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米ベースの世界市場 - 2023-2030


Global Rice-Based Products Market - 2023-2030

市場概要 米は低繊維質で豊富なカロリーを持つ食品であり、世界の人類が消費するカロリーの5分の1を供給している。米は豊富なエネルギー源である。甘い料理、蒸した製品、調理された製品、香ばしい料理、ライス... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
米は低繊維質で豊富なカロリーを持つ食品であり、世界の人類が消費するカロリーの5分の1を供給している。米は豊富なエネルギー源である。甘い料理、蒸した製品、調理された製品、香ばしい料理、ライスプディング、様々な地域の様々な製品として調理される際、製品の形状を保持する重要な役割を果たす。米菓、米麺、米プリン、米ケーキ、おにぎりなどの米製品に対する需要が世界中で高まっていることが、米を原料とする製品の成長を後押ししている。世界中で米の生産量が増加しており、市場の成長が見込まれている。消費者の健康的な食事への関心の高まりも市場の成長を後押ししている。
世界の米をベースとした製品市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は5.67%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
市場ダイナミクス:すぐに食べられる製品への需要増加が市場成長を後押し
心臓病、糖尿病、その他の慢性疾患など、ジャンクフードの摂取に伴う健康リスクに対する消費者の意識の高まりにより、米をベースとした製品など、すぐに食べられる食品への需要が高まっている。市場の主要トレンドは、健康的な食習慣と健康的なライフスタイルを好む顧客の増加である。世界的な働く女性人口の増加も、米をベースとした製品のようなすぐに食べられる製品の販売増につながっている。多忙なライフスタイルと消費者の可処分所得の増加も市場の成長を後押ししている。消費者は米をベースにした製品により多くのお金を使うようになっている。また、米をベースとした製品のような調理済み食品にヘルシーな選択肢があることも、市場の成長を後押ししている。
さらに、非遺伝子組み換え、オーガニック、ヴィーガン、グルテンフリーの利点に関する消費者の意識の高まりが、市場における米ベースの製品に対する需要を高めている。また、同地域における健康的な間食の傾向の増加が、市場の成長をさらに後押ししている。米をベースとした製品を摂取することによる健康効果への意識の高まりが、同分野の成長を後押ししている。米は糖尿病のコントロールと血糖値の上昇を抑える。米に含まれる食物繊維はコレステロールを低下させ、心臓病や脳卒中のリスクを軽減する。米に含まれる不溶性繊維は規則正しい便通を促進する。
市場細分化:米をベースとする製品の世界市場では、米麺部門が最も高いシェアを占めている。
米麺は米粉と水を主原料として調理される。様々な形状の冷凍、生、乾燥米麺が入手可能で、優れた食感が特徴であるため、あらゆる年齢層の人々に適している。小麦粉を使用していないためグルテンフリーで、グルテン不耐症やセリアック病の人にも適している。米麺は黄色い卵麺に代わるヘルシーな麺であり、菜食主義者が好む理由でもある。米麺は体重を減らしたい消費者に人気がある。Thai President Foods Public Company Limited、Nongshim Co.Ltd.、東洋水産株式会社、Nasoya Foods USA, LLC、Nona Lim, LLC.、McCormick & Company, Inc.、Lotus Foods, Inc.、Annie Chun's, Inc.などの米をベースとした製品の主要企業は、市場での新製品の発売だけでなく、合併・買収戦略にも注力している。例えば、日清食品は2021年10月に「新カップヌードル 麺入り炒飯」を発売した。日本の照り焼きチキン、韓国のスパイシービーフ、タイのイエローカレーなど様々な種類がある。調理済みタイプもある。
一方、米菓市場は2022年にYY百万米ドルと予測され、予測期間中(2023~2030年)にCAGR YY%で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。米菓の多用途性は、消費者が米菓を材料として様々なレシピを考案するのに役立ち、予測期間における同分野の成長を後押ししている。同市場の主要プレーヤーは、消費者需要の増加により、良質な原材料の製造に注力している。食事中のスナックに対する消費者の需要の高まりや、バランスの取れた食生活を妨げる不健康なスナックの消費を避けることが、製品の販売を促進すると予想される。また、すぐに食べられる食品のトレンドが高まっていることも、予測期間における同分野の成長を後押ししている。また、大手メーカーによる製品発売の増加もセグメント成長を後押しする。例えば、2022年3月、有機米製品の全国的リーダーであるLundberg Family Farms社は、Salted Caramelと名付けられた新しい餅フレーバーを発売した。同社は現在、大餅9種類、薄餅6種類、チョコレート薄餅5種類、餅ミニ5種類、合計25種類の餅製品を提供している。
地理的浸透:予測期間中はアジア太平洋地域が優勢
