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冷凍ドッグフードの世界市場 - 2022-2029


Global Frozen Dog Food Market - 2022-2029

市場概要 冷凍ドッグフードは新鮮な状態で入手できる。犬の食事には生肉以上のものが必要であり、冷凍フードには犬の健康を維持するためのミネラル、ビタミン、栄養素が含まれている。冷凍ドッグフードは、手作... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
冷凍ドッグフードは新鮮な状態で入手できる。犬の食事には生肉以上のものが必要であり、冷凍フードには犬の健康を維持するためのミネラル、ビタミン、栄養素が含まれている。冷凍ドッグフードは、手作り食に近い選択肢があるため、最適な選択肢である。冷凍ドッグフードは、冷蔵庫にある開封済みの缶詰のドッグフードよりも賞味期限が長い。新鮮な冷凍ドッグフードは、新鮮なまま調理して提供することができます。冷凍ドッグフードは多くの場合、生や新鮮な状態で保存料を使用していない。多くの冷凍ドッグフードは、穀物、トウモロコシ、大豆製品を使用していません。現代のペットの親たちは、愛犬のために最高のペットフードを求めている。冷凍ドッグフードは、より新鮮で、より健康的な選択肢である。冷凍ドッグフードの健康上の利点に対する意識の高まりにより、冷凍ドッグフードを求める消費者が増加し、市場の成長を牽引している。
世界の冷凍ドッグフード市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2022-2029年)の年平均成長率は6.78%で、2029年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
市場ダイナミクス:消費者の犬に対する人間化志向の高まりが市場成長を牽引
購買決定に影響を与えるペットの改良/人間化、ペットの健康に対する消費者の認識の変化、人口統計の変化、製品の差別化の増加が市場成長の主な促進要因である。ここ数年、ペットの飼い主はペットに人間的な特徴を与えようとする傾向が強まっており、ペットの健康と安全に対する関心が高まっている。米国獣医師会の調査によると、獣医学およびペットの健康管理に対する支出は近年40%増加している。その背景には、人間と動物の絆の深まりがあり、それが消費者のペットへの支出意欲を決定付けている。ペット医療保険に対する国の需要も、この主張を後押ししている。
さらに、ペットを飼う傾向の高まりが、犬の人口増加とともに市場の成長を後押ししている。同伴や安全のために犬を飼う需要の高まりも、犬の健康意識を高め、冷凍ドッグフード市場を牽引する。都市化の進展も冷凍ドッグフード市場成長の主要因である。オンラインやオフラインの販売チャネルで、さまざまなブランドやシリーズの冷凍ドッグフードを簡単に入手できることも、ペットフード市場の成長を高めている。老夫婦や共働きで子供のいない家庭の増加により、犬を飼うことが好まれ、冷凍ドッグフード業界は活況を呈している。世界で飼われている犬の数は4億7100万頭。犬人口の増加は、冷凍食品への新たな需要を生み出し、市場成長を牽引している。
市場細分化:冷凍ドッグフードの世界市場では、ドライ・セグメントが最も高いシェアを占めている。
冷凍ドライドッグフードは通常、水分を3~11%含む袋入りのナッツで構成されている。冷凍ドライ・ドッグフードは便利で、一般的に安価である。冷凍ドライドッグフードの加工は、多種多様な飼料を継続的に供給する効率的な方法であるため、ペットフード業界で人気がある。エネルギー効率が高く、大量の飼料を使用でき、費用対効果も高い。犬の健康に対する消費者の関心の高まりは、冷凍ドッグフード市場の主要な促進要因になると予想される。主な主要企業の中には、市場成長の原動力となる新製品を発売したところもある。例えば、ネイチャー社は「フレッシュ・ビーフ シンプリー・ロー・フリーズドライ・ドッグフード」を発売した。これは3ポンドの袋入りである。フレッシュ・ビーフとフレッシュ・ターキーの2種類がある。冷凍乾燥ドッグフードは、自然で健康的な栄養で保存性が高い。
地理的浸透:予測期間中、北米が支配的な地域である。
北米地域は、栄養価が高く新鮮な食品に対する消費者需要の増加により、冷凍ドッグフード市場で最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、同地域の消費者の可処分所得の増加により、最大の市場シェアを維持した。いくつかの主要プレーヤーは、消費者を引き付けるために市場で新製品を発売した。市場でさまざまなブランドが容易に入手できることが、冷凍ドッグフードの販売を後押ししている。2022年12月、満月は史上初のドッグフードの新ラインを発売した:フレッシュリー・クラフテッド」である。フレッシュリー・クラフテッドは冷凍食品で、本物の鶏胸肉、ローズマリー、ブルーベリーなど100%人間用の原材料を使用している。つまり、見た目も香りも味もキッチンで調理された食事と同じで、犬が成長するための栄養を摂取できる。さらに、この地域では犬の人口が増加しており、市場成長の原動力となっている。Statistaによると、犬はアメリカ合衆国で最も一般的なペットである。犬の人口は全米で約9,700万人である。
競争環境:
この業界には複数の既存参入企業と現地メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場参入企業は、Bravo LLC、Champion Pet Foods LP、Dr.HarveysGrandma Lucys LLC、Natural Pet Food Grou、Natures Variety、NRG Freeze Dried Raw、NW Naturals、Orijen、Primal Pet Foods、Stella & Chewys LLCなどである。主要な主要プレーヤーの中には、売上を伸ばすために新製品を発売したところもある。例えば、2022年12月、Full Moon Petは初のドッグフードのラインを発売した:Freshly Crafted」である。この新しい冷凍ドッグフードは完全なヒューマングレードで、新鮮な原材料を配合している。製品は米国で製造され、農場で飼育されたものやその他の天然素材を含む、地域で調達された原材料と米国農務省認可のタンパク質を使用している。新しく発売されたブランドには、フリーレンジチキン、ホームステッドターキー、ランチレイズドビーフの3種類のレシピがある。これらの製品はすべて、免疫の健康、皮膚、被毛、筋肉の成長と発達を促進するために、抗酸化物質、オメガ3脂肪酸、アミノ酸が配合されている。また、2022年8月、ペットコは人気のホールハートラインに、新たに犬用のヒューマングレードのフレッシュフードを追加した。ペトコの人工物フリーのペット栄養への継続的な投資は、高品質で最小限の加工しかされていないペットフードに対するペットの親の需要の強い伸びに直接対応している。大手企業の中には、事業拡大のためにM&A戦略をとるところもある。例えば、2022年10月、Bright pet nutrition groupはbravo pet foodを買収し、冷凍およびフリーズドライのポートフォリオを拡大した。この買収はブランドポートフォリオを拡大し、生産能力を強化する。
