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フラクトオリゴ糖の世界市場 - 2023-2030


Global Fructo-Oligosaccharides Market - 2023-2030

概要 フルクトオリゴ糖の世界市場は、2022年に32.1億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間に年平均成長率8.1%で成長し、2030年には59.9億米ドルに達すると予測されている。 フラクトオリゴ糖は甘味強度が低く、... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
フルクトオリゴ糖の世界市場は、2022年に32.1億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間に年平均成長率8.1%で成長し、2030年には59.9億米ドルに達すると予測されている。
フラクトオリゴ糖は甘味強度が低く、非カリ原性で、水溶性食物繊維として使用される。同製品は低カロリーであるため、乳児用製剤、食品・飲料、栄養補助食品、動物飼料、医薬品など、食品・非食品分野のさまざまなカテゴリーで砂糖の代替品として利用されている。本製品は、液体や固体の形態で入手可能であり、必要な製品に便利かつ効果的に応用できる。
製品の様々な機能的利点は、より多くの生産に対する製品需要を促進する。製品製造におけるメーカーの持続可能な慣行の採用は、世界レベルでの市場の積極的な拡大をもたらしている。メーカー各社は、低エネルギー原単位と廃水ゼロという持続可能性へのコミットメントの一環として、グリーンケミストリーに投資している。例えば、TATA Chemicals Limitedは、砂糖からフラクトオリゴ糖を製造する技術である発酵プラットフォームを開発した。
市場の成長を支配したのは北米である。CDCによると、約3,730万人のアメリカ人が糖尿病を患っており、アメリカ人口の約11.3%を占めている。生活習慣病の有病率の増加は消費者の健康意識を高め、北米における砂糖代替品のニーズを促進し、市場成長にプラスの影響を与えている。
ダイナミクス
フラクトオリゴ糖の機能的利点
フラクトオリゴ糖は非カリ原性で、水溶性食物繊維として使用される。水溶性食物繊維の優れた供給源であり、便秘の軽減または解消を促進します。また、食中毒に関連する有害細菌を抑制することで、消化管内の健康な細菌の増殖をサポートする。
フラクトオリゴ糖は難消化性で、そのまま小腸を通過して大腸に至り、そこで消化管の健康維持に役立つ健康な細菌の増殖をサポートする。フラクトオリゴ糖はプレバイオティクス・サプリメントの原料として使用されている。フラクトオリゴ糖は、ミネラルの吸収を改善するなどの有益な生理学的効果がある。
代替糖としてのフラクトオリゴ糖の高い利用率
世界保健機関(WHO)の2022年の統計によると、世界で10億人以上が肥満に苦しんでおり、6億5千万人が成人、3億4千万人が青少年である。WHOの2022年の統計によると、肥満の深刻さは子供にも増加しており、最大3900万人を占めている。
IDF糖尿病アトラス2021によると、世界で5億3,700万人の成人が糖尿病を患っている。同団体の報告によると、有病率は急速に増加しており、2030年には6億4300万人に達すると推定されている。高カロリー摂取による肥満と糖尿病の世界的な有病率の増加に伴い、低カロリーの代替甘味料の必要性が高まっている。
フラクトオリゴ糖は、主に低カロリーの代替甘味料として使用されている。繊細な甘味でカロリーが低く、ショ糖の半分以下のカロリーしかありません。フラクトオリゴ糖は難消化性で、血糖値に影響を与えない。これらは代替糖として様々な食品用途に使用され、市場の成長を牽引している。
フラクトオリゴ糖の高コストと潜在的副作用
フラクトオリゴ糖の高コストは、世界市場成長の主要な抑制要因の一つとなり得る。低い収率、高い生産コスト、複雑な精製と品質管理は、フラクトオリゴ糖の高コストの要因のいくつかである。価格に敏感なエンドユーザーは、この製品を置き去りにして、より安価な他の砂糖代替品を取り上げる可能性がある。
フラクトオリゴ糖の過剰摂取は、下痢、腹部膨満感、胃痙攣などの副作用を引き起こす可能性がある。この副作用は、果糖不耐症に起因することもある。多量の使用は胃の苦痛につながり、過敏性腸症候群の人々を傷つける可能性がある。
セグメント分析
世界のフラクトオリゴ糖市場は、供給源、形態、用途、地域によって区分される。
低カロリー食品および飲料製品に対する高い需要
世界のフラクトオリゴ糖市場は、用途別に乳児用製剤、食品・飲料、栄養補助食品、動物飼料、医薬品に区分される。食品と飲料は、低カロリー食品への需要の増加により、世界市場で最大のシェアを占めている。高糖分製品に関連する健康への懸念が高まる中、低カロリー食品・飲料の生産に使用される代替糖への需要が急増している。
