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作物用殺菌剤の世界市場 - 2023-2030


Global Crop Bactericides Market - 2023-2030

概要 作物用殺菌剤の世界市場は、2022年に87.5億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中にCAGR 5.4%で成長し、2030年には133.2億米ドルに達すると予測されている。 世界の作物用殺菌剤市場は、長年にわたって... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
作物用殺菌剤の世界市場は、2022年に87.5億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中にCAGR 5.4%で成長し、2030年には133.2億米ドルに達すると予測されている。
世界の作物用殺菌剤市場は、長年にわたって大きな成長と変貌を遂げてきた。殺菌剤は、植物の細菌感染を効果的に制御または除去し、作物の収量を保護し、全体的な外観と品質を向上させるのに役立つため、非常に採用されており、したがって、世界の作物用殺菌剤市場の拡大につながる可能性がある。
さらに、害虫管理のために農薬や化学薬品を使用すると、人体に悪影響を及ぼす可能性があるため、農家は持続可能な作物管理のために作物用殺菌剤を選ぶようになっている。したがって、普及率の向上につながる可能性がある。
さらに、多くのメーカーが、より多くの消費者層を獲得するために、革新的で高品質な製品を発売している。例えば、2022年3月、Dhanuka Agritechは2つの新製品CornexとZanetを発売した。1つは除草剤で、もう1つは殺菌剤である。除草剤は雑草管理によるトウモロコシ作物の保護を対象としており、殺菌剤はカビやバクテリアからのトマト作物保護に焦点を当てて導入されている。
ダイナミクス
現代農業農法の導入の増加
近代的な農業慣行の導入の増加は、作物用殺菌剤の需要を促進するのに役立つ。消費者は近代的な農業管理を採用しており、こうした慣行は病害虫の急速な蔓延に好都合な条件を作り出す可能性があるためである。作物用殺菌剤は、こうした管理された環境における細菌感染の予防と管理において重要な役割を果たす。そのため、作物用殺菌剤の採用が増加している。
さらに、多くの製造会社が殺菌剤の使用量を増やすのに役立つ高品質の製品を生産している。例えば、Nufam社はAgri Mycin50を製造している。この製品はストレプトマイシンとは異なる特異的な作用様式を持ち、細菌病防除プログラムには欠かせないものである。このような製品は、作物用殺菌剤の使用量を増やすのに役立つ。
害虫の攻撃による作物損失の増加
農作物の損失が増加し、農家が従来の害虫管理方法から移行しているため、農作物用殺菌剤の需要が高まっている。農作物用殺菌剤は、植物の細菌感染を制御または除去するのに役立つ。また、これらの殺バクテリア剤は、収穫された作物の全体的な外観や品質の向上に役立つため、殺バクテリア剤の使用量の増加につながる。
さらに、農家が高い生産性を達成できるよう、多くのメーカーが高品質の製品を生産している。例えば、FMCはGezeko殺菌剤を製造しており、高品質な収穫を実現することに重点を置きながら、病害に対して保護作用を発揮する広域スペクトル殺菌剤である。StrobulirinとTriazoleのユニークな組み合わせにより、効果的かつ長期的な病害管理のための信頼性の高い選択肢となっている。このような製品は、市場規模を拡大するのに役立ちます。
長期間にわたる耐性菌の発生
細菌が耐性を獲得すると、作物用殺菌剤の効果は低下する。農家は、所望のレベルの病害防除を達成するために、作物用殺菌剤の使用量を増やしたり、散布回数を増やしたりする傾向にあるかもしれない。その結果、作物への化学薬品の残留が増加し、健康への悪影響が懸念される。それゆえ、市場成長の低下につながる。
さらに、殺菌剤に対する抵抗性が発達すると、作物の収量が減少する可能性がある。例えば、世界のCABIの報告書によると、作物収量の20~20%が病害虫によって失われていると推定されている。害虫や細菌におけるこのような抵抗性の発達は、作物用殺菌剤の使用量を増加させるのに役立つ。
セグメント分析
世界の作物用殺菌剤市場は、タイプ、形態、性質、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
効果的な作物管理のための需要の高まり
銅ベースの殺バクテリア剤が世界の作物用殺バクテリア剤市場で最大のシェアを占めている。農家は他の伝統的な害虫駆除方法よりも銅ベースの殺菌剤を使用しています。銅ベースの殺菌剤はさまざまな細菌性病原体に対して幅広いスペクトラム活性を示すため、幅広い植物病害に効果がある。また、細菌性病害の蔓延を抑えるのにも役立つ。したがって、普及率の上昇につながる。
さらに、園芸慣行の増加は銅ベースの殺バクテリア剤の使用量の増加につながり、最終的には作物用殺バクテリア剤市場の増加につながる。例えば、2020年のUSDA Horticulture Operations reportによると、園芸生産は主に10の州で行われており、2019年の米国園芸売上全体の66%を占めている。カリフォルニア州(26.3億ドル)、フロリダ州(19.3億ドル)、オレゴン州(10.2億ドル)が売上高で全米をリードした。
