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画像診断の世界市場 - 2023-2030


Global Diagnostic Imaging Market - 2023-2030

市場概要 世界の画像診断市場は、2022年に274億米ドルに達し、2030年には416億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。慢性疾患や病的疾患を抱える人々の増加により、... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の画像診断市場は、2022年に274億米ドルに達し、2030年には416億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。慢性疾患や病的疾患を抱える人々の増加により、前衛的な医療用画像診断の必要性が高まっている。
病態を早期に発見できる診断装置に対するニーズの高まりが、先進的な医療用画像診断装置の市場を拡大している。技術の向上により、画像を確認した後に必要な報告期間も大幅に短縮された。画像診断装置の精度と正確さは、技術のアップグレードによってさらに向上している。
市場ダイナミクス
製品認可の増加が画像診断市場の成長を促進
市場開発の増加は、予測期間における世界の医療用画像診断市場の成長を後押しすると期待されている。例えば、2022年4月、Wipro GE Healthcareは次世代CTスキャナRevolution Aspireを発表した。Revolution Aspireは、インドで開発され、エンドツーエンドで製造された先進的な画像ソリューションである。
さらに、2023年2月には、ヘルスケアイメージングと情報システムのフロンティアであるFUJIFILM Indiaが、Indian Radiological and Imaging Association (IRIA)の第75回全国会議で、製品とソリューションのポートフォリオを拡大した。超音波診断装置Arietta 850 DeepInsightとArietta 650 DeepInsightに加え、MRI装置APERTO Lucent Non-DICOMプリンターAPEOSを発表した。さらに、サービス&サポートモバイルアプリ「FUJIFILM Connect」も発表した。
研究費の増加が世界の画像診断市場に成長機会をもたらすと期待される
研究資金の増加は、今後数年間、世界の画像診断市場に有望な成長機会をもたらすと期待されている。例えば、R&E財団の任務は、研究者を設計し、生涯独創的な調査と教育を支援することにより、放射線医学の未来に資金を提供することである。1984年の設立以来、財団は1,600件以上の助成金を交付してきた。これは、放射線学の調査と患者ケアの向上のための資金として7000万ドルに相当する。
熟練した人材の不足と効率的なトレーニングプログラムが、予測期間中の世界の画像診断市場の妨げになると推定される。
訓練を受けた人材の不足は、画像診断業界が直面する大きな課題である。画像診断は、専門的なトレーニングと専門知識を必要とする高度に専門的な分野であり、熟練した人材の不足が深刻化している。
熟練人材不足の主な理由の1つは、画像診断の教育訓練プログラムへの投資不足である。多くの大学や専門学校は画像診断の専門プログラムを提供しておらず、画像診断のためのトレーニングプログラムの数も限られている。
COVID-19 影響分析
COVID-19のパンデミックと世界各国でのロックダウンにより、あらゆる業種の企業の財務の健全性が影響を受けている。そのため、COVID-19公衆衛生緊急事態の期間中、米国食品医薬品局(FDA)は、スポンサーと研究者を支援し、試験参加者の安全を確保し、適正臨床実施基準(GCP)を遵守し、試験の完全性に対するリスクを最小限に抑えるための一般的な考慮事項を含むガイドラインを発表した。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシア・ウクライナ紛争は、世界の画像診断市場に中程度の影響を及ぼすと考えられる。ウクライナの診療所はロシア軍の侵攻を受け続けているが、死者数の増加と限られた医療援助に追われている。あらゆる種類の医療支援が不足している。ここでも、基本材料の輸出入の重要性が、予測期間中の世界の画像診断市場の成長に若干の影響を与えると予想される。
セグメント分析
世界の画像診断市場は、製品タイプ、疾患タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。
トモグラフィタイプの画像診断が世界の画像診断市場を支配すると予測
画像診断のトモグラフィタイプは、市場への製品導入の増加により、世界市場シェアの約37.8%を占めると予測されている。例えば、2023年5月、医療技術の多国籍リーダーであるRoyal Philips社は、日常的な放射線診断と大量スクリーニングスケジュールの要件をターゲットとした新しい高スループットCTシステムであるPhilips CT 3500を発売した。
AIを搭載したPhilips CT 3500は、臨床医による確実な診断と、高度に選択された大量診療環境における投資回収率の向上を実現するために必要な、一貫性、速度、初回で正しい画像グレードを提供する、画像再構成とワークフローを強化するさまざまな特性を備えている。
さらに2022年3月、ベンガルールで開催された第74回IRIA2022全国大会で、シーメンス・ヘルスィニアーズは最新製品MAGNETOM Freeを発表した。StarとNAEOTOM AlphaをMRIとCTのパイプラインで発表した。これらの製品は、シーメンスが最先端の医療用画像処理技術を提供することで消費者の裾野を広げることを支援した。
地理的分析
欧州は慢性疾患の増加に伴い市場シェアの28.6%を占めると推定される
同地域では慢性疾患の患者が増加していることから、欧州は2030年までに世界市場の約28.6%を占めると推定されている。例えば、European Heart Network AISBLによると、年間心血管系疾患(CVD)は欧州で390万人の死傷者を出し、欧州連合(EU)では180万人以上が死亡している。
CVDは、ヨーロッパの12カ国を除くすべての国で男性の主な死因となっており、2カ国を除くすべての国で女性の主な死因となっている。虚血性心疾患(IHD)と脳卒中による死亡率は、一般的に北欧、南欧、西欧に比べて中欧と東欧で高い。
競争状況
画像診断市場における世界の主要企業には、GEヘルスケア、シーメンスヘルスケア、ケアストリームヘルス、日立メディコ、キヤノン東芝メディカルシステムズ、ホロジック、フィリップスヘルスケア、富士フイルムホールディングス、島津製作所などが含まれる。
レポートを購入する理由
- タイプ、アプリケーション、エンドユーザー、地域に基づく世界の画像診断市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 画像診断市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の画像診断市場レポートは約53表、54図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Market Developments
4.1.1.2. Growing Incidences of Chronic Diseases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing Research Funding
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. X-Ray *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.2.1. Analog Imaging
7.2.2.2. Digital Imaging
7.3. MRI
7.3.1. Low-Field MRI Scanners
7.3.2. High-Field MRI Scanners
7.3.3. Mid-Field MRI Scanners
7.4. Nuclear Medicine
7.4.1. Scintigraphy
