冷凍ドッグフードの世界市場 - 2022-2029Global Frozen Dog Food Market - 2022-2029 市場概要 冷凍ドッグフードは新鮮な状態で入手できる。犬の食事には生肉以上のものが必要であり、冷凍フードには犬の健康を維持するためのミネラル、ビタミン、栄養素が含まれている。冷凍ドッグフードは、手作... もっと見る
サマリー市場概要冷凍ドッグフードは新鮮な状態で入手できる。犬の食事には生肉以上のものが必要であり、冷凍フードには犬の健康を維持するためのミネラル、ビタミン、栄養素が含まれている。冷凍ドッグフードは、手作り食に近い選択肢があるため、最適な選択肢である。冷凍ドッグフードは、冷蔵庫にある開封済みの缶詰のドッグフードよりも賞味期限が長い。新鮮な冷凍ドッグフードは、新鮮なまま調理して提供することができます。冷凍ドッグフードは多くの場合、生や新鮮な状態で保存料を使用していない。多くの冷凍ドッグフードは、穀物、トウモロコシ、大豆製品を使用していません。現代のペットの親たちは、愛犬のために最高のペットフードを求めている。冷凍ドッグフードは、より新鮮で、より健康的な選択肢である。冷凍ドッグフードの健康上の利点に対する意識の高まりにより、冷凍ドッグフードを求める消費者が増加し、市場の成長を牽引している。 世界の冷凍ドッグフード市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2022-2029年)の年平均成長率は6.78%で、2029年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 市場ダイナミクス:消費者の犬に対する人間化志向の高まりが市場成長を牽引 購買決定に影響を与えるペットの改良/人間化、ペットの健康に対する消費者の認識の変化、人口統計の変化、製品の差別化の増加が市場成長の主な促進要因である。ここ数年、ペットの飼い主はペットに人間的な特徴を与えようとする傾向が強まっており、ペットの健康と安全に対する関心が高まっている。米国獣医師会の調査によると、獣医学およびペットの健康管理に対する支出は近年40%増加している。その背景には、人間と動物の絆の深まりがあり、それが消費者のペットへの支出意欲を決定付けている。ペット医療保険に対する国の需要も、この主張を後押ししている。 さらに、ペットを飼う傾向の高まりが、犬の人口増加とともに市場の成長を後押ししている。同伴や安全のために犬を飼う需要の高まりも、犬の健康意識を高め、冷凍ドッグフード市場を牽引する。都市化の進展も冷凍ドッグフード市場成長の主要因である。オンラインやオフラインの販売チャネルで、さまざまなブランドやシリーズの冷凍ドッグフードを簡単に入手できることも、ペットフード市場の成長を高めている。老夫婦や共働きで子供のいない家庭の増加により、犬を飼うことが好まれ、冷凍ドッグフード業界は活況を呈している。世界で飼われている犬の数は4億7100万頭。犬人口の増加は、冷凍食品への新たな需要を生み出し、市場成長を牽引している。 市場細分化:冷凍ドッグフードの世界市場では、ドライ・セグメントが最も高いシェアを占めている。 冷凍ドライドッグフードは通常、水分を3~11%含む袋入りのナッツで構成されている。冷凍ドライ・ドッグフードは便利で、一般的に安価である。冷凍ドライドッグフードの加工は、多種多様な飼料を継続的に供給する効率的な方法であるため、ペットフード業界で人気がある。エネルギー効率が高く、大量の飼料を使用でき、費用対効果も高い。犬の健康に対する消費者の関心の高まりは、冷凍ドッグフード市場の主要な促進要因になると予想される。主な主要企業の中には、市場成長の原動力となる新製品を発売したところもある。例えば、ネイチャー社は「フレッシュ・ビーフ シンプリー・ロー・フリーズドライ・ドッグフード」を発売した。これは3ポンドの袋入りである。フレッシュ・ビーフとフレッシュ・ターキーの2種類がある。冷凍乾燥ドッグフードは、自然で健康的な栄養で保存性が高い。 地理的浸透:予測期間中、北米が支配的な地域である。 北米地域は、栄養価が高く新鮮な食品に対する消費者需要の増加により、冷凍ドッグフード市場で最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、同地域の消費者の可処分所得の増加により、最大の市場シェアを維持した。いくつかの主要プレーヤーは、消費者を引き付けるために市場で新製品を発売した。市場でさまざまなブランドが容易に入手できることが、冷凍ドッグフードの販売を後押ししている。2022年12月、満月は史上初のドッグフードの新ラインを発売した:フレッシュリー・クラフテッド」である。フレッシュリー・クラフテッドは冷凍食品で、本物の鶏胸肉、ローズマリー、ブルーベリーなど100%人間用の原材料を使用している。つまり、見た目も香りも味もキッチンで調理された食事と同じで、犬が成長するための栄養を摂取できる。さらに、この地域では犬の人口が増加しており、市場成長の原動力となっている。Statistaによると、犬はアメリカ合衆国で最も一般的なペットである。犬の人口は全米で約9,700万人である。 競争環境: この業界には複数の既存参入企業と現地メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場参入企業は、Bravo LLC、Champion Pet Foods LP、Dr.HarveysGrandma Lucys LLC、Natural Pet Food Grou、Natures Variety、NRG Freeze Dried Raw、NW Naturals、Orijen、Primal Pet Foods、Stella & Chewys LLCなどである。主要な主要プレーヤーの中には、売上を伸ばすために新製品を発売したところもある。例えば、2022年12月、Full Moon Petは初のドッグフードのラインを発売した:Freshly Crafted」である。この新しい冷凍ドッグフードは完全なヒューマングレードで、新鮮な原材料を配合している。製品は米国で製造され、農場で飼育されたものやその他の天然素材を含む、地域で調達された原材料と米国農務省認可のタンパク質を使用している。新しく発売されたブランドには、フリーレンジチキン、ホームステッドターキー、ランチレイズドビーフの3種類のレシピがある。これらの製品はすべて、免疫の健康、皮膚、被毛、筋肉の成長と発達を促進するために、抗酸化物質、オメガ3脂肪酸、アミノ酸が配合されている。また、2022年8月、ペットコは人気のホールハートラインに、新たに犬用のヒューマングレードのフレッシュフードを追加した。ペトコの人工物フリーのペット栄養への継続的な投資は、高品質で最小限の加工しかされていないペットフードに対するペットの親の需要の強い伸びに直接対応している。大手企業の中には、事業拡大のためにM&A戦略をとるところもある。例えば、2022年10月、Bright pet nutrition groupはbravo pet foodを買収し、冷凍およびフリーズドライのポートフォリオを拡大した。この買収はブランドポートフォリオを拡大し、生産能力を強化する。 COVID-19の影響:世界の冷凍ドッグフード市場へのマイナス影響 COVID-19は前例のない世界的な公衆衛生危機であり、実質的にあらゆるビジネスに影響を及ぼしており、その長期的な影響は予測期間中、冷凍ペットフード業界の成長に影響を及ぼすと予想される。さらに、COVID-19はサプライチェーンに混乱をもたらした。製造業者の多くが必要な原材料を適切なタイミングで調達できなかった。その結果、在庫不足による売上の減少につながった。パンデミックにより、冷凍ペットフードの需要が減少した。このパンデミックによって多くの人々が生計を失い、人々の収入が減少し、出費を抑えなければならなくなった。そのため、多くの飼い主は、比較的費用対効果の高い他のペットフードにシフトした。 この冷凍ドッグフードの世界市場に関する調査レポートは約61の市場データ表、56の図表、170ページを提供しています。 目次Scope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Origin 3.2. Market Snippet by Type 3.3. Market Snippet by Distribution Channel 3.4. