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ヴァージンココナッツオイルの世界市場 - 2023-2030


Global Virgin Coconut Oil Market - 2023-2030

市場概要 バージンココナッツオイルの世界市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.23%である。 バージンココナッ... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
バージンココナッツオイルの世界市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.23%である。
バージンココナッツオイルは、新鮮なココナッツから作られる未精製のオーガニック製品である。多くの健康効果を持つ天然オイルであり、熱帯の国々では何世紀にもわたって使用されてきた。オイルは熱や化学薬品を使わずにココナッツの果肉から抽出されます。すべての栄養素と酵素が保存され、最も栄養価の高いオイルのひとつです。ヴァージンココナッツオイルには、抗ウイルス、抗菌、抗真菌作用を持つラウリン酸も多く含まれている。
さらに、適切な栄養と適切な運動に対する消費者の意識の高まりも、食品選択に影響を与えている。ヘルシーな食用油を選ぶことで、さらなる効果が期待できる。それゆえ、この油は消費者の間で機能性油として認知され始めている。機能性食品に対する消費者の需要も市場を牽引すると予想される。
市場ダイナミクス:バージンココナッツオイルの健康効果に対する意識の高まりが市場を牽引
消費者の健康意識の高まりが市場の成長を大きく後押ししている。VCOに関連する数多くの健康上の利点は、健康を維持するための医療消耗品や医薬品への応用を広げることに貢献している。VCOは健康的な脂肪酸を豊富に含み、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を含んでいる。この製品タイプは、世界中で栄養補助食品成分として支持を集めていると報告されており、健康志向の人々の間でますます人気が高まっています。それとは別に、血糖の効率的な利用を助けることから、医薬品業界、特に糖尿病患者にも使用されている。国際糖尿病連合(IDF)によると、2019年には約4億6,300万人の成人が糖尿病と共存しており、ヴァージンココナッツオイル業界にとって大きな成長の可能性を示している。例えば、2020年3月、北米の同族会社であるドクターブロナーズは、初の再生オーガニック認証製品であるヴァージンココナッツオイルを発売した。このオイルは、スリランカにある同社のココナッツオイルサプライヤーであるセレンディポール社との緊密なパートナーシップにより、シルバーレベルの認証を取得した。
しかし、バージン・オリーブオイル、ヒマワリオイル、アーモンドオイル、キャノーラオイルなど、豊富な代替オイルがVCOと同様の栄養特性を有しており、市場成長の妨げになる可能性が高い。また、キャノーラ油やオリーブ油の必須栄養素を保持するために、様々なメーカーが栄養強化を行っていることも、消費者の関心を代替油へとシフトさせている。さらに、ヴァージンココナッツオイルの発煙点は前述のオイルの中では高いため、ベーキングや調理に適している。加えて、欧州ではココナッツとココナッツオイルの輸入依存度が高いため、市場成長の妨げになると予想される。
市場細分化:化粧品・パーソナルケア分野がバージンココナッツオイルの世界市場で最も高いシェアを占める
化粧品・パーソナルケア分野が大きなシェアを占めている。バージンココナッツオイルのヘアケア製品とスキンケア製品は広く購入されており、その保湿、抗菌、洗浄特性により、このセグメントの成長に道を開いている。さらに、ヘアコンディショナーにはココナッツオイルが配合されていることが多いが、これはココナッツオイルが髪に浸透しやすく、タンパク質の損失を防ぐことができるからである。バージンココナッツオイルはヘアオイルの調製に広く使われている。髪に潤いを与え、柔らかくする。バージンココナッツオイルに含まれる脂肪酸、ビタミン、ミネラルは髪に栄養を与え、自然に修復します。保湿、滑らかさ、保護など様々な効果があります。
さらに、化粧下地、ハイライター、ティントリップグロスなどの化粧品にこのオイルを取り入れることが増えているのは、肌に深く浸透する保湿性があるからである。このように、このオイルの上記の特性は、いくつかの美容製品の主要成分となっており、それによってこのセグメントの成長を牽引している。例えば、2022年2月28日、Dabur India Ltd.は「ヴァージンココナッツオイル」の発売を発表し、ココナッツオイル市場での存在感をさらに強めている。Daburのバージンココナッツオイルは100%天然。料理に使用できるほか、伝統的に肌や髪の健康、マッサージオイルとしても使用されている。
地理的浸透:予測期間中、バージンココナッツオイル市場はアジア太平洋地域が支配的である。
売上高では、アジア太平洋地域が2021年の世界市場をリードした。同地域の新興市場におけるVCOの受け入れ拡大が、ココナッツプランテーションの増加や国内消費の高さと相まって、市場拡大の原動力となっている。この地域は生産と消費の両面で最も貢献している。生ココナッツオイルは主にフィリピンとインドで生産されている。インドではココナッツ生産量が大幅に増加したため、VCOの抽出量が増加した。インド政府によると、ココナッツの生産量は 95 万トンで、ココナッツの植林面積は約 178 万ヘクタールである。また、インド政府は様々なキャンペーンを実施し、ココナッツオイルの健康効果を強調している。