7.4.2. PET Imaging
7.4.3. SPECT Imaging
7.5. SPECT Imaging
7.6. Ultrasound
7.6.1. 2D Ultrasound
7.6.2. 3D/4D Ultrasound
7.6.3. Doppler Imaging
7.7. Tomography
7.7.1. High-End Slice CT Scanners
7.7.2. Mid-End Slice CT Scanners
7.7.3. Low-End Slice CT Scanners
7.8. Tactile Imaging
7.9. Functional near Infrared Spectroscopy
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Orthopedic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Neurology
8.4. Oncology
8.5. Cardiology
8.6. Others
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Diagnostics Imaging Centers
9.4. Other
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. GE Healthcare *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Siemens Healthcare
12.3. Carestream Health Inc.
12.4. Hitachi Medical Corporation
12.5. Canon Toshiba Medical Systems Corporation
12.6. Hologic Corporation
12.7. Philips Healthcare
12.8. Fujifilm Holdings Corporation
12.9. Shimadzu Corporation
12.10. Mindray
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Diagnostic Imaging Market reached US$ 27.4 billion in 2022 and is expected to reach US$ 41.6 billion by 2030, exhibiting a CAGR of 5.5% during the forecast period (2023-2030). The rising number of people with chronic diseases and pathological diseases has raised the need for avant-garde medical imaging procedures.
The rising need for diagnostic devices that can detect conditions earlier has increased the market for progressive medical imaging devices. With the improvement in technology, the reporting period which is needed after the image has been reviewed has also decreased extensively. The precision and accuracy of imaging devices have even improved with the upgrade in technology.
Market Dynamics
Increasing Product Approvals Drive the Growth of the Diagnostic Imaging Market
The increasing market developments are expected to boost the global medical imaging market growth in the forecast period. For instance, in April 2022, Wipro GE Healthcare introduced the next-generation Revolution Aspire CT scanner. Revolution Aspire is an advanced imaging solution developed and fabricated end-to-end in India.
Moreover, in February 2023, FUJIFILM India, a frontier in healthcare imaging and information systems, expanded its product and solutions portfolio at the 75th National Conference of the Indian Radiological and Imaging Association (IRIA). The new range possesses ultrasound system Arietta 850 DeepInsight and Arietta 650 DeepInsight along with the new MRI machine APERTO Lucent Non-DICOM printer APEOS. Further, the corporation even presented “FUJIFILM Connect” a service & support mobile application.
The Increase in Research Funding is Expected to Present the Global Diagnostic Imaging Market with Growth Opportunities
The increasing research funding is expected to present the global diagnostic imaging market with prospective growth opportunities in the upcoming years. For instance, the assignment of the R&E Foundation is to fund the future of radiology by designing researchers and helping lifelong ingenious investigation and education. Since the Foundation’s beginning in 1984, it has granted more than 1,600 grants. That’s $70 million in funding for radiology investigation and enhancing patient care.
The Shortage of Skilled Personnel and Efficient Training Programs is Estimated to Hamper the Global Diagnostic Imaging Market During the Forecast Period
The shortage of trained personnel is a considerable challenge facing the diagnostic imaging industry. Diagnostic imaging is a highly specialized field requiring specialized training and expertise, and there is a growing shortage of skilled personnel.