2022年、アジア太平洋地域の売上シェアはほぼYY%と最も高かった。健康的な食事に対する消費者需要の増加により、インドと中国がこの地域の主要シェア国となっている。中国とインドは世界中で米の主要生産国であり輸出国である。この地域では、料理部門が米をベースにした新製品を試みている。米菓のような非遺伝子組み換え有機食品の健康効果に対する消費者の意識の高まり。さまざまな風味の米製品が入手可能なため、消費者が米をベースとした製品を購入しやすくなっている。この地域の製品発売の増加は、予測期間におけるこの地域の市場成長を後押しする。例えば、2020年1月、LT Foods JVはインド市場向けにプレミアム米スナック「Kari Kari」を発売した。この新発売のスナックは米とピーナッツから作られている。タンパク質が豊富で、インド人の味覚を刺激するチリガーリック、わさび、ソルト&ペッパー、スパイスマニアの4種類の味がある。よりヘルシーで、ノンフライ、素材にこだわったスナッキングを好む消費者に最適である。
競争環境:
世界のライスベース製品市場は競争が激しく、大手企業が圧倒的な売上シェアを獲得している。Thai President Foods Plc、Nona Lim, LLC、Lotus Foods Inc.、Annie Chun's, Inc.、Element Snacks、The Quaker Oats Company、Ricegrowers Limited、亀田製菓、Sanorice、Ottogi Corporation.Ltd.は、手頃な価格で新商品を発売するための技術進歩に注力している。大手企業は、市場で強力な競争相手として際立つために、買収・合併、地域拡大、提携などの戦略を活用している。R&Dと新製品発売への注力強化は、主要プレーヤーが市場での存在感を高める追加的な方法である。2022年3月、Lundberg family farmsは塩キャラメル餅を市場に投入した。この商品はビーガンで、添加物や人工調味料を使用していない。また、2022年7月には、Foodle Noodleがタイで初のクリーンラベルのインスタントカップ麺シリーズを発売し、若い消費者を惹きつけるためにより健康的で便利な選択肢として、有機食材を使った地元の味を提供した。欧州、英国、米国、ドバイ、シンガポールなど様々な市場で販売されている。ターメリック、桑の実、ライスベリーなど様々なフレーバーがある。また、2021年8月、オリオンは2つの製品を発売した:O'Rice」と「Custas Cup Cake」である。これらの製品はベトナムの製造施設から輸入している。O'Riceは、栄養価を維持するために揚げずに焼いた100%ベジタリアン・スナックである。これらの製品の発売は、同社の収益を押し上げるのに役立っている。
COVID-19の影響世界のライスベース製品市場にプラスの影響
COVID-19パンデミックは、物流の混乱と労働力不足により、初期段階で米の生産に支障をきたした。この物流の混乱は米価の高騰を招いた。また、封鎖期間中はバーやレストランなどの商業施設が一時的に閉鎖された。さらに、政府による封鎖などの措置により、製造工場も限られた労働力しか確保できず、操業停止に追い込まれた。グローバル企業は、国際的な取引活動が制限されているため、最終製品の輸出入で困難に直面している。
コビッド19の第一波の後、消費者は栄養価の高い食品を食べることの重要性をより意識するようになった。コビッドウイルスの蔓延は、米をベースとした製品に対する需要を増加させた。パンデミックの期間中、商品やスナックの代替品を大量購入するためのインターネット・チャネルの利用が増加し、ヘルシー・スナックの需要が高まると予想される。消費者の健康と栄養食に対する意識の高まりが市場の成長を後押ししている。COVID-19の期間中、オンラインショップを通じたライスベース製品の驚異的な売上増加が観察され、調査対象市場の需要を支えている。
この調査レポートは約61の市場データテーブル、53の図と200ページで構成されています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product Type
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Type Segment
7.2. Rice Snacks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Rice Noodles
7.4. Rice Cakes
7.5. Rice Balls
7.6. Others
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Conventional *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Organic
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Offline*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Online
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Thai President Foods Plc*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Nona Lim, LLC.
