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世界のA2ミルク市場 - 2023-2030


Global A2 Milk Market - 2023-2030

市場概要 世界のA2ミルク市場は、2022年に20億7,920万米ドルを記録し、2030年には64億1,390万米ドルに達すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。 A2ミルク市場は近年、... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年5月15日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のA2ミルク市場は、2022年に20億7,920万米ドルを記録し、2030年には64億1,390万米ドルに達すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。
A2ミルク市場は近年、特にオーストラリア、ニュージーランド、米国などの国々で人気が高まっている。A2ミルクは、消化が苦手な人もいるA1タンパク質が含まれていないため、従来の牛乳よりも消化しやすいと考えられている。また、A2ミルクには腸内の善玉菌の増殖を促進するプレバイオティクス特性があり、腸全体の健康を改善する可能性があると考えられている。
市場ダイナミクス
乳糖不耐症の増加がA2ミルク産業を牽引している。
米国国立医学図書館(National Library of Medicine)に掲載された研究によると、世界中で最大65%の人が乳糖不耐症であると推定されている。消化しやすい典型的な牛乳の代用品という位置づけから、A2ミルクは現在大きな市場機会を持っている。さらに、Journal of Dairy Science誌に掲載された研究によれば、従来の牛乳と比較して、A2ミルクは炎症マーカーの量が少ない。これは、過敏性腸症候群(IBS)や喘息のような炎症性疾患に苦しむ人々が、A2ミルクを摂取することで健康面で恩恵を受ける可能性があることを示している。
革新的な新技術の開発がA2ミルク市場成長の顕著な機会を示す
A2ミルク生産における最先端技術の採用により、A2ミルク製品の収量は増加している。Journal of Dairy Science誌に掲載された研究によると、限外ろ過技術を使用することで、a2乳タンパク質濃縮物の生産量を最大20%向上させることができる。革新的なa2ミルク製品の一例として、a2ミルクカンパニーのA2 Platinum乳児用粉ミルクがある。この粉ミルクはa2ミルクから作られており、従来の乳児用粉ミルクに代わる、より消化しやすく栄養価の高い粉ミルクとして販売されている。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のa2ミルク市場は、形態、包装形態、流通チャネル、地域によって区分される。
液状が最も高い市場シェアを占める
液状セグメントが市場全体を支配しているのは、その高い消費率が最大の市場シェアを占めているためである。消費者はカルシウム、ビタミン、タンパク質などの栄養素を含む新鮮な牛乳の摂取を好む。このように、液体製品はその利便性と大量消費により、市場収益に大きく貢献している。さらに、液体セグメントは2023年から2030年にかけて15.9%という最高のCAGRで拡大すると予想されている。
地理的分析
北米は主要消費者の採用により急成長する市場
北米はCAGR 16%でA2ミルクが最も急成長している市場のひとつである。北米の消費者は健康志向を強めており、従来の牛乳に代わるより健康的なものを求めている。A2ミルクはA2ベータカゼインタンパク質のみを含み、消化不良に関連する可能性を示唆する研究もあるA1ベータカゼインタンパク質を含まないため、より健康的な選択肢として販売されている。北米ではA2ミルクを製品ラインに導入する企業が増えており、A2ミルクはより広く入手できるようになってきている。
競争状況
世界の主要企業は、The A2 Milk Company Ltd.、VinaMilk、Amul、Erden Creamery、Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd.、Urban Farms Milk、Freedom Foods Group Limited、Taw River Dairy、Ripley Farms LLC.、Nestle S.A.などである。
レポートを購入する理由
- 世界のa2ミルク市場を形態、包装、流通チャネルに基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。
- すべてのセグメントを含むa2ミルク市場レベルの多数のデータポイントを記載したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のA2ミルク市場レポートは、約61の表、57の図と200ページを提供するであろう。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Form
3.2. Snippet by Packaging Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing number of diseases by the consumption of A1 milk
4.1.1.2. Developing infant formulae products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High prices associated with A2 milk
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The rising awareness of people towards being health conscious
4.1.3.2. Developing new innovative technology
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
7.2. Liquid*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Powder
7.4. Others
8. By Packaging Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Form
8.2. Carton*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Bottle
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Grocery & Convenience Stores
9.4. Online Sales
9.5. Specialty Stores
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. The A2 Milk Company Ltd.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. VinaMilk
12.3. Amul
12.4. Erden Creamery
12.5. Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd.
