世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヘルスケアBPOの世界市場 - 2023-2030


Global Healthcare BPO Market - 2023-2030

市場概要 世界のヘルスケアBPO市場は、2022年に2,002億米ドルに達し、予測期間(2023~2030年)の年平均成長率は10.2%で、2030年には4,258億米ドルに達する見込みである。 医療BPOサービスとして知られるビジネ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
世界のヘルスケアBPO市場は、2022年に2,002億米ドルに達し、予測期間(2023~2030年)の年平均成長率は10.2%で、2030年には4,258億米ドルに達する見込みである。
医療BPOサービスとして知られるビジネス・プロセス・アウトソーシング(BPO)は、業務の簡素化と経費削減を目指す医療機関にとって、ますます普及しているソリューションである。専門ベンダーのスキルを活用することで、医療コーディングや請求処理、顧客サービス支援、データ入力・管理など、成功する診療所や病院を運営するためのさまざまな業務をアウトソーシングすることができます。
医療提供者は、これらのサービスを外注することで、書類のファイリングやデータベースへのデータ入力といった管理業務に社内で割かなければならないリソースを大幅に節約しながら、精度を高めることができる。
市場ダイナミクス
技術の進歩が予測期間中の世界ヘルスケアBPO市場の成長を後押し
ヘルスケアプロバイダーは、優れたカスタマー・エクスペリエンスを提供することで、大きく永続的な影響力を持つチャンスがある。カスタマージャーニーを理解し、コミュニケーションプロセスを予測し、最先端技術を導入することで、医療サービスプロバイダーは顧客に安心感と記憶に残る体験を提供し、顧客ロイヤルティ、顧客とエージェントの満足度、肯定的なブランド認知を促進することができる。
医療機関は日々さまざまな患者と接し、消費者のさまざまなデータを管理している。こうしたデータ(保険情報、処方箋情報、過去の医療記録、患者の健康情報)を収集し、適切な形式で保存するため、組織には柔軟な業務チェーンが必要です。
活発な主要プレーヤーが世界のヘルスケアBPO市場の成長機会を提供
例えば、2022年9月、オンサイト手術室と無菌処理サポートのプロバイダーであるSurgical Solutions社は、Conductiv社と外科手術サービスのアウトソーシングに関するグループ購入契約を締結した。2022年8月15日に発効するこの新しい契約により、Conductivの会員は、統合されたオンサイト手術支援に関するConductiv Agreementの価格と条件の恩恵を受けることができる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、ヘルスケアBPO市場に大きな影響を与えた。ヘルスケアBPO企業はCOVID-19ソリューションの迅速な展開に貢献した。感染拡大を追跡し、公衆衛生イニシアチブを支援するため、COVID-19検査施設の設置・運営、接触者追跡プログラム、ワクチン管理システム、データ分析などの支援が含まれる。
ヘルスケアBPO企業は、遠隔医療サービスの出現以来、遠隔サポートの提供に役立っている。遠隔モニタリング、バーチャル予約、患者スケジューリング、トリアージ・サービスの管理など、BPOベンダーの支援により、医療提供者の負担は軽減されている。
ロシア・ウクライナ紛争分析
ロシア・ウクライナ紛争がヘルスケアBPO市場に与える影響は複雑かつ多面的である。紛争環境では、データ・セキュリティとプライバシーの問題がより重要になる可能性がある。ヘルスケアBPO企業は機密性の高い患者データを取り扱っており、特に通信やITインフラが混乱した場合、戦争によってこのデータの完全性と機密性の保護が困難になる可能性がある。
セグメント分析
世界のヘルスケアBPO市場は、支払者サービス、プロバイダーサービス、ライフサイエンスサービス、地域に基づいてセグメント化される。
予測期間中、患者ケアサービスセグメントが市場で優位な地位を占めると予測
患者ケアサービスセグメントは、2022年のヘルスケアBPO市場の約35.8%を占め、市場占有率が最も高い。最もよく知られたビジネス分野の1つが医療業界である。この業界は、あらゆる国に不可欠で必要なサービスを提供している。様々な医療手続きをアウトソーシングすることで、その障害を取り除くことができる。すべての管理業務を第三者が処理すれば、こうした医療機関や組織は患者に全力を尽くすことができる。
地理的分析
主要プレーヤー間の連携とパートナーシップの増加、ヘルスケアBPOの進歩がアジア太平洋地域の成長に期待
アジア太平洋地域は、ヘルスケアBPO市場の約25.6%を占め、同市場を獲得すると予想されている。例えば、アクセス・ヘルスケアは2023年6月、ウッタル・プラデシュ州ノイダに170,000平方フィート(1,960席)の施設を建設し、事業を拡大した。アクセス・ヘルスケアは、収益サイクル管理、ヘルスケアBPO、ITサービスを米国の顧客に提供する大手プロバイダーである。
この施設では、3,800人を超えるチームメンバーが、全米の病院やプライマリ・ヘルスケア・ネットワークに対して、収益サイクル管理サービスやデジタル・トランスフォーメーション・ソリューションを提供する。500万ドルの5階建ての施設は成長志向の投資であり、完全に機能している。
競争環境
同市場の主なグローバルプレーヤーには、アクセンチュア、HCLTech Lifesciences Limited、GeBBS Healthcare Solutions、Genpact、International Business Machines Corporation (IBM)、Parexel International Corporation、IQVIA、Sutherland Global Services、United Health Group、Cognizant Technology Solutionsなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- ペイヤーサービス、プロバイダーサービス、ライフサイエンスサービス、地域に基づく世界のヘルスケアBPO市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、商機を特定します。
- ヘルスケアBPO市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- 主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のヘルスケアBPO市場レポートは、約61の表、61の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Payer Service
3.2. Snippet by Provider Service
3.3. Snippet by Life Science Service
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rapid Increase in Clinical Process Outsourcing (CPO)
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Challenges with healthcare BPO
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Technological advancements
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Analysis
9. By Payer Service
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Payer Service
9.2. Human Resource Management*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Claims Management
9.3.1. Claims Repricing
9.3.2. Information Management Services
9.3.3. Fraud Detection and Management
9.3.4. Claims Investigation Services
9.3.5. Claims Settlement Services
9.3.6. Others
9.4. Customer Relationship Management (CRM)
9.5. Operational/Administrative Management
9.6. Care Management
9.7. Provider Management
9.8. Other Payer Services
10. By Provider Service
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Provider Service
10.2. Patient Enrollment and Strategic Planning*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Patient Care Service
10.3.1. Device Monitoring
