さらに、実験室用使い捨て製品に対する政府の取り組みや技術の進歩が、予測期間2022年から2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。2019年、欧州連合は、安全性とトレーサビリティの向上に焦点を当て、実験室用使い捨て製品を含む医療機器に関する新しい規制を導入しました。同様に、2020年には、英国政府がCOVID-19パンデミック対策として、実験室用使い捨て製品の製造と流通を支援するための資金を提供しました。しかし、実験室用使い捨て製品の高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 実験室用使い捨て製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、定評のある製薬会社やバイオテクノロジー企業の存在により、収益面で優位を占めています。これらの分野では、研究開発活動が盛んであるため、実験用使い捨て製品の需要が高い。アジア太平洋地域は、ヘルスケア産業におけるこれらの製品の需要の高まりにより、実験室用使い捨て製品市場で大きな成長を遂げることが期待されています。また、中国やインドなどの国々では、研究開発活動への投資が増加していることも市場を牽引しています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: カーディナル・ヘルス トーマス・サイエンティフィック メディカスヘルス セラパック(アバントール) ダイナレックス・コーポレーション サーモフィッシャーサイエンティフィックインク マッケソン・メディカル・サージカル・インク メドライン・インダストリーズ・インク ビーディー アジレント・テクノロジー株式会社 市場の最近の動向 Greiner Bio-One International GmbHは、2020年9月に製造施設の拡張を発表し、これにより使い捨て製品を含む実験用消耗品の増産が可能になるとしています。 Corning Incorporatedは、2020年2月にAxygen BioScience, Inc.の買収を発表し、これによりピペットチップや微量遠心分離チューブなどの使い捨て製品を含む、コーニングの実験用消耗品のポートフォリオが拡大する。 世界の研究室用使い捨て製品市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、素材、エンドユーザー、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 ピペット チップ キュベット チューブ 食器 マスク バイアル 検体容器 トランスポートバイアル その他 素材別 ガラス プラスチック エンドユーザー別 学術・研究機関 受託研究機関 診断ラボラトリー その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Laboratory Disposable Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Laboratory Disposable Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Laboratory Disposable Products Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Laboratory Disposable Products Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Laboratory Disposable Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Laboratory Disposable Products Market Dynamics 3.1. Laboratory Disposable Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased demand for high-quality research 3.1.1.2. Growing number of research activities 3.1.1.3. Increased focus on disease diagnosis and treatment. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Laboratory Disposable Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives for Laboratory Disposable Products 3.1.3.2. Technological advancements Chapter 4. Global Laboratory Disposable Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Laboratory Disposable Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Laboratory Disposable Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Pipettes 6.4.2. Tips 6.4.3. Cuvettes 6.4.4. Tubes 6.4.5. Dishes 6.4.6. Masks 6.4.7. Vials 6.4.8. Specimen Containers 6.4.9. Transport Vials 6.4.10. Others Chapter 7. Global Laboratory Disposable Products Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Laboratory Disposable Products Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Glass 7.4.2. Plastic Chapter 8. Global Laboratory Disposable Products Market, by End User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Laboratory Disposable Products Market by End User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Academic and Research Institutes 8.4.2. Contract Research Organizations 8.4.3. Diagnostic Laboratories 8.4.4. Others Chapter 9. Global Laboratory Disposable Products Market, Regional Analysis 9.1. Laboratory Disposable Products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Laboratory Disposable Products Market 9.2.1. U.S. Laboratory Disposable Products Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Laboratory Disposable Products Market 9.3. Europe Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Laboratory Disposable Products Market 9.3.2. Germany Laboratory Disposable Products Market 9.3.3. France Laboratory Disposable Products Market 9.3.4. Spain Laboratory Disposable Products Market 9.3.5. Italy Laboratory Disposable Products Market 9.3.6. Rest of Europe Laboratory Disposable Products Market 9.4. Asia-Pacific Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.4.1. China Laboratory Disposable Products Market 9.4.2. India Laboratory Disposable Products Market 9.4.3. Japan Laboratory Disposable Products Market 9.4.4. Australia Laboratory Disposable Products Market 9.4.5. South Korea Laboratory Disposable Products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Laboratory Disposable Products Market 9.5. Latin America Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Laboratory Disposable Products Market 9.5.2. Mexico Laboratory Disposable Products Market 9.6. Rest of The World Laboratory Disposable Products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Cardinal Health 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Thomas Scientific 10.2.3. Medicus Health 10.2.4. Therapak (Avantor) 10.2.5. Dynarex Corporation 10.2.6. Thermo Fisher Scientific Inc. 10.2.7. McKesson Medical-Surgical Inc 10.2.8. Medline Industries, Inc. 10.2.9. BD 10.2.10. Agilent