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食用水素添加油の世界市場 - 2023-2030


Global Edible Hydrogenated Oils Market - 2023-2030

概要 食用水素添加油の世界市場は、2022年に782億4,000万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率6.84%で成長し、2030年には1,328億3,000万米ドルに達すると予測されている。 水素添加は、触... もっと見る

 

 

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2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
食用水素添加油の世界市場は、2022年に782億4,000万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率6.84%で成長し、2030年には1,328億3,000万米ドルに達すると予測されている。
水素添加は、触媒を用いて食用植物油に水素を添加する。水素添加は、半固体状の脂肪を生成するのに役立つ。水素添加された油は、腐敗しにくくなる。水素添加はまた、オイルに風味とテクスチャーを加えることで、オイルの物理的な外観を変えるのにも役立ちます。
水素添加は、オイルの保存性を高め、生産者とエンドユーザーの双方にとって有益である。本製品は、固形または半固形の状態で、部分水素添加タイプまたは完全水素添加タイプからお選びいただけます。様々な食品製造業や外食産業で使用されている。加工食品業界における水素添加油の需要の高まりが市場を後押ししている。
水素添加された食用油は、製品の味と食感を向上させ、その他のパラメータも向上させるため、食品メーカーにその使用が支持されている。また、製品の最終用途が増加したことで、製造のために市場でさまざまな水素化技術を使用する必要性も高まっている。オイルの加工技術の向上により、市場は高成長を遂げている。
ダイナミクス
加工食品への需要の増加
様々な地域で急速な工業化と都市化が進んでいる。社会経済的な変化は、消費者のライフスタイルや食品の選択を多角的に変化させている。すぐに食べられる食品に対する消費者の嗜好が大きく変化している。便利な食品に対する需要は世界レベルで高まっている。食生活や食習慣の大きな変化に伴い、加工食品の消費が増加している。
特定の加工食品に含まれる水素添加油がもたらす好ましい食感と安定性が、食品業界における需要を高めている。焼き菓子や製菓など様々な製品に、主な脂肪源として部分水素添加油が使用されている。加工食品の需要と消費の増加が市場成長の原動力となっている。
工業メーカーによる食用水素添加油への高い嗜好性
食用水素添加油は、食品産業や外食産業における業務用加工食品製造業者から高い支持を得ている。これらの油の費用対効果と特定の用途が市場成長の原動力となっている。水素添加油の低コストと手頃な価格により、コスト意識の高い製造業者による水素添加油への嗜好が高まっている。
食品加工会社は常に、食品の製造において最も安価な原料を選択し、コストを削減し、より多くの顧客を引き付けようとしている。水素添加油は、加工食品の製造において、より安価な脂肪源として使用され、食品産業で高く評価されている。これらの水素添加油は、製品の賞味期限を延ばし、腐敗を抑えることができるため、製造業者にとっては使用するメリットがある。
水素添加油の過剰摂取による健康リスク
水素添加油にはトランス脂肪酸が含まれており、悪玉のLDLコレステロールを上昇させ、善玉のHDLコレステロールを低下させる。これらの油の過剰摂取は、心血管疾患のリスクを高める可能性がある。WHOの2023年1月の発表によると、世界で50億人が有害なトランス脂肪酸から無防備な状態にあるという。
WHOの報告によると、工業的に生産されたトランス脂肪酸は、包装食品、焼き菓子、食用油、スプレッドに含まれており、世界中で毎年50万人もの冠動脈性心臓疾患による早期死亡の原因となっていると報告されている。FDAは、人々の正しい健康状態を確保するために、部分水素添加油の一般的に安全と認められるステータスを取り消した。製品の使用に関連する規制や健康上の問題は、市場の成長を抑制している。
セグメント分析
世界の食用水素添加油市場は、製品、タイプ、流通チャネル、用途、最終用途、地域によって区分される。
製パン業界における食用水素添加油の高い使用率
食用水素添加油の世界市場は、フライ、製パン、製菓など様々なタイプの用途に基づいてセグメント化される。様々な焼き菓子の製造に食用水素添加油が多く使用されていることから、製パン分野が最大のシェアを占めている。食用水素添加油は製品の味と食感を向上させる。水素添加油を使用することで、食感や安定性が向上し、食品のサクサク感が増す。
水素添加油は、その好ましいパラメータにより、様々なベーカリー製品の製造に使用され、メーカーに好まれている。食用水素添加油は酸化を防ぎ、保存期間を長くする。パン、ビスケット、ペストリーなどの製品に使用されている。嗜好性や保存性に加えて、水素添加油脂は製造業者にとって安価なアプローチであり、バターや他の高価な油の代替品として使用されている。
地理的浸透
北米における加工食品需要の増加
北米地域が世界の食用水素添加油市場を支配している。同地域では加工食品の需要が増加しており、市場成長を積極的に牽引している。この地域の人々の多忙なライフスタイルにより、一から調理する時間が減少している。そのため、加工食品やファーストフード店への依存度が高まっている。
米国やカナダなどの国々では、消費者のニーズを満たすため、ファストフード・レストランや業務用キッチンの数が増えている。様々なレストランやフード・サービス・ポイントが、揚げ物用に食用水素添加油を選んでいる。これらの油の高い発煙点と高温での安定性が、このカテゴリーでの需要を高めている。この地域では、これらの油の使用量が多いため、売上と需要が増加し、市場の拡大を後押ししている。
