世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フィデューシャルマーカーの世界市場 - 2023-2030


Global Fiducial Markers Market - 2023-2030

市場概要 フィデューシャルマーカーの世界市場規模は、2022年にXX百万米ドルと評価され、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年2月14日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

市場概要
フィデューシャルマーカーの世界市場規模は、2022年にXX百万米ドルと評価され、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
フィデューシャルマーカーは、フィデューシャルとも呼ばれ、放射線治療を指示するために細い針を使って患者の体内に挿入される小さな金属インプラントである。大きさはおよそ3mmである。マーカー自体に不快感はなく、患者さんが内部で感じることもありません。フィデューシャルの使用頻度が最も高いのは、前立腺がんの外部照射療法を受ける患者である。しかし、肺がん、頭頸部腫瘍など、その他の軟部組織がんの治療を指示するためにも利用することができる。
市場ダイナミクス
世界のフィデューシャルマーカー市場を牽引している主な要因は、がん罹患率の急増によるフィデューシャルメーカーに対する需要の高まり、放射線に対する意識の高まり、医療用画像処理に対する需要の高まり、新興市場における医療費の増加などである。
がん罹患数の急増によるフィデューシャルメーカーの需要増が、市場の成長を牽引すると予想される。
世界保健機関(WHO)によると、2022年には、死亡者数の約6人に1人にあたる約1,000万人ががんで死亡し、世界的な死因のトップになると予測されている。乳がん、肺がん、結腸がん、直腸がん、前立腺がんが最も多くみられるがんの種類である。タバコの使用、肥満度が高いこと、飲酒、野菜や果物をあまり食べないこと、運動をしないことが、がんに関連した死亡原因の約3分の1を占めている。低・中所得国では、ヒトパピローマウイルス(HPV)や肝炎など、がんの原因となる感染症ががん患者の30%を占めると考えられている。早期に発見し、適切な治療を受ければ、多くの腫瘍は治癒可能である。
また、米国国立がん研究所(National Cancer Institute)によると、米国では2020年に新たに180万6590人のがん患者が発生し、60万6520人ががんに関連した死亡をするとみられている。最も罹患率の高いがんは、乳がん、肺がんおよび気管支がん、皮膚の黒色腫、膀胱がん、非ホジキンリンパ腫、腎臓および腎盂がん、子宮内膜がん、白血病、膵臓がん、甲状腺がん、肝臓がんである(2020年の新規罹患者数の多い順に記載)。がん罹患率の上昇により、フィデューシャル・プロデューサーが腫瘍を特定できる可能性が市場を牽引している。
製品による合併症が市場の成長を阻害すると予測されている。
フィデューシャルマーカーは、周囲の健康な組織へのダメージを最小限に抑えながら、腫瘍への最も効果的な薬物送達を可能にした。フィデューシャルマーカーには、放射線治療において大きな利点があるものの、一定の追加リスクがある。
気胸と肺出血が最も頻度の高い副作用であった。FM植え込みと生検サンプリングが同時に行われた場合、問題のリスクはより高いことが判明した。肺病変が問題の大部分を占め、肺病変に対するFM植え込みはすべてCTガイド下で行われた。自己限定性気胸、肺出血、喀血は、重篤でない問題の一つであった。最も重篤な副作用は気胸で、医師の診察と入院が必要であった。
COVID-19の影響分析
COVID-19ウイルスの流行は、強力なロックダウン手順と人員の流れが制限されているため、フィデューシャルマーカー部門への影響は最小限であった。現在のコロナウイルスの流行は医療に害を及ぼしている。COVID-19の大流行は、フィデューシャルメーカーの市場だけでなく、世界の医療システムにも大きな影響を与えている。Cancer Connect 2020』の記事によると、ダナファーバー癌研究所の研究者らは、COVID-19パンデミックの間、最も頻度の高い6種類の癌(乳癌、大腸癌、肺癌、膵臓癌、胃癌、食道癌)の診断が46%減少したことを明らかにした。
さらに、疾病対策予防センター(CDC)をはじめとする多くの医療専門機関から、リスクが利益を上回らない限り、選択的手術、がん検診、その他の健康予防サービスを延期し、COVID-19患者のケアに備えて病院のインフラを整えるよう勧告された。COVID-19の流行は、このようにフィデューシャルの生産者市場にダメージを与えた。しかし、時間の経過とともに事態は好転すると予想されている。大手医療企業はCOVID-19のワクチンや治療薬の可能性を見つける試みを強化しており、世界中の病院インフラに多大な負担をかけている。にもかかわらず、進行中のがん治療により、フィデューシャルマーカー市場は好調を維持している。しかし、いくつかの手術は予定が変更されたり、断念されたりしている。
セグメント分析
金フィデューシャルマーカーセグメントは予測期間中(2023-2030年)に最も速いCAGRで成長する見込み
金フィデューシャルマーカーセグメントは、世界のフィデューシャルマーカー市場で最高の市場ホルダーである。金フィデューシャルマーカーは、効果を高めるためにチタン、プラチナ、ニッケルなどの他の金属と組み合わせることもできる。例えば、これらのマーカーは、チタンストライプと組み合わせることで、MRIスキャンにおける視認性を向上させる。大手企業は、より効率的な製品を生み出すために研究開発費を増やしている。その一例として、IBA Dosimetry GmbHは、Visicoil linear pure gold fiducial markerを発表した。この製品は、マーカーの移動やアーチファクトといった典型的な問題の発生率を低下させる中空コアを備えた新しいらせん形状の製品である。
さらに2022年6月、Nanovi社は、同社の液体フィデューシャルマーカーBioXmarkが、術前画像誘導放射線治療(IGRT)のガイドとして胃がん患者に埋め込むことが技術的に可能であることを臨床試験で実証したと報告した。胃の術前IGRTにおいて、毎日収集されるCBCTスキャンで治療標的を正確に特定することは困難である。この臨床研究には、アムステルダム大学医療センターから12人の胃癌患者が参加した。この研究の目的は、術前胃癌IGRTガイダンスのために液体マーカー(BioXmark)と金マーカー(Visicoil)を埋め込むことの技術的実行可能性を評価することであった。このセグメントが市場を牽引している。