地理的浸透
広大な農地と小麦の増産
アジア太平洋地域は、世界の作物用殺菌剤市場において圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降も増すばかりである。この地域の農家は、作物用殺菌剤に魅力を感じている。特定の細菌性病原菌を標的にすることで独自の作用様式を提供し、化学薬品の使用量と資本を削減できるためである。また、収穫した作物の外観や品質を向上させ、消費者にとってより好ましいものにするのにも役立つ。
さらに、広大な農地の存在は、作物を細菌性疾患から守るために作物用殺菌剤の使用量を増やすのに役立つ。例えば、農水省の2023年報告書によると、オーストラリアの土地利用の55%は4億2700万ヘクタールを占めている。
さらに、オーストラリア統計局の報告書によると、2021-22年のオーストラリアの小麦生産量は、西オーストラリア州の収穫量が47%急増したことにより、14%増の3,600万トンと過去最高を記録した。生産量の増加は、農作物用殺菌剤の使用量の増加に役立つ可能性がある。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーは以下の通り。
COVID-19の影響分析
パンデミックは、政府の封鎖規制によりサプライチェーンが制限された流通チャネルに悪影響をもたらし、多くの企業が部分的に閉鎖されたため、農家による殺バクテリア剤の導入が減少し、世界の作物用殺バクテリア剤市場に悪影響をもたらした。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシアとウクライナの間で続く紛争は、両国の経済に悪影響をもたらし、雇用率の低下や輸出入の減少により多くの製造企業の閉鎖を引き起こし、世界の農作物用殺菌剤市場にマイナスの影響を与えた。
タイプ別
- 銅ベース
- アミン系
- ジチオカルバメート系
- 抗生物質系
- トリアゾール系
- ベンズアミド
- ジカルボキシイミド
- その他
形態別
- 液体
- 粉末
- ガス
- その他
性質別
- 有機
- 無機質
作物別
- 食用作物
- プランテーション作物
- 換金作物
- 園芸作物
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- 電子商取引
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
用途別
- 葉面散布
- 土壌処理
- 樹幹注入
- 液剤浸漬
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要開発
- 2023年11月、ブラジルにおける殺菌剤Scudeiro(Prothioconazole + Tebuconazole)の導入が、Nortox社によって独占的にアグロページに開示された。メーカーによれば、これは「大豆への最初の散布に最適な製品となるよう設計された独占的混合剤」である。
- 2020年1月、バイオセーフシステムズは、強力なパロキシ酢酸ベースの液体殺菌剤であるオキシデート5.0の発売を発表した。
レポートを購入する理由
- 種類、形態、性質、作物、流通チャネル、適用形態、地域に基づく世界の農作物用殺菌剤市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 作物用殺菌剤市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の作物用殺菌剤市場レポートは、約81の表、94の図、186ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.形態別スニペット
3.3.性質別スニペット
3.4.作物別スニペット
3.5.流通チャネル別
3.6.適用形態別スニペット
3.7.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.現代農業農業技術の導入の増加
4.1.1.2.害虫による作物損失の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.長期間にわたる抵抗性の発達
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.銅ベース
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.アミド系
7.4.ジチオカルバメート系
7.5.抗生物質系
7.6.トリアゾール系
7.7.ベンズアミド
7.8.ジカルボキシイミド
7.9.その他
8.形態別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
8.1.2.市場魅力度指数(形態別
8.2.液体
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.粉体
8.4.ガス
8.5.その他
9.作物別
9.1.はじめに
9.1.1.作物別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 1.2.
9.1.2.市場魅力度指数(作物別
9.2.食用作物
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.プランテーション作物
9.4.換金作物
9.5.園芸作物
9.6.その他
10.性質別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、自然別
10.1.2.市場魅力度指数(性質別
10.2.オーガニック
10.2.1.序論
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.無機
11.用途別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、用途モード別
11.1.2.市場魅力度指数(用途モード別
11.2.葉面散布剤
11.2.1.序論
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.土壌処理
11.4.幹への注入
11.5.流体浸漬
11.6.その他
12.流通チャネル別
12.1.はじめに
12.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
12.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
12.2.直営店
12.2.1.概要
12.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.3.電子商取引
12.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.5.専門店
12.6.その他
13.地域別
13.1.はじめに
13.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
13.1.2.市場魅力度指数、地域別
13.2.北米
13.2.1.はじめに
13.2.2.主な地域別ダイナミクス
13.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
13.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
13.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):作物別
13.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
13.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途モード別
13.2.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.2.9.1.米国
13.2.9.2.カナダ
13.2.9.3.メキシコ
13.3.ヨーロッパ
13.3.1.はじめに
13.3.2.地域別の主な動き
13.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
13.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 形状別
13.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 作物別
13.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
13.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
13.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途モード別
13.3.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.3.9.1.ドイツ
13.3.9.2.イギリス
13.3.9.3.フランス
13.3.9.4.イタリア
13.3.9.5.ロシア
13.3.9.6.その他のヨーロッパ
13.4.南米
13.4.1.はじめに
13.4.2.地域別主要市場
13.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
13.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、作物別
13.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
13.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途モード別
13.4.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.4.9.1.ブラジル
13.4.9.2.アルゼンチン
13.4.9.3.その他の南米地域
13.5.アジア太平洋
13.5.1.はじめに
13.5.2.主な地域別ダイナミクス
13.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 作物別
13.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
13.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
13.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途モード別
13.5.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.5.9.1.中国
13.5.9.2.インド
13.5.9.3.日本
13.5.9.4.オーストラリア
13.5.9.5.その他のアジア太平洋地域
13.6.中東・アフリカ
13.6.1.はじめに
13.6.2.地域別の主な動き
13.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 作物別
13.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
13.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
13.6.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途モード別
14.競争環境
14.1.競争シナリオ
14.2.市場ポジショニング/シェア分析
14.3.M&A分析
15.企業プロフィール
15.1.ジーエム・バイオサイド・プライベート・リミテッド*社
15.1.1.会社概要
15.1.2.製品ポートフォリオと説明
15.1.3.財務概要
15.1.4.主な展開
15.2.FMCコーポレーション
15.3.バイオスタット・インディア・リミテッド
15.4.アリエス・アグロ社
15.5.日本曹達株式会社日本曹達
15.6.シンジェンタAG
15.7.アダマ・アグリカルチュラル・ソリューションズ
15.8.BASF SE
15.9.アメリカン・バンガード・コーポレーション
15.10.ヌファーム・リミテッド
リストは網羅的ではない
16.付録
16.1.会社概要とサービス
16.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Crop Bactericides Market reached US$ 8.75 billion in 2022 and is expected to reach US$ 13.32 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.4% during the forecast period 2023-2030.
The global crop bactericides market has witnessed significant growth and transformations over the years, as bactericides are highly being adopted as they effectively control or eliminate bacterial infections in plants and help in protecting the yield, improving the overall appearance and quality of crops, hence it can lead to increasing global crop bactericides market.
Additionally, using pesticides and chemicals for pest management can cause adverse health effects in humans, so farmers are opting for crop bactericides for sustainable crop management as they produce unique modes of action by targeting specific bacterial pathogens, this can help in reducing the overall chemical use. Hence, it can lead in increasing the adoption rate.
Furthermore, many manufacturers are launching innovative high-quality products in order to achieve larger consumer bases. For instance, in March 2022, Dhanuka Agritech launched two new products Cornex and Zanet One product is a herbicide and the other is a fungicide, while the herbicide is targeted for the protection of maize crops by weed management, the fungicide is introduced focused on tomato crop protection from fungus and bacteria.
Dynamics
Increase in Adoption of Modern Agriculture Farming Practices
The increase in the adoption of modern agricultural farming practices can help in drive the demand for crop bactericides. Consumers are adopting modern agriculture management as these practices can create favorable conditions for the rapid spread of pests and diseases. Crop bactericides can play a crucial role in preventing and managing bacterial infections in these controlled environments. Hence, it leads to an increase in the adoption of crop bactericides.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality products which can help in increasing the usage of bactericides. For instance, the Nufam company produced Agri Mycin50. It provides a specific mode of action that is unique to streptomycin and is an essential part of any bacterial disease control program. Such products can help in increasing the usage of crop bactericides.
Increase in Crop Losses due to Pest Attacks
The demand for crop bactericides is rising as crop losses are increasing, the farmers are shifting from traditional pest management methods, the crop bactericides help in controlling or eliminating bacterial infections in plants. Also, these bactericides can help improve the overall appearance and quality of harvested crops, hence it leads to an increase in the usage of crop bactericides.
Furthermore, many manufactures are producing high quality products in order to help the farmers to achieve high productivity. For instance, FMC had produced a Gezeko fungicide, it has a broad-spectrum fungicide which provides protective action against diseases with focus on delivering quality yield. It has a Unique combination of Strobulirin & Triazole chemistry makes it a more reliable choice for an effective and long duration disease management. Such products can help in increasing the market size.
Resistance developed over a period of time
As bacteria develop resistance, the effectiveness of crop bactericides diminishes. farmers might be inclined to use higher doses or more frequent applications of crop bactericides to achieve the desired level of disease control. This leads to an increase in the deposition of chemicals in crops which causes several adverse health effects. Hence it leads to declination in market growth.
Furthermore, the resistance developed against the bactericides can increase in loss of crop yields. For instance, according to the CABI report worldwide, an estimated 20-20% of crop yields are lost due to pests and diseases. This resistance development in pests and bacteria can help in increasing the usage of crop bactericides.
Segment Analysis
The global Crop Bactericides market is segmented based on type, form, nature, distribution channel, application and region.
Rising In Demand for Effective Crop Management
Copper-based bactericides hold the largest share of the global crop bactericides market. The farmers are copper-based bactericides than other traditional pest control methods. As copper-based bactericides exhibit broad-spectrum activity against various bacterial pathogens, making them effective against a wide range of plant diseases. Also helps in limiting the spread of bacterial disease. Hence, it can lead to an increase in the adoption rate.
Furthermore, the increase in horticulture practices can help in the increase in the usage of copper-based bactericides which can ultimately help in increasing the crop bactericides market. For instance, according to the USDA Horticulture Operations report of 2020, Horticulture production occurred primarily in 10 states, which accounted for 66% of all U.S. horticulture sales in 2019. California ($2.63 billion), Florida ($1.93 billion) and Oregon ($1.02 billion) led the nation in sales.
Geographical Penetration
Vast Agricultural Land and Increase in Production of Wheat
Asia-Pacific has been a dominant force in the global Crop Bactericides market and its significance has only grown in the post-2020 era. The farmers in this region are attracted to crop bactericides as they provide a unique mode of action by targeting specific bacterial pathogens which can help in reducing the usage and capital for chemicals. Also helps increase the appearance and quality of harvested crops, making them more desirable to consumers.
Furthermore, the presence of vast agricultural land can help in increasing the usage of crop bactericides for the protection of crops from bacterial diseases. For instance, according to the Department of Agriculture, Fisheries, and Forestry report 2023, 55% of Australian land use accounts for 427 million hectares.
Additionally, according to the Australian Bureau of Statistics report Australia's wheat production increased 14% to a new record of 36 million tons in 2021-22 driven by a 47% jump in Western Australia's harvest. The increase in production can help in increasing the usage of crop bactericides.
Competitive Landscape
The major global players in the market include
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic had brought a negative impact on the distribution channel which had limited the supply chain due to government lockdown restrictions many companies are partially shut down which has led to reducing the adoption of bactericides by farmers, hence it leads to a negative impact on global crop bactericides market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The ongoing conflict between the countries of Russia and Ukraine has brought a negative impact on the countries' economies and caused shut down of many manufacturing companies due to less employment ratio, and fewer exports and imports rate this had shown a negative impact on the global crop bactericides market.
By Type
• Copper-based
• Amine-based
• Di thiocarbamate-based
• Antibiotic
• Triazole
• Benzamide
• Dicarboximide
• Others
By Form
• Liquid
• Powder
• Gas
• Others
By Nature
• Organic
• Inorganic
By Crop
• Food Crops
• Plantation Crops
• Cash Crops
• Horticulture Crops
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Mode of Application
• Foliar Spray
• Soil Treatment
• Trunk Injection
• Fluid Immersions
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In November 2023, the introduction of the fungicide Scudeiro (Prothioconazole + Tebuconazole) in Brazil has been exclusively disclosed to AgroPages by Nortox. It is a "exclusive mixture, designed to be the best product for the first application in soybeans," according the manufacturer.
• In January 2020, Biosafe Systems announced the release of Oxidate 5.0, a potent, paroxyacetic acid-based, liquid bactericide, which is registered to treat and control plant pathogens on a wide variety of crops.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global Crop Bactericides market segmentation based on type, form, nature, crop, distribution channel, mode of application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of Crop Bactericides market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Crop Bactericides market report would provide approximately 81 tables, 94 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Nature
3.4. Snippet by Crop
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Mode of Application
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Adoption of Modern Agriculture Farming Techniques
4.1.1.2. Increase in Crop Losses due to Pest Attacks
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Resistance Developed Over a period of time
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Copper-based*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Amide-based
7.4. Di thiocarbamate-based
7.5. Antibiotics
7.6. Triazole
7.7. Benzamide
7.8. Dicarboximide
7.9. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Liquid*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Powder
8.4. Gas
8.5. Others
9. By Crop
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Crop
9.2. Food Crops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plantation Crops
9.4. Cash Crops
9.5. Horticulture Crops
9.6. Others
10. By Nature
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
10.2. Organic*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Inorganic
11. By Mode of Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Mode of Application
11.2. Foliar Spray*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Soil Treatment
11.4. Trunk Injection
11.5. Fluid Immersions
11.6. Others
12. By Distribution Channel
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
12.2. Company Stores*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. E-Commerce
12.4. Hypermarkets/Supermarkets
12.5. Specialty Stores
12.6. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Mode of Application
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. G.M. Biocides Private Limited*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. FMC Corporation
15.3. Biostadt India Limited
15.4. Aries Agro Ltd.
15.5. Nippon Soda Co. Ltd.
15.6. Syngenta AG
15.7. Adama Agricultural Solutions Ltd.
15.8. BASF SE
15.9. American Vanguard Corporation
15.10. Nufarm Limited
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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