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乳房画像診断の世界市場 - 2023-2030


Global Breast Imaging Market - 2023-2030

市場概要 世界の乳房画像市場は2022年に42億米ドルに達し、2030年には79億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。世界の乳房画像市場は、予測期間2023-2030年に8.4%のCAGRを示すと予測され... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年7月7日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の乳房画像市場は2022年に42億米ドルに達し、2030年には79億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。世界の乳房画像市場は、予測期間2023-2030年に8.4%のCAGRを示すと予測されている。技術的進歩の増加と新製品への投資の増加が、乳房イメージング市場の動向に対する需要を押し上げている。
乳房イメージング市場には、製品の存在を確立するモダリティとアプリケーションが含まれる。女性に多いにもかかわらず、乳がんは男性も罹患する可能性がある。超音波検査、核磁気共鳴画像法(MRI)、マンモグラフィ、サーモグラフィは、乳がんや関連疾患の検出に最も頻繁に使用される乳房画像診断法である。新しいモダリティの発売と癌患者の増加が、乳房画像診断の世界市場を推進している主な要因である。
乳房画像診断の市場範囲は、乳がん、乳腺疾患、その他などのアプリケーションで構成されており、乳房画像診断の市場シェアを拡大している。乳房画像診断の世界市場は、研究開発の増加や各国での今後の新製品承認などの要因の結果として拡大しており、乳房画像診断市場の成長にも明るい見通しを生み出している。
市場ダイナミクス
技術の進歩が乳房画像市場の成長を促進する
マンモグラフィは、放射線科医の乳がん画像診断ツールセットの重要な構成要素として存在してきた。その誕生以来、この疾患の死亡率を劇的に低下させ、乳がんを迅速に特定するための重要なスクリーニングおよび診断ツールとなっている。
マンモグラフィは、フィルムからデジタルマンモグラフィを経てデジタルブレストトモシンセシス(DBT)へと、技術とともに進歩してきた。がんの発見率を高め、偽陽性を減らし、治療成績を向上させるために、進化のたびに放射線科医が直面する問題や患者の悩みに取り組み続けてきた。
乳房画像診断の次なる発展となりうる造影マンモグラフィ(CEM)は、この進化の結果である。この技術が誕生したのは10年近く前のことだが、従来の補助的な画像診断に対する優位性を強調する研究結果が次々と発表され、最近になってようやく注目され始めた。
乳房組織の異常を検出するために、CEMはCT(コンピュータ断層撮影)技術と同じ造影剤を使用する。造影剤は血管を経由して乳房組織内を流れ、病変が形成されたり増大したりする場所に集積し、CTや磁気共鳴画像法(MRI)と同様の物理的イメージング概念を用いる。
研究開発と新製品上市の増加がメーカーに有利な機会を生み出す
乳がん発症リスクが平均的な50~74歳の女性は、USPSTFにより2年に1回マンモグラフィを受けるよう勧告されている。40歳から49歳の女性は、いつから、どれくらいの頻度でマンモグラフィを受けるべきか、医師または他の医師と相談する必要がある。
例えば、2022年5月、AIベースのソフトウェアを作成する女性の健康のための組織であるTherapixelは、MammoScreen 2Dおよび3Dを発表した。以前の検査結果と比較することで、MammoScreenはより効果的になる。
装置に関する制限が市場の成長を妨げる。
2年に1度の20年間の乳がん検診スケジュールで、すべての種類の乳がんが発見されるわけではない。2年に1回のマンモグラフィ検診を20年間受けた女性1,000人中77人が乳がんを発症する。そのうち21人は、マンモグラフィの結果が正常であるにもかかわらず、がんの診断を受けることになる。
このようなことが起こる可能性があるのは、乳がんにかかった人が全員生存している場合、マンモグラフィでがんが発見されなかった場合、マンモグラフィを受けた時点でがんが確定していなかった場合などである。マンモグラフィを2年ごとに20年間受けた女性1,000人中13人が乳がんで亡くなると予測されています。マンモグラフィもX線検査です。X線検査では、他の検査と同様に放射線が放出される。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行と世界的な封鎖は、あらゆる業界の企業の財務状況に影響を及ぼしている。その結果、米国食品医薬品局(FDA)は、COVID-19健康緊急事態の期間中、スポンサーと研究者を支援し、試験参加者の安全を確保し、適正臨床実施(GCP)に従い、試験の完全性に対するリスクを低減するための一般的な考慮事項を含むガイドラインを発表した。
ロシア・ウクライナ紛争影響分析
ロシアとウクライナの紛争は、この地域の主要な市場プレーヤーの数が少ないため、世界の乳房画像診断市場への影響は低いと推定される。しかし、原材料の輸出入の影響は、予測期間中、世界の乳房画像処理市場の成長にほとんど影響を与えないと予測される。
セグメント分析
世界の乳房画像市場は、モダリティ、アプリケーション、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
乳がんは罹患率が高いため、アプリケーションセグメントが市場シェアの62.8%を占める
がんは、体内の細胞が制御不能に増殖する状態である。皮膚がんを除けば、乳がんは米国の女性で最も一般的ながんの種類である。乳がんによる死亡者数は時間の経過とともに減少しているにもかかわらず、乳がんは依然として全女性のがん死亡原因の第2位を占めており、特にヒスパニック系女性に多い。
米国では、毎年約2,400人の男性と264,000人の女性が乳がんの診断を受けている。米国では毎年、乳がんで42,000人の女性と500人の男性の命が奪われている。黒人女性の乳がん死亡率は白人女性より高い。乳房超音波検査と乳房X線検査は、MRIとともに有用な診断手段となる。