One of the primary reasons for the shortage of skilled personnel is the lack of investment in education and training programs for diagnostic imaging. Many universities and colleges do not offer specialized programs in diagnostic imaging, and there is a limited number of training programs available for diagnostic imaging.
COVID-19 Impact Analysis
The financial health of companies across all industries has been impacted by the COVID-19 pandemic and lockdown in numerous nations throughout the world. Therefore, for the period of the COVID-19 public health emergency, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) issued guidelines that include general considerations to aid sponsors and researchers, ensuring the safety of trial participants, adhering to good clinical practice (GCP), and minimizing risks to trial integrity.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict is thought to hold a moderate influence on the global diagnostic imaging market, as there is a lack of primary market players in this region. Though continuing to countenance invasions from Russian armies, Ukrainian clinics are forced by growing numbers of deaths and limited medical aid. There are shortages across all types of healthcare assistance. Again, the significance of the import and export of fundamental materials are expected to slightly impact the global diagnostic imaging market growth in the forecast period.
Segment Analysis
The global diagnostic imaging market is segmented based on product type, disease type, end-user, and region.
The Tomography Type of Diagnostic Imaging is Estimated to Dominate the Global Diagnostic Imaging Market
The tomography type of diagnostic imaging is expected to hold around 37.8% of the global market share owing to the increasing product introductions into the market. For instance, in May 2023, Royal Philips, a multinational leader in health technology, launched the Philips CT 3500, a new high-throughput CT system targeting the requirements of everyday radiology and high-volume screening schedules.
Powered by AI, the Philips CT 3500 includes a range of image-reconstruction and workflow-enhancing characteristics that aid to provide the consistency, rate, and first-time-right image grade ought for assured diagnoses by clinicians and improved recovery on investment in the highly selective, high-volume care environments.
Moreover, in March 2022, at the 74th National Conference, IRIA 2022, Bengaluru, Siemens Healthineers introduced its latest product MAGNETOM Free. Star and NAEOTOM Alpha in MRI and CT pipeline. These product takeoffs supported the corporation broaden its consumer ground by delivering state-of-the-art medical imaging technology.
Geographical Analysis
Europe is Estimated to Hold 28.6% of the Market Share Owing to the Increasing Chronic Diseases Prevalence in this Region
Owing to the increasing cases of chronic diseases in this region, Europe is estimated to dominate the global market holding around 28.6% of the market by 2030. For instnace, according to the European Heart Network AISBL, annually cardiovascular conditions (CVD) causes 3.9 million casualties in Europe and more than 1.8 million deaths in the European Union (EU), CVD makes up for over 45% of all deaths in Europe and 37% of all deaths in the EU.
CVD is the primary reason for death in males in all whereas 12 nations of Europe and is the primary reason for death in females in all but two countries. Death rates from both ischaemic heart disease (IHD) and stroke are typically more increased in Central and Eastern Europe compared to Northern, Southern, and Western Europe.
Competitive Landscape
The major global players in the diagnostic imaging market include GE Healthcare, Siemens Healthcare, Carestream Health Inc., Hitachi Medical Corporation, Canon Toshiba Medical Systems Corporation, Hologic Corporation, Philips Healthcare, Fujifilm Holdings Corporation, and Shimadzu Corporation, among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global diagnostic imaging market segmentation based on type, application, end-user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of diagnostic imaging market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available in excel consisting of key products of all the major players.
The global diagnostic imaging market report would provide approximately 53 tables, 54 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Market Developments
4.1.1.2. Growing Incidences of Chronic Diseases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing Research Funding
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. X-Ray *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.2.1. Analog Imaging
7.2.2.2. Digital Imaging
7.3. MRI
7.3.1. Low-Field MRI Scanners
7.3.2. High-Field MRI Scanners
7.3.3. Mid-Field MRI Scanners
7.4. Nuclear Medicine
7.4.1. Scintigraphy
7.4.2. PET Imaging
7.4.3. SPECT Imaging
7.5. SPECT Imaging
7.6. Ultrasound
7.6.1. 2D Ultrasound
7.6.2. 3D/4D Ultrasound
7.6.3. Doppler Imaging
7.7. Tomography
7.7.1. High-End Slice CT Scanners
7.7.2. Mid-End Slice CT Scanners
7.7.3. Low-End Slice CT Scanners
7.8. Tactile Imaging
7.9. Functional near Infrared Spectroscopy
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Orthopedic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Neurology
8.4. Oncology
8.5. Cardiology
8.6. Others
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Diagnostics Imaging Centers
9.4. Other
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. GE Healthcare *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Siemens Healthcare
12.3. Carestream Health Inc.
12.4. Hitachi Medical Corporation
12.5. Canon Toshiba Medical Systems Corporation
12.6. Hologic Corporation
12.7. Philips Healthcare
12.8. Fujifilm Holdings Corporation
12.9. Shimadzu Corporation
12.10. Mindray
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/12/20 10:28

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