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ビール用添加剤の世界市場 - 2022-2029


Global Beer Adjuncts Market - 2022-2029

市場概要 ビール市場では、麦芽、砂糖、キャッサバ、ジャガイモなどの補助添加物が醸造原料として多く使用されている。これらの補助添加物はビールの特性を高め、全体的な製造コストの削減に役立っている。世界... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
ビール市場では、麦芽、砂糖、キャッサバ、ジャガイモなどの補助添加物が醸造原料として多く使用されている。これらの補助添加物はビールの特性を高め、全体的な製造コストの削減に役立っている。世界的な小規模ビール醸造業者の数の増加が、製品販売の成長を支えている。さらに、ビール添加剤サプライヤーが醸造業者や研究機関と協力して高品質の原材料を開発することは、製品需要を促進する潜在的な要因となる。
世界のビール添加剤市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2022~2029年)のCAGRは4.95%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:ビール醸造所の増加とビール生産の拡大によるビール添加剤市場の成長
補助剤需要の高まりは、主にクラフトビールメーカーや地ビールメーカーが、革新的なフレーバーで製品ポートフォリオを拡大することに注力していることによる。現在、消費者は主流ビールとはもはや無縁である。ライフスタイルの変化に伴い、健康に対する意識が高まっている。この意識が、より健康的な食品・飲料製品に対する需要を生み出している。飲料消費の増加は、ビール・ブランド間の熾烈な競争をもたらし、その結果、新しいフレーバーが登場し、ビールの消費量が増加している。クラフト・ビールは、マクロのビール会社が提供する通常のものの他に、様々なフレーバーを提供するため、人気が高まっている。このため、ビールの需要は増加している。世界中の消費者は、ビールに対するよりクラフト的で職人的なアプローチに惹かれている。
クラフトビールメーカーや地ビールメーカーは、世界中でビール製品の十分な市場ポテンシャルを目の当たりにしている。そのため、研究開発や新製品の発売に投資している。世界的なクラフトビール醸造者の増加は、業界を次のレベルに引き上げると予想される。例えば、2020年11月、アメリカのクラフトビールメーカーであるDG Yuengling & Son社は、タンパキャンパスの醸造所拡張を拡大した。同社はこの新しいプロジェクトを2022年初頭までに完成させることを目指している。さらに、Brewers Associationによると、2021年の米国のビール消費量は1.0%増加し、クラフトビールの消費量は13.1%近くを占めている。クラフトビールの総消費量は7.9%増の24,489,945 BBLS(10億バレル)となった。
Brewers Associationによると、2021年の米国のビール販売量は全体で1%増加したが、クラフトビールメーカーの販売量は8%増加し、米国ビール市場における小規模・独立系ビールメーカーの販売量シェアは13.1%に上昇した。クラフトビールの小売金額売上は21%増の268億ドルで、1000億ドルの米国ビール市場の27%弱を占めるようになった(以前は940億ドル)。売上高が増加した主な理由は、ビールの販売量がパッケージ販売からバーやレストランに戻ったことである。
しかし、この製品は、コスト効率の良い代替エキス源として醸造業界でよく使われている。コスト削減は、ビール製造にいくつかの補助剤を使用する際の決定的な要因の一つである。麦芽化されていない穀物や穀物補助剤を使用した醸造、特に高濃度での醸造は、醸造業者にいくつかの技術的課題を課す可能性がある。高濃度の麦芽未使用穀物補助剤は、グリストの機能性と加工性に大きな影響を与えるため、ビールの製造工程と製品品質に影響を与える。
市場の細分化:ビール添加剤市場において最も需要が伸びているのは無麦芽タイプである。
トウモロコシや米を含む麦芽化されていない穀物が広く入手可能なため、世界の補助添加剤市場では麦芽化されていない穀物が大きなシェアを占めている。トウモロコシを中心とする未精白穀物は、北米とヨーロッパ全域でビール醸造に一般的に使用されている。未精白トウモロコシは、麦汁とビールの品質を高める有益な酵母炭水化物を含んでいるため、醸造の補助剤として使用される。未精白穀物はまた、生物活性化合物のレベルを向上させ、ビールに新たな有機的特性を与えるのに役立つ。安価で豊富に入手できる。そのため、ビールメーカーは全体的な生産コストを削減することができる。
ポテト・セグメントは、炭水化物濃度が高いため、今後数年間でかなりの成長が見込まれる。また、大麦由来のβ-アミラーゼよりも安定したβ-アミラーゼの供給源でもある。いくつかの工業研究では、サツマイモ粉は高いジアスタティック・パワーを持ち、醸造においてソルガム麦芽の代替となりうることが推奨されている。これは、今後数年間のセグメント需要を増加させる要因のひとつである。例えば、2022年3月、米国の醸造会社Athletic Brewing Companyが米国市場で新製品「Athletic Lite」を発売したが、これは健康志向のビール愛飲者をターゲットにしている。この新商品は、有機・非遺伝子組み換え穀物にスパイスと柑橘類を加え、エキゾチックな風味に仕上げている。このビールは菜食主義者にもやさしく、ABVは0.5%未満である。
地理的浸透:予測期間中、アジア太平洋地域が優位を占める
アジア太平洋地域は、世界市場において主要な割合を占めている。地ビールメーカーやクラフトビールメーカーの増加が業界の成長を後押ししている。そのため、予測期間中にCAGR YY%で急成長を遂げる可能性が高い。アジアは最大の米生産国の1つであるため、アジアのメーカーは米ベースのビール製造に熱心に投資しており、これが世界のビール補助食品市場の成長にさらに道を開いている。世界のビール消費量は急速に増加しているため、メーカーは原料調達、特に大麦の調達で課題に直面するだろう。そのため、産業研究者はライ麦、米、トウモロコシ、ソルガム、キャッサバなど様々なビール補助食品を使用した新処方を開発するために数多くの研究活動を行っている。この研究は、地ビールメーカーやクラフトビールメーカーが持続的に事業を運営し、世界的なプレーヤーと競争する上で役立っている。この要因は、ビール添加剤の市場成長をさらに支えている。例えば、2022年5月、日本の企業であるEcliptic Brewingは、ジャスミンのフローラルな香りを持つライスラガーの2つの新シリーズを発売した。
北米は、堅調な経済、所得の増加、顧客団体に支えられ、世界市場で最大のビール消費者の1つに浮上した。米国の醸造業界では、コーングリッツ、米、大麦、液体補助剤、シロップ、糖類、シリアルフレークや強化シリアルを含む加工補助剤など、さまざまなビール補助剤が従来から使用されている。コーングリッツは主に米国で生産されており、その費用対効果の高い品質、残留エキスの少なさ、色、風味、滑らかさを向上させる特性により、大衆向けビールで最も一般的に使用されている添加剤である。異なる文化の採用が増加しているため、研究者はクラフトビールや職人ビールなど、地ビール醸造所におけるいくつかの醸造技術革新に投資するよう影響を及ぼしており、それによって市場全体の成長がより大きく形成されている。ポーランド、フランス、スペインなどの国々は、ビール産業への市場参入者の増加に起因して、ビール添加剤産業に大きな収益を貢献している。
競争状況:
市場で事業を展開する著名な主要企業は、この市場の成長の可能性を認識しているため、市場での地位を確立するために、技術革新、新製品の発売、ビール添加剤製品の強化に継続的に取り組んでいる。アンハイザー・ブッシュ・インベブ社(Anheuser-Busch InBev SA/NV)、カールスバーグ・ブルワリーズ社(Carlsberg Breweries A/S)、ハイネケン社(Heineken N.V.)などの大手企業は、中小企業を買収して製品ポートフォリオの拡大に乗り出している。ビールメーカーは、補助剤を使った新しい製法を開発するため、研究開発・革新活動に力を入れている。これは、トーマス・フォーセット・サンズ社を含む補助剤メーカーにとって、適切な供給を維持する機会を生み出す。主要な市場プレーヤーは、膨大な顧客基盤、独自の製品提供、強力なブランド・ロイヤルティ、流通網を活用し、競争力の獲得に注力しながら地理的な足跡を増やしている。
例えば、2022年6月27日、ザンビアン・ブルワリーズPLCは、現在の生産工場を拡張するため、ジンバブエに8,000万米ドルを投資すると発表した。ザンビアン・ブルワリーズのディレクターによると、この設備投資は、「新しい夜明け」政権下の投資と貿易を可能にする環境に支えられている。この投資は、同社のビール生産能力を向上させ、より広範な国家経済に大きく貢献するだろう。
2020年2月、スペインを代表するブランドであるクルスカンポ社は、マラガの醸造所でフルーツエール「マンゴス・デ・マラガ」シリーズを発売した。この新しいビールの発売は、地元の原料の使用を促進することを目的としており、メーカーの進化するニーズにさらに応えるものである。この製品は、マンゴーや柑橘類のフルーティーな香りとキャラメリゼした麦芽が豊かに香る。
2021年9月、ABインベブのウガンダ子会社であるナイル・ブルワリーズ・リミテッドは、同国におけるキャッサバの商業生産を促進するため、国立農業研究機構(NARO)と5年間のMOU契約を締結した。補助食品を使用した新しいビール処方を開発するための研究開発とイノベーション活動の増加は、予測される数年間の市場成長をさらに高めるだろう。
COVID-19の影響:世界のビール添加剤市場へのマイナスの影響
2019年12月にCOVID-19ウイルスが発生して以来、この病気は世界中のほぼすべての国に広がり、世界保健機関は公衆衛生上の緊急事態を宣言した。コロナウイルス病2019(COVID-19)の世界的な影響が出始めており、2021年の醸造用添加剤市場に大きな影響を及ぼしている。COVID-19の発生は、フライトのキャンセル、旅行禁止と検疫、レストランの閉鎖、屋内外のイベントの制限など、多くの側面に明るい影響を与えた。40カ国以上で非常事態宣言が発令され、サプライチェーンの大幅な停滞、株式市場の変動、景況感の低下、国民のパニックの拡大、将来への不安などが生じた。
COVID-19危機の間、業界関係者は、持続可能な事業運営を行う上で多くの困難や課題を経験した。封鎖され、大勢の人が集まることが制限されたため、企業は生産工場の従業員数を減らした。こうした課題を克服するため、生産者は事業の持続可能性を達成するための戦略を再構築する必要があった。パンデミック時の醸造業界への強い影響は、補助剤の需要に影響を与えた。COVID-19が醸造業界に与えた影響に関する欧州醸造業者の報告書によると、パンデミックはビール販売量の42%近くを減少させた。2020年のヨーロッパにおけるビールの純販売量は9%(3,400万ヘクトリットル)減少した。
