レモネードの世界市場 - 2023-2030Global Lemonade Market - 2023-2030 市場概要 レモネードの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2030年には87億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.9%で成長する見込みである。 レモネードは柑橘類飲料のカテゴリーに属し... もっと見る
サマリー市場概要レモネードの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2030年には87億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.9%で成長する見込みである。 レモネードは柑橘類飲料のカテゴリーに属し、レモン、ライム、オレンジなどの柑橘類を使った飲料が含まれる。柑橘系飲料は、ピリッとした爽やかな風味で人気があり、柑橘系の味を求める消費者に好まれている。レモネード市場では、天然香料と甘味料に対する需要が高まっている。消費者は、人工添加物や高フルクトース・コーン・シロップよりも、本物のレモン果汁のような天然素材や、蜂蜜やステビアのような天然甘味料を使った製品を好む。この傾向は、よりナチュラルでクリーン・ラベルの製品を求める消費者の幅広いシフトと一致している。 レモネード市場は、柑橘系飲料、レモン果汁、清涼飲料、天然フレーバー、甘味料、レディ・トゥ・ドリンク・レモネード、濃縮レモネード、レモネード製造、フレーバー・バリエーションなど、いくつかの主要トレンドの影響を受けている。コップ1杯の水に48グラムのレモン果汁を絞ると、ビタミンCをDVの21%摂取できる。 市場ダイナミクス フレーバーの革新と多様性がレモネード産業を促進すると予想される 消費者の嗜好は絶えず進化しており、多様でユニークな味覚体験を求める。レモネード市場におけるフレーバー・イノベーションは、従来のレモネードを超える新しく刺激的なフレーバー・オプションを導入することで、こうした嗜好の変化に対応する。これは、異なる味覚を求める消費者を引き付け、維持するのに役立つ。 レモネードに多様なフレーバーやバリエーションを導入することで、メーカーはさまざまな層の消費者をターゲットにすることができる。例えば、フルーツを使ったフレーバーは若い消費者にアピールし、ハーブや植物性のフレーバーは健康志向の消費者を惹きつけるかもしれない。特定の味覚や嗜好に対応することで、風味の革新は消費者層を拡大し、市場シェアを拡大するのに役立つ。 プレミアム&アーティザナル・セグメントがチャンスを生み出す 消費者は、飲料を含む様々な製品カテゴリーにおいて、高品質でプレミアムな製品を求めるようになっている。プレミアム・レモネードや職人技レモネード製品は、原材料、味、職人技、総合的な体験の点で優れていると自らを位置づけることで、この需要に応えている。このセグメントにより、消費者はより高度で満足のいくレモネード体験を満喫することができる。 プレミアム・レモネードや職人レモネード・セグメントは、レモネード・ブランドが主流製品や大量生産製品と差別化する機会を提供する。 レモネードの季節需要が市場成長の妨げに レモネードは、消費者がのどの渇きを癒すために爽やかな飲料を求める温暖な気候や夏の時期によく連想される。その結果、レモネードの需要はこうした季節に高くなる傾向がある。需要の季節変動は、レモネード・メーカーにとって課題となる可能性がある。 寒い時期や閑散期には、消費者はコーヒーや紅茶のような温かい飲料など、涼しい気候でより魅力的な他の飲料に切り替えるかもしれない。代替飲料が幅広く入手できるため、こうした時期にはレモネードの需要が減少し、市場が抑制される可能性がある。 COVID-19分析 COVID-19の流行は、購買パターンや消費嗜好の変化など、消費者行動に大きな変化をもたらした。人々が自宅で過ごす時間を増やし、安らぎや慣れ親しんだ体験を求めるようになったため、自宅で楽しめるレモネードのようなパッケージ飲料の需要が高まった。戸締まりや社会的距離を置くための措置で、レストラン、カフェ、その他の外食施設が閉鎖されたり、営業が制限されたりしたことは、レモネードの消費に直接的な影響を与えた。外食の選択肢が減ったことで、消費者はレモネードの消費を外食から家庭消費にシフトしたのかもしれない。 セグメント分析 世界のレモネード市場は、タイプ、製品タイプ、包装タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。 タイプ別では、「濁ったレモネード」セグメントが予測期間中に大きく成長すると推定される。 濁ったレモネードは、より本格的で自然なレモネード体験と結び付けられることが多い。レモン果汁の果肉と沈殿物が残るため、白濁した外観になり、より素朴な感じがする。この本格的で自然な魅力は、自家製や伝統的な調理法に近い飲料を好む消費者の共感を得ることができる。 濁ったレモネードは、透明なレモネードに比べ、よりしっかりとしたピリッとした風味を持つ傾向がある。レモンの果肉が含まれることで、飲料に質感と深みが加わり、消費者により満足感のある味覚体験を提供する。独特の風味と口当たりの良さにより、濁ったレモネードは、より大胆なレモネードの風味を求める人々に好まれる選択肢となる。 地理的分析 レモネード市場で急成長するアジア太平洋地域 アジア太平洋地域は人口が多く、人口が増加しているため、レモネードをはじめとするさまざまな製品の消費者基盤となっている。人口規模の大きさは、大きな市場の可能性を示している。 アジア太平洋地域の多くの国々では、急速な都市化と西洋化が進み、消費者の習慣や嗜好に変化が生じている。FAOによると、2019年の世界の石灰生産量は2000万トン強で過去最高を記録し、主要生産国はインド、メキシコ、中国で、合わせて世界の全石灰生産量の45%近くを生産している。より多くの消費者が国際的なブランドや世界的な食品・飲料のトレンドに触れるにつれて、レモネードやその他の洋風飲料の需要は増加傾向にある。