地理的分析
世界のフィデューシャルマーカー市場で最大のシェアを占めるのは北米である。
北米が世界のフィデューシャルマーカー市場を支配している主な理由は、人口の多さ、優れた医療インフラ、高所得水準である。がんの罹患率の上昇、多数の大手企業の存在、研究開発への支出の増加、放射線治療に対する患者の意識と嗜好の高まり、有利な償還法、技術の進歩などの要因により、北米はフィデューシャルマーカーの世界市場のかなりの部分を占めると予想されている。
米国がん研究協会の報告によると、1990年代以降、米国における年齢調整後の総がん死亡率は一貫して低下している。1991年から2019年にかけての減少は、350万人以上のがん死亡を回避することを意味する。2022年1月1日現在、米国には1,800万人以上のがんサバイバーが住んでおり、過去3年間で100万人以上増加している。がんとの闘いにおける進歩は、すべてのアメリカ人コミュニティに等しく恩恵をもたらしているわけではない。
疾病治療のニーズも高まり、市場も成長するだろう。北米では、米国がフィデューシャルマーカー市場で最大の割合を占めている。この地域のフィデューシャルマーカー市場も、最先端の放射線技術、画像モダリティ、確立された医療インフラから恩恵を受けると予想される。
競争環境
Fiducial Markers市場は、Boston Scientific Corporation、Medtronic Plc、Nanovi A/S、IBA Dosimetry、Roper Technologies Inc、Guerbet SA、Eckert & Ziegler BEBIG S.A.、IZI Medical Products Inc、Naslund Medical AB、MediTron SAなどのローカル企業やグローバル企業が存在し、競争は中程度である。主要企業は、製品投入、M&A、提携、協業など様々な成長戦略を採用しており、市場の成長に貢献している。例えば、2022年5月、C4 Imaging社がNova Fiducial Markersを使用した初の前立腺がん治療を発表した。がん治療の精度を向上させるために開発されたマルチモダリティフィデューシャルマーカーであるNovaを使用した初の前立腺がん治療が、C4 Imaging LLC.によって発表された。
ボストン・サイエンティフィック社
概要:ボストン・サイエンティフィック社(以下ボストン・サイエンティフィック社)は、インターベンショナル医療に特化した機器の開発、製造、商業化を行う医療技術企業である。電気生理学、消化器病学、消化器外科学、女性骨盤医学、婦人科学、インターベンショナル心臓学、インターベンショナル放射線学、神経外科学、整形外科学、疼痛管理学、呼吸器学、泌尿器学、血管外科学などが、同社が製品を販売している専門分野である。ボストン・サイエンティフィックは、世界中の病院、診療所、外来患者施設、医療機関にサービスを提供している。
製品ポートフォリオ
LumiCoil PlatinumFiducial Markers:LumiCoilプラチナ製フィデューシャルマーカーは、CT、X線、EUS、CBCT、MRIの各手技で明瞭に見えるように設計されたプラチナ構造を特徴としている。フィデューシャルの使用は、放射線の照射において、より正確なターゲティングにつながる可能性があります。
この調査レポートは、世界のフィデューシャルマーカー市場を分析し、45以上の市場データ表、40以上の図表、200ページ(概算)を提供しています。

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising demand for fiducial manufacturers due to a rapid rise in cancer incidences
4.1.1.2. The market's expansion is being further fueled by the increased awareness of radiation
4.1.2. Restraints:
4.1.2.1. Complications caused by the products are expected to hamper the market’s growth.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1 Porter's Five Forces Analysis
5.2 Supply Chain Analysis
5.3 Pricing Analysis
5.4 Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Composition
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Composition
7.2. Gold Markers
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Polymer Markers
7.4. Carbon Markers
7.5. Platinum Markers
7.6. Liquid Markers
7.7. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Radiation Therapy
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. CT and CBCT Scans
8.4. MRI and MEG Scans
8.5. Endoscopic Ultrasound Scans
8.6. Others
9. By Placement Locations
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement Location
9.2. Head and Neck
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Breast
9.4. Lung
9.5. Abdomen