Technologies, Inc Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Laboratory Disposable Products Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. The Laboratory Disposable Products market refers to the segment of the scientific and laboratory equipment industry that deals with the production, distribution, and sale of disposable products used in laboratories. These products include items such as disposable gloves, pipettes, test tubes, petri dishes, filters, and other items that are designed for single-use and are disposed of after use. The major driving factors for the Global Laboratory Disposable Products Market are Increased demand for high-quality research, growing number of research activities and increased focus on disease diagnosis and treatment. Moreover, government initiatives for Laboratory Disposable Products and technological advancements are creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Laboratory Disposable Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Laboratory Disposable Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Laboratory Disposable Products Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Laboratory Disposable Products Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Laboratory Disposable Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Laboratory Disposable Products Market Dynamics 3.1. Laboratory Disposable Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased demand for high-quality research 3.1.1.2. Growing number of research activities 3.1.1.3. Increased focus on disease diagnosis and treatment. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Laboratory Disposable Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives for Laboratory Disposable Products 3.1.3.2. Technological advancements Chapter 4. Global Laboratory Disposable Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Laboratory Disposable Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Laboratory Disposable Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Pipettes 6.4.2. Tips 6.4.3. Cuvettes 6.4.4. Tubes 6.4.5. Dishes 6.4.6. Masks 6.4.7. Vials 6.4.8. Specimen Containers 6.4.9. Transport Vials 6.4.10. Others Chapter 7. Global Laboratory Disposable Products Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Laboratory Disposable Products Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Glass 7.4.2. Plastic Chapter 8. Global Laboratory Disposable Products Market, by End User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Laboratory Disposable Products Market by End User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Laboratory Disposable Products Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Laboratory Disposable Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Academic and Research Institutes 8.4.2. Contract Research Organizations 8.4.3. Diagnostic Laboratories 8.4.4. Others Chapter 9. Global Laboratory Disposable Products Market, Regional Analysis 9.1. Laboratory Disposable Products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Laboratory Disposable Products Market 9.2.1. U.S. Laboratory Disposable Products Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Laboratory Disposable Products Market 9.3. Europe Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Laboratory Disposable Products Market 9.3.2. Germany Laboratory Disposable Products Market 9.3.3. France Laboratory Disposable Products Market 9.3.4. Spain Laboratory Disposable Products Market 9.3.5. Italy Laboratory Disposable Products Market 9.3.6. Rest of Europe Laboratory Disposable Products Market 9.4. Asia-Pacific Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.4.1. China Laboratory Disposable Products Market 9.4.2. India Laboratory Disposable Products Market 9.4.3. Japan Laboratory Disposable Products Market 9.4.4. Australia Laboratory Disposable Products Market 9.4.5. South Korea Laboratory Disposable Products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Laboratory Disposable Products Market 9.5. Latin America Laboratory Disposable Products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Laboratory Disposable Products Market 9.5.2. Mexico Laboratory Disposable Products Market 9.6. Rest of The World Laboratory Disposable Products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Cardinal Health 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Thomas Scientific 10.2.3. Medicus Health 10.2.4. Therapak (Avantor) 10.2.5. Dynarex Corporation 10.2.6. Thermo Fisher Scientific Inc. 10.2.7. McKesson Medical-Surgical Inc 10.2.8. Medline Industries, Inc. 10.2.9. BD 10.2.10. Agilent Technologies, Inc Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(RFID)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の医療診断分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(laboratory)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |