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世界の生肉包装市場 - 2023-2030


Global Fresh Meat Packaging Market - 2023-2030

概要 世界の生肉包装市場は2022年に18.9億米ドルに達し、2030年には27.5億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは4.82%で成長する見込みである。 世界の生肉包装市場は長年にわたって著しい成... もっと見る

 

 

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2024年1月23日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の生肉包装市場は2022年に18.9億米ドルに達し、2030年には27.5億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは4.82%で成長する見込みである。
世界の生肉包装市場は長年にわたって著しい成長を遂げており、包装された食肉は利便性を提供するため需要が増加しているほか、包装は製品の鮮度を維持し、さまざまな障害から保護するのに役立つ。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
例えば、2021年8月にGEAがFoodTrayを発売したが、これは段ボールトレイとプラスチックフィルムを組み合わせたもので、マリネした肉を包装するためのものである。FoodTrayは、段ボールトレイにフィルムを裏打ちした複合ソリューションで、段ボールとプラスチックの利点を提供しながら、プラスチックの量を最大80%削減することができる。従って、このような製品は市場の成長を高めるのに役立つ。
真空熱成形パッケージングセグメントは、世界市場で最大のシェアを保持し、同様に北米地域は、食肉消費量と生産率がこの地域で高いので、世界シェアで優位性を示し、それゆえ、それは世界の食肉包装市場を駆動するのに役立ちます。
ダイナミクス
食肉製品の賞味期限を延ばすニーズの高まり
便利ですぐに食べられる食品に対する需要の高まりは、より賞味期限の長い食肉製品に対するニーズを高めており、これは食肉生鮮包装に対する需要を大幅に増加させている。また、こうしたパッケージングの革新は、食肉製品の外観を向上させる。
例えば、2023年12月、シャルキュトリー・メーカーのVolpi Foods社は、高級生肉製品ラインにプラスチックを削減した新パッケージを発売した。エコ・パックは保存性を維持しながら、薄いライナーから切り離すとカーブサイドでリサイクル可能な新しい紙素材を使用している。
フレキシブル・パッケージング・ソリューションへの需要の高まり
フレキシブル・パッケージング・ソリューションの需要は、世界の生肉パッケージ市場を大きく牽引している。これらのフレキシブル包装は、光、湿気、その他の外部要素に対するバリアとして機能する。また、新鮮な食肉を密封し、空気に触れるのを制限し、酸化を遅らせることで、食品の鮮度を保つのに役立つ。
さらに、メーカー各社は市場規模を拡大するために新製品の開発に積極的に投資しており、例えば2023年7月にはAmcor社が食肉・チーズ製品用の高性能シュリンクバッグ・フィルムを発売している。フレキシブルは、品質、性能、光学特性を維持しながら、バリア性の高いPBdcフリーの配合でより薄い素材である。従って、このような製品は市場成長の拡大に役立つ。
ビーガン食品に対する消費者の嗜好の変化
ヴィーガン食品に対する消費者の嗜好の変化は、生肉包装市場の抑制要因になる可能性がある。消費者が植物ベースの食生活にシフトしたり、肉の消費を控えたりすることで、従来の生肉製品に対する需要が減少する可能性がある。これは、包装される生肉の量に直接的な影響を与える可能性があり、その結果、特定の包装ソリューションの需要が減少する。
セグメント分析
世界の生肉包装市場は、素材、包装技術、肉の種類、包装、流通チャネル、層、地域によって区分される。
真空熱成形などの革新的包装方法に対する需要の増加
包装技術の真空熱成形包装法が台頭している。これらのパッケージは保護バリアを提供し、製品の鮮度を保ち、また製品の衛生性を高めるため、消費者の間で需要が増加している。したがって、このような要因は、市場の成長を増加させるのに役立ちます。
さらに、これらの製品の需要が増加しているように、メーカーは革新的な製品を導入している、例えば、2021年7月に、Multivacは、新しい熱成形包装機を発表した。新しいマシンは、ビーフジャーキー、小型ソーセージなどのタンパク質を含むスナック製品の真空および改質雰囲気包装(MAP)を製造するように設計されています。したがって、そのような製品は、市場の成長を増加させるのに役立ちます。
地理的浸透
北米の高い食肉生産量