9.6. Prostate
9.7. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Ambulatory Surgical Clinics
10.4. Specialty Clinics
10.5. Research Institutions
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size AnalysisUS$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
12. Competitive Landscape
12.1. Key Developments and Strategies
12.2. Company Share Analysis
12.3. Products Benchmarking
12.4. List of Key Companies to Watch
13. Company Profiles
13.1. Boston Scientific Corporation
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Medtronic Plc
13.3. Nanovi A/S
13.4. IBA Dosimetry
13.5. Roper Technologies Inc.
13.6. Guerbet SA
13.7. Eckert & Ziegler BEBIG S.A.
13.8. IZI Medical Products Inc.
13.9. Naslund Medical AB
13.10. MediTron SA.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Global Fiducial Markers Market – DataM
14.1. Appendix
14.2. About Us and Application
14.3. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The global fiducial markers market size was valued at US$ XX million in 2022 and is estimated to reach US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period (2023-2030).
Fiducial markers, also referred to as fiducials, are tiny metal implants that are inserted into the body of a patient using a fine needle to direct radiation therapy. They are roughly 3 mm in size. The markers themselves are not uncomfortable, and the patient cannot feel them internally. Patients receiving external beam radiation therapy for prostate cancer are the ones who use fiducials the most frequently. They can, however, also be utilized to direct treatment for additional soft tissue cancer types, such as lung, head, and neck tumors.
Market Dynamics
The major factors driving the global fiducial markersmarket the rising demand for fiducial manufacturers due to a rapid rise in cancer incidences, the market's expansion is being further fuelled by the increased awareness of radiation, rising demand for medical imaging procedures and rising healthcare expenditure in emerging markets.
Rising demand for fiducial manufacturers due to a rapid rise in cancer incidences is expected to drive the market’s growth.
According to World Health Organization, in 2022, nearly 10 million deaths, or nearly one in six deaths, will be caused by cancer 2020, making it the top cause of death globally. Breast, lung, colon, rectum, and prostate cancers are the most prevalent types of cancer. The use of tobacco, having a high body mass index, drinking alcohol, eating few fruits and vegetables, and not exercising account for about one-third of cancer-related fatalities. In low- and lower-middle-income nations, cancer-causing infections, including the human papillomavirus (HPV) and hepatitis, are thought to cause 30% of cancer cases. If caught early and appropriately treated, many tumors are curable.
