世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

プロテインクリスプスの世界市場 - 2023-2030


Global Protein Crisps Market - 2023-2030

概要 世界のプロテインクリスプ市場は、2022年に21.4億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.21%で成長し、2030年には37.3億米ドルに達すると予測される。 世界的に、消費者はプロテイン入りスナッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年1月23日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

 

サマリー

概要
世界のプロテインクリスプ市場は、2022年に21.4億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.21%で成長し、2030年には37.3億米ドルに達すると予測される。
世界的に、消費者はプロテイン入りスナックを求めており、これがプロテインクリスプ市場の成長を後押ししている。Ganbiaが2022年6月に発表したデータによると、消費者の46%がプロテイン・スナックを健康的なスナックの選択肢と考えており、消費者の16%がプロテイン・パウダー、バー、シリアルなどのタンパク質強化スナックを利用している。
プロテインクリスプの様々なフレーバーにおける主要企業による革新的な製品の提供は、プロテインクリスプ市場の成長を後押しするのに役立っている。例えば、2022年、食品製造会社のGanbia社は、製品に歯ごたえと食感を提供するバーやスナックに最適なクランチミルクプロテインクリスプを市場に投入した。この製品は、高品質の乳タンパク質を74%以上含んでおり、タンパク質の必要性を満たしている。
アスリートや定期的な運動をしている人は、筋肉の修復、回復、成長をサポートするために、より多くのタンパク質摂取を必要とすることが多い。プロテインチップスは、こうしたタンパク質の必要量の増加に対応する便利でおいしい方法を提供する。市場におけるプロテイン・スナックの利用可能な製品の増加は、プロテイン・クリスプの市場成長をさらに後押しする。例えば、2021年8月26日、スニッカーズはスポーツ製品シリーズに高タンパク質クリスプバーを発売した。これは20グラムのタンパク質と217カロリーを含んでいる。
ダイナミクス
ヘルシー・スナック・オプションに対する需要の増加
全体的な健康を維持し、特定のライフスタイルに関連した慢性的な健康状態のリスクを軽減するために、プロテインクリスプのような機能性食品に対する消費者の需要が増加していることが、市場成長の原動力となっている。世界保健機関(WHO)が2023年に発表したデータによると、慢性疾患によって毎年4,100万人が死亡しており、これは世界全体の死亡者数の74%に相当する。毎年約1,700万人が慢性疾患で死亡している。タンパク質、食物繊維、微量栄養素、植物由来成分などの機能性成分を豊富に含む食品は、現在、人々の健康的な選択を引き付けている。
体重管理、消化器系の健康改善、肥満、糖尿病、心血管疾患のリスク低減に役立つプロテインクリスプのような機能性食品の選択の増加は、プロテインクリスプ市場の成長を牽引している。今日、より多くのタンパク質を消費者に提供し、プロテインクリスプのような健康的な高タンパク質スナックを提供するために、グルテンフリー、大豆フリー、ビーガンなどの様々なオプションでプロテインクリスプの数が増え続けている。
多忙なライフスタイルによる高タンパク質スナック需要の増加
すぐに食べられるスナックの人気の高まりと便利な間食は、プロテインクリスプ市場の成長の重要な要因である。すぐに食べられるスナックは、忙しいスケジュールの中でも素早く栄養を補給し、満腹感を得ることができる。モンデリーズ・インターナショナルが2021年に最近発表した「間食の現状」レポートによると、世界の成人の約59%は、1日を通して、大きな食事を数回摂るよりも、小さな食事を多く摂ることを好む。
スナック菓子が健康的な食生活の一部であるという消費者の意識は、スナック菓子の分量がコントロールされていることに起因している。プロテイン・クリスプ・スナックは便利で、多忙な勤務中に十分なエネルギーを補給できる。スナック業界の進化は、様々な健康的なスナック製品を提供することで貢献している。これらの製品は、外出先での栄養補給に対するニーズの高まりに応えるものである。バニラ、チョコレート、ピーナッツバター、モカなど、様々なフレーバーのプロテインクリスプが販売されており、人々の関心を集めている。
プロテインクリスプの高コストが市場成長を妨げる
プロテイン・チップスは、その栄養価や味を維持するために高品質のタンパク質源と特定の加工方法が必要となる。こうした高品質の原料や製造工程に関連するコストは相当なものである。プロテインチップスには通常、乳清、エンドウ豆タンパク質、大豆タンパク質のようなタンパク質が豊富な原料が使用される。これらの原料は、特に持続可能な方法で調達されたものや有機栽培のものである場合、コストが高い。
プロテイン・チップスはまた、鮮度と保存性を保つために特別な包装を必要とする。高品質の包装資材はコスト増の一因となる。プロテイン・チップスを小売店や消費者に販売するには、特に長距離輸送や管理された環境での保管が必要な場合、コストがかかる。例えば、Ketoストアはココアベースのプロテインチップスを400グラム入りで11.79米ドルで提供している。
セグメント分析
世界のプロテインチップス市場は、タイプ、フレーバー、パッケージング、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。
グルテンフリーのプロテインクリスプに対する消費者の需要の増加
グルテンフリー製品への消費者需要の高まりにより、グルテンフリータイプはプロテインチップスの世界市場シェアの29.15%を占めている。各企業は、プロテインクリスプ製品のグルテンフリーという側面を、マーケティングやブランディングにおけるセールスポイントとして利用し、ますます宣伝するようになっている。このことは、グルテンフリーの認知度を高め、グルテンフリー分野への関心を高めるのに役立っている。食生活の嗜好によりグルテンフリーの食生活を採用する人が増えており、グルテンフリーのプロテインクリスプ製品に対する需要が増加している。