12.3. Lotus Foods Inc.
12.4. Annie Chun's, Inc.
12.5. Element Snacks
12.6. The Quaker Oats Company
12.7. Ricegrowers Limited
12.8. KAMEDA SEIKA CO., LTD.
12.9. Sanorice
12.10. OTTOGI CORPORATION, Ltd
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Rice is a low-fiber and rich caloric food providing one-fifth of the calories consumed by the world’s human population. Rice is a rich source of energy. It plays an important role in holding product shape when prepared as sweet dishes, steamed products, cooked preparations, savory dishes, rice puddings and various products in various regions. The increasing demand for the rice products such as rice snacks, rice noodles, rice puddings, rice cakes, and rice balls from others across the globe is driving the growth of rice-based products. An increase in rice production across the globe is anticipated to grow the market. The consumers growing focus on healthy eating also boost the market growth.
The global rice-based products market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 5.67% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: Increasing demand for the ready to eat products helps to boost market growth
The growing demand for ready-to-eat food products, such as rice-based products owing to the rising consumer awareness of the health risks associated with junk food consumption, such as heart disease, diabetes, and other chronic diseases. The major trend in the market is an increase in customer preference for healthy eating habits and a healthy lifestyle. An increase in the global working women population also leads to increased sales of ready-to-eat products like rice-based products. The busy lifestyles and increase in consumers' disposable income also help boost the market growth. Consumers are spending more money on rice-based products. Also, the availability of healthy options in ready-to-eat products, such as rice-based products, helps to boost market growth.
Furthermore, an increase in the consumer's awareness about the benefits of non-GMO, organic, vegan, and gluten-free increases the demand for rice-based products in the market. Also, an increase in the trend of healthy snacking in the region further boosts the market growth. An increase in the health benefits awareness of consuming rice-based products helps to boost segment growth. Rice is good for diabetes control and blood sugar. The fiber in the rice lowers cholesterol and reduces the risk of heart disease and stroke. Insoluble fibers in the rice promote regular bowel movements.
Market Segmentation: Rice noodles segment accounted for the highest share in global rice-based products market
Rice noodles are prepared with rice flour and water as the principal ingredients. The availability of frozen, fresh, and dried rice noodles in various shapes and excellent texture features make them suitable for all age's peoples. Noodles are free from wheat flour, so it is gluten-free, which makes them suitable for people with gluten intolerance and celiac disease. Rice noodles are healthy alternatives to yellow egg noodles, and that's why vegans prefer them. Rice noodle is popular among consumers who want to reduce weight. Major key players in rice-based products such as Thai President Foods Public Company Limited, Nongshim Co., Ltd., Toyo Suisan Kaisha, Ltd., Nasoya Foods USA, LLC, Nona Lim, LLC., McCormick & Company, Inc., Lotus Foods, Inc., Annie Chun's, Inc. are focused on merger and acquisition strategy as well as new product launches in the market. For instance, in October 2021, Nissin Foods launched New Cup Noodles Stir Fry Rice with Noodles. They are available in different varieties, such as Japanese Teriyaki Chicken, Korean Spicy Beef, and Thai Yellow Curry. They are available in the ready-to-cook form.