And according to National Cancer Institute(U.S.A), in the U.S., there will likely be 1,806,590 new cases of cancer diagnosed in 2020, and there will also likely be 606,520 cancer-related deaths. The most prevalent cancers are breast cancer, lung and bronchus cancer, melanoma of the skin, bladder cancer, non-Hodgkin lymphoma, kidney and renal pelvis cancer, endometrial cancer, leukemia, pancreatic cancer, thyroid cancer, and liver cancer (listed in descending order by estimated new cases in 2020). The market is driven by the possibility for the fiducial producers to identify the tumor due to the rise in cancer incidence.
The complications caused by the products are projected to impede the growth of the market.
Fiducial markers has made for the most effective drug delivery to tumors while causing the least amount of damage to surrounding healthy tissues. Fiducial markers have certain additional risks, although having a major benefit in radiation therapy procedures.
Pneumothoraces and pulmonary bleeding were the most frequent side effects. The risk of problems was found to be higher when FM implantation and biopsy sampling were done simultaneously. Lung lesions accounted for the majority of the issues, and all FM implantations for lung lesions were performed under CT guidance. Self-limiting pneumothoraces, pulmonary bleeding, and hemoptysis were among the less severe issues. The most severe side effect was a pneumothorax, which necessitated medical attention and hospitalization.
COVID-19 Impact Analysis
Due to strong lockdown procedures and a restricted flow of personnel, the COVID-19 virus epidemic has had a minimal impact on the fiducial markers sector. The current coronavirus pandemic has harmed healthcare. The COVID-19 pandemic has had a huge influence on the market for fiducial manufacturers as well as on the world's healthcare systems. According to an article in Cancer Connect 2020, researchers from the Dana Farber Cancer Institute found that the six most frequent cancer types—breast, colorectal, lung, pancreatic, gastric, and esophageal cancers—had a 46% decline in diagnoses during the COVID-19 pandemic.
Additionally, it was advised to delay elective surgeries, cancer screenings, and other health prevention services unless the risks outweighed the benefits and to prepare the hospital infrastructure for the care of COVID-19 patients by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and many other medical professional organizations. The COVID-19 epidemic has thus damaged the market for fiducial producers. However, it is anticipated that things will get better with time. Major healthcare corporations are stepping up their attempts to find potential COVID-19 vaccines and medications, putting tremendous strain on hospital infrastructures worldwide. Despite this, ongoing cancer treatments have kept the market for fiducial markers strong. However, several of the procedures were rescheduled or abandoned.
Segment Analysis
The gold fiducial markers segment is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period (2023-2030)
The gold fiducial markers segment is the highest market holder in the global fiducial markers market. Gold fiducial markers can also be combined with other metals like titanium, platinum, and nickel for increased effectiveness. For instance, these markers improve visibility in MRI scans when coupled with titanium stripes. Major businesses are increasing their R&D spending to create more efficient products. As an illustration, IBA Dosimetry GmbH introduced the Visicoil linear pure gold fiducial marker, a novel helical-shaped product with a hollow core that lowers the incidence of typical issues such as marker migration and artifacts.
Additionally, in June 2022, Nanovi reported that its liquid fiducial marker, BioXmark, has demonstrated in a clinical study to be technically possible to implant in stomach cancer patients to guide preoperative image-guided radiation therapy (IGRT). It can be difficult to accurately identify the treatment target on daily collected CBCT scans during preoperative IGRT of the stomach. Twelve (12) patients with stomach cancer participated in this clinical investigation from the Amsterdam University Medical Center. The study's objective was to evaluate the technological viability of implanting liquid marker (BioXmark) and gold marker (Visicoil) for preoperative stomach cancer IGRT guidance. The segment drives the market as a response.
Geographical Analysis
North America holds the largest market share in the global Fiducial Markers market.
North America dominates the global fiducial markers market primarily due to its large population, excellent medical infrastructure, and high-income levels. Due to factors such as the rising incidence of cancer, the presence of numerous major players, rising spending on research and development, increasing patient awareness and preference for radiotherapy, favorable reimbursement laws, and technological advancements, North America is anticipated to account for a sizeable portion of the global market for fiducial markers.
