カクテルシロップの世界市場 - 2023-2030Global Cocktail Syrups Market - 2023-2030 市場概要 世界のカクテルシロップ市場は、2022年に51億9,200万米ドルに達し、2030年には74億3,500万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は6.5%と予測さ... もっと見る
サマリー市場概要世界のカクテルシロップ市場は、2022年に51億9,200万米ドルに達し、2030年には74億3,500万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は6.5%と予測される。 カクテルシロップ市場は、特に米国、カナダ、英国、ドイツ、フランスなどの西側諸国で需要が急増している。この背景には、若い世代を中心に低アルコール飲料やノンアルコール飲料への嗜好が高まっていることに加え、高品質な素材を使った個性的なカクテル作りへの関心が高まっていることがある。低アルコール飲料やノンアルコール飲料のトレンドが継続し、ミクソロジーやクラフトカクテルへの関心が高まるにつれて、カクテルシロップの市場は拡大を続けるとみられる。 市場のダイナミクス カクテルシロップにおける新規フレーバーの使用拡大 カクテルシロップ市場では、消費者の嗜好の変化に対応するため、常に新しく個性的なフレーバーが開発されている。カクテルシロップの香味革新により、ミクソロジストやバーテンダーはより想像力豊かで実験的な調合を行うことができるようになり、顧客は多種多様な魅力的で独特な香味を体験することができる。斬新で魅力的なシロップの需要は、風味の革新によって促進されており、これが市場拡大の重要な要因となっている。例えば、2023年4月14日には、高級アルコール飲料の需要増を背景に、スモーキーフレーバーやファイヤーフレーバーのカクテルシロップの開発が注目された。風味を加えるために、燻製塩やメスカルを使ったスモーキーなシロップや、ゴーストペッパーやホットソースを使ったスパイシーなシロップが使われている。 ナチュラル&オーガニック・カクテル原料の需要が高まる 消費者の健康志向が高まるにつれ、食品や飲料に天然素材やオーガニック素材を求めるようになっている。天然素材やオーガニック素材を使ったカクテル・シロップには、健康を害する合成化学物質や農薬は一切含まれていない。その結果、顧客はより健康になり、全体的な健康状態にも良いと考えている。天然素材やオーガニック素材は、合成素材よりもおいしいと思われることが多い。より健康的で、より持続可能で、よりおいしい製品を求める顧客が、天然・オーガニックのカクテルシロップの需要を牽引している。例えば、2020年10月28日、ルナモク・メープルはメープル・カクテル・シロップとビターズを発売した。精製された砂糖ではなく、本物のハーブとスパイスを使用したカクテルシロップ「メープル・オールド・ファッションド」は、バーモント産の純度の高いメープルシロップのみを使用している。このシロップは、オレンジとチェリーのほのかなエッセンスだけでなく、ルナモク・メープル独自のビターズによるほのかな苦味を含んでいるため、お気に入りのバーボンやウィスキーに加える理想的な万能ミキサーである。カクテル・シロップの生産者は、カクテルにおけるオーガニック・ナチュラル素材への需要の高まりに応える、ナチュラルでオーガニックな製品を生み出す機会を得ている。 COVID-19の影響分析 COVID-19の流行はカクテルシロップ業界にさまざまな影響を及ぼし、バーやレストランからの需要は減少したが、家庭でカクテルを作る消費者からの需要は増加した。家庭でのミクソロジーによく使われるカクテルシロップの売上は、2020年の米国で33.9%と大幅に増加した。これは、人々が自宅で過ごす時間が増え、バーでの体験を再現する方法を探しているためである。バカルディ社の調査によると、回答者の75%がパンデミック時に自宅でカクテルを作る頻度が増えたと回答しており、家庭でのミクソロジーのトレンドが、特にオンライン小売店やその他のチャネルを通じて、カクテルシロップの売上増加の重要な原動力となったことがうかがえる。 セグメント分析 世界のカクテルシロップ市場は、製品タイプ、フレーバー、地域によって区分される。 ハーブと調味料セグメントが世界のカクテルシロップ市場で最も高いシェアを占める ハーブ・調味料セグメントは、オーガニックカクテル原料の需要増加により、予測期間中にCAGR 5.6%で大きく成長すると予測されている。これらの原料は、従来の原料では実現できないユニークで複雑な風味をカクテルに与えることができるため、高く評価されている。例えば、2023年2月2日、スパーイーツはハーブや種を使用したカクテルシロップを発売した。さらに、一部のハーブや調味料シロップには抗炎症作用や抗酸化作用などの健康上の利点があることから、健康志向の消費者にとって魅力的なものとなりつつある。こうした天然素材やオーガニック素材を使ったカクテルが人気となり、消費者はこうした製品にプレミアムを支払うことを望んでいる。これは、食品・飲料業界の企業にとって、革新的でより健康的なカクテルを提供する有望な機会となる。 地理的分析 カクテルシロップの世界市場では北米が主要シェアを占める 2022年には、北米が最大のシェア(30.0%以上)を占めた。この地域では、伝統的なアルコール飲料からフレーバー付きアルコール飲料に嗜好を変える若い消費者が増えており、カクテルシロップの需要が高まると予想される。米国ナイトライフ協会の統計によると、アメリカのパブ・ナイトクラブ部門は年間2.8%の立派な成長率を記録している。2021年には、アメリカのパブ・クラブ事業は230億米ドル規模になった。このような産業の拡大と、若者やミレニアル世代の消費者の間で様々なカクテルの人気が高まっていることから、新たな市場機会が生まれつつある。 競争環境 市場の主な世界的プレーヤーには、Kerry Group PLC、Archer Daniels Midland Company、Bristol Syrup Company Ltd、MONIN、Doehler Group S.E.、Giffard、Liber & Co.、Toschi Vignola s.r.l.、ADM WILD Europe GmbH & Co.KG、The Simple Syrup Co. レポートを購入する理由 - 製品タイプ、フレーバー、地域に基づく世界のカクテルシロップ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで商機を見極める。 - カクテルシロップ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFで提供。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のカクテルシロップ市場レポートは、約69の表、71の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet By Flavor 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The expanding use of novel flavors in cocktail syrup 4.1.1.2. The demand for natural and organic cocktail ingredients is rising 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The government restrictions on the legal drinking age have slowed the expansion 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Fruits * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Herbs and Seasoning 7.4. Vanilla 7.5. Others 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Sweet * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Salty 8.4. Sour 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The U.K. 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Kerry Group PLC * 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.2. Archer Daniels Midland Company 11.3. Bristol Syrup Company Ltd 11.4. MONIN 11.5. Doehler Group S.E 11.6. Giffard 11.7. Liber & Co. 11.8. Toschi Vignola s.r.l. 11.9. ADM WILD Europe GmbH & Co. KG 11.10. The Simple Syrup Co LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet By Flavor 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The expanding use of novel flavors in cocktail syrup 4.1.1.2. The demand for natural and organic cocktail ingredients is rising 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The government restrictions on the legal drinking age have slowed the expansion 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Fruits * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Herbs and Seasoning 7.4. Vanilla 7.5. Others 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Sweet * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Salty 8.4. Sour 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The U.K. 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Kerry Group PLC * 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.2. Archer Daniels Midland Company 11.3. Bristol Syrup Company Ltd 11.4. MONIN 11.5. Doehler Group S.E 11.6. Giffard 11.7. Liber & Co. 11.8. Toschi Vignola s.r.l. 11.9. ADM WILD Europe GmbH & Co. KG 11.10. The Simple Syrup Co LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートDataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |