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グルテンフリーベーカリーの世界市場 - 2022-2029


Global Gluten-Free Bakery Market - 2022-2029

市場概要 グルテンは、完全に消化できない食品に含まれる唯一のタンパク質である。その難消化性分子が腸の内壁をすり抜け、セリアック病の人の腸に炎症を引き起こすことがある。グルテンフリーの食事は、小麦や... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
グルテンは、完全に消化できない食品に含まれる唯一のタンパク質である。その難消化性分子が腸の内壁をすり抜け、セリアック病の人の腸に炎症を引き起こすことがある。グルテンフリーの食事は、小麦やその他の穀物に含まれるタンパク質であるグルテンを含む食品を除く。グルテンフリーの食品は、グルテンを含む通常の食品に比べて、葉酸や鉄分などの栄養素があまり強化されていないのが一般的です。グルテンフリーの食事は、セリアック病やグルテンに関連するその他の病状の兆候や症状の管理に有益である。世界的な消費者の健康意識により、健康的で栄養価の高いベーカリー製品に対する消費者の需要が増加していることが、予測期間における市場成長の原動力となっている。
世界のグルテンフリーベーカリー市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは9.3%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:セリアック病患者の増加が市場成長を牽引
セリアック病の患者数の増加とこの病気に対する関心の高まりが、人々をグルテンフリー食へとシフトさせている。セリアック病は重度の自己免疫疾患であり、小腸の絨毛に影響を与え、食物の栄養吸収を妨げる遺伝病である。グルテンフリー製品の購入者の多くがセリアック病を患っており、厳格なグルテンフリー食を守らなければならない。米国国立医学図書館によると、セリアック病の世界的有病率は、275,818人中1.4%(95%信頼区間、1.1~1.7%)である。これは、抗組織トランスグルタミナーゼ抗体または抗エンドミシアル抗体の検査(血清有病率と呼ばれる)で陽性となり、グルテンフリーのライフスタイルに切り替えるきっかけとなった。さらに、人々がより健康的なライフスタイルを送り、健康的な食事を摂取することを意識するようになり、消費者の関心が変化していることも市場の成長を支えている。
人々がグルテンフリー製品に移行するにつれて、ベーカリー製品への渇望が広まり、ベーカリー業界はグルテンフリーのベーカリー製品を導入するようになった。グルテンフリーの小麦粉の導入は、果物や乳製品のような他のグルテンフリー製品とともに、セリアック患者を含むすべての人が楽しめる様々なグルテンフリーのベーカリー製品を開発する機会をベーカリーメーカーに与えている。手頃な価格で幅広い種類の製品が入手できることや、すぐに食べられるという利便性が、グルテンフリーのベーカリー製品の人気をさらに高めている。
市場細分化:グルテンフリーベーカリーの世界市場ではパン部門が最も高いシェアを占める
パンのようなグルテンフリーのベーカリー製品に対する消費者の需要の高まりにより、パン分野が最大の市場シェアを占めた。グルテンフリーのパンは、特に労働人口の間で、素早く便利な食品を求める需要に応えている。また、特定のニーズに合わせてパンをカスタマイズできることも、同分野の成長を促進すると予測される。セリアック病の患者によるグルテンフリーパンの消費の増加は、業界の成長をさらに促進する。北米や欧州のようなパン製品が主食とされる地域では、消費者がお気に入りのベーカリー製品のグルテンフリーバリエーションを求めているため、代替小麦粉のパンが一般的になりつつある。
さらに、消費者のベーカリー食品に対する嗜好の変化により、ビスケット&クッキー部門が大きな市場シェアを占めており、健康的な食生活を求めるトレンドの進化が、世界中で製品需要を増大させている。さらに、多忙なライフスタイルと健康・ウェルネスへの関心の高まりが、健康的な間食習慣を促進し、今後10年間の業界の成長を加速すると予想される。子供たちの間でヘルシー・クッキーの需要が高まっていることも、この分野の成長に寄与している。食品加工産業の著しい成長は、さらに十分なセグメント成長機会を生み出す。
地理的浸透:予測期間中、北米が支配的な地域である。
北米は、セリアック病患者が多い地域で最大のシェアを占めている。米国とカナダは、健康的な食事に対する消費者の意識が高まっていることから、この地域で最大のシェアを占めている。Beyond Celiacの推定データによると、アメリカ人の133人に1人がセリアック病に罹患している。しかし、最近のスクリーニング調査では、米国では1%より高い有病率が示されている。