最近の研究によると、MRIはマンモグラフィが時折見逃してしまうような小さな乳腺腫瘍を見つけることができる。さらに、乳腺組織の密度が高い若い女性や豊胸手術を受けている女性の乳癌の早期発見にも役立ちます。このような状況では、マンモグラフィはあまり役に立たないかもしれません。MRIは放射線を使用しないので、40歳未満の人のスクリーニングに使用することができ、毎年乳がんのリスクが高い人の検査回数を増やすことができます。
地理的分析
北米が市場シェアの約39.6%を占めたが、これは主要プレイヤーの強い存在感と乳房画像診断の進歩によるものである。
北米では乳房画像診断の需要が高まっているため、メーカーはこの地域で事業を拡大するチャンスがある。この地域には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、急速な経済発展が乳房画像診断の工業生産を高め、需要を増加させている。
北米には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、同地域の急速な経済発展の結果、工業生産が拡大し、新規製品の研究開発意欲を養っている。
研究開発のための新技術が登場すれば、市場は成長するだろう。技術開発の高まり、政府の承認、新製品の導入はすべて成長に寄与する。人々の新規製品や治療法に対する認識も高まっており、この地域の市場拡大につながっている。これらの要因が北米の優位性の要因となっている。
競合の状況
乳房画像市場における世界の主要企業には、GEヘルスケア、シーメンスヘルスケアGmbH、富士フイルム株式会社、Koninklijke Philips NV、Hologic, Inc.、キヤノンメディカルシステムズ株式会社、General Medical Merate S.p.A.、Konica Minolta Healthcare Americas, Inc.、Metaltronica S.p.A.、Planmed OYなどがあります。
レポートを購入する理由
- モダリティ、アプリケーション、エンドユーザー、地域に基づく世界の乳房画像処理市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 乳房画像診断市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をまとめたPDFレポート。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の乳房画像市場レポートは、約53表、54図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Modalities
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Technological Advancements and Novel Product Launches
4.1.1.2. The Rising Incidence of Breast Cancer
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limitations Associated with Equipment
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising Research and Development and Novel Product Launches
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Modalities
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Modalities
7.2. X-Ray Source *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Mammography
7.2.4. Digital Breast Tomosynthesis
7.2.5. Contrast-Enhanced Digital Mammography
7.3. Ultrasound
7.3.1. Sonography
7.3.2. Contrast-Enhanced Ultrasound
7.3.3. Three-Dimensional Ultrasound
7.3.4. Color/Power Doppler
7.3.5. Tissue Elasticity Imaging
7.4. Magnetic Field
7.4.1. Magnetic Resonance Imaging
7.4.2. Magnetic Resonance Spectroscopy
7.4.3. Diffusion-Weighted Imaging
7.5. Gamma Radiation
7.5.1. Positron Emission Tomography
7.5.2. Single-Photon Emission Computed Tomography
7.6. Non-Ionizing Radiation
7.6.1. Optical Imaging
7.6.2. Breast Microwave Imaging
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Breast Cancer *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Breast Disease
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Diagnostic Imaging Centres
9.4. Specialty Clinics
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. GE Healthcare *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Siemens Healthcare GmbH