この調査レポートは、世界のビール添加剤市場について、約61の市場データ表、56の図表、170ページを提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Unmalted Grains
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Sugar
7.4. Cassava
7.5. Potatoes
7.6. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Liquid
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Tsingtao Brewery Co., Ltd.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Molson Colors Brewing Company
11.3. Kirin Holdings Company, Limited
11.4. Heineken N.V.
11.5. Constellation Brands Inc
11.6. China Resources Beer (Holdings) Company Limited
11.7. Cervejaria Petropolis S/A
11.8. Carlsberg Breweries A/S
11.9. Anheuser-Busch InBev SA/NV
11.10. Asahi Group Holdings Ltd
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The adjuncts such as malted grains, sugar, cassava, and potatoes are significantly used in the beer market as brewing ingredients. These adjuncts enhance the characteristics of beer and help reduce the overall production cost. The rising number of small-scale brewers worldwide supports product sales growth. Furthermore, the collaboration of beer adjunct suppliers with brewers and research organizations to develop quality raw materials becomes a potential factor in driving product demand.
The global beer adjuncts market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 4.95% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Growing beer adjuncts market with increasing breweries and expanding beer production
The rising demand for adjuncts is primarily driven by craft brewers and microbrewers, focusing on expanding the product portfolio with innovative flavors. Currently, consumers are no longer associated with mainstream beers. With changing lifestyles, there is an increase in health awareness. This awareness has created a demand for healthier food and beverage products. The increase in beverage consumption has led to intense competition amongst beer brands, resulting in the introduction of new flavors and increasing beer consumption. Craft beers are growing in popularity as they offer various flavors besides the regular ones offered by macro breweries. Due to this, the demand for beer is increasing. Consumers worldwide are gravitating towards a more craft and artisanal approach to beer.