COVID-19の影響:世界の冷凍ドッグフード市場へのマイナス影響
COVID-19は前例のない世界的な公衆衛生危機であり、実質的にあらゆるビジネスに影響を及ぼしており、その長期的な影響は予測期間中、冷凍ペットフード業界の成長に影響を及ぼすと予想される。さらに、COVID-19はサプライチェーンに混乱をもたらした。製造業者の多くが必要な原材料を適切なタイミングで調達できなかった。その結果、在庫不足による売上の減少につながった。パンデミックにより、冷凍ペットフードの需要が減少した。このパンデミックによって多くの人々が生計を失い、人々の収入が減少し、出費を抑えなければならなくなった。そのため、多くの飼い主は、比較的費用対効果の高い他のペットフードにシフトした。
この冷凍ドッグフードの世界市場に関する調査レポートは約61の市場データ表、56の図表、170ページを提供しています。

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Origin
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Origin
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Origin Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Origin Segment
7.2. Animal Based *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Plant Based
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Wet *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Dry
8.4. Treats/Snacks
8.5. Veterinary Diets
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Supermarkets/Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pet Stores
9.4. Convenience Stores
9.5. Online Stores
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Bravo LLC*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Champion Pet Foods LP
12.3. Dr.HarveysGrandma Lucys LLC
12.4. Natural Pet Food Grou
12.5. Natures Variety
12.6. NRG Freeze Dried Raw
12.7. NW Naturals
12.8. Orijen
12.9. Primal Pet Foods
12.10. Stella & Chewys LLC
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Frozen dog food is available in fresh form. Dogs need more than raw meat in their diets; frozen foods include minerals, vitamins, and nutrients to keep dogs healthy. Frozen dog food is a great option because it is close to the homemade food options. Frozen dog food has more shelf life than an opened can of dog food in the refrigerator. Fresh frozen dog food is available in fresh form for cooking and serving. Frozen dog food is often raw or fresh and free from preservatives. Many Frozen dog foods are also free of grains, corn, and soy products. Modern pet parents demand the best pet food for their dogs. Frozen dog food is a fresher and healthier option for a longer period. Increased consumers demand the frozen dog food owing to increase awareness of the health benefits of frozen dog food drives the market growth.
The global frozen dog food market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 6.78% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increasing consumer’s humanization nature for their dogs drives the market growth
Pet refinement/humanization influencing purchasing decisions, changing consumers' perceptions towards pet health, changing demographics, and increasing product differentiation are the key drivers for market growth. Over the years, pet owners have shown a growing trend to imbue their pets with human characteristics and have become more concerned about their pet's health and safety. A survey by the American Veterinary Medical Association found that expenditure toward veterinary and pet health care has seen a 40% rise in recent years. It is due to the growing human-animal bond, which defines consumers' willingness to spend for their pets. The country's demand for pet healthcare insurance will also support the argument.
