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調理済み食品の世界市場 - 2023-2030


Global Prepared Meals Market - 2023-2030

市場概要 世界の調理済み食品市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は6.5%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 惣菜は生鮮食品と冷凍食品を包... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の調理済み食品市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は6.5%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
惣菜は生鮮食品と冷凍食品を包装したものである。温めるだけでなく、ちょっとした準備が必要である。保存料が少なく、賞味期限が長い「調理済み食品」を求めるバイヤーの傾向が、高圧処理(HPP)技術の需要を高めている。この技術は、水によって広がる圧力を利用して、病原菌やその他の腐敗微生物を根絶する。この高度な技術は、保存料に頼ることなく賞味期限を2~3倍に延ばすことができる。
さらに、業界では、高い製造コストと、低脂肪消費につながる健康志向がハードルとなっている。この市場のさらなる成長の可能性には、低トランス脂肪や有機クリーム製品による革新的な製品開発が含まれると思われる。フレーバー付き、低カロリー、低脂肪クリームなど、独創的なアイデアによる製品発売の増加は、業界を前進させる可能性が高い。さらに、パンから菓子まで、クリームの用途の広さが市場成長の原動力となっている。
市場ダイナミクス:消費者のライフスタイルや食事パターンの変化による惣菜市場の成長
ペースの速い、外出の多い世界では、人口の半数が食事の準備にかかる時間と労力を節約できるコンビニエンス・フードを好む。迅速で多忙なライフスタイルのため、消費者の消費パターンは生食から調理済み食品へとシフトした。また、急速な都市化とライフスタイルの変化により、調理済み食品の需要が高まっている。消費者の消費パターンの絶え間ない進化により、消費者の健康意識と都市型ライフスタイルの拡大により、調理済み食品の需要は世界的に大きく伸びている。それに伴い、消費者は時間の余裕のなさと仕事量の多さから、食事パターンを多様化させる動きの速い企業体制へと移行している。調理が簡単で、すぐに手に入り、手頃な価格で入手できる調理済み食品は、消費者の日々の栄養ニーズに応える賢いソリューションである。消費者の健康とウェルネスに対する意識の高まりは、健康的なライフスタイルの採用を急がせ、積極的なライフスタイルの受け入れを増やし、栄養素が保持された健康的な調理済み食品を消費することで、調理済み食品市場を前進させている。
加えて、可処分所得の増加も家庭における惣菜需要に影響を与えている。世界的に、クイックサービス・レストランの数は急速に増加しており、惣菜の需要を高めている。その結果、惣菜の消費拡大が惣菜製品の需要を高めている。その結果、調理済み食品の成長が向上し、調理済み食品市場を牽引している。例えば、2022年4月5日、Prasumaは冷凍食品ポートフォリオの新ブランド製品を発売した。このブランドは、冷凍チキンナゲット、冷凍野菜と鶏肉の春巻き、野菜と鶏肉のミニサモサ、マトンと鶏肉のシャンミカバブ、マトンと鶏肉のシークカバブ、さらにベーコンを冷凍ポートフォリオに加える予定である。
しかし、生鮮食品は惣菜の最も優れた代替品である。COVID-19の大流行による生鮮食品の最近の動向は、世界中で生鮮食品の人気が高まっていることを示している。健康志向の高まりと生活習慣病の優勢、消費者の支出能力の増加が、生鮮食品の需要を急増させている主な要因である。調理済み食品の利便性にかかわらず、食品に関連する栄養価ははるかに高い可能性があります。また、食品中のいくつかの防腐剤や添加物を新鮮に保ち、より長い貯蔵寿命を持っていることは、まもなく惣菜市場の成長を妨げると予想される。
市場細分化:冷凍食品分野が惣菜市場で最も高いシェアを占める
冷凍食品部門は最も高い市場比率を占め、国際的に最も人気のある製品カテゴリーの一つである。同製品はチルド品よりも賞味期限が長いため、食品の栄養品質と鮮度を保つことができる。その結果、冷凍惣菜はチルド製品よりも便利な選択肢となり、冷凍惣菜の需要を押し上げている。COVID-19の流行期間中、消費者の冷凍食品に対する需要は増加した。英国連邦協会によると、2021年4月、冷凍部門は小売チャネルの売上を11.5%増加させ、チルド部門や生鮮部門を上回っている。