グルテンフリーベーカリー市場では、アジア太平洋地域が大きなシェアを占めている。グルテンフリーベーカリーの成長と革新に大きな機会を提供している。消費者の可処分所得の増加により、インドと中国がこの地域で最大のシェアを占めている。インドは米国に次ぐビスケット生産国である。ベーカリーはインドの食品産業で最大のセグメントである。消費者の習慣やライフスタイルの変化がインドのベーカリー産業を形成している。世界的な傾向として、特に、おやつとしてではなく日常的に消費されるベーカリー製品に関しては、より健康的な製品や代替品への需要が高まっている。消費率が高いため、顧客は「罪悪感のない」ベーカリー製品を求めており、グルテンフリー製品や、マルチグレインや全粒粉などの代替原料を使った製品を求める傾向が強まっている。
競争状況:
この業界には複数の既存参入企業と地元メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場参入企業は、エイミーズ・キッチン、ボブズ・レッド・ミル・ナチュラル・フーズ、ドーン・フード・プロダクツ、ヘイン・セレスティアル・グループ、ドクター・シャーAG、フリーダム・ニュートリショナル・プロダクツ・リミテッド、ゼネラル・ミルズ、コナグラ・ブランズ、ヴァレオ・フーズ・リミテッド、WGFベーカリー・プロダクツ、ユーロパストリーS.A.などである。一部の主要企業は、消費者の需要を満たすために新しいグルテンフリーベーカリー製品を発売した。例えば、2022年1月、MYBREAD Gluten Free BakeryはOriginal Flatbread Pitasを全国のWalmartの一部店舗で発売した。カリフォルニア、フロリダ、イリノイ、アイオワ、ルイジアナ、ネバダ、オレゴン、テキサス、ウィスコンシンの店舗で販売される。フラットブレッド・ピタは、クリスピーなピザ、ふわふわのラップ、ナンパンの代用など様々な料理を作ることができる。新発売の製品は、乳製品、卵、ナッツ類、大豆を使用しないヴィーガン仕様。2022年5月、ジャスト・デザート・ヨークシャーは、手作りケーキとデザートのポートフォリオに7種類のグルテンフリー商品を追加した。チョコレート&キャラメルケーキ、ヴィクトリアスポンジ、チェリー&アーモンドケーキ、ラズベリー&ホワイトチョコレートケーキ、カフェラテ、ブロンディートレイベイク、塩キャラメルミリオネアなど。2021年6月、ドーンは冷凍の贅沢なグルテンフリーのスイーツベーカリー食品、マフィンとチョコレートブラウニーを発売した。チョコレートたっぷりのマフィンは、ベルギー産のホワイトチョコレートとダークチョコレートのチャンクとおいしいチョコレートソースで作られている。
COVID-19の影響世界のグルテンフリーベーカリー市場へのマイナス影響
ベーカリー製品はコロナウイルスの影響を受けている。2020年までに、いくつかの国の政府が社会的距離を置く規制を実施し、様々な地域で封鎖が行われ、世界最大の問題となった。サプライチェーンが制限されたため、メーカーは原材料を調達できず、需要に見合った商品を製造できない。さらに、世界的なベーカリー製品市場では、人手不足、輸送不足、投資家不足が発生した。パン製品市場への影響はCOVID-19にとって相当なものだった。パン大流行の最中、パンの売り上げが不十分で従業員も不足していたため、いくつかのベーカリーは閉鎖を余儀なくされた。これと並行して、ロジスティック・システムのロックダウンによる中断がサプライ・チェーンを混乱させ、結局、顧客の需要に応じた商品の入手不能によって市場に損害を与えた。
しかし、パンデミック後は、グルテンフリーのベーカリー市場は楽観的な成長傾向を示すと予測される。消費者のライフスタイルがより健康的な食事にシフトした結果、グルテンフリーのベーカリー食品を好む消費者が増加したためである。
この調査レポートは世界のグルテンフリーベーカリー市場を分析・予測した市場調査報告書です。

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Distribution Channel
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Bread *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Biscuits & Cookies
7.4. Cakes
7.5. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
8.2. Supermarkets & Hypermarkets *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Convenience Stores
8.4. Online
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Amy's Kitchen*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.