12.3. FUJIFILM Corporation
12.4. Koninklijke Philips NV
12.5. Hologic, Inc.
12.6. Canon Medical Systems Corporation
12.7. General Medical Merate S.p.A.
12.8. Konica Minolta Healthcare Americas, Inc.
12.9. Metaltronica S.p.A
12.10. Planmed OY
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Breast Imaging Market reached US$ 4.2 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 7.9 billion by 2030. The global breast imaging market is expected to exhibit a CAGR of 8.4% during the forecast period 2023-2030. The increasing technological advancements and the growing investments in novel products are driving up demand for breast imaging market trends.
The market for breast imaging includes modalities and applications that establish the existence of the products. Despite being more common in women, breast cancer can also affect men. Ultrasound, nuclear imaging MRI, mammography, and thermography are the breast imaging procedures most frequently used to detect breast cancer and associated diseases. The launch of new modalities and an increase in patients with cancer are the main factors propelling the global market for breast imaging.
The breast imaging market scope comprises application as breast cancer, breast diseases and others, which has increased the breast imaging market share. The global market for breast imaging is expanding as a result of factors including increasing research and development and their upcoming novel product approvals across countries are also creating a positive outlook for the breast imaging market growth.
Market Dynamics
Rising Technological Advancements will Drive the Growth of the Breast Imaging market
Mammography has existed as a crucial component of the radiologist's breast cancer imaging toolset. Since its creation, it has dramatically lowered the disease's mortality rates and is a crucial screening and diagnostic tool for the prompt identification of breast cancer.
Mammography has advanced alongside technology, going from film through digital mammography to digital breast tomosynthesis (DBT). To increase cancer detection rates, decrease false positives, and improve outcomes, each evolution has kept tackling the issues that radiologists face and the worries of patients.
Contrast-enhanced mammography (CEM), which may be the next development in breast imaging, is the result of this evolution. Although the technology was created almost 10 years ago, it has only lately begun to attract attention as a result of an emerging body of research that highlights its advantages over conventional supplementary imaging.
To help detect abnormalities in breast tissue, CEM uses the same contrast material as computed tomography (CT) technology. The contrast agent flows through the breast tissue via blood vessels and accumulates wherever lesions are forming and increasing, using similar physical imaging concepts as CT and magnetic resonance imaging (MRI).
Rising Research and Development and Novel Product Launches creates Lucrative Opportunities for Manufacturers
Women between the ages of 50 and 74 who have an average risk of developing breast cancer are advised by the USPSTF to undergo a mammogram once every two years. When to begin and how frequently to obtain a mammogram should be discussed with a doctor or another physician by women between the ages of 40 and 49.
For instance, in May 2022, Therapixel, an organization for women's health that creates AI-based software, unveiled MammoScreen 2D and 3D, its most recent version of which can use prior mammograms in analysis. By comparing its performance to earlier tests, MammoScreen becomes more effective.
Limitations Associated with Equipment Will Hamper the Growth of the Market.
Not every kind of breast cancer will be discovered with a 20-year breast cancer screening schedule of every two years. 77 women out of 1,000 who undergo a mammography every two years for 20 years will develop breast cancer. 21 of them will receive cancer diagnoses while having normal mammogram results.
This can happen if: every person with breast cancer will survive; The cancer was not detected on the mammogram; The cancer had not yet been established at the point of the mammography. It is predicted that 13 women out of 1,000 who receive mammograms every two years for 20 years will pass away from breast cancer. A mammography is an X-ray as well. Radiations are released during X-ray exams like with all others.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 epidemic and the worldwide lockdown have had an effect on the financial health of businesses in all industries. As a result, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) released guidelines for the duration of the COVID-19 health emergency that include general considerations to assist sponsors and researchers, ensure trial participants' safety, follow good clinical practice (GCP), and reduce risks to trial integrity.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict is estimated to have a low impact on the global breast imaging market, owing to the low number of key market players in this region. However, the impact of the import and export of raw materials is expected to have little influence over the global breast imaging market growth over the forecast period.