大手主要企業は、消費者の需要増加に対応するため、頻繁に新製品を市場に投入している。例えば、2021年4月14日、PureFit社はプロテインクリスプと名付けられたプロテインバーの全く新しいラインを発売した。新しく発売された製品は、非遺伝子組み換えでグルテンフリー、豊富なタンパク質源である。1パックに12グラムのタンパク質が含まれている。新発売の製品は、同社ウェブサイト、TMall、アマゾンで販売されている。
地理的浸透
北米におけるビーガン人口の増加がプロテインクリスプ市場の成長を後押し
北米地域は、ビーガンスナックに対する消費者の需要の増加により、2022年に43.4%の最大のプロテインクリスプ市場シェアを占めた。Plant Proteinの情報源によると、米国の消費者の6%が菜食主義者であり、合計970万人が菜食主義者である。同地域におけるビーガン人口の急速な増加は、ビーガンタンパク質チップスの需要を後押ししている。
北米の消費者の間で高まる健康意識は、プロテインクリスプのようなより良い栄養を提供するスナックを探している。プロテインチップスは、高タンパク低炭水化物であるため、従来のスナック菓子に代わる健康的な選択肢である。カナダでは、タンパク質が豊富なスナックに対するアスリートの需要が増加しており、予測期間中の市場成長を後押しする。
米国とカナダは、主要プレーヤーによる製品発売の増加により、この地域の主要シェア国となっている。例えば、2023年4月13日、カナダのSunnydale Food社は、65%の高タンパク質パルスベース原料、Faba豆タンパク質濃縮物を開発し、タンパク質レベルを80%まで高めることに取り組んでいる。同社は、タンパク質を使ったソリューション、高タンパク質チップス、美味しいスナックなどの製品ポートフォリオを拡充した。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Nashua Nutrition、Vega、PopCorners、PURIS、Crespel & Deiters Group、Grande Cheese Company、ABF Ingredients、Shrewd Food、Tyson Foods, Inc.、Shanti Foodsが含まれる。
COVID-19の影響分析
パンデミックは消費者の備蓄と食品の安全性への懸念につながった。プロテインクリスプのような賞味期限の長いスナックは、パンデミックの初期段階における需要増加の恩恵を受けた。戸締まりや遠隔地での仕事のため、人々が家で過ごす時間が長くなり、家庭での間食が増えた。
プロテインチップスは、手軽で健康的なスナックを求める人々に、便利で満足感のある選択肢を提供する。パンデミックは、食品購入を含むオンライン・ショッピングへのシフトを加速させた。強力なオンライン・プレゼンスやeコマース・パートナーシップを持つプロテイン・クリスプ・メーカーは売上を伸ばした。
一部のメーカーは、新しいフレーバー、原材料の配合、パッケージ・オプションを導入することで、消費者の嗜好の変化に対応した。プロテインクリスプ製品の革新は消費者の注目を集めた。ビタミンやミネラルを強化したものなど、免疫力を高める成分を含むスナックに消費者の関心が高まった。一部のプロテインクリスプ製品は免疫力を高めるスナックとして位置付けられ、市場の成長を後押しした。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシアとウクライナの紛争は、プロテインクリスプの生産に必要な原材料と素材のサプライチェーンを混乱させている。ウクライナは、穀物を含む様々な農産物の重要な輸出国である。ウクライナからの穀物輸出の途絶は、プロテイン・クリスプの生産に使用される原材料の供給に影響を与える。地域の地政学的不安定は、農産物を含む商品価格の変動につながる。主要原材料価格の変動はプロテインクリスプの製造コストに影響を与える。
ロシアとウクライナの通貨切り下げと経済不安定は、為替レートとこの地域からのプロテインクリスプの輸出入コストに影響を与える。紛争による経済の混乱は消費者の購買力に影響を与える。同地域の消費者は所得の減少を経験し、経済の不確実性に直面するため、プロテインチップス製品に対する需要が減少する。
タイプ別
- グルテンフリー
- 大豆不使用
- ビーガン
- その他
フレーバー別
- バニラ
- チョコレート
- ピーナッツバター
- モカ
- その他
パッケージ別
- パウチ
- カートゥーン
- その他
流通チャネル別
- スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
- 食料品店
- コンビニエンスストア
- 専門店
- Eコマース
- その他
エンドユーザー別
- 男性
- 女性
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2022年7月19日、リグレイン、ケリーはプロテインチップスを市場に投入した。新発売の製品はケリー社との提携により開発された。プロテインチップスは、新しい持続可能な食品に対する消費者の需要を満たすのに役立つ。
- 2022年4月3日、Glanbia Nutritionals社は、スナックとシリアルのカテゴリーにおけるタンパク質の押し出し成形における製造と官能上の課題を解決するために設計された4つの新原料を使用したタンパク質ソリューションを市場に投入した。これらの新原料を使用し、同社はCrunchieと呼ばれる押し出し成形品を開発した。
- 2021年9月6日、シンクはハイ・プロテイン・クリスプ・バーを発売した。この商品は、プロテイン入りのスナックと組み合わせることで、栄養価の高いワークアウトのお供や食事の代替となるようデザインされている。レモン味とチョコレート味がある。1食あたりタンパク質15g、糖質2g、カロリー150kcal以下。
レポートを購入する理由
