世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サンドイッチトースターの世界市場 - 2023-2030


Global Sandwich Toaster Market - 2023-2030

概要 サンドイッチトースターの世界市場は、2022年に7億2120万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に10.5%のCAGRで成長し、2030年には16億300万米ドルに達すると予測されている。 コンビニエンス・フードへ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年2月9日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

 

サマリー

概要
サンドイッチトースターの世界市場は、2022年に7億2120万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に10.5%のCAGRで成長し、2030年には16億300万米ドルに達すると予測されている。
コンビニエンス・フードへの需要の高まりは、特に他の家電製品を必要とせず、素早く簡単に食事を提供できるサンドイッチ・トースター市場の成長を積極的に後押ししている。サンドイッチトースターが提供する多用途性とカスタマイズオプションは、迅速で健康的な食事のオプションを切望する健康志向の消費者の間で人気がある。
業務用と家庭用の両方で、2枚切りと4枚切りのような異なるサイズのサンドイッチトースターが利用可能で、ノンスティックコーティングや耐熱処理などの機能が付いている。また、可処分所得の増加や欧米文化の食習慣の普及もサンドイッチ消費の増加に寄与している。
世界のサンドイッチ・トースター市場はヨーロッパが支配的である。同地域では、手早く食事を済ませるための便利で時間を節約できる製品への需要が高い。同地域のメーカーは、最新技術とエネルギー効率の高い機能を備えた製品の進歩において革新的であるため、消費者を惹きつけ、市場の成長を拡大させている。
ダイナミクス
便利な製品に対する消費者の需要の高まり
世界的に、消費者のライフスタイルや食品に対する嗜好が大きく変化している。多忙なライフスタイルにより、ゼロから食事の準備をする時間が少なくなっている。多忙な仕事のスケジュールに対応するため、時間がかからず、新鮮で健康的な選択肢を提供するオン・ザ・ゴーの食事オプションに対する需要が高まっている。
便利で健康的な朝食の選択肢を求める人が増えているため、朝食用サンドイッチの人気が高まっている。サンドイッチ・トースターがあれば、このような食事を家庭で簡単に作ることができる。利便性、使いやすさ、最小限の労力で完璧にトーストされたサンドイッチを作る能力が、市場を牽引する主な要因である。
健康とウェルネスに対する消費者の嗜好が高まるにつれ、サンドイッチのような自家製で健康的な製品に対する嗜好も高まっている。このような消費者の要求をサポートするため、メーカーは利便性と時間節約の利点を提供する様々な技術の進歩と革新的な機能を備えたサンドイッチトースターを開発している。
新しく革新的な製品の導入
メーカー各社は、エンドユーザーに利便性と高級感を提供するため、サンドイッチ・トースターに新しく先進的な機能を導入している。デジタル制御、調節可能な温度設定、タイマーなど、設備の強化に関わる高度な機能やスマート技術は、製品全体の使用感を向上させている。
一部のメーカーは、交換可能なプレート、デジタル制御、グリル機能など、サンドイッチ・トースターに新しい機能や特徴を導入し始めており、市場での需要を高めている。機能や技術の進歩とともに、メーカーが重視するのは製品の見通しである。一部の製品は美的で、デザインはキッチンの全体的な外観を向上させる。
消費者が不便さを解消し、製品のアップグレードを支援するための技術革新で行われている新しいサンドイッチトースターの発売は、市場の成長を推進しています。2020年8月、Breville社は、サンドイッチを三角形にスライスしながら密封し、最大限のフィリングを保持する形状のプレートを備えた、最も深い充填設計の新しいディープフィル・トースト・サンドイッチ・メーカーを発表した。
他のキッチン家電との競合
サンドイッチ・トースターは、サンドイッチをトーストしたり焼いたりするのに使われるだけで、コンロ、オーブン、パニーニ・プレスなどの他の家電製品は、幅広い調理オプションで使われ、より幅広い仕様で提供される。サンドイッチ・トースターは、電子レンジ、ワッフル・メーカー、パニーニ・プレスなど、同様の機能を提供したり、異なる嗜好に対応したりすることができる他の朝食用家電製品との競争に直面している。そのため、調理オプションが限られており、代替品が入手可能であることが市場の成長を妨げている。
セグメント分析
世界のサンドイッチトースター市場は、タイプ、素材、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
非粘着サンドイッチトースターの利便性
サンドイッチトースターの世界市場は、素材別にノンスティック、ステンレス、その他に区分される。ノンスティック・セグメントは、機器の清掃に便利なため、消費者の間で高い需要があり、世界のサンドイッチトースター市場で最大のシェアを占めた。ノンスティック加工は、食品がサンドイッチトースターに付着するのを防ぎ、忙しいスケジュールの人々が時間をかけずに簡単に製品を洗浄するのに役立っている。
2023年12月、インドの大手厨房機器メーカーであるButterfly Gandhimathi Appliances Ltd.は、Matchless Sandwich Maker 750Wを発売し、新製品を追加した。複数の加熱設定が可能で、クールタッチハンドルが製品に付加価値を与えている。
地理的浸透
手に取りやすいサンドイッチへの需要が高い欧州
欧州が世界のサンドイッチ・トースター市場を支配している。この地域の消費者は多忙なスケジュールのため、手早くヘルシーな食事の選択肢を好む。サンドイッチのような食品は、準備時間が短く健康的な要因から、この地域でより大きな需要を占めている。農業園芸開発委員会(Agriculture and Horticulture Development Board)によると、2022年の英国における持ち帰り支出の12%はサンドイッチが占めている。
The Eating Bteer Organizationはオックスフォード大学のfoodDBチームと共同で、2022年2月に英国内の14の異なる食品小売店や外食店で約430のサンドイッチを調査した。世論調査を行ったところ、94%の人が昼食にサンドイッチを食べていることがわかった。3分の1以上の人がサンドイッチにヘルシーさを求めている。
サンドイッチへの需要の高さから、手間をかけずに短時間でサンドイッチを調理できるサンドイッチ・トースターの利用が増加している。サンドイッチ・トースターは、サンドイッチに食感を加えて温める簡単な方法として使われている。この地域の技術の進歩は、高度な機能とスマートな技術を備えたサンドイッチ・トースターの生産に役立っている。
競争状況
