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冷凍ペットフードの世界市場 - 2022-2029


Global Frozen Pet Food Market - 2022-2029

市場概要 冷凍ペットフード製品は、より多くの栄養を保持し、より長い時間新鮮さを保つ。冷凍ペットフードは、保存料や加工を使用していないため、より健康的であると考えられている。活動的で健康で病気にかか... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
冷凍ペットフード製品は、より多くの栄養を保持し、より長い時間新鮮さを保つ。冷凍ペットフードは、保存料や加工を使用していないため、より健康的であると考えられている。活動的で健康で病気にかからないペットには、適切な栄養が必要である。動物の栄養と健康に対する消費者の意識の高まりが、冷凍ペットフード市場の需要を後押ししている。また、高タンパク質ペットフードの傾向の増加が、予測期間中の冷凍ペットフードの成長を促進する。市場の主要プレーヤーは、冷凍ペットフード業界で継続的に実験と革新を行っており、ペットの飼い主の間で魅力を得ている。
世界の冷凍ペットフード市場は2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは5.12%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:世界的なペット人口の増加とペットの健康に対する消費者の意識が市場成長を牽引
単純な保険データによると、2021年には世界で飼われているペットは2億2,000万匹、猫は6億匹と推定される。犬の数は世界で9億匹以上。アメリカの世帯の68%が少なくとも1匹のペットを飼っており、1988年以来12%増加している。ペットを飼う傾向の高まりと、犬猫のようなペット人口の増加が市場成長の原動力となっている。また、同伴や安全のために犬の需要が高まっていることも、ペットの健康意識を高め、冷凍ペットフード市場を牽引している。都市化の進展も冷凍ペットフード市場成長の主要因である。オンラインやオフラインの販売チャネルで、さまざまなブランドやシリーズの冷凍ペットフードを簡単に入手できることも、ペットフード市場の成長を高めている。老夫婦や共働きで子供のいない家庭の増加により、ペットの飼育が好まれるようになり、冷凍ペットフード業界は活況を呈している。ペット人口の増加は冷凍食品への新たな需要を生み出し、市場の成長を促進する。
購買決定に影響を与えるペットの人間化、ペットの健康に対する消費者の認識の変化、人口統計の変化、製品の差別化の増加が市場成長の主な促進要因である。米国獣医師会の調査によると、獣医学およびペットの健康管理に対する支出は近年40%増加している。これは、人間と動物の絆の深まりによるもので、消費者のペットに対する支出意欲を定義している。
市場細分化:世界の冷凍ペットフード市場で最も高いシェアを占めているのは犬用である。
犬は世界で最も愛されているペットのひとつである。冷凍ドッグフードを食べる利点としては、歯の健康を維持し、体重をコントロールし、つややかな皮膚被毛を提供し、アレルギーを軽減し、免疫力を強化することである。市場の主な主要プレーヤーは、予測期間中に市場シェアを高めるのに役立ち、市場で新しいドッグフードを発売した。例えば、2022年12月、フルムーンペットはドッグフードの最初のラインを発売した:Freshly Crafted」である。この新しい冷凍ドッグフードは完全なヒューマングレードで、新鮮な原材料を配合している。これらの製品は米国で製造され、農場で飼育されたものやその他の天然素材を含む、地域で調達された原材料と米国農務省認可のタンパク質を使用している。新しく発売されたブランドは、3つのレシピで提供されている:フリーレンジチキン、ホームステッドターキー、ランチレイズドビーフである。また、PETstock NZはROAR Raw Beef & Veggie Frozen Dog Foodを発売した。この新発売の製品は、100%天然素材から作られており、添加物、着色料、香料は一切使用していない。さらに、贅沢なドッグフードに対する消費者の需要の増加と、消費者の可処分所得の増加が、冷凍ペットフード市場の成長を牽引している。また、犬の健康と栄養に対する消費者の意識の高まりが、市場の需要をさらに押し上げている。
地理的浸透:予測期間中は北米が圧倒的な地域
北米は、消費者の可処分所得の増加により、冷凍ペットフード市場で最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、ペットの健康と栄養食に対する消費者の関心と意識の高まりにより、最大の市場シェアを占めている。Elmira Pet Products、Faim Museau、FirstMate Pet Foods、Hagen Pet Foods、Petcurean Pet Nutrition、PLB Internationalは、冷凍ペットフードの製品ポートフォリオを拡大しているカナダの冷凍ペットフードのトップ企業の一部である。さらに、この地域におけるペット人口の増加が冷凍ペットフード市場の成長を牽引している。米国ペット用品協会(APPA)が実施した全米ペット飼育者調査によると、2021~2022年には米国の世帯、約9,050万世帯がペットを飼育する。調査が初めて実施された1988年の米国世帯の56%、2019年の67%から増加している。米国におけるペット産業の総支出は1236億ドルで、2020年の1036億ドルから19%増加した。米国では68%の世帯がペットを飼っている。これらの要因が予測期間における冷凍ペットフード市場の成長を促進する。
競争環境:
業界には複数の既存参入企業と地元メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場参入企業は、Primal Pet Foods Inc.、Steve's Real Food、Carnivore Meat Company LLC、Canvasback Pet Supplies、Stella and Chewy's LLC、Kiezebrink、PetSmart LLC、Northwest Naturals、Raw Paws Pet Food、Bravoなどである。事業を拡大するためにM&A戦略をとる主要企業もある。例えば、2021年8月、KinderhookはPrimal Pet Foodsを買収し、Primal Pet Groupという新しい社名の下に4つのブランド全てを統合する予定である。プライマル・ペット・グループの機能には、プライマル・ペット・フーズのプレミアム最小加工食、おやつ、サプリメント、プレーリードッグのフリーズドライ、燻製、ナチュラル犬用おやつ、ヒマラヤン・コーポレーションのハード・チュー・チーズ犬用おやつ、ホリスティック・ハウンドのCBDペット用サプリメントなどがある。消費者の需要増加に対応するため、生産能力を拡大する主要企業もある。例えば、2022年1月、グリーンベイを拠点とするペットフードメーカーCarnivore Meat Companyは、製造能力を倍増させるために4つ目の拠点を取得した。カーニヴォア・ミート・カンパニーは驚異的な成長を続けており、現在の製造拠点を上回っている。新社屋は24,000平方フィートの広さを誇り、完成品の倉庫として利用されるほか、12台の特注フリーズドライヤーも設置される。これらのフリーズドライヤーの増設により、生産能力は50%向上し、2022年7月までにフル稼働する予定で、同社の生産設備は合計35台のフリーズドライヤーとなり、急増する消費者需要に対応できるようになる。この最新の買収により、同社は事業を拡大し、倉庫の容量を増やすことで、幅広い顧客層により良いサービスを提供できるようになると同時に、グリーンベイで最も急成長しているペットフード会社で新たな雇用機会を提供できるようになる。
COVID-19の影響世界の冷凍ペットフード市場にプラスの影響
ペットの飼育率の上昇とプレミアムフードへの需要の高まりは、世界の冷凍ペットフード市場の売上にプラスの影響を与えた。犬や猫の飼育率は40%と高い。ペットの飼い主はペットフードを買いだめし、冷凍ペットフードの売上に短期的なブームを引き起こした。ペット業界の売上高は2020年に1036億ドルに達し、歴史的な高水準となった。米国ペット用品協会(APPA)のState of the Industry Reportによると、ペットフードの総売上高は1036億ドルで、2019年の小売売上高971億ドルを6.7%上回った。