さらに、アジア太平洋地域の市場は、全体的な健康をサポートする栄養補助食品への需要の高まりにより、今後数年間で目覚ましい成長を示す可能性が高い。さらに、同地域ではパーソナルケアや美容製品に対する需要が高まっており、可処分所得が高いことも市場の成長に寄与している。オイルに含まれる脂肪酸が皮膚全体の健康回復に役立つため、美容製品へのVOCの配合がこの地域で急増している。例えば、2021年1月、マレーシア国際イスラム大学の研究者は、口腔の健康問題の予防に役立つヴァージンココナッツオイルから作られた歯科用ニスとマウスウォッシュを開発した。この製品は、化学的な洗口液に代わる自然なものとして開発されたもので、副作用もなくあらゆる年齢層に適している。また、抗菌作用や脂肪燃焼作用があることから、このオイルを配合した健康補助食品の需要が高まっており、市場のさらなる成長が見込まれている。
欧州は第2位の市場であり、消費者の健康的な食生活に対する意識の高まりにより、近年急速に成長している。もともとは健康食品店でしか入手できなかったオイルが、さまざまなスーパーマーケットで人気を博している。さらに、化粧品、食品・飲料、医薬品など、さまざまな工業製品への使用も増えている。健康とウェルネスのトレンドにより、ヨーロッパの食品業界は高級製品にオイルを使用するようになった。現在、主な工業用途は高品質でヘルシーなスナック菓子である。ヨーロッパでは、食生活とライフスタイルの健康的なバランスを保つことへの関心が高まっており、より健康的な食品への需要が大幅に高まっている。そのため、同製品は健康・ウェルネス製品の代表的な原材料のひとつとなり、欧州市場での成長を後押ししている。
競争環境:
大手企業は、消費者の間で高まる需要に対応するため、革新的な製品の発売に注力している。大小多数のサプライヤーが存在するため、市場は非常に断片化されている。さらに、市場は消費者の需要や嗜好の急速な変化にさらされている。世界のVCO市場の主要企業には、Edward & Sons Trading Co、Greenville Agro Corporation、The Coconut Company (UK) Ltd.、Healthy Traditions, Inc.、Nutiva Inc.、The Hain Celestial Group、MaxCare VCO、Celebes Coconut Corporation、SC Global Coco Products Inc.、Barlean'sなどがある。大手企業は、消費者の間で高まる需要に対応するため、革新的な製品の発売に注力している。例えば、2020年2月18日、QNETは健康・ウェルネスカテゴリーで新しいニュートリプラス・ヴァージンココナッツオイル(VCO)を発売した。このプレミアムヴァージンココナッツオイルは、コールドプレス製法で未精製、純粋で、ケララ州の高品質なオーガニックココナッツの新鮮なミルクから自然に抽出されたものである。
2019年4月9日、Marico Limitedは "Coco Soul "の下でビーガン向けグルメ製品シリーズを発売した。このセレクションには、スーパーフードであるココナッツを使用したCoco Soul Foods、ココナッツスプレッド、ココナッツチップス、100%オーガニックココナッツシュガーなどが含まれる。また、100%ナチュラル・バージン・ココナッツ、100%ナチュラル・バージン・ココナッツオイル、100%ナチュラル・インフューズド・バージン・ココナッツオイルもある。このオーガニック製品は、マリコが初めてオーガニック製品分野に進出したものである。
COVID-19の影響世界のバージンココナッツオイル市場への悪影響
COVID-19は、この市場を含む様々な世界市場に著しい変化をもたらした。コロナウイルスの大流行を受けて世界中でとられた閉鎖と安全対策は、農業セクターに大きな影響を与えた。移動制限と農業活動の停止は、収穫サイクルの初期と後期に影響を与えた。これは2020年のココナッツ総生産量に影響を与え、VCO市場の成長をさらに阻害した。連邦農業省によると、2020-2021年のインドにおけるココナッツ生産量は212.1億ナッツに減少し、2018-19年の生産量、すなわち238.0億ナッツと比較して10.88%減少した。パンデミックとそれに伴う封鎖により、様々な製造施設が閉鎖され、様々な製品の生産と販売に影響が出た。さらに、封鎖はサプライチェーンにも影響を与え、世界の輸出入を減少させ、多くの地域で市場の成長を阻害した。
この世界のバージンココナッツオイル市場に関する調査レポートは、約61の市場データ表、56の図表、170ページにわたる情報を提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Packaging
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Coventional
8. By Packaging
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
8.2. Bottles and Jars*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Pouches
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment
9.2. Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Cosmetics and Personal Care Products
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Sales
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Edward & Sons Trading Co.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. TypePortfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Greenville Agro Corporation