On the other hand, the market for rice cakes is projected at USD YY million in 2022 and is estimated to grow at a CAGR YY% during the forecast period (2023-2030) to reach USD YY million by 2030. The versatile nature of rice cakes helps consumers create different recipes using the product as an ingredient, helping boost segment growth in the forecast period. Major key players in the market focused on manufacturing good quality ingredients due to increased consumer demand. The rise in the consumer's demand for snacks during the meal and avoiding the consumption of unhealthy snacks that disturb a balanced diet is anticipated to drive the sales of products. Also, an increase in the trend of ready-to-eat food products helps to boost segment growth in the forecast period. Also, increasing product launches by the major manufacturers help boost segment growth. For instance, in March 2022, Lundberg Family Farms, a national leader in organic rice products, launched a new rice cake flavor named Salted Caramel. The company now offers nine large cake flavors, six Thin Stackers, five Chocolate Thin Stackers, and five Rice Cake Minis, for 25 rice cake products.
Geographical Penetration: Asia-Pacific is the dominating region during the forecast period
In 2022, Asia-Pacific had the highest revenue share of almost YY percent. India and China are the major shareholding countries in the region owing to the increased consumer demand for healthy eating. China and India are the major producers and exporters of rice across the globe. The culinary sector has been experimenting with new rice-based products in the region. Increase in consumer awareness of the health benefits of non-GMO, organic food products such as rice cakes. The availability of different rice products in different flavors helps to attract consumers to buy rice-based products. An increase in the region's product launches helps boost the regional market growth in the forecast period. For instance, in January 2020, LT Foods JV launched Kari Kari' a premium rice snack for the Indian market. The newly launched snacks are made from rice and peanuts. It is rich in protein and is available in 4 different flavors, Chilli Garlic, Wasabi, Salt & Pepper and Spice Mania, to excite the Indian palate. It is best for consumers who prefer healthier, non-fried, ingredient-based snacking options.
Competitive Landscape:
The global rice-based products market is competitive in nature, with the leading players capturing a whopping share in revenues. Thai President Foods Plc, Nona Lim, LLC., Lotus Foods Inc., Annie Chun's, Inc., Element Snacks, The Quaker Oats Company, Ricegrowers Limited, KAMEDA SEIKA CO., LTD., Sanorice and Ottogi Corporation., Ltd are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. In March 2022, Lundberg family farms launched salted caramel rice cakes in the market. It is vegan and free of additives and artificial flavorings. Also, in July 2022, Foodle Noodle launched its first clean-label instant cup noodle range in Thailand, offering local flavors with organic ingredients as healthier and more convenient options to attract younger consumers. It is available in various markets such as Europe, the UK, the USA, Dubai and Singapore. It has various flavors, such as turmeric, mulberry, and rice berry. Also, in August 2021, Orion launched two products: O'Rice and Custas Cup Cake. These products are imported from the company's manufacturing facility in Vietnam. O'Rice is a 100% vegetarian snack baked and not fried to maintain nutritional goodness. These products launches help to boost the company's revenue.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global rice-based products market
The Covid-19 pandemic hampered rice production at the initial stage due to the disruption of logistics and labor shortage. This disruption in logistics resulted in an upsurge in rice prices. Also, during the lockdown period, commercial places such as bars, restaurants, and others were shut down temporarily. Additionally, due to government initiatives such as lockdowns, manufacturing plants were also at a standstill due to the limited workforce available. Global companies face challenges in importing and exporting the end products, owing to the limited international trading activities.
After the first wave of Covid 19, consumers have become more aware of the importance of eating nutritious foods. The spread of the Covid virus has increased demand for the rice-based products. During the pandemic, increased use of internet channels to bulk purchase goods and snack alternatives is expected to boost healthy snack demand. The consumers growing awareness of health and nutritional diets helps to boost the market growth. The staggeringly increased sales of rice-based products were observed through online stores during the COVID-19 period, which sustained the demand in the market studied.
The global rice-based products market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 53 figures and 200 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product Type
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Type Segment
7.2. Rice Snacks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Rice Noodles
7.4. Rice Cakes
7.5. Rice Balls
7.6. Others
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Conventional *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Organic
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Offline*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Online
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Thai President Foods Plc*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Nona Lim, LLC.
12.3. Lotus Foods Inc.
12.4. Annie Chun's, Inc.
12.5. Element Snacks
12.6. The Quaker Oats Company
12.7. Ricegrowers Limited
12.8. KAMEDA SEIKA CO., LTD.
12.9. Sanorice
12.10. OTTOGI CORPORATION, Ltd
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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