世界の冷凍ペットフード市場レポートでは、約69の市場データ表、63の図と170ページへのアクセスを提供するであろう

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Pet Type
3.2. Market Snippet by Nature
3.3. Market Snippet by Source
3.4. Market Snippet by Sales Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Pet Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Pet Type Segment
7.2. Dog*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Cat
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment
8.2. Organic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Conventional
9. By Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
9.2. Animal Derived*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Insect Derived
9.4. Plant Derived
10. By Sales Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Sales Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Sales Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Pet Stores
10.4. Convenience Stores
10.5. Online Sales Channel
10.6. Other
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Primal Pet Foods Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Steve's Real Food
13.3. Carnivore Meat Company LLC
13.4. Canvasback Pet Supplies
13.5. Stella and Chewy's LLC
13.6. Kiezebrink
13.7. PetSmart LLC
13.8. Northwest Naturals
13.9. Raw Paws Pet Food
13.10. Bravo
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Frozen pet food products retain more nutrition and stay fresh for a longer time. Frozen pet foods are considered healthier because they are free from preservatives and processing. Active, healthy and disease-free pets require proper nutrition. An increase in consumer awareness about animal nutrition and health fuels the demand for the frozen pet food market. Also, an increase in the trend of high-protein pet food drives the growth of frozen pet food in the forecast period. Major Key players in the market are continuously experimenting and innovating in the frozen pet food industry, which has gained attraction among pet owners.
The global frozen pet food markets were valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 5.12% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: The increasing global pet population and consumer’s awareness about their pet health drives the market growth
According to the simply insurance data, in 2021, there were an estimated 220 million owned and 600 million cats in the world. There are more than 900 million dogs and counting around the world. 68% of American households own at least one pet increase of 12% since 1988. The increasing trend of having a pet and the increased population of pets like cats and dogs drives the market growth. Growing demand for dogs for companionship and security also increases pets' health awareness and drives the frozen pet food market. Increasing urbanization is also a key factor in the growth of the frozen Pet food market. Easy availability of frozen pet food from different brands and ranges in online and offline sales channels increases the growth of the pet food market. The increase in the number of old-age couples and dual-income parents with no kids in the family preferred the adoption of pets, creating pamper in the frozen pet food industry. That increased pet population creates new demand for frozen food products, driving market growth.
Pet humanization influencing purchasing decisions, changing consumers' perceptions towards pet health, changing demographics, and increasing product differentiation are the key drivers for market growth. An American Veterinary Medical Association survey found that expenditure toward veterinary and pet health care has seen a 40% rise in recent years. It is due to the growing human-animal bond, which defines consumers' willingness to spend for their pets.
