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オーガニックジュースの世界市場 - 2023-2030


Global Organic Juices Market - 2023-2030

市場概要 世界のオーガニックジュース市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は10.6%と予... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年5月2日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のオーガニックジュース市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は10.6%と予測される。
オーガニック・ジュース市場は、オーガニック・ジュースに関連する健康上の利点が認識されていることから人気を博している。自然食品、有機食品、持続可能な食品に対する消費者の需要の高まりが、世界市場で大きなシェアを占めている主な理由である。オーガニック・ジュースには様々なフレーバー、ブレンド、ボトル、缶、パウチ、カートンなどの包装タイプがある。オーガニック・ジュース製造業者は、加熱殺菌の必要なくジュースの風味、栄養素、鮮度を保つため、高圧処理(HPP)技術を使用することが多い。
市場ダイナミクス
オーガニック・ジュースに関連する健康上の利点が市場成長の原動力となっている。
オーガニック・ジュースにはビタミン、ミネラル、抗酸化物質、その他健康維持に不可欠な栄養素が豊富に含まれている。免疫力を高め、消化を改善し、体内を解毒し、全体的な健康を促進するため、健康的な食生活やライフスタイルの一環として消費されることが多い。例えば、2021年には米国で25億ドル相当のオーガニック飲料が飲まれている。その結果、オーガニック・ジュースによってもたらされる恩恵により、オーガニック・ジュース市場は拡大している。
オーガニック・ジュースの賞味期限が短いことがオーガニック・ジュース市場の成長を抑制する
オーガニック・ジュースは、オールナチュラル製品やオーガニック製品と同様、保存期間を延ばすために従来製品で一般的に使用されている保存料が使用されていない。そのため、オーガニック・ジュースの賞味期限は短く、鮮度を保つには冷蔵保存が必要となる。これは生産、輸送、保管に関連するコストを増加させるため、市場成長の大きな障壁となりうる。また、品質を損なうことなく長距離輸送することが容易でないため、製品の地理的範囲も制限される。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
オーガニック・ジュースの世界市場は、COVID-19のパンデミックによって小さな後退に見舞われた。商取引の制限と封鎖が市場に影響を与えた。逆に、COVID-19パンデミックの間、健康とウェルネスへの関心が高まり、オーガニック・ジュースを含むオーガニック・ナチュラル製品への需要が増加した。消費者は免疫力を高める方法を探しており、オーガニック・ジュースはそれを実現する方法として注目されている。
ウクライナ・ロシア戦争の影響
ウクライナ戦争が始まり、2022年2月末と3月末に大幅な経済制裁が発動されて以来、ロシア経済の見通しは悪化している。ロシアのGDPの47%に相当する消費支出は、2022年には大幅に減少すると推定された。ロシアやウクライナに対して各国が経済制裁を発動した場合、これらの市場における有機ジュースの需要が減少し、世界的な売上に影響を及ぼす可能性がある。
セグメント分析
世界のオーガニックジュース市場は、製品タイプ、包装タイプ、最終用途、流通チャネル、地域によって区分される。
ボトルはその使いやすさからオーガニックジュース市場で最も高いシェアを占めている。
包装タイプ別に見ると、オーガニックジュース市場ではボトルのシェアが高い。ボトルは、その利便性、携帯性、ジュースの鮮度と品質を保持する能力により、オーガニックジュース市場で人気のある包装オプションである。ガラス瓶は環境にやさしく、高級で高品質な製品であることが多いため、オーガニック・ジュース市場では特に好まれている。PET(ポリエチレンテレフタレート)ボトルは軽量、飛散防止、リサイクル可能という特性から、オーガニックジュース市場で人気を集めている。
地理的分析
欧州諸国における有機農業と生産量の増加が市場成長を牽引すると予想される
欧州には有機農業と有機生産の長い伝統があり、多くの欧州諸国が有機製品に対する厳しい規制と認証を設けている。このことが有機製品に対する消費者の信頼を高め、同地域における有機ジュースの高い需要につながっている。例えば、Eurostatによると、EUでは2020年に1,470万ヘクタールの土地が有機農業に利用された。さらに、欧州にはドイツ、イタリア、スペインなど、主要なオーガニック・ジュース製造業者や輸出業者が数社ある。これらの国々はサプライチェーンと流通網が確立されており、市場の成長を後押しする。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Danone、Suja Life LLC、The Coca-Cola Company、Organic Valley、PS Organic、James White Drinks、Ocean Spray、Evolution Fresh、Hain Celestial Group、Purity Organicなどがある。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、包装タイプ、最終用途、流通チャネル、地域に基づくオーガニックジュース市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- オーガニックジュース市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
オーガニックジュース市場レポートは、約69の表、72の図、200ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Packaging Type
3.3. Snippet by End-Use
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Health benefits associated with organic juices
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Short shelf life of organic juices
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Innovation and new product development
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Fruit Juices*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Vegetable Juices
7.4. Mix Juices
8. By Packaging Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Type
8.2. Bottles*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Pouches
8.4. Tetra Packs
8.5. Others
9. By End-Use
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Use
9.2. Cafe/Coffee Shops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Restaurants & Bars
9.4. Hospitals & Clinics
9.5. Household
9.6. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Danone*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Suja Life LLC
14.3. The Coca-Cola Company
14.4. Organic Valley
14.5. PS Organic
14.6. James White Drinks
14.7. Ocean Spray
14.8. Evolution Fresh
14.9. Hain Celestial Group
14.10. Purity Organic
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global organic juices market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is expecetd to exhibit a CAGR of 10.6% during the forecast period (2023-2030).