13.3. The Coconut Company (UK) Ltd.
13.4. Healthy Traditions, Inc.
13.5. Nutiva Inc.
13.6. The Hain Celestial Group
13.7. MaxCare VCO
13.8. Celebes Coconut Corporation
13.9. SC Global Coco Products Inc.
13.10. Barlean's
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global virgin coconut oil market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 7.23% during the forecast period (2023-2030).
Virgin coconut oil is an unrefined, organic product made from fresh coconuts. It is a natural oil with many health benefits and has been used for centuries in tropical countries. The oil is extracted from the coconut flesh without using heat or chemicals. All the nutrients and enzymes are preserved, making it one of the most nutritious oils available. Virgin coconut oil is also high in lauric acid, which has antiviral, antibacterial, and antifungal properties.
Moreover, rising consumer awareness about proper nutrition and adequate physical activity has also affected their food choices. Opting for a healthy cooking oil makes a difference in promoting additional benefits. Hence, this oil has started getting recognition as a functional oil amongst consumers. Consumer demand for functional foods is also expected to drive the market.
Market Dynamics: Growing awareness about the health benefits of virgin coconut oil drives the market
Increasing health consciousness among consumers has significantly driven the growth of the market. Numerous health benefits associated with VCO have contributed to widening its application in medical consumables and pharmaceutical products to maintain good health. VCO is rich in healthy fatty acids and contains vitamins, minerals, and antioxidants. The product type has been reported to be gaining traction as a nutraceutical ingredient around the world and is increasingly gaining popularity among health-conscious individuals. Apart from that, it is also used in the pharmaceutical industry, especially by patients who have diabetes, as it helps with the efficient utilization of blood sugar. According to the International Diabetes Federation (IDF), in 2019, approximately 463 million adults were living with diabetes, which showcases a huge growth potential for the virgin coconut oil industry. For instance, in March 2020, Dr. Bronner’s, a family-owned company in North America, launched its first regenerative organic certified product, virgin coconut oil. The oil achieved a silver level of certification working in close partnership with Serendipol, the company’s coconut oil supplier in Sri Lanka.
However, abundant substitute oils, such as virgin olive oil, sunflower oil, almond oil, canola oil, and others, possess similar nutritional properties as VCO, which is likely to hinder market growth. Various manufacturers' fortification of canola and olive oils to retain their essential nutrients has also shifted consumers' interest toward replacements. Moreover, the smoke point of virgin coconut oil is high in the aforementioned oils, making them a better choice for baking and cooking. In addition, the high dependence on imported coconut and coconut oils in Europe is further expected to hamper the market growth.
Market Segmentation: The cosmetics and personal care segment accounted for the highest share of the global virgin coconut oil market
The cosmetics and personal care segment hold the major market share. Virgin coconut oil hair and skin care products are being widely purchased and have paved the way for the segment's growth due to their moisturizing, anti-bacterial, and cleansing properties. Furthermore, hair conditioners often contain coconut oil because it easily penetrates the strands and can prevent protein loss. Virgin coconut oil has been widely used for the preparation of hair oil. It hydrates and softens the hair. The presence of fatty acids, vitamins, and minerals in virgin coconut oil nourishes and naturally restores hair. It has multi-benefits that include moisture retention, smoothing, and protection.
Additionally, the incorporation of this oil in cosmetics, such as makeup primer, highlighters, and tinted lip gloss, is increasing due to its hydrating property, which is deeply absorbed into the skin. Thus, the properties listed above of the oil make it a key ingredient in several beauty products, thereby driving the growth of this segment. For instance, on February 28, 2022, Dabur India Ltd. announced the launch of "Virgin Coconut Oil," further strengthening its presence in the coconut oil market. Dabur Virgin Coconut Oil is 100% natural. It can be used for cooking and is traditionally used for skin and hair health and as a massage oil.