Market Segmentation: Dog segment accounted for the highest share in global frozen pet food market.
Dogs are one of the most beloved pets in the world. Some benefits of eating frozen dog foods are that it keeps better dental health, controls weight, provides a shiner skin coat, reduce allergies and provides stronger immune health. Major Key players in the market launched new dog food in the market that helps to boost the market share in the forecast period. For instance, in December 2022, Full Moon Pet launched its first line of dog food: Freshly Crafted. The new frozen dog food is completely human-grade and formulated with fresh ingredients. These products are manufactured in the U.S. and use regionally sourced ingredients and USDA-approved proteins, including farm-raised and other natural ingredients. The newly launched brand is available in three recipes: Free-Range Chicken, Homestead Turkey and Ranch-Raised Beef. Also, PETstock NZ launched ROAR Raw Beef & Veggie Frozen Dog Food. The newly launched product is made from 100% natural ingredients and is free from additives, colors and flavors. Furthermore, increasing consumer demand for luxurious dog food items and increased consumer disposable income drives the frozen pet food market growth. Also, increasing consumers’ awareness about dog health and nutrition further boosts market demand.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North America held the largest market share in the frozen pet food market due to increased consumer disposable income. The United States and Canada held the largest market share due to growing consumer concern and awareness of pet well-being and nutritional diet. Elmira Pet Products, Faim Museau, FirstMate Pet Foods, Hagen Pet Foods, Petcurean Pet Nutrition, and PLB International are some of the top companies of frozen pet food in Canada that have expanded their product portfolio in frozen pet food. Moreover, the increased pet population in the region drives the market growth of the frozen pet food market. According to the National pet owners survey conducted by the American Pet Products Association (APPA), U.S. households, or about 90.5 million families, own a pet in 2021-2022. It is up from 56 percent of U.S. households in 1988, the first year the survey was conducted, and 67 percent in 2019. Total pet industry expenditures in the U.S. totaled $123.6 billion, up 19 percent from $103.6 billion in 2020. 68% of United States households own a pet. These factors drive the frozen pet food market growth in the forecast period.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Primal Pet Foods Inc., Steve's Real Food, Carnivore Meat Company LLC, Canvasback Pet Supplies, Stella and Chewy's LLC, Kiezebrink, PetSmart LLC, Northwest Naturals, Raw Paws Pet Food, and Bravo. Some key players follow a merger and acquisition strategy to expand their business. For instance, in August 2021, Kinderhook acquired Primal Pet Foods and plans to combine all four brands under the new name, Primal Pet Group. Primal Pet Group's capabilities include premium minimally processed diets, treats and supplements from Primal Pet Foods, freeze-dried, smoked and natural dog treats by Prairie Dog, hard-chew cheese dog treats by Himalayan Corporation, and CBD pet supplements under Holistic Hound. Some major key players expand their production capacity to fulfill consumers' increased demand. For instance, in January 2022, Green Bay-based pet food manufacturer Carnivore Meat Company acquired the fourth location to double its manufacturing capacity. Carnivore Meat Company continues to grow tremendously, outgrowing its current manufacturing footprint. The new building boasts 24,000 sq feet of space that will be utilized for finished products warehousing and will also feature twelve custom-built freeze-dryers. These additional freeze-dryers will increase production capacity by 50% and are expected to be fully operational by July 2022, bringing the company's production facilities up to 35 total freeze-dryers to meet surging consumer demand. This newest acquisition will allow the company to expand its operations and increase warehousing capacity to better serve its broad customer base while offering new employment opportunities with Green Bay's fastest-growing pet food company.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global frozen pet food market
Higher pet adoption and rising demand for premium foods positively impacted the global frozen pet food market sales. Dogs and Cats’ adoption percentage was as high as 40 percent. Pet owners stocked up the pet food in lockdown, which caused a short-term boom in the sales of frozen pet food. Pet industry sales reached $103.6 billion in 2020, a historic high. According to the American Pet Products Association (APPA) State of the Industry Report, total pet food sales of $103.6 billion, with an increase of 6.7% over 2019 retail sales of $97.1 billion.
The global frozen pet food market report would provide an access to approximately 69 market data tables, 63 figures and 170 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Pet Type
3.2. Market Snippet by Nature
3.3. Market Snippet by Source
3.4. Market Snippet by Sales Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Pet Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Pet Type Segment
7.2. Dog*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Cat
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment
8.2. Organic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Conventional
9. By Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
9.2. Animal Derived*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Insect Derived
9.4. Plant Derived
10. By Sales Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Sales Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Sales Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Pet Stores
10.4. Convenience Stores
10.5. Online Sales Channel
10.6. Other
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Primal Pet Foods Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Steve's Real Food
13.3. Carnivore Meat Company LLC
13.4. Canvasback Pet Supplies
13.5. Stella and Chewy's LLC
13.6. Kiezebrink
13.7. PetSmart LLC
13.8. Northwest Naturals
13.9. Raw Paws Pet Food
13.10. Bravo
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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