市場の主要グローバルプレーヤーには、Dualit、Hamilton Beach Brands, Inc.、De'Longhi Appliances S.r.l.、Sunbeam Products, Inc.、Spectrum Brands, Inc.、Philips Domestic Appliances Holding B.V.、West Bend、Glen Dimplex Ireland、Electrolux、Panasonic Malaysia Sdn Bhd.などがある。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界のサンドイッチトースター市場に中程度の影響を与えた。政府の厳しい規制により、すべてのカフェやレストランが閉鎖された。このような商業施設の閉鎖は市場におけるサンドイッチトースターの需要を減少させた。製造業者は流通経路の途絶による困難に直面した。
一方、すべての外食産業が閉鎖されたことで、カフェやその他のサービスから焼きたてやトーストしたてのサンドイッチが入手しにくくなった。人々は時間的余裕があるため、調理に高い関心を示した。このサンドイッチトースターは、便利で使いやすい仕様であるため、停電時の家庭用市場の売上を伸ばした。Eコマースサイトを通じて製品を発売したことも市場成長にプラスに働いた。
タイプ別
- 4枚切りサンドイッチトースター
- 2枚切りサンドイッチトースター
- その他
素材別
- 焦げ付き防止
- ステンレス
- その他
流通チャネル別
- 専門店
- オンラインショップ
- その他
用途別
- 家庭用
- 業務用
地域別
- 北米
o アメリカ
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要動向
- 2023年12月、インドの大手厨房機器メーカーであるButterfly Gandhimathi Appliances Ltd.は、Matchless Sandwich Maker 750Wを発売し、新製品を追加した。複数の加熱設定が可能で、クールタッチ・ハンドルが製品に付加価値を与えている。コンパクトなデザインのインジケーターランプが製品を際立たせている。
- 2023年12月、PG Mall Sdn Bhdが運営するオンラインショッピングプラットフォームPG Mallで、650WパワーのAFCサンドイッチマシンが発売された。この5 IN 1電気サンドイッチ・メーカー・ワッフル・メーカーは、電気時間制御が可能で、朝食メーカーとして使用される。
- 2023年9月、TTKプレステージは革新的サンドイッチメーカーと電気グリラーを市場に導入した。革新的なサンドイッチ・メーカーの新ラインは、4種類のバリエーションと電気グリラーを備えている。ノンスティック・コーティングは、グリルの表面に食材がこびりつくのを防いでお手入れを容易にし、ユーザーに親切で便利な性質を提供する。
- 2020年8月、ブレビルは新しいディープフィル・トースト・サンドイッチメーカーを発表した。このメーカーは最も深いフィリング設計で、フィリングを密封しながら最大限のフィリングを保持し、サンドイッチを三角形にスライスするプレート形状となっている。
レポートを購入する理由
- 世界のサンドイッチトースター市場をタイプ、素材、流通チャネル、用途、地域別に可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- サンドイッチトースター市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。
- すべての主要企業の主要製品からなるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のサンドイッチトースター市場レポートは約70表、68図、204ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.素材別スニペット
3.3.流通チャネル別スニペット
3.4.アプリケーション別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.コンビニエンス製品に対する消費者需要の増加
4.1.1.2.新製品と革新的製品の導入
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.他の厨房機器との競争
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.4枚切りサンドイッチトースター
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.2枚切りサンドイッチトースター
7.4.その他
8.素材別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
8.1.2.市場魅力度指数(材料別
8.2.ノンスティック
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.ステンレス鋼
8.4.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.専門店
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.オンライン小売
9.4.その他
10.アプリケーション別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.1.2.市場魅力度指数(用途別
10.2.家庭用
10.2.1.序論
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.商業
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
11.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 素材別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), アプリケーション別 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.6.1.米国
11.2.6.2.カナダ
11.2.6.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
11.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.スペイン
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 素材別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、素材別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、素材別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.デュアリット
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと説明
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.ハミルトンビーチブランド社
13.3.デロンギ・アプライアンス S.r.l.