11.3. Dawn Food Products
11.4. The Hain Celestial Group
11.5. Dr. Schar AG
11.6. Freedom Nutritional Products Ltd.
11.7. General Mills
11.8. Conagra Brands
11.9. Valeo Foods Ltd.
11.10. WGF Bakery Products
11.11. Europastry S.A.
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Gluten is the only protein found in completely indigestible food. Its indestructible molecules can slip through the intestinal lining and cause inflammation in the intestines of people with celiac disease. A gluten-free diet excludes foods containing gluten, a protein found in wheat and several other grains. Gluten-free foods are commonly less fortified with folic acid, iron, and other nutrients than regular foods containing gluten. A gluten-free diet is beneficial for managing signs and symptoms of celiac disease and other medical conditions associated with gluten. Increasing consumer demand for health and nutritional bakery products due to global consumer health consciousness drives the market growth in the forecast period.
The global Gluten-Free bakery market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 9.3% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increasing cases of celiac disease is driving the growth of the market
The increasing cases of celiac disease and rising concern regarding this disease are leading people to shift towards gluten-free diets. Celiac is a severe autoimmune, genetic disease that affects the small intestine villi and interferes with food nutrient absorption. Many gluten-free product buyers have coeliac disease and must adhere to a strict gluten-free diet because that is the only way to manage the disease and reduce the possibility of other complications. According to the National Library of Medicine, the global prevalence of the celiac disease is at 1.4 % (95% confidence interval, 1.1%-1.7%) in 275,818 individuals, based on positive results from tests for anti-tissue transglutaminase or anti-endomysial antibodies (called seroprevalence) which led to people switching to the gluten-free lifestyle. Moreover, the changing consumer interest as people become more conscious of leading a healthier lifestyle and consuming a healthy diet is supporting market growth.
As people are shifting towards gluten-free products, the prevailing craving for bakery products has led the bakery industry to introduce gluten-free bakery products. The introduction of gluten-free flours, along with other gluten-free items like fruits and dairy products, is creating opportunities for bakers to come up with a variety of gluten-free bakery products which can be enjoyed by everyone, including coeliac patients. The availability of a wide range of products at affordable prices and the convenience of ready-to-eat foods has further resulted in the huge popularity of gluten-free bakery products.
Market Segmentation: Bread segment accounted for the highest share in global Gluten-free bakery market
The bread segment held the largest market share due to the increased consumer demand for gluten-free bakery products like bread. Gluten-free bread meets the demand for quick and convenient food, particularly among the working population. The capacity to customize bread to meet specific needs is also predicted to drive segment growth. The rising consumption of gluten-free bread by patients having celiac disease further enhances the industry's growth. In regions like North America and Europe, where bread products are considered a staple food, alternative flour bread are becoming more common as consumers are seeking gluten-free variants of their favorite bakery products.
Furthermore biscuits & cookies segment held a significant market share due to shifting consumers' bakery food preferences, and evolving trends toward healthy diets are augmenting the product demand across the globe. Furthermore, busy lifestyles and increased health & wellness concerns are expected to fuel healthy snacking habits and accelerate industry growth over the next decade. The rising demand for healthy cookies among children further contributes to segment growth. Significant food processing industry growth further creates ample segment growth opportunities.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North America held the largest share significant population of consumers with celiac disease in the region. The United States and Canada are the largest shareholding countries in the region due to increasing consumer awareness about healthy eating. According to the Beyond Celiac estimation data, 1 in 133 Americans of the population suffer from celiac disease. However, recent screening studies show a higher prevalence than 1% in the United States.