Geographical Penetration: Asia Pacific is the dominant region in the virgin coconut oil market during the forecast period
In terms of sales, Asia Pacific led the global market in 2021. The increased acceptance of VCO in the region's rising markets, combined with the growing number of coconut plantations and high domestic consumption, drives market expansion. This region contributes the most in terms of both production and consumption. Raw coconut oil is mostly produced in the Philippines and India. The substantial increase in coconut production in India led to more extraction of VCO in the country. According to the Government of India, coconut production is 9500,000 metric tons, and the coconut plantation area in the country is around 1.78 million hectares. In addition, the Government of India has also been highlighting the health benefits of this oil by organizing various campaigns, which are further expected to boost the regional virgin coconut oil market's growth.
Furthermore, the market in the Asia Pacific is likely to exhibit impressive growth in the forthcoming years due to the growing demand for nutritional supplements to support overall health. Further, the rising demand for personal care and beauty products and the high disposable income in the region contribute to the market's growth. The incorporation of VOC in beauty products is surging in the region as the fatty acid present in the oil helps restore overall skin health. For instance, in January 2021, International Islamic University of Malaysia researchers developed a dental varnish and mouthwash made from virgin coconut oil to help prevent oral health problems. The product is developed as a natural alternative to chemical mouthwash, suitable for all age groups without any side effects. In addition, the demand for health supplements infused with the oil is rising due to its antimicrobial effects and fat-burning properties, which is expected to drive market growth further.
Europe is the second largest market and has grown rapidly in recent years, owing to the growing consumer awareness of healthier diets. Originally, the oil was only available in health food stores, but it has become popular in various supermarkets. Furthermore, its use in various industrial products such as cosmetics, food and beverages, and pharmaceuticals is growing. The health and wellness trend has led the European food industry to use oil in high-end products. Currently, its main industrial application is in high-quality, healthy snacks. Europeans’ growing attention toward maintaining a healthy balance between diet and lifestyle has significantly increased the demand for healthier foods. Thus, the product has become one of the most iconic ingredients in health and wellness products, propelling its growth in the European market.
Competitive Landscape:
Leading players are focusing on launching innovative products to address their rising demand among consumers. The market is highly fragmented due to numerous small and large suppliers. Furthermore, the market is subject to rapidly changing consumer demands and preferences. Some of the major players in the global VCO market are Edward & Sons Trading Co, Greenville Agro Corporation, The Coconut Company (UK) Ltd., Healthy Traditions, Inc., Nutiva Inc., The Hain Celestial Group, MaxCare VCO, Celebes Coconut Corporation, SC Global Coco Products Inc. and Barlean's. Leading players are focusing on launching innovative products to address their rising demand among consumers. For instance, on February 18, 2020, QNET launched a new Nutriplus Virgin Coconut Oil (VCO) under its health and wellness category. The premium virgin coconut oil is cold-pressed, unrefined, pure, and naturally extracted from Kerala's fresh milk of high-quality organic coconuts.
On April 9, 2019, Marico Limited launched a range of vegan gourmet products under "Coco Soul." The selection includes Coco Soul Foods, coconut spreads, coconut chips, and 100% organic coconut sugar, all made with the superfood coconut. It also includes 100% natural virgin coconut, 100% natural virgin coconut oil, and 100% naturally infused varieties of cold-pressed virgin coconut oil. The organic variants mark Marico's first foray into the organic products space.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global virgin coconut oil market
COVID-19 has caused a remarkable change in various global markets, including this market. Closures and security measures taken worldwide in response to the coronavirus outbreak profoundly affected the agricultural sector. Mobility restrictions and the suspension of farming activities impacted early and late harvest cycles. It impacted the total coconut production in 2020, further obstructing the VCO market's growth. According to the Union Ministry of Agriculture, in 2020–2021, coconut production in India fell to 21.21 billion nuts, a decline of 10.88% compared to 2018–19 production, i.e., 23.80 billion nuts. The pandemic and the consequent lockdown have impacted the production and sales of various products, with the closure of various manufacturing facilities. Furthermore, the lockdown also affected the supply chain, reducing global exports and imports and impeding market growth in many regions.
The global virgin coconut oil market report would provide access to approximately 61 market data tables, 56 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Packaging
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Coventional
8. By Packaging
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
8.2. Bottles and Jars*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Pouches
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment
9.2. Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Cosmetics and Personal Care Products
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Sales
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Edward & Sons Trading Co.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. TypePortfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Greenville Agro Corporation
13.3. The Coconut Company (UK) Ltd.
13.4. Healthy Traditions, Inc.
13.5. Nutiva Inc.
13.6. The Hain Celestial Group
13.7. MaxCare VCO
13.8. Celebes Coconut Corporation
13.9. SC Global Coco Products Inc.
13.10. Barlean's
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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