The American Association for Cancer Research reports that since the 1990s, the age-adjusted total cancer death rate in the U.S. has been consistently falling. The decrease between 1991 and 2019 means avoiding over 3.5 million cancer deaths. As of January 1, 2022, more than 18 million cancer survivors will live in the U.S., an increase of more than a million over the previous three years. The advancements in the fight against cancer have not benefited all American communities equally.
It'll also increase the need for disease treatment and grow the market. In North America, the U.S. holds the largest proportion of the market for fiducial markers. The Fiducial Markers Market in this area is also anticipated to benefit from cutting-edge radiation techniques, imaging modalities, and well-established healthcare infrastructure.
Competitive Landscape
The Fiducial Markers market is moderately competitive with local and global companies’ presence such as Boston Scientific Corporation, Medtronic Plc, Nanovi A/S, IBA Dosimetry, Roper Technologies Inc., Guerbet SA, Eckert & Ziegler BEBIG S.A., IZI Medical Products Inc., Naslund Medical AB and MediTron SAand more. The key players are adopting various growth strategies such as product launches, mergers & acquisitions, partnerships, and collaborations, contributing to the market’s growth. For instance, in May 2022, first Prostate Cancer treatments use Nova Fiducial Markers announced by C4 Imaging. The first prostate cancer therapies using Nova, a multimodality fiducial marker created to improve the precision of cancer treatment, have been announced by C4 Imaging LLC.
Boston Scientific Corporation.
Overview:A medical technology company called Boston Scientific Corp. (Boston Scientific) is engaged in the development, production, and commercialization of devices for several interventional medical specialties. Electrophysiology, gastroenterology, gastrointestinal surgery, female pelvic medicine, gynecology, interventional cardiology, interventional radiology, neurological surgery, orthopedic surgery, pain management, pulmonology, urology, and vascular surgery are among the specialties in which the company sells products. All across the world, Boston Scientific provides services to hospitals, clinics, outpatient facilities, and medical offices.
Product Portfolio:
LumiCoil PlatinumFiducial Markers:LumiCoil Platinum Fiducial Markers feature platinum construction designed for clear visibility in CT, X-Ray, EUS, CBCT, and MRI procedures. The use of fiducials may lead to more accurate targeting in delivery of radiation.
Theglobal Fiducial Markers marketreport would provide access to approx.: 45+market data table, 40+figures and 200 (approximate) pages.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising demand for fiducial manufacturers due to a rapid rise in cancer incidences
4.1.1.2. The market's expansion is being further fueled by the increased awareness of radiation
4.1.2. Restraints:
4.1.2.1. Complications caused by the products are expected to hamper the market’s growth.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1 Porter's Five Forces Analysis
5.2 Supply Chain Analysis
5.3 Pricing Analysis
5.4 Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Composition
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Composition
7.2. Gold Markers
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Polymer Markers
7.4. Carbon Markers
7.5. Platinum Markers
7.6. Liquid Markers
7.7. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Radiation Therapy
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. CT and CBCT Scans
8.4. MRI and MEG Scans
8.5. Endoscopic Ultrasound Scans
8.6. Others
9. By Placement Locations
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement Location
9.2. Head and Neck
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Breast
9.4. Lung
9.5. Abdomen
9.6. Prostate
9.7. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Ambulatory Surgical Clinics
10.4. Specialty Clinics
10.5. Research Institutions
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size AnalysisUS$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Composition
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement Location
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), ByEnd User
12. Competitive Landscape
12.1. Key Developments and Strategies
12.2. Company Share Analysis
12.3. Products Benchmarking
12.4. List of Key Companies to Watch
13. Company Profiles
13.1. Boston Scientific Corporation
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Medtronic Plc
13.3. Nanovi A/S
13.4. IBA Dosimetry
13.5. Roper Technologies Inc.
13.6. Guerbet SA
13.7. Eckert & Ziegler BEBIG S.A.
13.8. IZI Medical Products Inc.
13.9. Naslund Medical AB
13.10. MediTron SA.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Global Fiducial Markers Market – DataM
14.1. Appendix
14.2. About Us and Application
14.3. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る