世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ポストバイオティクス・ペットフードの世界市場 - 2023-2030


Global Postbiotic Pet Food Market - 2023-2030

市場概要 ポストバイオティクスペットフードの世界市場は、2022年に8億2,390万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に6.1%のCAGRで成長し、2030年までに13億2,310万米ドルに達すると予想されている。 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年7月31日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
122 英語

 

サマリー

市場概要
ポストバイオティクスペットフードの世界市場は、2022年に8億2,390万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に6.1%のCAGRで成長し、2030年までに13億2,310万米ドルに達すると予想されている。
ペット栄養におけるポストバイオティクスに対する消費者の需要の増加が、ポストバイオティクス・ペットフードの市場成長を後押ししている。ペットのマイクロバイオームサポートには、消化管内の微生物の健康的なバランスを促進することが含まれる。腸の健康はペットの全体的な幸福にとって極めて重要であり、ポストバイオティクスは健康な腸内マイクロバイオームをサポートする上で重要な役割を果たすことができる。発酵副産物はペットにとって貴重な栄養素と生物活性化合物の供給源である。
ペットの健康やポストバイオティクス製品の使用によるメリットに対する消費者の意識の高まりが、市場の成長を後押ししている。発酵副産物には、プロバイオティクス、プレバイオティクス、有機酸、酵素、抗酸化物質などがある。ペット用のプレバイオティクスとポストバイオティクスの組み合わせは、ペットの腸の健康をサポートし、ペットの免疫システムもサポートする。ポストバイオティクス製品は、ペットの消化器系の健康増進にも役立つ。
市場ダイナミクス
世界的なペット人口の増加が予測期間中の市場成長を後押しする。
米国ペット用品協会(APPA)が実施した全国ペット飼育者調査2021-22によると、米国の世帯の70%、約9,050万世帯がペットを飼育している。1988年の米国世帯の56%から増加している。2021年のペット産業によるペットフードへの総支出は1,236億ドルで、2020年の1,036億ドルから19%増加した。
ペットを必要とする獣医のための慈善団体2022年の調査データによると、英国の成人の52%がペットを飼っている。英国成人の約27%が犬を飼っており、ペットの犬の数は約1,020万頭と推定される。英国成人の24%が猫を飼っており、推定飼い猫数は1,110万匹。イタリアでは、2021年にドッグフードとキャットフードを購入する世帯が1,220万世帯となり、2020年より約100万世帯増加する。
ペットの健康とウェルネスを重視する消費者の増加がポストバイオティック・ペットフード市場の成長を後押しする
ポストバイオティック・ペットフードは、腸の健康をサポートするための的を絞ったアプローチを提供することで、ペットの健康とウェルネスに対するこのような焦点に合致している。消化はペットの健康全般において重要な役割を果たし、栄養吸収、免疫系機能、さらには特定の健康状態の予防にまで影響を及ぼす。ポストバイオティクスが食事から得られる有益な副産物であれば、飼い主はバランスのとれた腸内細菌叢を促進し、ペットの消化器系の健康を増進することができる。
ポストバイオティクス・ペットフード市場は、ペットの健康と福祉に対する消費者の関心の高まりによって成長している。ペットの飼い主は、特定の健康ニーズを満たし、ペットの健康全般を積極的にサポートできる機能的でユニークなペットフードを積極的に探している。この傾向は、消化器系の健康に役立ち、ペットがより健康で幸せな生活を送れるようにするポスト殺菌ペットフードの需要につながっている。
ポストバイオティクスの高コストが市場成長を妨げる
ペットフードにおけるポストバイオティクスの需要が拡大しているため、生産量は主流のペットフード製品ほど多くない可能性がある。生産規模が限られているため単価が高くなり、ポストバイオティクス・ペットフードが高価になる。ポストバイオティクスの生産コストが高くなると、消費者の小売価格も高くなる。特に、予算に制約があったり、他のペットフードと比べて高すぎると感じたりすると、この高価格がペットオーナーのポストバイオティクス・ペットフード購入の足かせとなる。
ポストバイオティクスは発酵工程を経て製造されるが、この工程には特殊な条件と特殊な設備が必要である。このような工程は、従来のペットフードの製造に比べてコストが高くなる可能性がある。ポストバイオティクスの品質と一貫性を確保するためには、厳格な試験と品質管理措置が必要であり、これが製造コストを押し上げる。製造業者はポストバイオティクス・ペットフードの有効性と安全性を保証するために厳しい基準を維持する必要がある。
COVID-19の影響
COVID-19によって動物が捕獲される恐れがあるため、消費者の間でエネルギーが豊富な食事を採用する意識が高まり、動物飼料におけるポストバイオティクスの需要が増加した。増大する需要に対応するため、市場のプレーヤーはウェブサイト開発への投資を増やすことで、小売店からeコマース・プラットフォームに重点を移している。
ペット用プロバイオティクス製品では、サプライチェーンの混乱や、コビッド19の影響で深刻な被害を受けた地域での配送業者の減少により、顧客によって価格設定が変動している。
セグメント分析
世界のポストバイオティクス・ペットフード市場は、ペットの種類、形態、地域によって区分される。
犬の飼育数の増加がセグメント成長を後押し
ポストバイオティック・ペットフードの世界市場は、風味タイプ別に猫、犬、その他に区分されている。
世界的には、犬が最も人気のあるペットである。ペットの人間化は最近、世界の主要メディアで注目されている。先進国ではなおさらで、ペットの所有からペットの子育てへの移行は、今日の世界のペットフード・ビジネスにおける重要かつ決定的な傾向である。ロシアは東欧のペット犬人口の第一位で、1,200万頭を超えている。
栄養学におけるミネラル、ビタミン、オメガ3脂肪酸に関する知識の増加は、予測期間中のセグメント成長を増加させる傾向にある。若い世代がペットを慈しむことを好み、ペットの健康と食の安全に対する関心が高まっていることが、市場成長の原動力となっている。さらに、ペットの人間化の進展は、犬セグメントにおけるペットフード添加物の可能性をさらに広げるだろう。
地理的分析
健康上の利点による北米地域でのポストバイオティクス・ペットフード需要の増加
米国は動物飼料の生産と輸出において世界トップであり、数多くの大手動物飼料メーカーが存在する。チーム・レモネードが2021-22年に実施した全米ペット飼育者調査によると、米国世帯の70%、約9,050万世帯がペットを飼っている。米国の世帯でペットを飼っているのは犬6900万匹に対し、猫は4530万匹。ペット人口の増加は、ペットの健康増進のためにポストバイオティクスの需要を増加させる傾向にある。
研究開発活動の増加、研究機器の革新は、新しい革新的な製品の発売を生み出し、市場の成長を後押しするのに役立っている。同地域の主要企業は新製品を市場に投入しており、これも予測期間における同地域の成長を後押ししている。
競争状況
世界の主要企業には、Royal Canin、Nestle Purina Pet Care Company、Mars Inc.、Chr.Hansen、Kinglike DSM N.V.、DowDuPont、Evonik Industries、Land O'Lakes、Lallemand、Bluestar Adisseo Co.
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のポストバイオティックペットフード市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むポストバイオティックペットフード市場レベルの数多くのデータが記載されたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界のポストバイオティックペットフード市場レポートは、約57表、48図、122ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Cat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dog
7.4. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Dry *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Liquid
8.4. Capsule
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Royal Canin*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Nestle Purina Pet Care Company