10.3.2. Medical Imaging
10.3.3. Medical Transcription
10.4. Revenue Cycle Management
11. By Life Science Service
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Life Science Service
11.2. Research and Development*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Manufacturing
11.4. Non-clinical Service
11.5. Supply Chain Management and Logistics
11.6. Sales and Marketing Services
11.6.1. Marketing Services
11.6.2. Research
11.6.3. Analytics
11.6.4. Forecasting
11.6.5. Performance Reporting
11.7. Other Non-clinical Services
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.6.1. U.S.
12.2.6.2. Canada
12.2.6.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.6.1. Germany
12.3.6.2. U.K.
12.3.6.3. France
12.3.6.4. Italy
12.3.6.5. Spain
12.3.6.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.6.1. Brazil
12.4.6.2. Argentina
12.4.6.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.6.1. China
12.5.6.2. India
12.5.6.3. Japan
12.5.6.4. Australia
12.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Product Benchmarking
13.3. Company Share Analysis
13.4. Key Developments and Strategies
14. Company Profiles
14.1. Accenture*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. HCLTech Lifesciences Limited
14.3. GeBBS Healthcare Solutions
14.4. Genpact
14.5. International Business Machines Corporation (IBM)
14.6. Parexel International Corporation
14.7. IQVIA
14.8. Sutherland Global Services
14.9. United Health Group
14.10. Cognizant Technology Solutions
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Healthcare BPO Market reached US$ 200.2 billion in 2022 and is expected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 425.8 billion by 2030 exhibiting a CAGR of 10.2% during the forecast period (2023-2030).
Business process outsourcing (BPO), often known as healthcare BPO services, is a solution that is becoming more and more popular for medical organizations looking to simplify operations and cut expenses. Utilizing the skills of specialized vendors entails outsourcing particular jobs like medical coding and billing, claims processing, customer service assistance, data entry/management, and many other facets of running a successful practice or hospital.
Healthcare providers can gain from increased accuracy while saving significant resources that would otherwise need to be allocated internally to administrative tasks like filing papers or manually entering data points into databases by contracting out these services.
Market Dynamics
Technological Advncements is Boosting the Global Healthcare BPO Market Growth During The Forecast Period
Healthcare providers have the chance to have a big, lasting influence by delivering a superior customer experience. By understanding the customer journey, anticipating the communication process, and implementing cutting-edge technologies, healthcare service providers can offer clients peace of mind and memorable experiences that promote customer loyalty, customer and agent satisfaction, and positive brand perception.
Healthcare organizations interact daily with a variety of patients and manage a variety of consumer data points. To gather this data (insurance information, prescription information, previous health records, and patient health information) and save them in the appropriate formats, organizations need a flexible chain of operations.
Active Key Players Provides the Global Healthcare BPO Market Growth Opportunities
For instance, in September 2022, Surgical Solutions, a provider of the on-site operating room and sterile processing support, awarded a group-purchasing agreement for outsourced surgical services with Conductiv. The new agreement, which goes into effect on August 15, 2022, enables Conductiv members to benefit from the Conductiv Agreement's price and terms for integrated, on-site surgical assistance.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the healthcare BPO market. Healthcare BPO firms have contributed to the quick rollout of COVID-19 solutions. To track the spread of the disease and aid in public health initiatives, this includes assisting with the establishment and administration of COVID-19 testing facilities, contact tracing programs, vaccine management systems, and data analytics.