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、ザ・コカ・コーラ・カンパニー、ペプシコ、マイクス・ハード・レモネード、アリゾナ・ビバレッジズ、クラフト・ハインツ・カンパニー、ハイドロ・ワン・ビバレッジズ、バド・ライト・ライム、ハイネケン、ハーバート・レモネード、バカルディ・シルバー・レモネードなどがある。 レポートを購入する理由 - タイプ、製品タイプ、包装タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のレモネード市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。 - レモネード市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。 - このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。 - 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。 世界のレモネード市場レポートは、約69の表、71の図、190ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Type 3.2. Market Snippet, by Product Type 3.3. Market Snippet, by Packaging Type 3.4. Market Snippet, by Distribution Channel 3.5. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Cloudy Lemonade* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Pink Lemonade 7.4. Clear Lemonade 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Alcoholic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Non-Alcoholic 8.4. Carbonated 8.5. Un-Carbonated 8.6. Others 9. By Packaging Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Type 9.2. Bottles* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Pouches 9.4. Cans 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. The Coca-Cola Company. 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. PepsiCo. 13.3. Mike's Hard Lemonade. 13.4. Arizona Beverages. 13.5. The Kraft Heinz Company. 13.6. Hydro One Beverages. 13.7. Bud Light Lime. 13.8. Heineken 13.9. Hurbert Lemonade 13.10. Bacardi Silver Lemonade LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Type 3.2. Market Snippet, by Product Type 3.3. Market Snippet, by Packaging Type 3.4. Market Snippet, by Distribution Channel 3.5. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Cloudy Lemonade* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Pink Lemonade 7.4. Clear Lemonade 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Alcoholic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Non-Alcoholic 8.4. Carbonated 8.5. Un-Carbonated 8.6. Others 9. By Packaging Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Type 9.2. Bottles* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Pouches 9.4. Cans 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. The Coca-Cola Company. 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. PepsiCo. 13.3. Mike's Hard Lemonade. 13.4. Arizona Beverages. 13.5. The Kraft Heinz Company. 13.6. Hydro One Beverages. 13.7. Bud Light Lime. 13.8. Heineken 13.9. Hurbert Lemonade 13.10. Bacardi Silver Lemonade LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートDataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|