世界のA2ミルク市場 - 2023-2030Global A2 Milk Market - 2023-2030 市場概要 世界のA2ミルク市場は、2022年に20億7,920万米ドルを記録し、2030年には64億1,390万米ドルに達すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。 A2ミルク市場は近年、... もっと見る
サマリー市場概要世界のA2ミルク市場は、2022年に20億7,920万米ドルを記録し、2030年には64億1,390万米ドルに達すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。 A2ミルク市場は近年、特にオーストラリア、ニュージーランド、米国などの国々で人気が高まっている。A2ミルクは、消化が苦手な人もいるA1タンパク質が含まれていないため、従来の牛乳よりも消化しやすいと考えられている。また、A2ミルクには腸内の善玉菌の増殖を促進するプレバイオティクス特性があり、腸全体の健康を改善する可能性があると考えられている。 市場ダイナミクス 乳糖不耐症の増加がA2ミルク産業を牽引している。 米国国立医学図書館(National Library of Medicine)に掲載された研究によると、世界中で最大65%の人が乳糖不耐症であると推定されている。消化しやすい典型的な牛乳の代用品という位置づけから、A2ミルクは現在大きな市場機会を持っている。さらに、Journal of Dairy Science誌に掲載された研究によれば、従来の牛乳と比較して、A2ミルクは炎症マーカーの量が少ない。これは、過敏性腸症候群(IBS)や喘息のような炎症性疾患に苦しむ人々が、A2ミルクを摂取することで健康面で恩恵を受ける可能性があることを示している。 革新的な新技術の開発がA2ミルク市場成長の顕著な機会を示す A2ミルク生産における最先端技術の採用により、A2ミルク製品の収量は増加している。Journal of Dairy Science誌に掲載された研究によると、限外ろ過技術を使用することで、a2乳タンパク質濃縮物の生産量を最大20%向上させることができる。革新的なa2ミルク製品の一例として、a2ミルクカンパニーのA2 Platinum乳児用粉ミルクがある。この粉ミルクはa2ミルクから作られており、従来の乳児用粉ミルクに代わる、より消化しやすく栄養価の高い粉ミルクとして販売されている。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のa2ミルク市場は、形態、包装形態、流通チャネル、地域によって区分される。 液状が最も高い市場シェアを占める 液状セグメントが市場全体を支配しているのは、その高い消費率が最大の市場シェアを占めているためである。消費者はカルシウム、ビタミン、タンパク質などの栄養素を含む新鮮な牛乳の摂取を好む。このように、液体製品はその利便性と大量消費により、市場収益に大きく貢献している。さらに、液体セグメントは2023年から2030年にかけて15.9%という最高のCAGRで拡大すると予想されている。 地理的分析 北米は主要消費者の採用により急成長する市場 北米はCAGR 16%でA2ミルクが最も急成長している市場のひとつである。北米の消費者は健康志向を強めており、従来の牛乳に代わるより健康的なものを求めている。A2ミルクはA2ベータカゼインタンパク質のみを含み、消化不良に関連する可能性を示唆する研究もあるA1ベータカゼインタンパク質を含まないため、より健康的な選択肢として販売されている。北米ではA2ミルクを製品ラインに導入する企業が増えており、A2ミルクはより広く入手できるようになってきている。 競争状況 世界の主要企業は、The A2 Milk Company Ltd.、VinaMilk、Amul、Erden Creamery、Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd.、Urban Farms Milk、Freedom Foods Group Limited、Taw River Dairy、Ripley Farms LLC.、Nestle S.A.などである。 レポートを購入する理由 - 世界のa2ミルク市場を形態、包装、流通チャネルに基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。 - すべてのセグメントを含むa2ミルク市場レベルの多数のデータポイントを記載したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のA2ミルク市場レポートは、約61の表、57の図と200ページを提供するであろう。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Form 3.2. Snippet by Packaging Form 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing number of diseases by the consumption of A1 milk 4.1.1.2. Developing infant formulae products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High prices associated with A2 milk 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The rising awareness of people towards being health conscious 4.1.3.2. Developing new innovative technology 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Form 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 7.2. Liquid* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Powder 7.4. Others 8. By Packaging Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Form 8.2. Carton* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Bottle 8.4. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets/Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Grocery & Convenience Stores 9.4. Online Sales 9.5. Specialty Stores 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. The A2 Milk Company Ltd.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. VinaMilk 12.3. Amul 12.4. Erden Creamery 12.5. Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd. 12.6. Urban Farms Milk 12.7. Freedom Foods Group Limited 12.8. Taw River Dairy 12.9. Ripley Farms LLC. 12.10. Nestle S.A. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Form 3.2. Snippet by Packaging Form 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing number of diseases by the consumption of A1 milk 4.1.1.2. Developing infant formulae products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High prices associated with A2 milk 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The rising awareness of people towards being health conscious 4.1.3.2. Developing new innovative technology 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Form 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 7.2. Liquid* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Powder 7.4. Others 8. By Packaging Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Form 8.2. Carton* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Bottle 8.4. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets/Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Grocery & Convenience Stores 9.4. Online Sales 9.5. Specialty Stores 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Form 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. The A2 Milk Company Ltd.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. VinaMilk 12.3. Amul 12.4. Erden Creamery 12.5. Provilac Dairy Farms Pvt. Ltd. 12.6. Urban Farms Milk 12.7. Freedom Foods Group Limited 12.8. Taw River Dairy 12.9. Ripley Farms LLC. 12.10. Nestle S.A. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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