さらに、小売業者は、消費前に追加の調理をすることなく加熱が必要な冷凍調理済みの食事やスナックの品種を開発している。スーパーマーケットやハイパーマーケットでは、リゾット、ラザニア、カレー、グルメ・スープなど、こうした食事の種類が増え続けており、忙しい日々の中でファストフードを避け、健康的な食事を摂ることがこれまで以上に簡単にできるようになっている。いくつかの冷凍食品は賞味期限が長く、経済的で、栄養バランスに優れている。これらは消費者の生活をより楽にしてくれる。例えば、ノマド・フーズは2022年4月、革新的なソリューションを共有するパートナーを募るオープン・イノベーション・ポータルを立ち上げた。この新しいポータルの開設は、同社が冷凍ムール貝やその他の二枚貝製品の拡張性を高めるのに役立った。したがって、このような要因が予測期間における市場の成長に寄与している。
地理的浸透:予測期間中は欧州が支配的地域
欧州は2021年に最大の市場に浮上した。同市場は、よりエキゾチックな製品の導入、プレミアム化の推進、プライベートブランドの影響により、大きく成長すると予想される。さらに、欧州では英国がこうした食事の消費をリードしている。ドイツ、英国、フランスは欧州地域の惣菜売上の半分を占めている。さらに、多忙なライフスタイルに起因する消費者の簡便食品に対する需要の高まりが、市場の成長を後押ししている。例えば、2020年7月、タイソンフーズは、レストラン、カフェテリア、ケータリングなどを含む欧州の外食産業において、タイソンブランドの鶏肉製品の新ラインを発表した。これにより、同社は外食産業からの収益を増やすことができた。さらに、調理済み食品の開発は、朝食や夕食を調理する時間と労力を節約するための実質的な需要を作成し、フランスの労働力の女性の急増によって大幅に支えられている。さらに、世界第2位の経済大国である英国の市場は、主にケータリング業者が牽引している。
米国やカナダなど北米諸国の市場は、加工食品需要の増加と住民の所得水準の向上により、大幅な拡大が見込まれている。また、同地域における惣菜需要の増加は、ターゲット、アルディ、ウォルマートなどの大手食料品小売業者のビジネスモデルにも影響を与えている。すべての食料品小売業者は、クラウドキッチンを統合し、食料品リストにパッケージ化された朝食と夕食の食事を追加しました。
競争環境:
調理済み食品の市場シェアは、国内外に多数の企業が存在するため、非常に細分化されている。イノベーション、協業、新製品ラインアップに重点を置くことで、主要企業は新たな市場開拓に取り組み、新市場に参入するための競争力を獲得している。いくつかの小売業者は、植物由来の調理済み食品を拡充している。ゼネラル・ミルズ、ネスレS.A.、タイソン・フーズ、コナグラ・ブランズ、ドクター・オッカー、グリーンミル・フーズ、ユニリーバ、J.M.スマッカー、マッケイン・フーズ、ケロッグ・カンパニーなどがその一例である。さらに、需要の増加により、メーカーは調理済み食品市場に積極的に投資している。例えば、2022年2月、オーストラリアの調理済み食品メーカーであるビーク&ジョンストンは、この分野がここ数年で急速に成長した後、シドニー西部に9,000万米ドルの新しい厨房施設の建設を完了すると予測した。レディミールの成長は、デトックスやクレンズのための食材など、栄養豊富で健康的なライフスタイルを維持するための製品に対する需要の増加など、複数の要因に起因している。
2022年8月27日、Seara社は冷凍丸鶏、鶏肉部位、パン粉付け鶏肉、鶏肉と牛肉のハンバーガー、ひき肉、ソーセージ、ミートボール、冷凍野菜、冷凍魚介類、冷凍果物など120種類の冷凍食品からなる完全なハラル・ポートフォリオを発売した。
2021年2月21日、ヴァイブフーズは調理済みチルド食品を発売した。同メーカーは、消費者に手作りの味と栄養を提供するため、食品は完璧に包装されると伝えている。ヴァイヴ・フーズは製品の100%の安全性を保証する。
COVID-19の影響世界の惣菜市場にプラスの影響
COVID-19の流行により多くの顧客が自宅待機を余儀なくされ、惣菜の購入を余儀なくされ、その結果、現在の需要が供給量を上回るようになった。この流行は、カフェやレストランでの消費を減らし、消費者がオンライン食品店で買い物をするよう促すことで、この上昇を早めた。需要が見られたのは、レストランのデリバリーやオンラインで購入する惣菜であった。持ち運び可能な食品と利便性に対する消費者の欲求は、オンライン給食サービスの増加と競争の激化につながった。COVID-19が長期にわたって持続したことで、サプライ・チェーンが混乱し、消費者に食品を供給することが困難になり、当初は製品需要が増加した。