Healthcare BPO firms have been instrumental in delivering remote support since the emergence of telehealth services. Healthcare providers have less work to complete because of the help provided by BPO vendors in managing remote monitoring, virtual appointments, patient scheduling, and triage services.
Russia-Ukraine Conflict Analysis
The impact of the Russia-Ukraine war on the healthcare BPO market is complex and multifaceted. Data security and privacy issues can be of more importance in a conflict environment. Healthcare BPO firms handle sensitive patient data, and the war may make it difficult to safeguard the integrity and confidentiality of this data, particularly if communication and IT infrastructure are disrupted.
Segment Analysis
The global Healthcare BPO market is segmented based on payer service, provider service, life science service, and region.
The Patient Care Service Segment is Expected to Hold A Dominant Position in the Market Over the Forecast Period
The patient care service segment accounted for the highest market stake accounting for approximately 35.8% of the healthcare BPO market in 2022. One of the most well-known business areas is the healthcare industry. This industry offers vital and necessary services to every country. They are able to eliminate any obstacles to that by outsourcing various medical procedures. It would be simpler for these healthcare organizations or institutions to give their patients their full attention if all administrative tasks were handled by a third party.
Geographical Analysis
Increasing Collaborations And Partnerships Among the Key Players And Advancement in Healthcare BPO are Expected to grow the Asia Pacific Region
Asia Pacific is expected to capture the Healthcare BPO market, accounting for around 25.6% of this market. For instance, in June 2023, Access Healthcare expanded its operations in Noida, Uttar Pradesh, building a 170,000-square-foot facility with 1,960 seats. Access Healthcare is a leading provider of revenue cycle management, healthcare BPO, and IT services to clients in the US.
From this facility, more than 3,800 team members will work to provide hospitals and primary healthcare networks across the United States with revenue cycle management services and digital transformation solutions. The $5M five-floor facility is a growth-oriented investment and is fully functional.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Accenture, HCLTech Lifesciences Limited, GeBBS Healthcare Solutions, Genpact, International Business Machines Corporation (IBM), Parexel International Corporation, IQVIA, Sutherland Global Services, United Health Group, Cognizant Technology Solutions among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global healthcare BPO market segmentation based on the payer service, provider service, life science service, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of healthcare BPO market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global healthcare BPO market report would provide approximately 61 tables, 61 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Payer Service
3.2. Snippet by Provider Service
3.3. Snippet by Life Science Service
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rapid Increase in Clinical Process Outsourcing (CPO)
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Challenges with healthcare BPO
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Technological advancements
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Analysis
9. By Payer Service
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Payer Service
9.2. Human Resource Management*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Claims Management
9.3.1. Claims Repricing
9.3.2. Information Management Services
9.3.3. Fraud Detection and Management
9.3.4. Claims Investigation Services
9.3.5. Claims Settlement Services
9.3.6. Others
9.4. Customer Relationship Management (CRM)
9.5. Operational/Administrative Management
9.6. Care Management
9.7. Provider Management
9.8. Other Payer Services
10. By Provider Service
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Provider Service
10.2. Patient Enrollment and Strategic Planning*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Patient Care Service
10.3.1. Device Monitoring
10.3.2. Medical Imaging
10.3.3. Medical Transcription
10.4. Revenue Cycle Management
11. By Life Science Service
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Life Science Service
11.2. Research and Development*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Manufacturing
11.4. Non-clinical Service
11.5. Supply Chain Management and Logistics
11.6. Sales and Marketing Services
11.6.1. Marketing Services
11.6.2. Research
11.6.3. Analytics
11.6.4. Forecasting
11.6.5. Performance Reporting
11.7. Other Non-clinical Services
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.6.1. U.S.
12.2.6.2. Canada
12.2.6.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.6.1. Germany
12.3.6.2. U.K.
12.3.6.3. France
12.3.6.4. Italy
12.3.6.5. Spain
12.3.6.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.6.1. Brazil
12.4.6.2. Argentina
12.4.6.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.6.1. China
12.5.6.2. India
12.5.6.3. Japan
12.5.6.4. Australia
12.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Payer Service
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Provider Service
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Life Science Service
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Product Benchmarking
13.3. Company Share Analysis
13.4. Key Developments and Strategies
14. Company Profiles
14.1. Accenture*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. HCLTech Lifesciences Limited
14.3. GeBBS Healthcare Solutions
14.4. Genpact
14.5. International Business Machines Corporation (IBM)
14.6. Parexel International Corporation
14.7. IQVIA
14.8. Sutherland Global Services
14.9. United Health Group
14.10. Cognizant Technology Solutions
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(healthcare)の最新刊レポート


よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る