この地域は、技術の進歩や工業化の応用への露出度が高い。食用水素添加油の生産において、改良された水素添加技術を採用し、望ましい品質を持つ新しい油の品種を作り出すという技術的進歩が起こっており、市場をさらに拡大している。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Cargill, Incorporated、Archer Daniels Midland Company、BASF Corporation、Mewah Group、Wilmar International Ltd.、新日本化学工業株式会社、Golden Agri-Resources Ltd.、Evonik Industries、MANISHANKAR OILS PVT.LTD.、Interfat.
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、世界の食用水素添加油市場に中程度の影響を与えた。様々な加工産業が円滑なプロセスを実施する上で課題に直面した。不適切な設備により、食用水素添加油の調達、生産、市場への流通が妨げられた。
様々な食品産業や、レストランやファーストフード・センターなどのフード・サービス・センターが操業停止となったことで、需要が減少し、マーカーの売上が減少した。必要な規制のもと、政府から加工業や食品製造業に製造許可が下り、市場は売上を回復した。
パンデミックにより生鮮食品の入手性が低下した。この時期、さまざまな加工食品や調理済み食品の需要が増加した。製パン・製菓業界は、消費者においしいスナックを提供するため、製品の種類を増やした。この業界からの油を使用することで、製品需要が増加し、COVID-19のさらなる期間における市場を積極的に牽引している。さらに、製品販売にeコマース・プラットフォームが多く利用されるようになったことで、エンドユーザーへの製品リーチが向上した。
ロシア・ウクライナ戦争の影響
ロシアとウクライナの国際紛争は、食用水素添加油市場を含む様々な産業に悪影響を与えた。戦況により新たな地政学的同盟が生まれた。戦争は世界レベルでの貿易を中断させ、製品のマーケティングや販売においてメーカーや消費者に困難をもたらした。また、政治的対立は価格変動と価格上昇を引き起こし、価格に敏感なエンドユーザーに困難をもたらした。
製品別
- 固形
- 半固形
タイプ別
- 部分水素添加油
- 完全水素化油脂
流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- Eコマース
- その他
用途別
- フライ
- 製パン
- 製菓
- その他
エンドユーザー別
- 食品製造業
- 外食産業
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年6月、油糧種子加工会社のBungeとViterraは、世界的な巨大アグリビジネス企業を設立するための82億米ドルの合併契約を発表した。
- 2023年2月、日清オイリオグループ(株)とJ-オイルミルズ(株)は、前者の水島工場と後者の倉敷工場の油糧種子加工機能をオイルシード・プロセシング・パートナーズ・ジャパン(株)に譲渡することをそれぞれの取締役会で決議した。
- 2022年2月、英国の多国籍石油・ガス会社であるBP p.l.c.は、低排出ガス水素化植物油燃料の英国最大のプロバイダーであるグリーン・バイオフュエルズ社の株式30%を取得した。両社は、建設、貨物、オフロード、海洋産業にわたる事業の脱炭素化に取り組んでおり、ディーゼル燃料を使用する多くの資産を含む、脱炭素化が困難なセクターからの排出を削減しようとしている。
レポートを購入する理由
- 製品、タイプ、流通チャネル、用途、最終用途、地域に基づく食用水素添加油の世界市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 食用水素添加油市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
食用水素添加油の世界市場レポートは、約77表、78図、254ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.タイプ別スニペット
3.3.販売チャネル別スニペット
3.4.アプリケーション別スニペット
3.5.最終用途別スニペット
3.6.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.加工食品需要の増加
4.1.1.2.工業メーカーによる食用水添油への高い嗜好性
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.水素添加油の過剰摂取による健康リスク
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.固体
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.セミソリッド
8.タイプ別
8.1.はじめに
8.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
8.2.部分水素添加油
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.完全水素化油脂
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.コンビニエンスストア
9.4.eコマース
9.5.その他
10.アプリケーション別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.1.2.市場魅力度指数(用途別
10.2.フリード
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.製パン
10.4.製菓
10.5.その他
11.最終用途別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、最終用途別
11.1.2.市場魅力度指数(最終用途別