- タイプ、フレーバー、パッケージ、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界のプロテインチップス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- プロテインクリスプスの市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のプロテインチップス市場レポートは、約77表、82図、190ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.フレーバー別スニペット
3.3.パッケージ別
3.4.流通チャネル別スニペット
3.5.エンドユーザー別スニペット
3.6.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.ヘルシー・スナックに対する需要の増加
4.1.1.2.多忙なライフスタイルによるタンパク質豊富なスナック需要の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.プロテインクリスプスの高コストが市場成長を妨げる
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.グルテンフリー
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.大豆フリー
7.4.ビーガン
7.5.その他
8.フレーバー別
8.1.はじめに
8.1.1.フレーバー別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(フレーバー別
8.2.バニラ
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.チョコレート
8.4.ピーナッツバター
8.5.モカ
8.6.その他
9.パッケージ別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), パッケージング別
9.1.2.市場魅力度指数(包装材別
9.2.パウチ
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.漫画
9.4.その他
10.流通チャネル別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
10.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
10.2.スーパーマーケットとハイパーマーケット
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.食料品店
10.4.コンビニエンスストア
10.5.専門店
10.6.Eコマース
10.7.その他
11.エンドユーザー別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
11.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
11.2.男性*市場
11.2.1.はじめに
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.女性
12.地域別
12.1.はじめに
12.1.1.地域別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数、地域別
12.2.北米
12.2.1.はじめに
12.2.2.主な地域別ダイナミクス
12.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
12.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):フレーバー別
12.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), パッケージ別
12.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.2.8.1.米国
12.2.8.2.カナダ
12.2.8.3.メキシコ
12.3.ヨーロッパ
12.3.1.はじめに
12.3.2.地域別の主な動き
12.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
12.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):フレーバー別
12.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), パッケージ別
12.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
12.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.3.8.1.ドイツ
12.3.8.2.イギリス
12.3.8.3.フランス
12.3.8.4.イタリア
12.3.8.5.ロシア
12.3.8.6.その他のヨーロッパ
12.4.南米
12.4.1.はじめに
12.4.2.地域別主要市場
12.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):フレーバー別
12.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), パッケージ別
12.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.4.8.1.ブラジル
12.4.8.2.アルゼンチン
12.4.8.3.その他の南米地域
12.5.アジア太平洋
12.5.1.はじめに
12.5.2.主な地域別ダイナミクス
12.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):フレーバー別
12.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), パッケージ別
12.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
12.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.5.8.1.中国
12.5.8.2.インド
12.5.8.3.日本
12.5.8.4.オーストラリア