フラクトオリゴ糖は、製菓、製パン、飲料、デザートなどの食品・飲料分野で複数の用途がある。食品・飲料分野での応用のための新製品発売は、セグメントの成長を促進する。例えば、2023年5月、天然由来の機能性原料を提供するBENEO社は、糖質低減のためのBENEO-SCL85原料の発売を発表した。これらの原料は、ベーカリー、乳製品、シリアルなど様々な食品用途で積極的に使用されている。
地理的浸透
北米における低カロリー製品需要の増加
北米は世界のフラクトオリゴ糖市場を支配している。消費者の健康志向の高まりに伴い、同地域では様々な食品に健康的な代替品を求めるニーズが高まっている。この地域では肥満と糖尿病の有病率が増加しており、複数の食品製造に使用する代替糖製品に対するニーズが高まっている。
米国疾病予防管理センター(Centers for Disease Control and Prevention 2023)によると、米国では成人の41.9%、子供の19.7%が肥満に罹患している。米国心臓協会は、ほとんどの成人女性は1日当たり糖質100キロカロリー未満、ほとんどの男性は1日当たり糖質150キロカロリー未満という厳しい制限を推奨しており、消費者に低カロリー製品を摂取するよう動機付け、砂糖代替品の需要を高めている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、BENEO、Cargill, Incorporated、Ingredion、Tereos、Biosynth、Tate & Lyle、Galam Group、TATA Chemicals Limited、AVANSCHEM、Merck KGaAが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックの発生は、世界のフラクトオリゴ糖市場にプラスの影響を与えた。パンデミックは、サプライチェーン活動の中断により、製品の生産とエンドユーザーへの流通において市場メーカーに大きな課題をもたらしたが、市場はその後、eコマース・プラットフォームの利用やエンドユーザー産業からの高い需要を通じて売上を伸ばした。
NIH 2020によると、肥満と糖尿病はCOVID-19入院の2大危険因子である。同団体は、糖尿病や重度の肥満のある人は感染しやすく、COVID-19による死亡リスクが高いと述べている。COVID-19による死亡リスクが高い高齢患者のうち、26.8%に糖尿病がある。カロリー摂取量を維持するため、消費者の低カロリー製品への嗜好が高まっている。
ソース別
- スクロース
- イヌリン
形態別
- 液体
- 粉末
用途別
- 乳児用製剤
- 食品・飲料
- 栄養補助食品
- 動物飼料
- 医薬品
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年5月、天然由来の機能性原料を提供するBENEO社は、糖質低減用原料BENEO-SCL85の発売を発表した。これらの原料はベーカリー、乳製品、シリアルなど様々な食品用途で積極的に使用されている。
- 2022年3月、食品・飲料原料とソリューションの世界的大手プロバイダーであるテート&ライルPLCは、Quantum Hi-Tech Biological Co.Ltd.を買収する契約を締結した。
- 2020年6月、食品および動物栄養業界向けの特殊原料を製造する世界的な栄養原料メーカーであるGalam社は、約2,000万米ドルを投資して、新たに2つのフラクトオリゴ糖製造工場を法人化した。
レポートを購入する理由
- 世界のフラクトオリゴ糖市場を供給源、形態、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- フルクトオリゴ糖市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のフラクトオリゴ糖市場レポートは、約62の表、52の図と171ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.ソース別スニペット
3.2.形式別スニペット
3.3.アプリケーション別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.フラクトオリゴ糖の機能的利点
4.1.1.2.代替糖としての高い利用
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.フラクトオリゴ糖の高コストと副作用の可能性
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.ソース別
7.1.はじめに
7.1.1.ソース別市場規模分析および前年比成長率分析(%).