北米の生肉パッケージの需要は、高い食肉生産量によって牽引されている。これらの食肉パッケージは、製品の鮮度と品質を長期間維持し、製品の外観を向上させるのに役立つ。したがって、このような要因は、この地域における世界の食肉生鮮包装市場を促進するのに役立ちます。
さらに、この地域では食肉と食肉製品の需要が高い。例えば、米国農務省の報告書によると、2022年の鶏肉部門の総売上高は769億ドルで、2021年から67%増加した。ブロイラーの売上は60%増、七面鳥の売上は21%増、卵の売上は122%増である。したがって、食肉に対するこのような高い需要は、生肉包装の市場Tを増加させるのに役立つことができる。
競争状況
市場の主なグローバルプレーヤーには、Berry Global Inc.、Amcor plc、Sealed Air、Coveris.、Shenzhen Chengxing Packing & Material Co.Ltd.、Reynolds Consumer Products、WINPAK LTD.、Sealpac International bv、MULTIVAC.、Faerch A/Sが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19の発生中、活発な包装メーカーは様々な問題で溢れかえり、それは短期的にしか残らないと予想される。ロックダウンの影響としては、サプライチェーンの混乱、製造工程で使用される原材料の入手不足、労働力不足、完成品製造の予算を超えて膨れ上がる可能性のあるコストの変動、出荷問題などが挙げられる。
素材別
- ポリエチレン(PE)
- ポリプロピレン(PP)
- 二軸延伸ポリプロピレン(BOPP)
- エチレンビニルアルコール(EVOH)
- ポリ塩化ビニル(PVC)
- ポリアミド(PA)
- その他
包装技術別
- 改質雰囲気包装
- 真空スキン包装
- 真空熱成形包装
- その他
肉の種類別
- 牛肉
- 豚肉
- 鶏肉
- 海産物
- その他
包装別
- 軟質プラスチック
- 硬質プラスチック
- 金属
- その他
流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 食料品店
- オンライン小売
- 百貨店
- その他
レイヤー別
- 単層
- 3層
- 5層
- 7層
- 9層
地域別
- 北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年5月、Amcorはニュージーランドを拠点とし、最先端のプロテイン包装機を製造するModa Systems社を買収した。モダ社は、食肉、鶏肉、乳製品業界向けの革新的で高性能なモジュール式真空包装ソリューションの設計、組み立て、サポートを行っている。この買収により、アムコーはフレキシブルフィルム事業を強化し、一次包装、機器、オンサイト技術サービス、部品を含むエンドツーエンドの包装ソリューションを提供できるようになる。
- 2021年10月、持続可能性を重視するイタリアの家族経営企業であるキオラは、プラスチック使用量を80%削減した、より持続可能なパッケージングを新製品群に投入した。
- 2021年9月、Nandu's社は、すべての宅配注文用に革新的なエコ・フレンドリー包装を開始した。その新しいグリーン・パッケージの一環として、一次包装(衛生的に加工された食肉に直接触れるもの)は、完全にリサイクル可能な非プラスチックのバージン食品用素材で作られている。
レポートを購入する理由
- 素材、包装技術、食肉タイプ、包装、流通チャネル、層、地域に基づく世界の生肉包装市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 生肉包装市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要プレイヤーの主要製品で構成されるExcelとして利用可能な製品マッピング。
世界の食肉包装市場レポートは約86表、93図、210ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.素材別スニペット
3.2.包装技術別
3.3.食肉タイプ別スニペット
3.4.包装別スニペット
3.5.流通チャネル別
3.6.レイヤー別スニペット
3.7.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.食肉製品の保存性を高めるニーズの高まり
4.1.1.2.フレキシブル包装ソリューションに対する需要の高まり
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.ビーガン食品に対する消費者の嗜好の変化
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.素材別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
7.1.2.市場魅力度指数(材料別
7.2.ポリエチレン (PE)*.