Segment Analysis
The global breast imaging market is segmented based on modalities, application, end-user and region.
Breast Cancer From the Application Segment Accounts for 62.8% of the Market Share Owing to the High Incidence
Cancer is a condition when the body's cells proliferate out of control. Aside from skin cancer, breast cancer is the most common type of cancer in women in the US. Breast cancer remains the second-leading cause of cancer deaths amongst all women and is particularly prevalent among Hispanic women, despite a decline in the number of fatalities from the disease over time.
In the US, around 2,400 men and 264,000 women receive a breast cancer diagnosis each year. Each year, breast cancer claims the lives of 42,000 women and 500 men in the United States. Black women suffer from a higher breast cancer death rate than White women. Breast ultrasonography and mammography along with MRI can be helpful diagnostic tools.
According to recent studies, MRI can find some tiny breast tumors that mammography occasionally misses. Additionally, it can aid in the early detection of breast cancer in younger women with dense breast tissue and in those who have breast implants. Mammography might not be as useful in these circumstances. MRIs don't use radiation, so they can be used to screen people under 40 and increase the number of tests for people who are at elevated risk for breast cancer each year.
Geographical Analysis
North America Accounted for Approximately 39.6% of the Market Share Owing to the Strong Presence of Major Players and the Advancements in Breast Imaging
Manufacturers have chances to expand their operations in this region because of the rising demand for Breast Imaging for advancements in North America. The area has many producers and suppliers, and its rapid economic development has raised industrial production of Breast Imaging, which has increased the demand.
There are many manufacturers and suppliers in North America, and as a result of the region's rapid economic growth, industrial production has expanded, feeding the desire for research and development of novel products.
The market will grow as new technology for research and development emerge. Rising technological developments, governmental approvals, and the introduction of new products all contribute to growth. People are becoming more aware of novel products and therapies, leading to the expansion of the market in this region. These factors are responsible for the dominance of North America.
Competitive Landscape
The major global players in the breast imaging market include GE Healthcare, Siemens Healthcare GmbH, FUJIFILM Corporation, Koninklijke Philips NV, Hologic, Inc., Canon Medical Systems Corporation, Inc., General Medical Merate S.p.A., Konica Minolta Healthcare Americas, Inc., Metaltronica S.p.A and Planmed OY among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global breast imaging market segmentation based on modalities, applications, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of breast imaging market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global breast imaging market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers / Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Modalities
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Technological Advancements and Novel Product Launches
4.1.1.2. The Rising Incidence of Breast Cancer
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limitations Associated with Equipment
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Rising Research and Development and Novel Product Launches
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Modalities
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Modalities
7.2. X-Ray Source *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Mammography
7.2.4. Digital Breast Tomosynthesis
7.2.5. Contrast-Enhanced Digital Mammography
7.3. Ultrasound
7.3.1. Sonography
7.3.2. Contrast-Enhanced Ultrasound
7.3.3. Three-Dimensional Ultrasound
7.3.4. Color/Power Doppler
7.3.5. Tissue Elasticity Imaging
7.4. Magnetic Field
7.4.1. Magnetic Resonance Imaging
7.4.2. Magnetic Resonance Spectroscopy
7.4.3. Diffusion-Weighted Imaging
7.5. Gamma Radiation
7.5.1. Positron Emission Tomography
7.5.2. Single-Photon Emission Computed Tomography
7.6. Non-Ionizing Radiation
7.6.1. Optical Imaging
7.6.2. Breast Microwave Imaging
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Breast Cancer *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Breast Disease
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Diagnostic Imaging Centres
9.4. Specialty Clinics
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modalities
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. GE Healthcare *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Siemens Healthcare GmbH
12.3. FUJIFILM Corporation
12.4. Koninklijke Philips NV
12.5. Hologic, Inc.
12.6. Canon Medical Systems Corporation
12.7. General Medical Merate S.p.A.
12.8. Konica Minolta Healthcare Americas, Inc.
12.9. Metaltronica S.p.A
12.10. Planmed OY
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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