12.5.8.5.その他のアジア太平洋地域
12.6.中東・アフリカ
12.6.1.はじめに
12.6.2.地域別の主な動き
12.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):フレーバー別
12.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), パッケージ別
12.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
12.6.8.
13.競合情勢
13.1.競争シナリオ
13.2.市場ポジショニング/シェア分析
13.3.M&A分析
14.企業プロフィール
14.1.ナシュア・ニュートリション*社
14.1.1.会社概要
14.1.2.製品ポートフォリオと説明
14.1.3.財務概要
14.1.4.主な展開
14.2.ベガ
14.3.ポップコーナー
14.4.ピューリス
14.5.クレスペル&デイターズ・グループ
14.6.グランデ・チーズ・カンパニー
14.7.ABFイングリーディエンツ
14.8.シュルード・フード
14.9.シャンティフーズ
14.10.タイソン・フーズ
リストは網羅的ではない
15.付録
15.1.会社概要とサービス
15.2.お問い合わせ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Protein Crisps Market reached US$ 2.14 billion in 2022 and is expected to reach US$ 3.73 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.21% during the forecast period 2023-2030.
Globally, consumers are looking for protein-boosted snacks that help to boost the market growth of the protein crisp market. According to the data given by Ganbia in June 2022, 46% of consumers believe protein snacks as a healthy snack option while 16% of the consumers are using protein-fortified snacks such as protein powders, bars, and cereals.
Innovative product offerings by key players in different flavors of protein crisp help to boost the market growth of the protein crisp market. For instance, in 2022, Ganbia, a food manufacturing company launched crunchie milk protein crisps in the market that are ideal for bar and snack inclusion delivering crunch and texture to the product. The ingredient contains more than 74% high-quality milk protein to fulfill extra protein need.
Athletes and individuals engaged in regular physical activity often require higher protein intake to support muscle repair, recovery, and growth. Protein crisps provide a convenient and tasty way to meet these increased protein needs. Growing product availability of protein snacks in the market further helps to boost the market growth of the protein crisp. For instance, on August 26, 2021, Snickers launched high protein crisp bars in their sports product range. It contains 20 grams of protein and 217 calories.
Dynamics
Increasing Demand for Healthy Snacks Options
Consumers' increasing demand for functional foods like protein crisp to maintain overall health and reduce the risk of certain lifestyle-related chronic health conditions drives the market growth. According to the data given by World Health Organization in 2023, chronic disease kill 41 million people every year that is equal to 74% of all deaths globally. Each year around 17 million people die by chronic diseases. Food products that are enriched with functional ingredients such as proteins, fiber, micronutrients, and plant-based ingredients are now attracting people’s healthier choices.