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Origin 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Origin Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Origin Segment 7.2. Animal Based * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. Plant Based 8. By Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment 8.2. Wet * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Dry 8.4. Treats/Snacks 8.5. Veterinary Diets 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment 9.2. Supermarkets/Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Pet Stores 9.4. Convenience Stores 9.5. Online Stores 9.6. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key region-specific dynamics 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. South America 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Brazil 10.3.6.2. Argentina 10.3.6.3. Rest of South America 10.4. Europe 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Germany 10.4.6.2. U.K. 10.4.6.3. France 10.4.6.4. Spain 10.4.6.5. Italy 10.4.6.6. Rest of Europe 10.5. Asia Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive scenario 11.2. Competitor strategy analysis 11.3. Market positioning/share analysis 11.4. Mergers and acquisitions analysis 12. Company Profiles 12.1. Bravo LLC* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. Champion Pet Foods LP 12.3. Dr.HarveysGrandma Lucys LLC 12.4. Natural Pet Food Grou 12.5. Natures Variety 12.6. NRG Freeze Dried Raw 12.7. NW Naturals 12.8. Orijen 12.9. Primal Pet Foods 12.10. Stella & Chewys LLC *List not Exhaustive* 13. DataM 13.1. Appendix 13.2. About us and services 13.3. Contact us
SummaryMarket Overview Table of ContentsScope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Origin 3.2. Market Snippet by Type 3.3. Market Snippet by Distribution Channel 3.4. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Origin 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Origin Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Origin Segment 7.2. Animal Based * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. Plant Based 8. By Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment 8.2. Wet * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Dry 8.4. Treats/Snacks 8.5. Veterinary Diets 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment 9.2. Supermarkets/Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Pet Stores 9.4. Convenience Stores 9.5. Online Stores 9.6. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key region-specific dynamics 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. South America 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Brazil 10.3.6.2. Argentina 10.3.6.3. Rest of South America 10.4. Europe 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Germany 10.4.6.2. U.K. 10.4.6.3. France 10.4.6.4. Spain 10.4.6.5. Italy 10.4.6.6. Rest of Europe 10.5. Asia Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Origin 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive scenario 11.2. Competitor strategy analysis 11.3. Market positioning/share analysis 11.4. Mergers and acquisitions analysis 12. Company Profiles 12.1. Bravo LLC* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. Champion Pet Foods LP 12.3. Dr.HarveysGrandma Lucys LLC 12.4. Natural Pet Food Grou 12.5. Natures Variety 12.6. NRG Freeze Dried Raw 12.7. NW Naturals 12.8. Orijen 12.9. Primal Pet Foods 12.10. Stella & Chewys LLC *List not Exhaustive* 13. DataM 13.1. Appendix 13.2. About us and services 13.3. Contact us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|