Asia Pacific region held a significant market share in the gluten-free bakery market. It offers huge opportunities for the growth and innovation of gluten-free bakeries. India and China are the largest shareholding countries in the region due to an increase in the disposable income of consumers. India is the second largest producer of biscuits after the USA. Bakery is the largest segment of the food industry in India. Changing consumer habits and lifestyles are shaping the bakery industry in India. Part of a global trend, there is greater demand for healthier products and alternatives, particularly when it comes to bakery product which are more commonly consumed daily as opposed to being a treat. With high consumption rates, customers want baked goods that are ‘guilt-free’ and are increasingly seeking gluten-free products or goods made with alternative ingredients such as multigrain and whole-wheat.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Amy's Kitchen, Bob's Red Mill Natural Foods, Inc., Dawn Food Products, The Hain Celestial Group, Dr. Schar AG, Freedom Nutritional Products Ltd., General Mills, Conagra Brands, Valeo Foods Ltd., WGF Bakery Products, and Europastry S.A. among others. Some major key players launched new gluten-free bakery products to fulfill consumers' demands. For instance, in January 2022, MYBREAD Gluten Free Bakery Launched its Original Flatbread Pitas at select Walmart stores around the country. The newly launched product is available at stores in California, Florida, Illinois, Iowa, Louisiana, Nevada, Oregon, Texas and Wisconsin. Flatbread Pitas make various dishes, such as crispy pizzas, fluffy wraps, and naan bread substitutions. The newly launched product is vegan and free from dairy, eggs, nuts and soy. In May 2022, Just Desserts Yorkshire added a seven-strong gluten-free range to its handcrafted cakes and desserts portfolio. Products included Chocolate & Caramel Cake, Victoria Sponge, Cherry & Almond Cake, Raspberry & White Chocolate Cake, Caffe Latte, Blondie Traybake, and Salted Caramel Millionaire. In June 2021, Dawn Launched Frozen Indulgent Gluten Free Sweet Bakery food products named as muffins and a chocolate brownie in the market. Chocolate-filled muffins are made with indulgent Belgian white and dark chocolate chunks and a delicious chocolate sauce.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global gluten-free bakery market
Bakery products have been affected by the coronavirus. By 2020, several nations' governments had implemented social distancing regulations and lockdowns throughout various areas, which posed the world's largest problem. Due to the restricted supply chain activities manufacturers cannot procure the raw materials and manufacture goods to cater to the demand. Moreover, there was a shortage of manpower, transportation and investors in the worldwide market for bakery products. The effects on the bread products market were substantial to COVID-19. During the high pandemic, several bakeries had to close down because of inadequate sales of bread items and a scarcity of employees. Alongside this, lock-down interruptions in logistic systems disrupted the supply chain, eventually harming the market through the unavailability of items according to customers' demands.
However, post-pandemic, the market for gluten-free bakeries is projected to witness an optimistic growth trend; owing to the rise in consumers preferring gluten-free bakery foods as a result of a shift in the consumption lifestyles towards healthier eating.
The global gluten-free bakery market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 40 figures and 170 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Distribution Channel
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Bread *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Biscuits & Cookies
7.4. Cakes
7.5. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
8.2. Supermarkets & Hypermarkets *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Convenience Stores
8.4. Online
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Amy's Kitchen*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.
11.3. Dawn Food Products
11.4. The Hain Celestial Group
11.5. Dr. Schar AG
11.6. Freedom Nutritional Products Ltd.
11.7. General Mills
11.8. Conagra Brands
11.9. Valeo Foods Ltd.
11.10. WGF Bakery Products
11.11. Europastry S.A.
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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