The rising choice of functional foods like protein crisp with weight management benefits, improving digestive health, and reducing the risk of obesity, diabetes, and cardiovascular diseases drives the market growth of the protein crisp market. Today, an ever-increasing number of protein crisp in the various options such as gluten free, soy free, vegan and others to provide more protein consumers, and offer healthy high-protein snacks like protein crisp.
Increasing Protein Rich Snacks Demand Due to Busy Lifestyle
The growing popularity of ready-to-eat snacks, and convenient snacking is a significant factor in the growth of the protein crisp market. Ready-to-eat snacks offer quick nutrition and the feeling of fullness in a busy schedule. According to a recently released ‘state of snacking’ report by Mondelēz International in 2021, approximately 59% of adults worldwide prefer to eat more small meals throughout the day, as opposed to a few larger ones.
Consumers' awareness regarding snacks as part of a healthy diet is attributed to their controlled portions. The protein crisp snacks are convenient and provide a person with sufficient energy during a hectic workday. The evolution of the snack industry is contributed by offering various healthy snack products. These products are supposed to fulfill the growing need for on-the-go nutrition. Availability of various flavors of the protein crisp such as vanilla, chocolate, peanut butter, mocha and others attracting people’s focus that further helps to boost market growth.
High Cost of the Protein Crisps Hampers Market Growth
Protein crisps require high-quality protein sources and specific processing methods to maintain their nutritional value and taste. The costs associated with these quality ingredients and production processes are substantial. Protein crisps typically use protein-rich ingredients like whey, pea protein, or soy protein. The cost of these ingredients, particularly when sourced sustainably or organically is high.
Protein crisps also require special packaging to maintain their freshness and shelf life. High-quality packaging materials contribute to increased costs. Distributing protein crisps to retailers or consumers is costly, particularly if they need to be shipped long distances or stored in controlled environments. For instance, the Keto store offers cocoa-based protein crisps in a pack of 400 grams at a cost of USD$11.79.
Segment Analysis
The global protein crisps market is segmented based on type, flavor, packaging, distribution channel, end-user and region.
Increasing Consumer's Demand for Gluten Free Protein Crisps
The gluten-free type segment held 29.15 % of the global protein crisps market share due to growing consumer demand for gluten-free products. Companies are increasingly promoting the gluten-free aspect of their protein crisp products, using it as a selling point in their marketing and branding efforts. This has helped raise awareness and drive interest in the gluten-free segment. An increasing number of people are adopting gluten-free diets due to dietary preferences and demand for the gluten-free protein crisp products increases.
Major key players frequently launch new products in the market to fulfill consumers' increased demand. For instance, on April 14, 2021, PureFit launched a brand new line of protein bars named protein crisp. The newly launched product is a non-GMO, gluten-free, and rich source of protein. It contains 12 grams of protein in one pack. The newly launched product is available for sale on the company website, TMall, and Amazon.
Geographical Penetration
Growing Vegan Population in North America Helps to Boost Market Growth of the Protein Crisp Market
North America region held the largest protein crisp market share of 43.4% in 2022 due to the increase in the consumer's demand for vegan snacks. According to Plant Protein’s sources, 6% of US consumers are vegan total of 9.7 million American vegans. The rapid growth in the vegan population in the region helps to boost demand for vegan protein chips.
Growing health consciousness among consumers in the North America are looking for snacks that offer better nutrition like protein crisp. Protein crisps are the healthier alternative to traditional snacks because they are high in protein and low in carbohydrates. Increase in the athlete’s demand for protein rich snacks in Canada helps to boost market growth over forecast period.