しかし、COVID以降、保存期間が長くなったため調理済み食品の需要が大幅に増加し、コンビニエンス・フード製品の需要が高まっている。米農務省によると、政府が自宅待機を警告するなか、外食産業は宅配業者の助けを借りて店舗外で事業を展開し、消費者が食事を購入しやすくなった。小売業者も惣菜の売上が好調で、2020年には12%増の8100万ドルになると報告している。業界関係者は、各社がより高品質の製品を導入し、電子商取引や宅配サービスを改善することで、外食・小売チャネル全体からの惣菜売上は2021年に5%増の66億ドルになると予測している。米国のサプライヤーは、保存可能な冷凍食品を導入することで、この市場のシェアを獲得することができる。消費者習慣の変化に伴い、戸締り規制が緩和され、レストランで食事をする人が増えても、今後5年間は年率5~8%の成長が見込まれる。
世界の惣菜市場レポートでは、約61の市場データテーブル、54の図と170ページへのアクセスを提供します。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Distribution Channel
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Frozen Meals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Chilled Meals
7.4. Canned Meals
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
8.2. Supermarkets and Hypermarkets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Convenience Stores
8.4. Online Sales
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. General Mills*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Nestle S.A.
11.3. Tyson Foods
11.4. ConAgra Brands
11.5. Dr Oetker
11.6. Green Mill Foods
11.7. Unilever
11.8. J.M. Smucker Co.
11.9. McCain Foods
11.10. Kellogg Company
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global prepared meals market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.5% during the forecast period (2023-2030).
Prepared meals are packaged fresh and frozen. They require a little preparation besides heating up. Buyers' inclination for packaged "ready meals" with fewer preservatives and a longer shelf life has augmented the demand for high-pressure processing (HPP) technology. This technology uses pressure spread by water to eradicate pathogens and other spoilage microorganisms. This advanced technology can enhance shelf life by two to threefold without depending on preservatives.
Moreover, the industry has found that high production costs and health consciousness, which leads to low-fat consumption, are hurdles. Further growth potential in this market is likely to include innovative product development with low trans-fat and organic cream products. Increased product launches with creative ideas such as flavored, low-calorie, and low-fat cream are likely to propel the industry forward. Furthermore, cream's vast range of applications, from bread to confectionary, drives the market growth.
