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ガーデニング用品の世界市場 - 2023-2030


Global Gardening Equipment Market - 2023-2030

概要 世界のガーデニング機器市場は、2022年に821億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率6.4%で成長し、2030年には1,348億米ドルに達すると予測されている。 美観に優れた屋外空間に対す... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のガーデニング機器市場は、2022年に821億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率6.4%で成長し、2030年には1,348億米ドルに達すると予測されている。
美観に優れた屋外空間に対する人々の評価が高まるにつれ、造園サービスに対する需要が高まっている。この傾向は、造園業者やガーデニングの専門家がより専門的で業務用グレードの機器を求めるようになり、市場に影響を与えている。したがって、屋外空間を美的に美しくするというトレンドが、ガーデニング機器市場に影響を与えている。
ガーデニング用品へのスマート技術の統合は人気を博しており、ガーデニング用品市場成長の主要トレンドとして作用している。自動灌漑システム、天候ベースのコントローラ、センサーベースのデバイスなどのスマートガーデニングツールは、水の使用を最適化し、効率を向上させ、人の介入を減らすのに役立つ。ロボット園芸機器へのシフトは成長を続けている。2023年、イノベーション主導で製品中心のテクノロジー企業であるHOOKIIは、ロボット芝刈り機を発表した。同製品は4400mAhのバッテリーを内蔵し、1回の充電で最大300平方メートルの芝刈りが可能である。
市場ダイナミクス
高齢化人口の増加
国連によると、世界で65歳以上の高齢者数は2倍以上に増加し、2021年の7億6,100万人から2050年には16億人になると予想されている。高齢になると、楽しいアクティビティが必要になることがあり、ガーデニングはそのニーズを満たすものとして、高齢者の間で人気がある。定年退職者や高齢者の多くは、余暇を心身ともに活動的に過ごすために、趣味としてガーデニングを始めている。
ガーデニングは、ストレス軽減や精神的な健康といった治療上の利点が認められている。ガーデニングは、植物が成長し、生い茂るのを見ることで、達成感や満足感を得ることができる。高齢者にとっては、この達成感が特にやりがいにつながる。高齢化社会では、こうした健康上のメリットを実感するために、ガーデニング用品に投資する傾向が強まっている。
趣味としてのガーデニングの人気上昇
ガーデニングは、景観計画や植物の選択を通じて、個人の創造性やデザイン能力を表現することができる。ガーデニングのこの創造的な側面は、多くの人々を魅了し、ガーデニングへの興味を駆り立てる。2021年の全国ガーデニング調査によると、2020年にはガーデニングへの参加者が大幅に増加し、全国サンプルから1830万人が新たにガーデニングを始めたことが記録されている。このようなアウトドア活動のようなガーデニングへの関心の高まりが、ガーデニング用品の需要を押し上げている。
ガーデニングを趣味とする人々にとって、植物が成長し繁茂する様子は達成感や満足感を与えてくれる。この達成感が、庭を維持・向上させるためにガーデニング用品に投資する動機となっている。DIY(ドゥ・イット・ユアセルフ)ガーデニング文化は勢いを増し、多くの個人が庭の設計や維持に積極的な役割を果たしている。このようなDIYのアプローチは、園芸用具の需要を増加させる。
季節による需要の変動
ガーデニング用品の販売は、ガーデニング活動が最も活発になる春から夏にかけてピークを迎える。しかし、秋から冬にかけてのシーズンは、寒さが厳しくなり、植物の生育が低下するため、ガーデニング活動が減少し、需要が大幅に落ち込むことがある。
ガーデニング活動は天候に大きく左右され、過度の雨や極端な気温などの悪天候は、ガーデニング用品の需要に影響を与える可能性がある。メーカーや小売業者は、季節ごとに変化する需要に対応するための在庫管理という課題に直面している。閑散期の過剰在庫は過剰在庫と潜在的な損失につながり、一方、繁忙期の在庫不足は販売機会を逃すことになる。
COVID-19 影響分析
戸締まりや制限により人々が家で過ごす時間が長くなったため、家庭菜園への関心が大幅に高まった。その結果、ガーデニング用品の需要が急増した。2021年全国園芸協会の調査によると、園芸家の42%がコビットの大流行により園芸活動を増やしたが、園芸活動を減らしたのはわずか9%であった。
しかし、パンデミックは世界のサプライチェーンを混乱させ、園芸用品の製造と出荷の遅れにつながった。メーカーは原材料の調達で困難に直面し、一部の生産施設は一時閉鎖に見舞われた。こうした混乱により、人気のガーデニング用品が欠品することもあった。
セグメント分析
世界のガーデニング用品市場は、製品、電力、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。
電動ガーデニング機器の環境への優しさ
電動ガーデニング機器は、直接排出されるガスがゼロであるため、ガソリン駆動のツールと比較して環境に優しいと考えられている。これは、環境に優しい選択肢を求める環境意識の高い消費者にアピールする。また、電動式はガソリン式に比べて静かな場合が多いため、騒音規制がある地域にも適している。
電動ガーデニング機器市場は、電動芝刈り機、ストリングトリマー、リーフブロワー、ヘッジトリマー、チェーンソーなど幅広い製品を提供し、さまざまなガーデニング・ニーズに応えている。2023年2月、John Deere社は全く新しい全電気式乗用芝刈機Z370R Electric ZTrakを発売した。Z370Rは3.56kWhのバッテリーを搭載し、充電前に最大2エーカーの芝刈りを行うことができる。
地理的分析
アジア太平洋地域で自然とのつながりを求める傾向が高まる
中国やインドなどでは都市化が急速に進んでおり、自然とのつながりを求めたり、趣味としてガーデニングに取り組んだりする傾向が強まっている。このようなライフスタイルの変化は、ガーデニング活動への需要を煽り、同地域のガーデニング用品市場をさらに牽引している。
中国、インド、日本など、アジア太平洋地域のいくつかの国々は、ガーデニング用品の強固な製造基盤を有している。2023年2月には、中国のDaye Garden Machineryがメキシコの新しい園芸用電動工具工場に5,500万米ドルを投資する計画を発表し、中国の園芸用電動工具メーカーが起こりうる貿易リスクに対処できるようにした。このような強力な製造基盤により、幅広い種類の庭園用電動工具が入手可能になり、市場の成長をさらに後押ししている。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、The Toro Company、Ariens Company、Briggs Stratton、Falcon Garden Tools Pvt. Ltd、本田技研工業株式会社、Robert Bosch GmbH、KUBOTA Corporation、Husqvarna AB、Fiskars、Emak S.p.A.などが含まれる。
レポートを購入する理由
製品、動力、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界の園芸機器市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
ガーデニング機器市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFで提供。
主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のガーデニング機器市場レポートは、約69の表、71の図、183ページを提供します。
対象読者
メーカー/バイヤー
業界投資家/投資銀行家
調査専門家
新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Power
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by End-User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Interest in Home Gardening
4.1.1.2. Emphasis on Outdoor Living Spaces
4.1.1.3. Rising Aging Population
4.1.1.4. Rising Popularity of Gardening as a Hobby