13.4.サンビーム・プロダクツ
13.5.スペクトラム・ブランズ
13.6.フィリップスドメスティックアプライアンスホールディングB.V.
13.7.ウェストベンド
13.8.グレン・ディンプレックス・アイルランド
13.9.エレクトロラックス
13.10.パナソニック・マレーシア
リストは完全ではありません
14.付録
14.1.パナソニックについて
14.2.お問い合わせ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Sandwich Toaster Market reached US$ 721.2 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,603.0 million by 2030, growing with a CAGR of 10.5% during the forecast period 2023-2030.
The increasing demand for convenience foods positively drives sandwich toasters market growth, due to its quick and easy way of offering a meal without any need for other appliances in particular. The versatility and customization options provided by these sandwich toasters make them popular among health-conscious consumers who are craving quick and healthy meal options.
The availability of sandwich toasters in different sizes such as of 2 & 4 sliced portion types for both commercial and household purposes comes with features such as non-stick coating and heat-resistant handling. Increasing disposable incomes and high adoption of Western culture food practices also contribute to the high sandwich consumption.
Europe dominated the global sandwich toaster market. The region has a high demand for convenient and time-saving products for quick food practices. The regional manufacturer's innovation in product advancement with the latest technology and energy-efficient features attracts consumers and expands the market growth.
Dynamics
Increasing Consumer Demand for Convenience Products
Globally, there is a high change in consumer lifestyles and preferences towards their food practices. The hectic lifestyles left with less time for meal preparation from scratch. To deal with the busy job life schedules, there is a greater demand for on-the-go meal options that take little time and provide with fresh and healthy options.
Breakfast sandwiches are becoming increasingly popular, as more people are looking for convenient and healthy breakfast options. A sandwich toaster can help you easily create this type of meal at home, there is a greater demand for this product in the market. The convenience, ease of use and ability to create perfectly toasted sandwiches with minimal effort are the primary driving factors of the market.
With the increasing consumer preference towards health and wellness, there is a greater preference for homemade and healthy products such as sandwiches. To support these consumer requirements manufacturers are developing sandwich toasters with various technological advancements and innovative features that offer convenience and time-saving benefits.
New and Innovative Product Introductions
Manufacturers are introducing new and advanced features into the sandwich toasters to provide convenience and a premium product feel to the end-user. Advanced features and smart technologies involved to enhance the facilities such as digital controls, adjustable temperature settings, and timers empower the overall experience of the product.
Some manufacturers are starting to introduce new features and functionalities to their sandwich toasters, such as interchangeable plates, digital controls and grilling capabilities, increasing their demand in the market. Along with the features and technological advances, there is a greater focus on the manufacturer on the outlook of the product. Some of the products are aesthetic and design enhances the overall look of the kitchen.
New sandwich toaster launches taking place with the innovation to help consumers eliminate the inconvenience and upgradation of the product drives the market growth. In August 2020, Breville released a new deep-fill toasted sandwich maker that has the deepest fill design, with plates shaped to hold the maximum filling while sealing it in and slicing the sandwich into triangles.
Competition from other Kitchen Appliances
Sandwich toasters are only used to toast or grill sandwiches, their other appliances such as stoves, ovens, or panini presses are used with a wide range of cooking options and are delivered with broader specifications. Sandwich toasters face competition from other breakfast appliances such as microwaves, waffle makers, and panini presses, which can offer similar functionality or cater to different preferences. Thus, the limited cooking options and availability of alternatives hinder the market growth.
Segment Analysis
The global sandwich toaster market is segmented based on type, material, distribution channel, application and region.
Convenient Nature of Non-Stick Sandwich Toaster
The global sandwich toaster market is segmented based on material into non-stick, stainless steel and others. The non-stick segment accounted for the largest share of the global sandwich toaster market with high demand among consumers due to its convenience in cleaning up the device. The non-stick nature prevents the food from sticking to the sandwich toaster helping people with busy schedules to clean products easily in less time.
