世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州の子供用Eスクーター市場-2030年までの産業動向と予測


Europe Kids E Scooter Market - Industry Trends and Forecast to 2030

欧州の子供用eスクーター市場は、2022年の176,210,43千米ドルから2030年には273,326,71千米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長すると予想される。 市場区分 欧州の子供用E... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年8月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
110 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州の子供用eスクーター市場は、2022年の176,210,43千米ドルから2030年には273,326,71千米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長すると予想される。

市場区分
欧州の子供用Eスクーター市場:タイプ別(2輪、3輪)、デザイン別(折り畳み式、折り畳み解除式)、フットプラットフォーム別(3.5フィート未満、3.5フィート、5フィート、その他)、素材別(産業グレードアルミ合金、カーボンファイバー、プラスチック、複合材)、年齢別(5〜8歳、8〜12歳、5歳未満)、国別(ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、スペイン、オランダ、オランダ、ドイツ、フランス、ロシア、スペイン、オランダ、オランダ、ドイツ、ロシア、ロシア、オランダ、オランダ)、イタリア, ロシア, スペイン, オランダ, ベルギー, スイス, トルコ, その他ヨーロッパ) - 産業動向と2030年までの予測


欧州の子供用Eスクーター市場動向

ドライバー
- 技術の急速な発展と革新的な電動スクーターの製造
抑制要因
- 存在感のある代替製品

機会
- 研究開発と製造への投資レベルの上昇



市場プレイヤー

欧州の子供用eスクーター市場で事業を展開している主なプレーヤーは以下の通りである:
- レイザーUSA LLC
- グローバー
- パシフィックサイクル
- UBoard
- 河北江沃貿易有限公司LTD.
- セグウェイ
- ヒボイ
- スワグロン
- 株式会社スムーサット
- ホバー・プロ


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET 15
1.4 LIMITATIONS 16
1.5 MARKETS COVERED 16
2 MARKET SEGMENTATION 19
2.1 MARKETS COVERED 19
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 20
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 20
2.4 CURRENCY AND PRICING 20
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 21
2.6 TYPE LIFE LINE CURVE 24
2.7 MULTIVARIATE MODELING 25
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 28
2.10 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 29
2.11 SECONDARY SOURCES 30
2.12 ASSUMPTIONS 30
3 EXECUTIVE SUMMARY 31
4 PREMIUM INSIGHTS 33
4.1 PESTLE ANALYSIS 34
4.2 POLITICAL FACTORS 34
4.3 ECONOMIC FACTORS 34
4.4 SOCIAL FACTORS 35
4.5 TECHNOLOGICAL FACTORS 35
4.6 LEGAL FACTORS 35
4.7 ENVIRONMENTAL FACTORS 35
4.8 PORTER’S FIVE FORCES: 36
4.9 BRAND SHARE ANALYSIS 38
4.10 CONSUMER TRENDS AND PREFERENCES 39
4.11 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 41 
4.12 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 42
4.12.1 OVERVIEW 42
4.12.1.1 PRODUCT AWARENESS 43
4.12.1.2 PRODUCT INTEREST 43
4.12.1.3 PRODUCT EVALUATION 43
4.12.1.4 PRODUCT TRIAL 43
4.12.1.5 PRODUCT ADOPTION 43
4.12.2 CONCLUSION 43
5 MARKET OVERVIEW 44
5.1 DRIVERS 46
5.1.1 THE GROWING POPULARITY OF E-SCOOTERS AMONG CHILDREN ENCOURAGES THEIR USE 46
5.1.2 THE RAPID GROWTH OF TECHNOLOGY AND THE MANUFACTURE OF INNOVATIVE ELECTRIC SCOOTERS 47
5.1.3 THE GROWING DESIRE AMONG PARENTS TO IMPROVE THEIR CHILDREN'S HEALTH 47
5.2 RESTRAINTS 48
5.2.1 ALTERNATIVE PRODUCTS THAT HAVE A STRONG PRESENCE 48
5.2.2 ACCIDENTS AND INJURIES HAVE HEIGHTENED WORRIES ABOUT CHILDREN'S SAFETY 48
5.3 OPPORTUNITIES 49
5.3.1 THE RISE IN R&D AND INVESTMENT LEVELS FOR MANUFACTURING 49
5.3.2 MERGERS AND ACQUISITIONS ARE PROVIDING PROSPECTS IN THE FIELD OF CHILDREN'S ELECTRIC SCOOTERS 50
5.4 CHALLENGES 50
5.4.1 HIDDEN ENVIRONMENTAL IMPACT OF ELECTRIC SCOOTERS 50
5.4.2 THE FLUCTUATING PRICES OF RAW MATERIALS 51
6 EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET : BY COUNTRIES 52
6.1 EUROPE 52
6.1.1 GERMANY 60
6.1.2 FRANCE 63
6.1.3 U.K. 66
6.1.4 ITALY 69
6.1.5 RUSSIA 72
6.1.6 SPAIN 75
6.1.7 NETHERLANDS 78
6.1.8 BELGIUM 82
6.1.9 SWITZERLAND 85
6.1.10 TURKEY 89
6.1.11 REST OF EUROPE 92
7 EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET: COMPANY LANDSCAPE 93
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 93
7.2 RECOGNITION 94
8 SWOT ANALYSIS 95
9 COMPANY PROFILES 96
9.1 GLOBBER 96
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 96
9.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 96
9.1.3 RECENT DEVELOPMENT 96
9.2 RAZOR USA LLC 97
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 97
9.2.2 PRODUCT PORTFOLIO 97
9.2.3 RECENT DEVELOPMENT 97
9.3 SMOOSAT INC. 98
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 98
9.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 98
9.3.3 RECENT DEVELOPMENT 99
9.4 PACIFIC CYCLE GROUP. 100
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 100
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 100
9.4.3 RECENT DEVELOPMENT 100
9.5 HEBEI JIANGWO TRADING CO. LTD. 101
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 101
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 101
9.5.3 RECENT DEVELOPMENT 101
9.6 SEGWAY INC. 102
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 102
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 102
9.6.3 RECENT DEVELOPMANT 102
9.7 HIBOY 103
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 103
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 104
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 104
9.8 SWAGTRON 105
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 105
9.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 106
9.8.3 RECENT DEVELOPMENT 106 
10 QUESTIONNAIRE 107
11 RELATED REPORTS 110