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ポリプロピレン(PP)
7.4.二軸延伸ポリプロピレン(BOPP)
7.5.エチレンビニルアルコール(EVOH)
7.6.ポリ塩化ビニル(PVC)
7.7.ポリアミド(PA)
7.8.その他
8.包装技術別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、包装技術別
8.1.2.市場魅力度指数(包装技術別
8.2.改質雰囲気包装
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.真空スキン包装
8.4.真空熱成形包装
8.5.その他
9.肉の種類別
9.1.はじめに
9.1.1.食肉タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%)1.2.
9.1.2.市場魅力度指数(食肉タイプ別
9.2.牛肉
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.豚肉
9.4.鶏肉
9.5.海産物
9.6.その他
10.包装別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), パッケージング別
10.1.2.市場魅力度指数(包装材別
10.2.フレキシブルプラスチック
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.硬質プラスチック
10.4.金属
10.5.その他
11.流通チャネル別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
11.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
11.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.2.1.はじめに
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.食料品店
11.4.オンライン小売
11.5.百貨店
11.6.その他
12.レイヤー別
12.1.はじめに
12.1.1.層別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数(レイヤー別
12.2.単層
12.2.1.はじめに
12.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.3.3層
12.4.5層
12.5.7層
12.6.9層
13.地域別
13.1.はじめに
13.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
13.1.2.市場魅力度指数、地域別
13.2.北米
13.2.1.はじめに
13.2.2.主な地域別ダイナミクス
13.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
13.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 包装技術別
13.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 肉類タイプ別
13.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 包装別
13.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):レイヤー別
13.2.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.2.9.1.米国
13.2.9.2.カナダ
13.2.9.3.メキシコ
13.3.ヨーロッパ
13.3.1.はじめに
13.3.2.地域別の主な動き
13.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
13.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 包装技術別
13.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 肉類タイプ別
13.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 包装別
13.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), レイヤー別
13.3.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.3.9.1.ドイツ
13.3.9.2.イギリス
13.3.9.3.フランス
13.3.9.4.イタリア
13.3.9.5.ロシア
13.3.9.6.その他のヨーロッパ
13.4.南米
13.4.1.はじめに
13.4.2.地域別主要市場
13.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
13.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 包装技術別
13.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):食肉タイプ別
13.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 包装別
13.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):レイヤー別
13.4.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.4.9.1.ブラジル
13.4.9.2.アルゼンチン
13.4.9.3.その他の南米地域
13.5.アジア太平洋
13.5.1.はじめに
13.5.2.主な地域別ダイナミクス
13.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
13.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), パッケージング技術別
13.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 肉類タイプ別
13.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 包装別
13.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), レイヤー別
13.5.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.5.9.1.中国
13.5.9.2.インド
13.5.9.3.日本
13.5.9.4.オーストラリア
13.5.9.5.その他のアジア太平洋地域
13.6.中東・アフリカ
13.6.1.はじめに
13.6.2.地域別の主な動き
13.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
13.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 包装技術別
13.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):食肉タイプ別
13.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 包装別
13.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.6.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):レイヤー別
14.競争環境
14.1.競争シナリオ
14.2.市場ポジショニング/シェア分析
14.3.M&A分析
15.企業プロフィール
15.1.ベリーグローバル
15.1.1.会社概要
15.1.2.製品ポートフォリオと内容
15.1.3.財務概要
15.1.4.主な展開
15.2.アムコアピーエルシー
15.3.シールドエアー
15.4.コベリス
15.5.シンセンChengxingのパッキング及び材料株式会社
15.6.レイノルズ消費者製品
15.7.ウィンパック
15.8.シールパック・インターナショナル
15.9.マルチバック
15.10.フェールヒ A/S
リストは完全ではありません
16.付録
16.1.会社概要とサービス
16.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Fresh Meat Packaging Market reached US$ 1.89 billion in 2022 and is expected to reach US$ 2.75 billion by 2030, growing with a CAGR of 4.82% during the forecast period 2023-2030.