11.3. Mars Inc.
11.4. Chr. Hansen
11.5. Kinglike DSM N.V.
11.6. DowDuPont
11.7. Evonik Industries
11.8. Land O'Lakes
11.9. Lallemand
11.10. Bluestar Adisseo Co.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
Global Postbiotic Pet Food Market reached US$ 823.9 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,323.1 million by 2030 growing with a CAGR of 6.1% during the forecast period 2023-2030.
Increase in the consumers demand for postbiotics in pet nutrition helps to boost market growth of postbiotic pet food. Microbiome support for pets involves promoting a healthy balance of microorganisms in their gastrointestinal tract. Gut health is crucial for pets' overall well-being, and postbiotics can play a significant role in supporting a healthy gut microbiome. Fermentation byproducts are a valuable source of nutrients and bioactive compounds for pets.
Increase in the consumers awareness about their pet health and benefits of the use of postbiotic products helps to boost market growth. Some of the fermentation byproducts are probiotics, prebiotics, organic acids, enzymes and antioxidants. A prebiotic-postbiotic combination for pets provides support to the gut health of the pets and also supports immune system of the pets. Postbiotics products are also helps to improve digestive health of the pets.
Market Dynamics
Increasing Pet Population Worldwide Helps to Boost Market Growth Over the Forecast Period.
According to the national pet owner’s survey 2021-22 conducted by the American Pet Products Association (APPA), 70% of United States households or about 90.5 million families, own a pet. It is up from 56 % of United States households in 1988. Total pet industry expenditures on the food in the United States is $123.6 billion in 2021, increased 19 % from $103.6 billion in 2020.
According to the vet charity for pets in need 2022 survey data, 52% of U.K. adults own a pet. Around 27% of United kingdom adults have a dog, with an estimated population of around 10.2 million pet dogs. 24% of the United kingdom adult population has a cat, with an estimated 11.1 million pet cats. Italy has 12.2 million households that bought dog and cat food in 2021, about 1 million more than the 2020.
Increase in the Consumers Focus on Pet Health and Wellness Helps to Drive the Postbiotic Pet Food Market Growth
Postbiotic pet food aligns with this focus on pet health and wellness by offering a targeted approach to supporting gut health. Digestion plays an important role in the overall health of a pet, affecting nutrient absorption, immune system function, even the prevention of certain health conditions If postbiotics are beneficial by-products of treating is a dietary presence, pet owners can promote a balanced gut microbiota and enhance the digestive well-being of their pet.
The market for postbiotic pet foods is growing due to increasing consumer interest in pet health and well-being. Pet owners are actively looking for functional and unique pet foods that can meet specific health needs and provide active support for their pet’s overall well-being. This trend has led to a demand for post-pasteurized pet foods that provide digestive health benefits and help pets live healthier and happier lives.
High Cost of the Postbiotics Hampers Market Growth
As the demand for postbiotics in pet food is growing, production volumes may not be as high as for mainstream pet food products. This limited scale of production resulted in higher unit costs, making postbiotic pet food more expensive. The higher production costs associated with postbiotics can translate to higher retail prices for consumers. This high price stop pet owners from purchasing postbiotic pet food, particularly if they have budget constraints or if they perceive the cost as too high compared to other pet food options.
Postbiotics are produced through fermentation processes, which require specific conditions and specialized equipment. These processes can be more costly compared to the production of conventional pet food. Ensuring the quality and consistency of postbiotics involves rigorous testing and quality control measures, which add to the production costs. Manufacturers need to maintain strict standards to guarantee the efficacy and safety of postbiotic pet food products.
COVID-19 Impact
Thus growing adoption of pets during pandemic has also improved the feeding pattern by the consumer as the threat of animals getting caught by covid-19 was increasing the awareness among the consumer to adopted energy rich diet and hence increased the demand for postbiotics in animal feed. To address the growing demand, the players in the market have shifted their focus from retail stores to e-commerce platforms by increasing their investments in developing their websites
There has been fluctuations in the pricing has been seen by the customers in the pet probiotics products due to supply chain disruption and availability of fewer delivering agents in the severely affected areas of the globe due to covid-19
Segment Analysis
The global postbiotic pet food market is segmented based on pet type, form, and region.
Increase in the Adoption of Dogs Helps to Boost Segment Growth
The global postbiotic pet food market by flavour type has been segmented by cat, dog, and others.
Globally, dogs are the most popular pet worldwide. Pet humanization has recently gotten a lot of attention in the mainstream media worldwide. More so in developed nations, the move from pet ownership to pet parenting is a critical and defining trend in today's global pet food business. Russia has the leading country of the pet dog population in Eastern Europe, at over 12 million.
The growing knowledge about minerals, vitamins, and omega three fatty acids in nutrition tends to increase segment growth in the forecast period. The young generation's preference for compassion for pets and growing concern for pet health and food safety drives the market growth. In addition, growing pet humanization will further provide scope for pet food additives in the dog segment.
Geographical Analysis
The Increased Demand for Postbiotic Pet Food in North America Region Due to its Health Benifits
The US is the world's top producer and exporter of animal feed and is home to numerous leading animal feed producers. According to the National pet owners survey conducted by the Team Lemonade in 2021-22, 70% of U.S. households, or about 90.5 million families, own a pet. 69 million United States household have a pet dog compared to 45.3 million cats. That increase in the pet population tends to increase demand for postbiotics to boost the health benefits of their pets.
Increase in the research and development activities, innovations in the research equipment help to create new innovative product launches and help to boost the market growth. Major key players in the region launched new products in the market which also helps to boost regional growth over the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players include Royal Canin, Nestle Purina Pet Care Company, Mars Inc., Chr. Hansen, Kinglike DSM N.V., DowDuPont, Evonik Industries, Land O'Lakes, Lallemand and Bluestar Adisseo Co..
Why Purchase the Report?
• To visualize the global Postbiotic Pet Food market segmentation based on product type, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of Postbiotic Pet Food market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global Postbiotic Pet Food market report would provide approximately 57 tables, 48 figures and 122 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Cat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dog
7.4. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Dry *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Liquid
8.4. Capsule
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Royal Canin*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Nestle Purina Pet Care Company
11.3. Mars Inc.
11.4. Chr. Hansen
11.5. Kinglike DSM N.V.
11.6. DowDuPont
11.7. Evonik Industries
11.8. Land O'Lakes
11.9. Lallemand
11.10. Bluestar Adisseo Co.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/18 10:26

151.13 円

164.11 円

199.39 円

ページTOPに戻る