The United States and Canada are major shareholding countries in the region due to the increase in product launches by the major key players. For instance, on April 13, 2023, Sunnydale Food, a Canadian company developed a high protein pulse-based ingredient, Faba bean protein concentrate at 65% and is working on increasing protein levels up to 80%. The company expanded its product portfolio of solutions with proteins, high protein crisps and great tasting snacks.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Nashua Nutrition, Vega, PopCorners, PURIS, Crespel & Deiters Group, Grande Cheese Company, ABF Ingredients, Shrewd Food, Tyson Foods, Inc. and Shanti Foods.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic led to consumer stockpiling and concerns about food safety. Shelf-stable snacks like protein crisps, which have longer shelf lives, benefited from increased demand during the early stages of the pandemic. With people spending more time at home due to lockdowns and remote work, home snacking increased.
Protein crisps provide a convenient and satisfying option for those looking for quick and healthier snacks. The pandemic accelerated the shift to online shopping, including food purchases. Protein crisp manufacturers with a strong online presence or e-commerce partnerships saw increased sales.
Some manufacturers responded to evolving consumer preferences by introducing new flavors, ingredient formulations, and packaging options. Innovations in protein crisp products attracted consumer attention. Consumers became more interested in snacks with immune-boosting ingredients, such as those fortified with vitamins and minerals. Some protein crisp products were positioned as immunity-enhancing snacks that helps to boost market growth.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The conflict between the Russia-Ukraine disrupts the supply chains of raw materials and ingredients needed to produce protein crisps. Ukraine, is a significant exporter of various agricultural products, including grains. A disruption in grain exports from Ukraine affects the supply of ingredients used in the production of protein crisps. Geopolitical instability in the region leads to fluctuations in commodity prices, including those of agricultural products. Variability in the prices of key ingredients impacts the production costs for protein crisps.
Currency devaluation and economic instability in Russia and Ukraine affect the exchange rates and the cost of importing and exporting protein crisps from this region. Economic disruptions caused by the conflict affect consumer purchasing power. Consumers in the region experience reduced income and face economic uncertainty due to this demand for the protein crisps products decreases.
By Type
• Gluten Free
• Soy Free
• Vegan
• Others
By Flavor
• Vanilla
• Chocolate
• Peanut Butter
• Mocha
• Others
By Packaging
• Pouches
• Cartoons
• Others
By Distribution Channel
• Supermarkets and Hypermarkets
• Grocery Stores
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• E-Commerce
• Others
By End-User
• Men
• Women
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• On July 19, 2022, ReGrained, Kerry Launched protein crisps in the market. The newly launched product is developed through a partnership with Kerry. Protein crisps help to fulfill consumer's demand for the new sustainable foods.
• On April 03, 2022, Glanbia Nutritionals launched protein solutions in the market that are designed to solve manufacturing and sensory challenges in protein extrusion in the snack and cereal categories with four new ingredients. Using these new ingredients company developed extruded pieces, called Crunchie which can be made into extruded bites or crisps.
• On September 06, 2021, Think launched the High Protein Crisp Bar line in the market. It is designed to be a nutritional workout accompaniment and meal replacement when paired with a protein-packed snack. It is available in the lemon and chocolate flavors. It contains 15 g of protein, 2 g of sugar, and 150 calories or less per serving.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global protein crisps market segmentation based on type, flavor, packaging, distribution channel, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of protein crisps market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global protein crisps market report would provide approximately 77 tables, 82 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Flavor
3.3. Snippet by Packaging
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by End-User
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Healthy Snacks Options
4.1.1.2. Increasing Protein Rich Snacks Demand Due to Busy Lifestyle
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of the Protein Crisps Hampers Market Growth
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Gluten Free*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Soy Free
7.4. Vegan
7.5. Others
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
8.2. Vanilla*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Chocolate
8.4. Peanut Butter
8.5. Mocha
8.6. Others
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Pouches*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cartoons
9.4. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarket and Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Grocery Stores
10.4. Convenience Stores
10.5. Specialty Stores
10.6. E-Commerce
10.7. Others
11. By End-User
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
11.2. Men*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Women
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.6.8.
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Nashua Nutrition*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Vega
14.3. PopCorners
14.4. PURIS
14.5. Crespel & Deiters Group
14.6. Grande Cheese Company
14.7. ABF Ingredients
14.8. Shrewd Food
14.9. Shanti Foods
14.10. Tyson Foods, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る