冷凍ペットフードの世界市場 - 2022-2029Global Frozen Pet Food Market - 2022-2029 市場概要 冷凍ペットフード製品は、より多くの栄養を保持し、より長い時間新鮮さを保つ。冷凍ペットフードは、保存料や加工を使用していないため、より健康的であると考えられている。活動的で健康で病気にかか... もっと見る
サマリー市場概要冷凍ペットフード製品は、より多くの栄養を保持し、より長い時間新鮮さを保つ。冷凍ペットフードは、保存料や加工を使用していないため、より健康的であると考えられている。活動的で健康で病気にかからないペットには、適切な栄養が必要である。動物の栄養と健康に対する消費者の意識の高まりが、冷凍ペットフード市場の需要を後押ししている。また、高タンパク質ペットフードの傾向の増加が、予測期間中の冷凍ペットフードの成長を促進する。市場の主要プレーヤーは、冷凍ペットフード業界で継続的に実験と革新を行っており、ペットの飼い主の間で魅力を得ている。 世界の冷凍ペットフード市場は2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは5.12%で成長すると予測される。 市場ダイナミクス:世界的なペット人口の増加とペットの健康に対する消費者の意識が市場成長を牽引 単純な保険データによると、2021年には世界で飼われているペットは2億2,000万匹、猫は6億匹と推定される。犬の数は世界で9億匹以上。アメリカの世帯の68%が少なくとも1匹のペットを飼っており、1988年以来12%増加している。ペットを飼う傾向の高まりと、犬猫のようなペット人口の増加が市場成長の原動力となっている。また、同伴や安全のために犬の需要が高まっていることも、ペットの健康意識を高め、冷凍ペットフード市場を牽引している。都市化の進展も冷凍ペットフード市場成長の主要因である。オンラインやオフラインの販売チャネルで、さまざまなブランドやシリーズの冷凍ペットフードを簡単に入手できることも、ペットフード市場の成長を高めている。老夫婦や共働きで子供のいない家庭の増加により、ペットの飼育が好まれるようになり、冷凍ペットフード業界は活況を呈している。ペット人口の増加は冷凍食品への新たな需要を生み出し、市場の成長を促進する。 購買決定に影響を与えるペットの人間化、ペットの健康に対する消費者の認識の変化、人口統計の変化、製品の差別化の増加が市場成長の主な促進要因である。米国獣医師会の調査によると、獣医学およびペットの健康管理に対する支出は近年40%増加している。これは、人間と動物の絆の深まりによるもので、消費者のペットに対する支出意欲を定義している。 市場細分化:世界の冷凍ペットフード市場で最も高いシェアを占めているのは犬用である。 犬は世界で最も愛されているペットのひとつである。冷凍ドッグフードを食べる利点としては、歯の健康を維持し、体重をコントロールし、つややかな皮膚被毛を提供し、アレルギーを軽減し、免疫力を強化することである。市場の主な主要プレーヤーは、予測期間中に市場シェアを高めるのに役立ち、市場で新しいドッグフードを発売した。例えば、2022年12月、フルムーンペットはドッグフードの最初のラインを発売した:Freshly Crafted」である。この新しい冷凍ドッグフードは完全なヒューマングレードで、新鮮な原材料を配合している。これらの製品は米国で製造され、農場で飼育されたものやその他の天然素材を含む、地域で調達された原材料と米国農務省認可のタンパク質を使用している。新しく発売されたブランドは、3つのレシピで提供されている:フリーレンジチキン、ホームステッドターキー、ランチレイズドビーフである。また、PETstock NZはROAR Raw Beef & Veggie Frozen Dog Foodを発売した。この新発売の製品は、100%天然素材から作られており、添加物、着色料、香料は一切使用していない。さらに、贅沢なドッグフードに対する消費者の需要の増加と、消費者の可処分所得の増加が、冷凍ペットフード市場の成長を牽引している。また、犬の健康と栄養に対する消費者の意識の高まりが、市場の需要をさらに押し上げている。 地理的浸透:予測期間中は北米が圧倒的な地域 北米は、消費者の可処分所得の増加により、冷凍ペットフード市場で最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、ペットの健康と栄養食に対する消費者の関心と意識の高まりにより、最大の市場シェアを占めている。Elmira Pet Products、Faim Museau、FirstMate Pet Foods、Hagen Pet Foods、Petcurean Pet Nutrition、PLB Internationalは、冷凍ペットフードの製品ポートフォリオを拡大しているカナダの冷凍ペットフードのトップ企業の一部である。さらに、この地域におけるペット人口の増加が冷凍ペットフード市場の成長を牽引している。米国ペット用品協会(APPA)が実施した全米ペット飼育者調査によると、2021~2022年には米国の世帯、約9,050万世帯がペットを飼育する。調査が初めて実施された1988年の米国世帯の56%、2019年の67%から増加している。米国におけるペット産業の総支出は1236億ドルで、2020年の1036億ドルから19%増加した。米国では68%の世帯がペットを飼っている。これらの要因が予測期間における冷凍ペットフード市場の成長を促進する。 競争環境: 業界には複数の既存参入企業と地元メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場参入企業は、Primal Pet Foods Inc.、Steve's Real Food、Carnivore Meat Company LLC、Canvasback Pet Supplies、Stella and Chewy's LLC、Kiezebrink、PetSmart LLC、Northwest Naturals、Raw Paws Pet Food、Bravoなどである。事業を拡大するためにM&A戦略をとる主要企業もある。例えば、2021年8月、KinderhookはPrimal Pet Foodsを買収し、Primal Pet Groupという新しい社名の下に4つのブランド全てを統合する予定である。プライマル・ペット・グループの機能には、プライマル・ペット・フーズのプレミアム最小加工食、おやつ、サプリメント、プレーリードッグのフリーズドライ、燻製、ナチュラル犬用おやつ、ヒマラヤン・コーポレーションのハード・チュー・チーズ犬用おやつ、ホリスティック・ハウンドのCBDペット用サプリメントなどがある。消費者の需要増加に対応するため、生産能力を拡大する主要企業もある。例えば、2022年1月、グリーンベイを拠点とするペットフードメーカーCarnivore Meat Companyは、製造能力を倍増させるために4つ目の拠点を取得した。カーニヴォア・ミート・カンパニーは驚異的な成長を続けており、現在の製造拠点を上回っている。新社屋は24,000平方フィートの広さを誇り、完成品の倉庫として利用されるほか、12台の特注フリーズドライヤーも設置される。これらのフリーズドライヤーの増設により、生産能力は50%向上し、2022年7月までにフル稼働する予定で、同社の生産設備は合計35台のフリーズドライヤーとなり、急増する消費者需要に対応できるようになる。この最新の買収により、同社は事業を拡大し、倉庫の容量を増やすことで、幅広い顧客層により良いサービスを提供できるようになると同時に、グリーンベイで最も急成長しているペットフード会社で新たな雇用機会を提供できるようになる。 COVID-19の影響世界の冷凍ペットフード市場にプラスの影響 ペットの飼育率の上昇とプレミアムフードへの需要の高まりは、世界の冷凍ペットフード市場の売上にプラスの影響を与えた。犬や猫の飼育率は40%と高い。ペットの飼い主はペットフードを買いだめし、冷凍ペットフードの売上に短期的なブームを引き起こした。ペット業界の売上高は2020年に1036億ドルに達し、歴史的な高水準となった。米国ペット用品協会(APPA)のState of the Industry Reportによると、ペットフードの総売上高は1036億ドルで、2019年の小売売上高971億ドルを6.7%上回った。 世界の冷凍ペットフード市場レポートでは、約69の市場データ表、63の図と170ページへのアクセスを提供するであろう 目次Scope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Pet Type 3.2. Market Snippet by Nature 3.3. Market Snippet by Source 3.4. Market Snippet by Sales Channel 3.5. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Pet Type Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Pet Type Segment 7.2. Dog* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. Cat 7.4. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment 8.2. Organic * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Conventional 9. By Source 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment 9.2. Animal Derived* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Insect Derived 9.4. Plant Derived 10. By Sales Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Sales Channel Segment 10.1.2. Market attractiveness index, By Sales Channel Segment 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 10.3. Pet Stores 10.4. Convenience Stores 10.5. Online Sales Channel 10.6. Other 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key region-specific dynamics 11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. South America 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Brazil 11.3.7.2. Argentina 11.3.7.3. Rest of South America 11.4. Europe 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Germany 11.4.7.2. U.K. 11.4.7.3. France 11.4.7.4. Spain 11.4.7.5. Italy 11.4.7.6. Rest of Europe 11.5. Asia Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive scenario 12.2. Competitor strategy analysis 12.3. Market positioning/share analysis 12.4. Mergers and acquisitions analysis 13. Company Profiles 13.1. Primal Pet Foods Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Key Highlights 13.1.4. Financial Overview 13.2. Steve's Real Food 13.3. Carnivore Meat Company LLC 13.4. Canvasback Pet Supplies 13.5. Stella and Chewy's LLC 13.6. Kiezebrink 13.7. PetSmart LLC 13.8. Northwest Naturals 13.9. Raw Paws Pet Food 13.10. Bravo *List not Exhaustive* 14. DataM 14.1. Appendix 14.2. About us and services 14.3. Contact us
SummaryMarket Overview Table of ContentsScope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Pet Type 3.2. Market Snippet by Nature 3.3. Market Snippet by Source 3.4. Market Snippet by Sales Channel 3.5. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Pet Type Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Pet Type Segment 7.2. Dog* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. Cat 7.4. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment 8.2. Organic * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Conventional 9. By Source 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment 9.2. Animal Derived* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Insect Derived 9.4. Plant Derived 10. By Sales Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Sales Channel Segment 10.1.2. Market attractiveness index, By Sales Channel Segment 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 10.3. Pet Stores 10.4. Convenience Stores 10.5. Online Sales Channel 10.6. Other 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key region-specific dynamics 11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. South America 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Brazil 11.3.7.2. Argentina 11.3.7.3. Rest of South America 11.4. Europe 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Germany 11.4.7.2. U.K. 11.4.7.3. France 11.4.7.4. Spain 11.4.7.5. Italy 11.4.7.6. Rest of Europe 11.5. Asia Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source 11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive scenario 12.2. Competitor strategy analysis 12.3. Market positioning/share analysis 12.4. Mergers and acquisitions analysis 13. Company Profiles 13.1. Primal Pet Foods Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Key Highlights 13.1.4. Financial Overview 13.2. Steve's Real Food 13.3. Carnivore Meat Company LLC 13.4. Canvasback Pet Supplies 13.5. Stella and Chewy's LLC 13.6. Kiezebrink 13.7. PetSmart LLC 13.8. Northwest Naturals 13.9. Raw Paws Pet Food 13.10. Bravo *List not Exhaustive* 14. DataM 14.1. Appendix 14.2. About us and services 14.3. Contact us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|