Craft brewers and microbrewers are witnessing ample market potential for beer products worldwide. Therefore, they are investing in R&D and new product launches. The increasing number of craft brewers globally is expected to take the industry to the next level. For instance, in November 2020, DG Yuengling & Son, an American craft brewer, expanded its Tampa campus breweries expansion. The company aims to complete this new project by early 2022. Moreover, according to Brewers Association, beer consumption volume in the U.S. increased by 1.0% in 2021, wherein craft beer consumption holds nearly 13.1%. Total craft beer volume consumption increased by 7.9% to 24,489,945 BBLS (billion barrels).
According to Brewers Association, overall, U.S. beer volume sales were up 1% in 2021, while craft brewer volume sales grew 8%, raising small and independent brewers’ share of the U.S. beer market by volume to 13.1%. Retail dollar sales of craft increased 21%, to $26.8 billion, and now account for just under 27% of the $100 billion U.S. beer market (previously $94 billion). The primary reason for the larger dollar sales increase was the shift back in beer volume to bars and restaurants from packaged sales.
However, the products are often used in the brewing industry as an alternative cost-efficient extract source. Cost reduction is one of the decisive factors when using several adjuncts in beer production. Brewing with unmalted grains and cereal adjuncts, especially at higher concentrations, may impose several technical challenges on the brewers. A higher concentration of unmalted grain adjuncts significantly impacts the functionality and processability of the grist; thus, it affects the production process and product quality of beer.
Market Segmentation: The unmalted grains type segment had the most increased demand in the beer adjuncts market
Unmalted grains hold a significant share in the global adjuncts market, owing to the wide availability of unmalted grains, including corn and rice. Unmalted grains, main corn, are typically used in brewing beer across North America and Europe. Unmalted corn contains beneficial yeast carbohydrates, which boost the quality of wort and beer; thus, it is used as an adjunct in brewing. Unmalted grains also help to improve the levels of bioactive compounds and give new organoleptic characteristics to the beer. It is available abundantly at a lesser price. Hence, it helps the brewers in reducing the overall production cost.
The potato segment is likely to witness considerable growth in the upcoming years as it has a high carbohydrate concentration; therefore, it has great potential in the brewing industry as an adjunct. It is also a source of β-amylases, which is more stable than β-amylases from barley. Several industrial studies recommended that sweet potato flour has high diastatic power and can replace sorghum malt in brewing. It is one of the factors to increase the segmental demand in the upcoming years. For instance, in March 2022, Athletic Brewing Company, a U.S.-based brewing company, launched a new product, “Athletic Lite,” in the U.S. market, and it is targeted at health-conscious beer drinkers. The newly launched product is produced from organic and non-GMO grains infused with spices and citrus fruits for an exotic flavor. This beer is also vegan-friendly and contains less than 0.5% of ABV.
Geographical Penetration: Asia Pacific the dominating region during the forecast period
Asia Pacific holds the leading proportion in the global market space. Increasing micro brewers and craft beer manufacturers pushes the industry's growth. Thus, the market will likely witness rapid growth at a CAGR of YY% during the forecast period. The Asian manufacturers are keenly investing in manufacturing rice-based beers, as Asia is one of the largest rice producers, which further paves the way for the global beer adjuncts market growth. Since global beer consumption is increasing rapidly, manufacturers will face challenges in raw material procurement, especially barley. Thus, industrial researchers are conducting numerous research activities to develop new formulas using various beer adjuncts such as rye, rice, corn, sorghum, and cassava. The research assists microbrewers and craft brewers in running their businesses sustainably and competing with global players. This factor is further supporting the market growth of beer adjuncts. For instance, in May 2022, Ecliptic Brewing, a Japanese company, launched two new ranges of rice lagers with floral notes of jasmine.