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Urban Space
4.1.2.2. Seasonal Demand Fluctuations
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Lawn Mowers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Walk-behind
7.2.4. Riding
7.2.5. Robotic
7.3. Hand Tools
7.3.1. Weeder
7.3.1.1. Cape Cod Weeder
7.3.1.2. Paving Weeder
7.3.1.3. Fishtail Weeder
7.3.2. Hoe
7.3.3. Shears & Snips
7.3.4. Others
7.4. Trimmers & Edgers
7.5. Water Management Equipment
7.6. Others
8. By Power
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Power
8.2. Gas*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Electric
8.4. Manual
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company-Owned Shops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. Hypermarket/Supermarket
9.5. E-Commerce
9.6. Others
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Residential*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Commercial
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. The Toro Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Recent Developments
13.2. Ariens Company
13.3. Briggs Stratton
13.4. Falcon Garden Tools Pvt. Ltd
13.5. Honda Motor Co., Ltd
13.6. Robert Bosch GmbH
13.7. KUBOTA Corporation
13.8. Husqvarna AB
13.9. Fiskars
13.10. Emak S.p.A.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Gardening Equipment Market reached US$ 82.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 134.8 billion by 2030, growing with a CAGR of 6.4% during the forecast period 2023-2030.
As people increasingly value aesthetically pleasing outdoor spaces, there has been a growing demand for landscaping services. This trend has influenced the market as landscapers and gardening professionals seek more specialized and commercial-grade equipment. Hence, the trend of making outdoor spaces aesthetically pleasing is influencing the gardening equipment market.
The integration of smart technology into gardening equipment has gained popularity and act as a key trend for gardening equipment market growth. Smart gardening tools, such as automated irrigation systems, weather-based controllers and sensor-based devices, help optimize water usage, improve efficiency and reduce human intervention. The shift towards robotic gardening equipment continued to grow. In 2023, HOOKII, an innovation-driven and product-centric technology company, introduced robotic lawnmower. The product has a built-in 4400 mAh battery and can mow up to 300 square meters on a single charge.
Market Dynamics
Rising Aging Population
According to the United Nations, worldwide the number of people aged 65 years or older is expected to rise more than double, rising from 761 million in 2021 to 1.6 billion in 2050. As people age, they may need enjoyable activities and as gardening fulfills this need, it is popular among the aged population. Many retirees and older adults take up gardening as a hobby to keep themselves mentally and physically active during their leisure time.
Gardening is recognized for its therapeutic advantages like stress reduction and mental well-being. Gardening offers a sense of accomplishment and satisfaction as individuals see their plants grow and thrive. For aging individuals, this feeling of achievement can be particularly rewarding. The aging population is more inclined to invest in gardening equipment to experience these health benefits.
Rising Popularity of Gardening as a Hobby
Gardening allows individuals to express their creativity and design skills through landscape planning and plant selection. This creative aspect of gardening appeals to many people and drives their interest in gardening. According to the 2021 National Gardening Survey, in 2020, gardening participation was way up, with 18.3 million new gardeners documented from the national sample. This rising interest in gardening like outdoor activities has driven the demand for gardening equipment.