11.2.食品製造業
11.2.1.序論
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.外食産業
11.4.その他
12.地域別
12.1.はじめに
12.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数、地域別
12.2.北米
12.2.1.はじめに
12.2.2.主な地域別ダイナミクス
12.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
12.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), タイプ別
12.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):最終用途別
12.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.2.8.1.米国
12.2.8.2.カナダ
12.2.8.3.メキシコ
12.3.ヨーロッパ
12.3.1.はじめに
12.3.2.地域別の主な動き
12.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
12.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), タイプ別
12.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):最終用途別
12.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.3.8.1.ドイツ
12.3.8.2.イギリス
12.3.8.3.フランス
12.3.8.4.イタリア
12.3.8.5.スペイン
12.3.8.6.その他のヨーロッパ
12.4.南米
12.4.1.はじめに
12.4.2.地域別主要市場
12.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
12.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), タイプ別
12.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):最終用途別
12.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.4.8.1.ブラジル
12.4.8.2.アルゼンチン
12.4.8.3.その他の南米地域
12.5.アジア太平洋
12.5.1.はじめに
12.5.2.主な地域別ダイナミクス
12.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
12.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), タイプ別
12.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):最終用途別
12.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.5.8.1.中国
12.5.8.2.インド
12.5.8.3.日本
12.5.8.4.オーストラリア
12.5.8.5.その他のアジア太平洋地域
12.6.中東・アフリカ
12.6.1.はじめに
12.6.2.地域別の主な動き
12.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
12.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), タイプ別
12.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):最終用途別
13.競争環境
13.1.競争シナリオ
13.2.市場ポジショニング/シェア分析
13.3.M&A分析
14.企業プロフィール
14.1.カーギル社
14.1.1.会社概要
14.1.2.製品ポートフォリオと概要
14.1.3.財務概要
14.1.4.主な展開
14.2.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
14.3.BASF社
14.4.ミワ・グループ
14.5.ウィルマー・インターナショナル
14.6.新日本理化
14.7.ゴールデンアグリリソース
14.8.エボニックインダストリーズ
14.9.マニシャンカー・オイルズ PVT.LTD.
14.10.インターファット
リストは網羅的ではない
15.付録
15.1.会社概要とサービス
15.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Edible Hydrogenated Oils Market reached US$ 78.24 billion in 2022 and is expected to reach US$ 132.83 billion by 2030, growing with a CAGR of 6.84% during the forecast period 2023-2030.
Hydrogenation adds hydrogen to an edible vegetable oil using a catalyst. The hydrogenation helps to produce fat with a semi-solid consistency. Oils that are hydrogenated gain resistance to rancidity. The hydrogenation also helps to change the physical appearance of the oil by adding flavour and texture to it.