Market Dynamics: Growing prepared meals market with the impact of changes in lifestyle and eating patterns of consumers
In the fast-paced, on-the-go world, half of the population prefers convenience foods, which aid consumers in saving time and effort in meal preparation. Owing to the fast and busy lifestyle, the consumption pattern of consumers shifted from raw food to prepared food. Also, rapid urbanization and changing lifestyles are increasing the demand for prepared meals. Due to the constant evolution in the consumption patterns of consumers, the demand for prepared meals has grown substantially globally because of expanding consumer health consciousness and urban lifestyles. Along with that, consumers are moving towards a fast-moving corporate setup that diversifies their eating patterns due to less time availability and more workload. Prepared meals are easy to cook, readily available, affordable, and accessible, making them a smart solution to cater to the daily nutritional needs of consumers. Growing consumer health and wellness awareness is hastening the adoption of a healthy lifestyle, increasing acceptance of positive lifestyles, and consuming healthy prepared meals, which have preserved nutrients, is moving the prepared meals market forward.
In addition, increasing disposable income is also influencing the demand for prepared meals in households. Globally, the number of quick-service restaurants is rapidly increasing, raising the demand for prepared meals. Consequently, the growing consumption of prepared meals increases the demand for prepared food products. As a result, it improves the growth of prepared food and drives the prepared meal market. For instance, on April 5, 2022, Prasuma launched a new brand of products in the frozen food portfolio. The brand is set to launch frozen Chicken Nuggets, Frozen Veg and Chicken Spring Rolls, Veg and Chicken Mini Samosas, Mutton and Chicken Shammi Kababs, and Mutton and Chicken Seekh Kababs as well as Bacon to its frozen portfolio.
However, fresh foods are the most superior substitute for ready meals. Recent developments in fresh foods due to the COVID-19 pandemic indicate the rising popularity of fresh foods worldwide. The rising prevalence of health consciousness and predominance of lifestyle disorders, and the increasing expenditure capacity of consumers are the major factors surging the demand for fresh food. Regardless of the convenience of ready meals, the nutritional value associated with the food could be much higher. Moreover, keeping several preservatives and additives in food fresh and having a longer shelf life is expected to hamper the prepared meals market's growth shortly.
Market Segmentation: The frozen meals segment had the highest share in the prepared meals market
The frozen meals sector accounted for the highest market proportion and is one of the most popular product categories internationally. The product has a longer shelf life than chilled items, which helps maintain the food's nutritional quality and freshness. As a result, frozen ready meals are a more convenient option for chilled products, driving up demand for frozen prepared meals. During the COVID-19 epidemic, consumers' demand for frozen meals increased. According to the British Federal Association, the frozen category increased retail channel sales by 11.5% in April 2021 and is ahead of the chilled and fresh categories.
Moreover, retailers are developing varieties of frozen-ready meals and snacks that demand heating without additional preparation before consumption. With supermarkets and hypermarkets stocking an ever-increasing variety of these meals, such as risotto, lasagna, curries, and gourmet soups, it's simpler than ever to avoid fast food and consume healthy food during their busy days. Several frozen meals have a longer shelf life, are more economical, and are nutritionally balanced. They make life easier for the consumer. For instance, in April 2022, Nomad Foods launched an open innovation portal that invites partners to share innovative solutions. The new portal launch helped the company increase the scalability of frozen mussels and other bivalve products. Therefore, such factors are attributed to the market's growth over the forecast period.
Geographical Penetration: Europe is the dominant region during the forecast period
Europe emerged as the largest market in 2021. The market is expected to grow significantly due to the introduction of more exotic products, the push toward premiumization, and the influence of private labels. Moreover, the U.K. leads the way in consuming these meals in Europe. Germany, the U.K., and France account for half of the European region's sales of ready meals. Furthermore, consumers' increased demand for convenience food products due to their hectic lifestyles boosts the market growth. For instance, in July 2020, Tyson Foods introduced a new line of chicken products under the Tyson brand in the European food service industry, which includes restaurants, cafeterias, and caterers. It helped the company increase its revenue from the food service industry. Furthermore, the development of ready meals has significantly been sustained by the upsurge of women in France's workforce, creating substantial demand for saving time and effort in cooking breakfast and dinner. Additionally, the market in the U.K., the world's second-largest economy, has been primarily driven by caterers.