Watching plants grow and flourish provides a sense of accomplishment and satisfaction for hobbyist gardeners. This feeling of achievement motivates individuals to invest in gardening equipment to maintain and enhance their gardens. The DIY (Do-It-Yourself) gardening culture has gained momentum, with many individuals taking an active role in designing and maintaining their gardens. This DIY approach increases the demand for gardening tools and equipment.
Seasonal Demand Fluctuations
Gardening equipment sales experience peaks during the spring and summer months when gardening activities are most active. However, demand can significantly drop during the fall and winter seasons when gardening activities decrease due to colder weather and reduced plant growth.
Gardening activities are highly dependent on weather conditions and adverse weather, such as excessive rain or extreme temperatures, can impact demand for gardening equipment. Manufacturers and retailers face challenges in managing inventory to meet varying seasonal demands. Overstocking during the off-peak seasons can lead to excess inventory and potential losses while understocking during peak seasons can result in missed sales opportunities.
COVID-19 Impact Analysis
With people spending more time at home due to lockdowns and restrictions, there was a significant increase in interest in home gardening. This led to a surge in demand for gardening equipment. The 2021 National Gardening Association study found that 42% of gardeners increased their gardening activities due to the Covid pandemic, while only 9% gardened less.
However, the pandemic disrupted global supply chains, leading to delays in manufacturing and shipping of gardening equipment. Manufacturers faced challenges in sourcing raw materials and some production facilities experienced temporary closures. These disruptions sometimes resulted in shortages of popular gardening products.
Segment Analysis
The global gardening equipment market is segmented based on product, power, distribution channel, end-user and region.
Environment-Friendliness of Electric-powered Gardening Equipment
Electric gardening equipment is considered more environmentally friendly compared to gasoline-powered tools because it produces zero direct emissions. This appeals to environmentally conscious consumers seeking eco-friendly options. Electric equipment is often quieter than gasoline-powered equipment, making it preferable for areas where noise restrictions may apply.
The electric gardening equipment market provides a wide range of products, like electric lawnmowers, string trimmers, leaf blowers, hedge trimmers, chainsaws and more, catering to various gardening needs. In February 2023, John Deere launched Z370R Electric ZTrak, a brand new all-electric ride-on lawn mower. The Z370R is powered by a 3.56kWh battery which makes people mow up to 2 acres before charging.
Geographical Analysis
Growing Trend to Seek Ways to Connect with Nature in Asia-Pacific
The region’s growing middle-class population has increased disposable income and spending on leisure and lifestyle products, together with gardening equipment. there is rapid urbanization in countries like China and India, which has led to a growing trend to seek ways to connect to nature and engage in gardening as a hobby. This lifestyle shift fuels the demand for gardening activity which further drives the gardening equipment market in that region.
Several countries in the Asia-Pacific region, such as China, India and Japan, have a robust manufacturing base for gardening equipment. In February 2023, China’s Daye Garden Machinery unveiled plans to invest USD55 million in a new garden power tools plant in Mexico to help Chinese makers of garden power tools cope with possible trade risks. This strong manufacturing base has allowed the availability of a wide range of garden equipment, further driving market growth.
Competitive Landscape
The major global players include The Toro Company, Ariens Company, Briggs Stratton, Falcon Garden Tools Pvt. Ltd, Honda Motor Co., Ltd, Robert Bosch GmbH, KUBOTA Corporation, Husqvarna AB, Fiskars and Emak S.p.A.
Why Purchase the Report?
● To visualize the global gardening equipment market segmentation based on product, power, distribution channel, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of gardening equipment market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global gardening equipment market report would provide approximately 69 tables, 71 figures and 183 pages.
Target Audience 2023
● Manufacturers/ Buyers
● Industry Investors/Investment Bankers
● Research Professionals
● Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Power
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by End-User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Interest in Home Gardening
4.1.1.2. Emphasis on Outdoor Living Spaces
4.1.1.3. Rising Aging Population
4.1.1.4. Rising Popularity of Gardening as a Hobby
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Urban Space
4.1.2.2. Seasonal Demand Fluctuations
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Lawn Mowers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Walk-behind
7.2.4. Riding
7.2.5. Robotic
7.3. Hand Tools
7.3.1. Weeder
7.3.1.1. Cape Cod Weeder
7.3.1.2. Paving Weeder
7.3.1.3. Fishtail Weeder
7.3.2. Hoe
7.3.3. Shears & Snips
7.3.4. Others
7.4. Trimmers & Edgers
7.5. Water Management Equipment
7.6. Others
8. By Power
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Power
8.2. Gas*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Electric
8.4. Manual
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company-Owned Shops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. Hypermarket/Supermarket
9.5. E-Commerce
9.6. Others
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Residential*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Commercial
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. The Toro Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Recent Developments
13.2. Ariens Company
13.3. Briggs Stratton
13.4. Falcon Garden Tools Pvt. Ltd
13.5. Honda Motor Co., Ltd
13.6. Robert Bosch GmbH
13.7. KUBOTA Corporation
13.8. Husqvarna AB
13.9. Fiskars
13.10. Emak S.p.A.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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