Hydrogenation increases the shelf life of oils which is beneficial for both producer and end-user. The product is available in solid or semi-solid form in partially hydrogenated or fully hydrogenated types for its use. It has applications in various food manufacturing and food service industries. The growing demand for hydrogenated oil in the processed food industry is boosting the market.
Hydrogenated edible oil improves the taste and texture of the product and also in other parameters, favouring the food manufacturers for its use. The increased end-use applications of the product also increased the need for the use of different hydrogenation techniques application in the market for their production. With betterment in the processing of the oils, the market reached high expansion.
Dynamics
Increasing Demand for Processed Food Products
Various regions have experiencing rapid industrialization and urbanization. The socio-economic changes have changed the consumers' lifestyles and choices of food in multiple ways. There is a greater change in consumer preference for ready-to-eat food products. The demand for convenient food products has increased at the global level. With the greater change in diet and food habits, the consumption of processed food products has increased.
The desirable texture and stability provided by the hydrogenated oils in certain processed food products have increased their demand in the food industry. Various products such as baked goods and confectionery use partially hydrogenated oils as a primary fat source in their production. The increasing demand and consumption of processed foods drive the market growth.
High Preference for Edible Hydrogenated Oils by Industrial Manufacturers
Edible hydrogenated oils are highly preferred by commercial processed food producers in the food industry and food service sectors. The cost-effectiveness and specific applications of these oils drive its market growth. The lower cost and greater affordability of the hydrogenated oils have increased the preference for these oils by cost-conscious manufacturers.
Food processing companies always try to opt for the cheapest ingredients in the production of food products reduce costs and attract more customers. Hydrogenated oils are used as a cheaper source of fat in processed food production and are highly used by the food industries. These hydrogenated oils can extend the shelf life of products and reduce spoilage, giving the manufacturer the benefits of their use.
Health Risks Related to the Excess Consumption of Hydrogenated Oils
The hydrogenated oil contains trans fats which raise the bad LDL cholesterol and lower the good HDL cholesterol. The increased consumption of these oils can increase the risk of cardiovascular diseases. According to WHO January 2023, five billion people globally remain unprotected from harmful trans fat.
WHO reported that industrially produced trans fats are found in packaged foods, baked goods, cooking oils and spreads and are reported to be responsible for up to 500,000 premature deaths from coronary heart disease each year around the world. FDA cancelled the generally recognized safe status of partially hydrogenated oils to ensure the correct health conditions of the people. The regulatory and health issues related to the use of the product restrain the growth market.
Segment Analysis
The global edible hydrogenated oils market is segmented based on product, type, distribution channel, application, end-use and region.
High Use of Edible Hydrogenated Oils in the Baking Industry
The global edible hydrogenated oils market is segmented based on the application of different types such as fried, baking and confectionery. With the high use of edible hydrogenated oils in the production of various baked goods, the baking segment accounted for the largest share. The edible hydrogenated oils improve the taste and texture of the product. The use of hydrogenated oils enhances the texture and stability and enhances the crispiness of the food product.
The oils are preferred by the manufacturers for their use in the production of various bakery products due to their preferable parameters. Edible hydrogenated oils prevent oxidation and ensure longer shelf life. Products such as bread, biscuits, pastries, and others have applications of these oils. In addition to its preference towards taste and shelf life, hydrogenated fats are a less expensive approach for manufacturers and are used as an alternative to butter and other expensive oils.
Geographical Penetration
Increasing Demand for Processed Food Products in North America
North America region dominated the global edible hydrogenated oils market. The region has increased demand for processed food products, positively driving the market growth. The hectic lifestyles of the people of this region have reduced their time for cooking from scratch. This increased people's dependency highly on processed food products and fast-food centres.
Countries such as U.S. and Canada have a higher range of fast-food restaurants and industrial kitchens to satisfy consumer needs. Various restaurants and food service points opt for edible hydrogenated oils for deep frying. The high smoke point and stability at high temperatures of these oils increase their demand in this category. The high use of these oils in this region boosts the market expansion with increased sales and demand.