The market in North American countries, such as the United States and Canada, is expected to witness substantial gains owing to increased demand for processed food and increased income levels among inhabitants. In addition, increasing demand for ready meals in the region has also impacted the business models of leading grocery retailers such as Target, Aldi, and Walmart. All the grocers have combined their cloud kitchens and added packaged breakfast and dinner meals to their grocery lists.
Competitive Landscape:
The prepared meals market share is highly fragmented in nature owing to the presence of a large number of domestic and global companies. A high focus on innovations, collaboration, and new product lines enables key market players to address new market developments and gain a competitive edge to penetrate new markets. Several retailers have expanded their plant-based ready meals product range. Some players are General Mills, Nestle S.A., Tyson Foods, ConAgra Brands, Dr. Oetker, Green Mill Foods, Unilever, J.M. Smucker Co., McCain Foods, and Kellogg Company. Moreover, manufacturers heavily invest in the prepared meal market due to increased demand. For instance, in February 2022, Beak & Johnston, an Australian ready meals manufacturer, projected to complete the construction of a new USD 90 million kitchen facility in Western Sydney after the sector has rapidly grown over the last few years. The growth in ready meals has been attributed to multiple factors, including increasing demand for products rich in nutrients and sustaining a healthy lifestyle, such as ingredients for detoxing or a cleanse.
On August 27, 2022, Seara launched its complete halal portfolio comprising 120 frozen food products, including frozen whole chicken, chicken parts, breaded chicken, chicken and beef burgers, minced meats, sausages, meatballs, frozen vegetables, frozen seafood, and frozen fruits, among others.
On February 21, 2021, Vive Foods launched ready-to-eat chilled food products. The manufacturer conveyed that the food products will come perfectly packed to give homemade taste and nutrition to consumers. Vive Food guarantees 100% safety with its products.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global prepared meals market
The COVID-19 epidemic forced many customers to stay at home, forcing the purchase of ready-meal goods, resulting in current demand outstripping available supplies. The epidemic hastened this rise by reducing consumption at cafés and restaurants and encouraging consumers to shop at online food stores. Demand was seen in restaurant delivery and ready-made meals purchased online. Consumer desire for on-the-go food products and convenience led to increased online meal services and competition. The persistence of COVID-19 for a longer period has affected the supply chain as it got disrupted, and it became difficult to supply food products to consumers, initially increasing the demand for products.
However, post-COVID, the demand for prepared meals has increased significantly owing to their longer shelf life, increasing the demand for convenience food products. According to the USDA, amidst government warnings to stay home, food service players moved their businesses off-premises with the help of food delivery companies, making it easier for consumers to purchase meals. Retailers also report brisk sales in ready meals, growing 12 percent in 2020 to $81 million. Industry contacts forecast that sales of meals from the overall food service and retail channels will increase five percent in 2021 to $6.6 billion as companies introduce higher-quality products and improve e-commerce and delivery services. U.S. suppliers can grab a share of this market by introducing shelf-stable and frozen-ready meals. With changing consumer habits, Post sees 5 to 8 percent annual growth over the next five years, even after lockdown restrictions have eased, and more people dine in restaurants.
The global prepared meals market report would provide access to approximately 61 market data tables, 54 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Distribution Channel
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Frozen Meals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Chilled Meals
7.4. Canned Meals
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
8.2. Supermarkets and Hypermarkets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Convenience Stores
8.4. Online Sales
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. General Mills*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Nestle S.A.
11.3. Tyson Foods
11.4. ConAgra Brands
11.5. Dr Oetker
11.6. Green Mill Foods
11.7. Unilever
11.8. J.M. Smucker Co.
11.9. McCain Foods
11.10. Kellogg Company
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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