North America has emerged as one of the largest beer consumers in the global market, supported by the robust economy, increased income, and customer associations. Various beer adjuncts such as corn grits, rice, barley, liquid adjuncts, syrups and sugars, and processed adjuncts, including cereal flakes or fortified cereals, are conventionally used in the U.S. brewing industry. Corn grits are primarily produced in the U.S.; thus, they are the most commonly used adjunct in mass-market beer, owing to their cost-effective quality, low extract residue, and color, flavor, and smoothness-enhancing properties. The growing adoption of different cultures is influencing researchers to invest in several brewing innovations in microbreweries, such as craft beers and artisanal beers, thereby shaping the overall market growth to a greater extent. Europe beer adjuncts market growth is very progressive; countries such as Poland, France, and Spain contribute significant revenue to the beer adjuncts industry, attributed to the increased market entrants in the beer industry.
Competitive Landscape:
Prominent key players operating in the market have realized the growth potential of this market and, therefore, are making continuous efforts to innovate, launch new products, and enhance their beer adjuncts products in the market to establish their prominence. The leading companies, such as Anheuser-Busch InBev SA/NV, Carlsberg Breweries A/S, and Heineken N.V., are embarking on expanding their product portfolio with the acquisition of small and medium-sized companies. The brewers focus on R&D and innovation activities to develop new formulas using adjuncts. It creates opportunities for adjunct manufacturers, including Thomas Fawcett's Sons, to maintain appropriate supply. The key market players utilize their huge clientele base, unique product offerings, strong brand loyalty, and distribution network to increase their geographical footprint while focusing on achieving a competitive edge.
For instance, on 27 June 2022, Zambian Breweries PLC announced an investment of USD 80 million in Zimbabwe to expand its current production plant. According to the Director of Zambian Breweries, the capital investment is supported by the enabling investment and trade climate under the New Dawn Administration. The investment will enhance the company’s beer production capacity and significantly contribute to the wider national economy.
In February 2020, Cruzcampo, one of the leading Spanish brands, launched its range of fruit ale, “Mangos de Malaga,” at a brewery in Malaga. This new beer launch aims to promote the use of local ingredients, which will further cater to the evolving needs of the manufacturers. The product is enriched with fruity notes of mango or citrus and caramelized malts.
In September 2021, the Ugandan subsidiary of AB InBev, Nile Breweries Limited, signed five years of MOU agreement with the National Agricultural Research Organization (NARO) to boost the commercial production of cassava in the country. The increasing research & development and innovation activities to develop new beer formulas using adjuncts will further elevate the market growth in the forecasting years.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global beer adjuncts market
Since the COVID-19 virus outbreak in December 2019, the disease has spread to almost every country around the globe, with the World Health Organization declaring it a public health emergency. The global impacts of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) are started to be felt and significantly affected the Brewing Adjunct market in 2021. The outbreak of COVID-19 has bright affected many aspects, like flight cancellations; travel bans and quarantines, restaurants being closed, and all indoor/outdoor events being restricted. Over forty countries' state of emergency was declared; with massive slowing of the supply chain; stock market volatility; falling business confidence, growing panic among the population, and uncertainty about the future.
During the COVID-19 crisis, industry players experienced numerous hurdles and challenges in managing sustainable business operations. Due to the lockdown and restrictions on large public gatherings, companies reduced employee strength in production plants. To overcome these challenges, producers needed to restructure their strategies to achieve sustainability in business. Strong impact on the brewing industry during the pandemic affected adjuncts demand. According to the Brewers of Europe's report on COVID-19 impact on the brewing industry, the pandemic was responsible for the decline of nearly 42% of the beer volume sales. The net volume sales of beer fell by 9% (34 million hectoliters) in Europe in 2020.
The global beer adjuncts market report would provide access to approximately 61 market data tables, 56 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Unmalted Grains
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Sugar
7.4. Cassava
7.5. Potatoes
7.6. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Liquid
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Tsingtao Brewery Co., Ltd.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Molson Colors Brewing Company
11.3. Kirin Holdings Company, Limited
11.4. Heineken N.V.
11.5. Constellation Brands Inc
11.6. China Resources Beer (Holdings) Company Limited
11.7. Cervejaria Petropolis S/A
11.8. Carlsberg Breweries A/S
11.9. Anheuser-Busch InBev SA/NV
11.10. Asahi Group Holdings Ltd
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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