The region has higher exposure to technological advancements and industrialisation applications. Technological advancements taking place in the production of edible hydrogenated oils by adopting improved hydrogenation techniques in creating new oil varieties with desirable qualities, further broadening the market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Cargill, Incorporated, Archer Daniels Midland Company, BASF Corporation, Mewah Group, Wilmar International Ltd., New Japan Chemical Co., Ltd., Golden Agri-Resources Ltd., Evonik Industries, MANISHANKAR OILS PVT. LTD. and Interfat.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had a moderate impact on the global edible hydrogenated oils market. Various processing industries faced challenges in the implementation of smooth processes. Improper facilities disrupted the procuring, production and distribution of edible hydrogenated oils into the market.
The shutdown of various food industries and food services centers such as restaurants and fast-food centers reduced the marker sales, due to low demand. With the approval of the production permission from the government to the processing and food production industries with the required regulations, the market achieved their sales back.
The pandemic reduced the availability of fresh food products. The demand for various processed and ready-to-eat food products has increased during this period. Baking and confectionery industries have increased their product range to provide consumers with tasty snacks. Using oils from this industry increased the product demand positively driving the market in the further COVID-19 period. Furthermore, the high use of e-commerce platforms for product sales has improved the product reach to end-users.
Russia- Ukraine War Impact
The international conflict between Russia and Ukraine has negatively impacted various industries, including the edible hydrogenated oils market. New geopolitical alliances were created due to the war conditions. The war interrupted trade transitions at the global level causing challenges for the manufacturers and consumers in product marketing and sales. The political conflict also caused price fluctuations and increased prices causing difficulty for the price sensitive end-users.
By Product
• Solid
• Semi-Solid
By Type
• Partially Hydrogenated Oils
• Fully Hydrogenated Oils
By Distribution Channel
• Hypermarkets and Supermarkets
• Convenience Stores
• E-Commerce
• Others
By Application
• Fried
• Baking
• Confectionery
• Others
By End-Use
• Food Manufacturing Industry
• Foodservice Industry
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2023, Bunge, an oilseeds processing company and Viterra announced their US$8.2-billion merger agreement to create a global agribusiness giant.
• In February 2023, the respective Boards of Directors of The Nisshin OilliO Group, Ltd. and J-Oil Mills, Inc. approved resolutions to transfer the oilseed processing functions in the former’s Mizushima Plant and the latter’s Kurashiki Plant to Oilseed Processing Partners Japan, Ltd.
• In February 2022, BP p.l.c. a British multinational oil and gas company acquired a 30% stake in Green Biofuels Ltd, UK’s largest provider of low-emission hydrogenated vegetable oil fuels. The companies work to decarbonize businesses across the construction, freight, off-road, and marine industries and try to reduce emissions from hard-to-decarbonize sectors including many diesel-run assets.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global edible hydrogenated oils market segmentation based on product, type, distribution channel, application, end use and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of edible hydrogenated oils market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global edible hydrogenated oils market report would provide approximately 77 tables, 78 figures and 254 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by End Use
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Processed Food Products
4.1.1.2. High Preference for Edible Hydrogenated Oils by Industrial Manufacturers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Health Risks Related to the Excess Consumption of Hydrogenated Oils
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Solid
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Semi-Solid
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Partially Hydrogenated Oils
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fully Hydrogenated Oils
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hypermarkets and Supermarkets
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Convenience Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Fried
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Baking
10.4. Confectionery
10.5. Others
11. By End Use
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
11.1.2. Market Attractiveness Index, By End Use
11.2. Food Manufacturing Industry
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Foodservice Industry
11.4. Other
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Cargill, Incorporated
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Archer Daniels Midland Company
14.3. BASF Corporation
14.4. Mewah Groupp
14.5. Wilmar International Ltd.
14.6. New Japan Chemical Co., Ltd.
14.7. Golden Agri-Resources Ltd.
14.8. Evonik Industries
14.9. MANISHANKAR OILS PVT. LTD.
14.10. Interfat
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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