The global fresh meat packaging market has witnessed significant growth over the years, and the demand for packed meat is increasing as it provides convenience, also the packaging helps maintain the freshness of the products and protects it from various hurdles. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, as the demand for these products is increasing many manufacturing companies are launching innovative products. for instance, in August 2021, GEA launched FoodTray, it is a combination of cardboard trays and plastic film - for packaging marinated meat. The FoodTray is a combined solution, comprising a cardboard tray lined with film, offering the advantages of cardboard and plastic while reducing the quantity of plastic by up to 80 percent. Hence, such products can help in increasing the market growth.
The vacuum thermoformed packaging segment holds the maximum share in global market, similarly the North America region shows a dominance in world share, as the meat consumption and production rate is high in this region, hence, it can help in driving the global fresh meat packaging market.
Dynamics
Rising Need For Increasing Shelf-Life Of The Meat Product
The rising demand for convenient, ready-to-eat foods is raising the need for longer-shelf-life meat products, which significantly increases the demand for fresh meat packaging, as these Advanced packaging and barrier films such as MAP and vacuum technology have made it possible to increase the shelf life of fresh meat products. Also, these packaging innovations enhance the visual appearance of meat products.
Furthermore, manufacturing companies are launching new products to attract larger consumer bases, for instance, in December 2023, Charcuterie producer Volpi Foods launched new packaging with reduced plastic for a line of premium cured meats. The Eco-Pack maintains the shelf life while using a new paper material that is curbside recyclable once separated from its thin liner.
Growing Demand For Flexible Packaging Solutions
The demand for flexible packaging solutions is significantly driving the global fresh meat packaging market. These flexible packaging act as a barrier against light, moisture, and other outside elements. They also help preserve the freshness of the food by sealing in fresh meat, limiting its exposure to air, and delaying oxidation.
Furthermore, manufacturers are highly investing in developing new products to expand their market sizes, for instance, in July 2023, Amcor launched high-performance shrink bags and films for meat and cheese products. Flexibles are a thinner material with a high barrier PBdc-free formulation while maintaining quality, performance, and optical properties. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Shifting Preferences Of Consumers Towards Vegan Food Products
The shifting preferences of consumers towards vegan food products can become a restraining factor for the fresh meat packaging market. The demand for conventional fresh meat products could decline as consumers shift towards plant-based diets or reduce back on their meat consumption. This may have a direct impact on the amount of fresh meat that is packaged and, subsequently, reduces the demand for specific packaging solutions.
Segment Analysis
The global fresh meat packaging market is segmented based on material, packaging technology, meat type, packaging, distribution channel, layer, and region.
Increase in Demand for Innovative Packaging Methods such as Vaccum Thermoformed
The vacuum thermoformed packaging method of packaging technology is rising. The demand for these packages is increasing among consumers as they provide protection barriers, preserve the freshness of the products, also enhance the hygiene of the product. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, as the demand for these products is increasing, manufacturers are introducing innovative products, for instance, in July 2021, Multivac introduced a new thermoforming packaging machine. The new machine is designed to produce vacuum and modified atmosphere packaging (MAP) for snack products containing protein such as beef jerky, small sausages, and more. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
High Meat Production in North America
North America demand for fresh meat packaging is driven by high meat production. These meat packages help maintain the freshness and quality of the product for a longer time and also enhance the appearance of the product. Hence, such factors can help in driving the global fresh meat packaging market in this region.
Furthermore, the demand for meat and meat products is high in this region, for instance, according to a U.S. Department of Agriculture report, Total poultry sector sales in 2022 were $76.9 billion, an increase of 67 percent from 2021. Broiler sales increased 60 percent, turkey sales increased 21 percent, and egg sales increased 122 percent. Hence, such high demand for meat can help in increasing the market t for fresh meat packaging.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Berry Global Inc., Amcor plc, Sealed Air, Coveris., Shenzhen Chengxing Packing & Material Co.,Ltd, Reynolds Consumer Products, WINPAK LTD., Sealpac International bv, MULTIVAC., and Faerch A/S.