7.1.2.市場魅力度指数(ソース別
7.2.ショ糖
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.イヌリン
8.形態別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
8.1.2.市場魅力度指数(形態別
8.2.リキッド
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.粉体
9.用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
9.1.2.市場魅力度指数(用途別
9.2.乳児用製剤
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.食品と飲料
9.4.栄養補助食品
9.5.飼料
9.6.医薬品
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 形状別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), フォーム別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 4.4.
10.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 形状別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 5.4.
10.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 6.4.
10.6.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), フォーム別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.ベネオ
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと説明
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.カーギル社
12.3.イングレディオン
12.4.テレオス
12.5.バイオシンス
12.6.テート&ライル
12.7.ガラムグループ
12.8.タタ・ケミカルズ・リミテッド
12.9.アバンケム
12.10.メルク KGaA
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.メルクについて
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Fructo-Oligosaccharides Market reached US$ 3.21 billion in 2022 and is expected to reach US$ 5.99 billion by 2030, growing with a CAGR of 8.1% during the forecast period 2023-2030.
Fructo-oligosaccharides have a low sweetness intensity, non-cariogenic and used as soluble dietary fibres. The low-calorie nature of the product drives its use as a sugar alternative for applications in various categories of food and non-food segments such as infant formulation, food & beverages, dietary supplements, animal feed and pharmaceuticals. The product is available in solid in liquid form or its convenient and effective application in required products.
Various functional benefits of the product drive the product demand for more production. The adoption of sustainable practices by manufacturers for product manufacturing is expanding the positive reach of the market at the global level. Manufacturers are investing in Green Chemistry as part of the sustainability commitment to low energy intensity and zero effluents. For instance, TATA Chemicals Limited developed a Fermentation Platform, a technology to produce fructo-oligosaccharides from sugar.
North America dominated the market growth. According to the CDC, about 37.3 million Americans are suffering from diabetes, covering about 11.3 % of the United States population. The increasing prevalence of lifestyle disorders is raising the health consciousness among consumers driving the need for sugar alternatives in North America, and positively impacting market growth.
Dynamics
Functional Benefits of Fructo-Oligosaccharides
Fructo-oligosaccharides are non-cariogenic, they are set to be used as soluble dietary fibers. They are good sources of soluble, dietary fiber and promote the reduction or elimination of constipation. They also support the growth of healthy bacteria in the digestive tract by suppressing toxic bacteria associated with food poisoning.
Fructo-oligosaccharides are non-digestible and travel intact through the small intestine to the colon, where they support the growth of healthy bacteria which help in maintaining proper digestive health. Fructo-oligosaccharides are used as an ingredient in prebiotic supplements. Fructo-oligosaccharides have beneficial physiological effects such as improved mineral absorption.
High Use of Fructo-Oligosaccharides as an Alternative Sugar
According to the World Health Organization 2022 statistics, more than 1 billion people globally are suffering from obesity, where 650 million people are adults and 340 million are adolescents. The severity of obesity is increasing in children too, accounting for up to 39 million according to 2022, WHO statistics.
According to IDF Diabetes Atlas 2021, 537 million adults are living with diabetes in the world. The organization reports that the prevalence is increasing rapidly and is estimated to reach 643 million by 2030. With the increasing prevalence of obesity and diabetes globally due to high-calorie consumption, there is a greater need for low-calorie, alternative sweeteners.
Fructo-oligosaccharides are used primarily as a low-calorie, alternative sweetener. They are delicate sweet flavor has low calories, and provide less than half the caloric value of sucrose. These fructooligosaccharides are non-digestible, so they don’t affect blood sugar levels. These are used in various food applications as an alternative sugar driving market growth.
High Cost and Potential Side Effects of the Fructo-Oligosaccharides
The high cost of fructo-oligosaccharides can be one of the major restraining factors for global market growth. The lower yield, high production costs, complex purification and quality control are some of the factors that contribute to the high cost of the fructo-oligosaccharides. The price-sensitive end-users may take up other alternative less expensive sugar alternatives, leaving the product behind.
The overuse of fructo-oligosaccharides may cause some of the potential side effects such as diarrhea, bloating and stomach cramps. The side effects can also be due to the which can be fructose intolerance. The high use can lead to gastric distress and hurt people with irritable bowel syndrome.
Segment Analysis
The global fructo-oligosaccharides market is segmented based on source, form, application and region.