In December 2023, Butterfly Gandhimathi Appliances Ltd., a leading Indian kitchen appliance manufacturer added a new product to their product offering with the launch of the Matchless Sandwich Maker 750 W. The product is specialized with a powerful 750W motor and has non-stick-coated plates. The multiple heat settings, with cool-touch handles, add value to the product.
Geographical Penetration
High Demand for Easy-to-Grab Sandwiches in Europe
Europe dominated the global sandwich toaster market. Consumers in this region prefer quick and healthy meal options due to their busy schedules. Food products such as sandwiches accounted for the greater demand in this region due to their low preparation time and health factors. According to the Agriculture and Horticulture Development Board, sandwiches accounted for 12% of takeaway spending in the U.K. in 2022.
The Eating Bteer Organization in collaboration with Oxford University's foodDB team, surveyed U.K. Around 430 sandwiches in 14 different food retail and food service outlets in the UK were surveyed in February 2022. They conducted a public poll and found that 94% of people eat sandwiches for lunch. Over a third of people want sandwiches to be healthy.
The high demand for sandwiches is leading to an increase in the use of sandwich toasters that are used to prepare sandwiches in less time without much effort. Sandwich toasters are used as an easy way to warm sandwiches by adding a bit of texture to them. The technological advances taking pace in this region help in producing sandwich toasters with advanced features and smart technologies.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Dualit, Hamilton Beach Brands, Inc., De’Longhi Appliances S.r.l., Sunbeam Products, Inc., Spectrum Brands, Inc., Philips Domestic Appliances Holding B.V., West Bend, Glen Dimplex Ireland, Electrolux and Panasonic Malaysia Sdn Bhd.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had a moderate impact on the global sandwich toaster market. The strict government regulations resulted in the closure of all cafes and restaurants. The closure of such commercial places reduced the sandwich toaster demand in the market. Manufacturers faced challenges due to disrupted distribution channels.
On the other hand, shut down of all food services sectors decreased the availability of freshly grilled or toasted sandwiches from cafes and other services. People showed greater interest in preparing their food due to high-time availability. The convenient and easy-to-use specification of these sandwich toasters raised the market sales for the household sector during lockdown conditions. The launch of products through an e-commerce website positively impacted the market growth.
By Type
• 4-Slice Sandwich Toasters
• 2-Slice Sandwich Toasters
• Other
By Material
• Non-Stick
• Stainless Steel
• Others
By Distribution Channel
• Specialty Stores
• Online Retail
• Other
By Application
• Household
• Commercial
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In December 2023, Butterfly Gandhimathi Appliances Ltd., a leading Indian kitchen appliance manufacturer added a new product to their product offering with the launch of the Matchless Sandwich Maker 750 W. The product is specialized with a powerful 750W motor and has non-stick-coated plates. The multiple heat settings, with cool-touch handles, add value to the product. The indicator lights with compact design highlight the product.
• In December 2023, AFC Sandwich Machine with 650W power was launched under PG Mall, an online shopping platform that is operated by PG Mall Sdn Bhd. This 5 IN 1 Electric Sandwich Maker Waffle Maker has electric time control and is used as a breakfast maker.
• In September 2023, TTK Prestige introduced Innovative Sandwich Makers and Electric Grillers into the market. The new line of innovative sandwich makers is with four variants and an Electric Griller. The non-stick coating facilitates easy cleaning by preventing food from sticking to the grill’s surface providing users with a friendly and convenient nature.
• In August 2020, Breville released a new deep-fill toasted sandwich maker that has the deepest fill design, with plates shaped to hold the maximum filling while sealing it in and slicing the sandwich into triangles.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global sandwich toaster market segmentation based on type, material, distribution channel, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of sandwich toaster market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global sandwich toaster market report would provide approximately 70 tables, 68 figures and 204 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Material
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Consumer Demand for Convenience Products
4.1.1.2. New and Innovative Product Introductions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Competition from Other Kitchen Appliances
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. 4-Slice Sandwich Toasters
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. 2-Slice Sandwich Toasters
7.4. Other
8. By Material
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
8.2. Non-Stick
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Stainless Steel
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Specialty Stores
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Online Retail
9.4. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Household
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Commercial
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.6.1. U.S.
11.2.6.2. Canada
11.2.6.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Dualit
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Hamilton Beach Brands, Inc.
13.3. De’Longhi Appliances S.r.l.
13.4. Sunbeam Products, Inc.
13.5. Spectrum Brands, Inc
13.6. Philips Domestic Appliances Holding B.V.
13.7. West Bend
13.8. Glen Dimplex Ireland
13.9. Electrolux
13.10. Panasonic Malaysia Sdn Bhd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る