COVID-19 Impact Analysis
During the COVID-19 outbreak, active packaging manufacturers have been flooded with a variety of problems that are expected to remain for the short term only. Some of the consequences of the lockdown include disturbances in the supply chain, lack of availability of raw materials used in the manufacturing process, labor shortages, fluctuating costs that could inflate and go beyond the budget for the manufacturing of the finished product, shipping issues, and others.
By Material
• Polyethylene (PE)
• Polypropylene (PP)
• Biaxially-oriented polypropylene (BOPP)
• Ethylene vinyl alcohol (EVOH)
• Polyvinyl chloride (PVC)
• Polyamide (PA)
• Others
By Packaging Technology
• Modified Atmosphere Packaging
• Vacuum Skin Packaging
• Vacuum Thermoformed Packaging
• Others
By Meat Type
• Beef
• Pork
• Poultry
• Sea Food
• Others
By Packaging
• Flexible Plastic
• Rigid Plastic
• Metals
• Others
By Distribution Channel
• Hypermarket/ Supermarkets
• Grocery Stores
• Online Retailing
• Departmental Stores
• Others
By Layer
• Monolayer
• 3-Layer
• 5-Layer
• 7-Layer
• 9-Layer
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In May 2023, Amcor acquired New Zealand-based Moda Systems, which creates state-of-the-art protein packaging machines. Moda designs, assembles, and supports innovative, high-performance modular vacuum packaging solutions for the meat, poultry, and dairy industries. this acquisition will help Amcor to strengthen in flexible films, positioning it to offer end-to-end packaging solutions that encompass primary packaging, equipment, on-site technical service, and parts.
• In October 2021, Chiola, a family-owned Italian company focused on sustainability, has launched more sustainable packaging across their new product range, with 80% less plastic.
• In September 2021, Nandu's company has launched an innovative eco-friendly packaging for all its home delivery orders. As part of its new green packaging, the primary packaging (which is in direct contact with hygienically processed meat) is made of non-plastic virgin food-grade material that is fully recyclable.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global fresh meat packaging market segmentation based on material, packaging technology, meat type, packaging, distribution channel, layer and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of Fresh Meat Packaging market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global fresh meat packaging market report would provide approximately 86 tables, 93 figures, and 210 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Packaging Technology
3.3. Snippet by Meat Type
3.4. Snippet by Packaging
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Layer
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising need for increasing shelf-life of the meat product
4.1.1.2. Growing Demand For Flexible Packaging Solutions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Shifting Preferences Of Consumers Towards Vegan Food Products
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Polyethylene (PE)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Polypropylene (PP)
7.4. Biaxially-oriented polypropylene (BOPP)
7.5. Ethylene vinyl alcohol (EVOH)
7.6. Polyvinyl chloride (PVC)
7.7. Polyamide (PA)
7.8. Others
8. By Packaging Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Technology
8.2. Modified Atmosphere Packaging*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Vacuum Skin Packaging
8.4. Vacuum Thermoformed Packaging
8.5. Others
9. By Meat Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Meat Type
9.2. Beef*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Pork
9.4. Poultry
9.5. Sea Food
9.6. Others
10. By Packaging
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
10.2. Flexible Plastic*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Rigid Plastic
10.4. Metals
10.5. Others
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Hypermarket/ Supermarkets*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Grocery Stores
11.4. Online Retailing
11.5. Departmental Stores
11.6. Others
12. By Layer
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Layer
12.2. Monolayer*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. 3-Layer
12.4. 5-Layer
12.5. 7-Layer
12.6. 9-Layer
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Technology
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Layer
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Berry Global Inc.*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Amcor plc
15.3. Sealed Air
15.4. Coveris.
15.5. Shenzhen Chengxing Packing & Material Co.,Ltd
15.6. Reynolds Consumer Products
15.7. WINPAK LTD.
15.8. Sealpac International bv
15.9. MULTIVAC.
15.10. Faerch A/S
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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