High Demand for Low-Calorie Food and Beverage Products
The global fructo-oligosaccharides market is segmented based on application into infant formulation, food & and beverages, dietary supplements, animal feed, and pharmaceuticals. Food and beverage accounted for the largest share of the global market due to increased demand for low-calorie food products. With the increasing health concerns related to high-sugar products, there is a surge in demand for sugar alternatives for their use in the production of low-calorie food and beverages.
The fructo-oligosaccharides have multiple applications in the food and beverage sectors such as confectionery, bakery, beverages, desserts and others. The new product launch for their application in the food and beverages sectors drives the segment growth. For instance, in May 2023, BENEO, the company that offers naturally sourced, functional ingredients announced the launch of Beneo-scL85 ingredients for sugar reduction. These ingredients are actively used in various food applications such as bakery, dairy, and cereals.
Geographical Penetration
Increasing Demand for Low-Calorie Products In North America
North America dominated the global fructo-oligosaccharides market. With the increasing health consciousness among consumers, there is a greater need for healthy alternatives for various food products in this region. The region has an increased prevalence of obesity and diabetes driving the need for alternative sugar products for its use in multiple food product manufacturing.
According to the Centers for Disease Control and Prevention 2023, obesity affects over 41.9 % of adults and 19.7 % of children in the United States. The American Heart Association recommends the strict restriction of less than 100 sugar calories per day for most adult women and less than 150 sugar calories per day for most men, motivating consumers to take low-calorie products, and increasing the demand for sugar alternatives.
Competitive Landscape
The major global players in the market include BENEO, Cargill, Incorporated, Ingredion, Tereos, Biosynth, Tate & Lyle, Galam Group, TATA Chemicals Limited, AVANSCHEM and Merck KGaA.
COVID-19 Impact Analysis
The outbreak of the COVID-19 pandemic had a positive impact on the global fructo-oligosaccharides market. Even though the pandemic created greater challenges for the market manufacturers in the production and distribution of the product to the end-user due to interrupted supply chain activities, the market then increased its sales through the use of e-commerce platforms and high demand from the end-use industries.
According to NIH 2020, obesity and diabetes are two major risk factors for COVID‐19 hospitalization. The organization stated that people with diabetes mellitus and severe obesity are more likely to get infected and are at a higher risk of mortality from COVID-19. Among elderly patients who are at higher risk of death from COVID-19, 26.8% have diabetes mellitus. To maintain their calorie intake, increased consumer preference towards low-calorie products.
By Source
• Sucrose
• Inulin
By Form
• Liquid
• Powder
By Application
• Infant Formulation
• Food & Beverages
• Dietary Supplements
• Animal Feed
• Pharmaceuticals
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In May 2023, BENEO, the company that offers naturally sourced, functional ingredients announced the launch of Beneo-scL85 ingredients for sugar reduction. These ingredients are actively used in various food applications such as bakery, dairy, and cereals.
• In March 2022, Tate & Lyle PLC, a leading global provider of food and beverage ingredients and solutions, signed the agreement to acquire Quantum Hi-Tech Biological Co. Ltd, the company that is involved in the production and marketing of fructo-oligosaccharides.
• In June 2020, Galam, the global nutrition ingredients manufacturer of specialty ingredients for the food and animal nutrition industries, incorporated two new fructooligosaccharides production plants with an investment of about USD 20 million.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global fructo-oligosaccharides market segmentation based on source, form, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of fructo-oligosaccharides market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global fructo-oligosaccharides market report would provide approximately 62 tables, 52 figures and 171 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Source
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Functional Benefits of Fructo-Oligosaccharides
4.1.1.2. High Use as an Alternative Sugar
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost and Potential Side Effects of the Fructo-Oligosaccharides
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
7.2. Sucrose
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Inulin
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Liquid
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Powder
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Infant Formulation
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Food & Beverages
9.4. Dietary Supplements
9.5. Animal Feed
9.6. Pharmaceuticals
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. BENEO
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Cargill, Incorporated
12.3. Ingredion
12.4. Tereos
12.5. Biosynth
12.6. Tate & Lyle
12.7. Galam Group
12.8. TATA Chemicals Limited
12.9. AVANSCHEM
12.10. Merck KGaA
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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