The organic juices market has gained popularity due to the perceived health benefits associated with organic juices. The growing consumer demand for natural, organic, and sustainable food products is the main reason for having a significant share of the global market. Organic juices are available in a variety of flavors, blends, and packaging types, including bottles, cans, pouches, and cartons. Organic juice manufacturers often use high-pressure processing (HPP) technology to preserve the flavor, nutrients, and freshness of the juice without the need for heat pasteurization.
Market Dynamics
Health benefits associated with organic juices are driving the market growth
Organic juices are rich in vitamins, minerals, antioxidants, and other nutrients that are essential for maintaining good health. They are often consumed as part of a healthy diet and lifestyle, as they help to boost immunity, improve digestion, detoxify the body, and promote overall well-being. For instance, 2.5 billion dollars worth of organic beverages were drunk in the U.S. in 2021. As a result, the market for organic juices is growing due to the benefits provided by organic juices.
The short shelf life of organic juices restraints the growth of the organic juices market
Organic juices, like all-natural and organic products, lack the preservatives that are commonly used in conventional products to extend their shelf life. As a result, organic juices have a shorter shelf life and require refrigeration to maintain freshness. This can be a significant barrier to market growth, as it increases the costs associated with production, transportation, and storage. It also limits the geographic reach of the product, as it cannot be easily transported long distances without compromising its quality.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
The global market for organic juices suffered a minor setback due to the COVID-19 pandemic. The restrictions on commerce and lockdown affected the market. On the contrary, there has been a growing interest in health and wellness during the Covid-19 pandemic, leading to an increased demand for organic and natural products, including organic juices. Consumers are looking for ways to boost their immune systems, and organic juices are seen as a way to achieve this.
Ukraine-Russia War Impact
The Russian economic outlook has worsened since the start of the war in Ukraine and the imposition of significant economic sanctions at the end of February and March 2022. Russia’s consumer expenditure - corresponding to 47% of the country’s GDP – was estimated to decline severely in 2022. Economic sanctions imposed by countries on Russia or Ukraine could lead to a decrease in demand for organic juices in these markets, which could impact global sales.
Segment Analysis
The global organic juices market is segmented based on product type, packaging type, end-use, distribution channel, and region.
Bottles segment held the highest share in the organic juices market due to the ease of its use
Based on packaging type, the bottles segment has a higher share in the organic juices market. Bottles are a popular packaging option in the organic juice market due to their convenience, portability, and ability to preserve the freshness and quality of the juice. Glass bottles are particularly favored in the organic juice market, as they are seen as eco-friendly and are often associated with premium, high-quality products. PET (polyethylene terephthalate) bottles are gaining popularity in the organic juice market due to their lightweight, shatterproof, and recyclable properties.
Geographical Analysis
Organic farming and increasing production in European countries are expected to drive the market growth
Europe has a long-standing tradition of organic farming and production, with many European countries having strict regulations and certifications for organic products. This has helped to build consumer trust in organic products and led to high demand for organic juices in the region. For instance, as per Eurostat, 14.7 million hectares of land in 2020 in the EU were used for organic farming. Additionally, Europe is home to several major organic juice manufacturers and exporters, such as Germany, Italy, and Spain. These countries have well-established supply chains and distribution networks, which will boost the market growth.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Danone, Suja Life LLC, The Coca-Cola Company, Organic Valley, PS Organic, James White Drinks, Ocean Spray, Evolution Fresh, Hain Celestial Group, and Purity Organic.
Why Purchase the Report?
• To visualize the organic juices market segmentation based on product type, packaging type, end-use, distribution channel, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of organic juices market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The organic juices market report would provide approximately 69 tables, 72 figures, and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Packaging Type
3.3. Snippet by End-Use
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Health benefits associated with organic juices
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Short shelf life of organic juices
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Innovation and new product development
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Fruit Juices*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Vegetable Juices
7.4. Mix Juices
8. By Packaging Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging Type
8.2. Bottles*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Pouches
8.4. Tetra Packs
8.5. Others
9. By End-Use
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Use
9.2. Cafe/Coffee Shops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Restaurants & Bars
9.4. Hospitals & Clinics
9.5. Household
9.6. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Danone*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Suja Life LLC
14.3. The Coca-Cola Company
14.4. Organic Valley
14.5. PS Organic
14.6. James White Drinks
14.7. Ocean Spray
14.8. Evolution Fresh
14.9. Hain Celestial Group
14.10. Purity Organic
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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