12.6. Urban Farms Milk
12.7. Freedom Foods Group Limited
12.8. Taw River Dairy
12.9. Ripley Farms LLC.
12.10. Nestle S.A.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global A2 Milk Market US$ 2,079.2 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 6,413.9 million by 2030. The market is growing at a CAGR of 15.6% during the forecast period (2023-2030).
The A2 milk market has been growing in popularity in recent years, particularly in countries such as Australia, New Zealand, and the United States. A2 milk is believed to be easier to digest than conventional cow's milk because it lacks the A1 protein, which some people have trouble digesting. It is also believed that A2 milk may have prebiotic properties that can promote the growth of beneficial bacteria in the gut, potentially improving overall gut health.
Market Dynamics
The Rising Prevalence of Lactose Intolerance is Driving the A2 Milk Industry
Research that was published in the National Library of Medicine estimates that up to 65% of people worldwide are lactose intolerant. Due to its positioning as a typical cow's milk substitute that is easier to digest, A2 milk now has a huge market opportunity. Additionally, compared to conventional cow's milk, A2 milk has a reduced quantity of inflammatory markers, according to a study that was published in the Journal of Dairy Science. This shows that those who suffer from inflammatory diseases like irritable bowel syndrome (IBS) and asthma may benefit health-wise from consuming a2 milk.s
Developing Innovative New Technology Shows a Remarkable Opportunity for A2 Milk Market Growth
The yield of a2 milk products has increased as a result of the employment of cutting-edge technologies in a2 milk production. A study in the Journal of Dairy Science found that using ultrafiltration technology could boost a2 milk protein concentrate production by up to 20%. One example of an innovative a2 milk product is a2 Milk Company's A2 Platinum infant formula, which is specifically formulated for infants and young children. The formula is made from a2 milk and is marketed as a more easily digestible and nutritious alternative to traditional infant formulas.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global a2 milk market is segmented based on form, packaging form, distribution channel, and region.
The Liquid Form Holds the Highest Market Share
The liquid segment dominated the overall market due to the high consumption rate attributed to its largest market share. Consumers prefer to consume fresh milk, as it contains nutrients such as calcium, vitamins, and proteins. Thus, liquid products contributed more to the market revenue due to their convenience and large consumption. Moreover, the liquid segment is expected to expand with the highest CAGR of 15.9% from 2023 to 2030.
Geographical Analysis
North America is the Fastest-growing Market Due to the Major Consumer Adoption
North America is indeed one of the fastest-growing markets for A2 milk with a 16% CAGR. Consumers in North America are becoming increasingly health-conscious and are looking for healthier alternatives to conventional milk. A2 milk is marketed as a healthier option, as it contains only the A2 beta-casein protein and is free from the A1 beta-casein protein, which some studies suggest may be associated with digestive discomfort. A2 milk is becoming more widely available in North America, as more companies are introducing it to their product lines.
Competitive Landscape
The major global players include The A2 Milk Company Ltd., VinaMilk, Amul, Erden Creamery, Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd., Urban Farms Milk, Freedom Foods Group Limited, Taw River Dairy, Ripley Farms LLC., and Nestle S.A.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global a2 milk market segmentation based on form, packaging and distribution channel to understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of a2 milk market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global A2 Milk Market Report Would Provide Approximately 61 Tables, 57 Figures and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers / Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Form
3.2. Snippet by Packaging Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing number of diseases by the consumption of A1 milk
4.1.1.2. Developing infant formulae products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High prices associated with A2 milk
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The rising awareness of people towards being health conscious
4.1.3.2. Developing new innovative technology
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
7.2. Liquid*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Powder
7.4. Others
8. By Packaging Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Form
8.2. Carton*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Bottle
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Grocery & Convenience Stores
9.4. Online Sales
9.5. Specialty Stores
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. The A2 Milk Company Ltd.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. VinaMilk
12.3. Amul
12.4. Erden Creamery
12.5. Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd.
12.6. Urban Farms Milk
12.7. Freedom Foods Group Limited
12.8. Taw River Dairy
12.9. Ripley Farms LLC.
12.10. Nestle S.A.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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