Moreover rising trend of having a pet, along with the increased population of dogs, drives the market growth. Growing demand for dogs for companionship and security also increases dogs' health awareness and drives the frozen dog food market. Increasing urbanization is also a key factor in the growth of the frozen dog food market. Easy availability of frozen dog food from different brands and ranges in online and offline sales channels increases the growth of the pet food market. The increase in the number of old-age couples and dual-income parents with no kids in the family preferred the adoption of dogs, creating pamper in the frozen dog food industry. There are 471 million pet dogs worldwide. That increased dog population creates new demand for frozen food products, driving the market growth.
Market Segmentation: Dry segment accounted for the highest share in global frozen dog food market.
Frozen dry dog food usually consists of bagged nuts that contain 3-11% water. Frozen dry dog food is both convenient and typically inexpensive. Frozen dry dog food processing is popular in the pet food industry, as it is an efficient way to supply continuous feed production in wide varieties. It is energy efficient, allows for large amounts of feed to be used, and is cost-effective. Increased consumer concern about dog health is expected to be a key driver of the frozen dog food market. Some of the major key players launched new products that drive market growth. For instance, Nature launched Fresh Beef Simply Raw Freeze-Dried Dog Food. It is available in a 3-lb bag. It is available in two forms such as fresh beef and fresh turkey. Frozen dry dog food has more shelf life with natural and healthy nutrition.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period.
North America region held the largest market share in the frozen dog food market due to increased consumer demand for nutritional and fresh food. The United States and Canada held the largest market share due to the increased consumer disposable income in the region. Some major key players launched new products in the market to attract consumers. The easy availability of different brands in the market helps to boost sales of frozen dog food. In December 2022, Full moon launched the new first-ever line of dog food: Freshly Crafted in the United States. Freshly Crafted comes frozen and is made using 100 percent human-grade ingredients like real chicken breast, rosemary, and blueberries – meaning it looks, smells, and tastes just like the food cooked in the kitchen and provides the dog with the nutritional benefits to thrive. Moreover increased population of dogs in the region drives the market growth. According to Statista, Dogs are the most common pets in the United States of America. Their population is about 97 million across the country.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Bravo LLC, Champion Pet Foods LP, Dr.HarveysGrandma Lucys LLC, Natural Pet Food Grou, Natures Variety, NRG Freeze Dried Raw, NW Naturals, Orijen, Primal Pet Foods, and Stella & Chewys LLC, among others. Some of the major key players launched new products to increase their sales. For instance, in December 2022, Full Moon Pet launched its first line of dog food: Freshly Crafted. The new frozen dog food is completely human-grade and formulated with fresh ingredients. The products are manufactured in the United States and use regionally sourced ingredients and USDA-approved proteins, including farm-raised and other natural ingredients. The newly launched brand is available in three recipes — Free-Range Chicken, Homestead Turkey and Ranch-Raised Beef. All these products are formulated with antioxidants, Omega 3 fatty acids, and amino acids to promote immune health, skin, coat and muscle growth and development. Also, in August 2022, Petco expanded the Popular WholeHearted Line with New, Human-Grade Fresh Food for Dogs. Petco's continued investment in artificial-free pet nutrition is in direct response to strong growth in pet parent demand for high-quality, minimally processed pet food. Some major companies follow merger and acquisition strategies to expand their business. For instance, in October 2022, Bright pet nutrition group expanded its frozen and freeze-dried portfolio with the acquisition of bravo pet food. This acquisition expands the brand portfolio and strengthens production capacity.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global frozen dog food market
COVID-19 is an unprecedented global public health crisis that has impacted practically every business, and its long-term consequences are expected to have an impact on the frozen pet food industry's growth during the forecast period. Moreover, COVID-19 has led to disruption in the supply chain. Manufacturers were not able to run businesses properly due to lockdown, even many of them were not able to procure raw material that they needed at the right time. This has led to loss of sales due to shortage of inventories. The pandemic has led to fall in demand for frozen pet food. Many people lost their livelihood due to this pandemic, which led to fall in income of people and they had to control their expenses. Therefore, many pet owners shifted to other pet foods that were comparatively more cost effective.
The global frozen dog food market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 56 figures and 170 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Origin
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Origin
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Origin Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Origin Segment
7.2. Animal Based *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Plant Based
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Wet *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Dry
8.4. Treats/Snacks
8.5. Veterinary Diets
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Supermarkets/Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pet Stores
9.4. Convenience Stores
9.5. Online Stores
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Bravo LLC*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Champion Pet Foods LP
12.3. Dr.HarveysGrandma Lucys LLC
12.4. Natural Pet Food Grou
12.5. Natures Variety
12.6. NRG Freeze Dried Raw
12.7. NW Naturals
12.8. Orijen
12.9. Primal Pet Foods
12.10. Stella & Chewys LLC
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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