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe kids e scooter market is expected to reach USD 273,326.71 thousand by 2030 from USD 176,210.43 thousand in 2022, growing at a CAGR of 5.8% during the forecast period of 2023 to 2030.

Market Segmentation
Europe Kids E Scooter Market, By Type (2 Wheel and 3 Wheel), Design (Foldable and Unfoldable), Foot Platform (Less Than 3.5 Feet, 3.5 Feet, 5 Feet, and Others), Material (Industrial-Grade Aluminum Alloy, Carbon Fiber, Plastic, and Composite), Age (5 - 8 Years, 8 - 12 Years, and Less Than 5 Years), Country (Germany, France, U.K., Italy, Russia, Spain, Netherlands, Belgium, Switzerland, Turkey, and Rest of Europe) - Industry Trends and Forecast to 2030


Europe Kids E Scooter Market Dynamics

Driver
• The rapid growth of technology and the manufacture of innovative electric scooters
Restraint
• Alternative products that have a strong presence

Opportunity
• The rise in R&D and investment levels for manufacturing



Market Players

Some of the key players operating in the Europe kids e scooter market are:
• Razor USA LLC
• Globber
• Pacific Cycle Inc.
• UBoard
• HEBEI JIANGWO TRADING CO. LTD.
• SEGWAY
• Hiboy
• SWAGTRON
• SmooSat Inc.
• Hover Pro.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET 15
1.4 LIMITATIONS 16
1.5 MARKETS COVERED 16
2 MARKET SEGMENTATION 19
2.1 MARKETS COVERED 19
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 20
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 20
2.4 CURRENCY AND PRICING 20
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 21
2.6 TYPE LIFE LINE CURVE 24
2.7 MULTIVARIATE MODELING 25
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 28
2.10 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 29
2.11 SECONDARY SOURCES 30
2.12 ASSUMPTIONS 30
3 EXECUTIVE SUMMARY 31
4 PREMIUM INSIGHTS 33
4.1 PESTLE ANALYSIS 34
4.2 POLITICAL FACTORS 34
4.3 ECONOMIC FACTORS 34
4.4 SOCIAL FACTORS 35
4.5 TECHNOLOGICAL FACTORS 35
4.6 LEGAL FACTORS 35
4.7 ENVIRONMENTAL FACTORS 35
4.8 PORTER’S FIVE FORCES: 36
4.9 BRAND SHARE ANALYSIS 38
4.10 CONSUMER TRENDS AND PREFERENCES 39
4.11 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 41 
4.12 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 42
4.12.1 OVERVIEW 42
4.12.1.1 PRODUCT AWARENESS 43
4.12.1.2 PRODUCT INTEREST 43
4.12.1.3 PRODUCT EVALUATION 43
4.12.1.4 PRODUCT TRIAL 43
4.12.1.5 PRODUCT ADOPTION 43
4.12.2 CONCLUSION 43
5 MARKET OVERVIEW 44
5.1 DRIVERS 46
5.1.1 THE GROWING POPULARITY OF E-SCOOTERS AMONG CHILDREN ENCOURAGES THEIR USE 46
5.1.2 THE RAPID GROWTH OF TECHNOLOGY AND THE MANUFACTURE OF INNOVATIVE ELECTRIC SCOOTERS 47
5.1.3 THE GROWING DESIRE AMONG PARENTS TO IMPROVE THEIR CHILDREN'S HEALTH 47
5.2 RESTRAINTS 48
5.2.1 ALTERNATIVE PRODUCTS THAT HAVE A STRONG PRESENCE 48
5.2.2 ACCIDENTS AND INJURIES HAVE HEIGHTENED WORRIES ABOUT CHILDREN'S SAFETY 48
5.3 OPPORTUNITIES 49
5.3.1 THE RISE IN R&D AND INVESTMENT LEVELS FOR MANUFACTURING 49
5.3.2 MERGERS AND ACQUISITIONS ARE PROVIDING PROSPECTS IN THE FIELD OF CHILDREN'S ELECTRIC SCOOTERS 50
5.4 CHALLENGES 50
5.4.1 HIDDEN ENVIRONMENTAL IMPACT OF ELECTRIC SCOOTERS 50
5.4.2 THE FLUCTUATING PRICES OF RAW MATERIALS 51
6 EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET : BY COUNTRIES 52
6.1 EUROPE 52
6.1.1 GERMANY 60
6.1.2 FRANCE 63
6.1.3 U.K. 66
6.1.4 ITALY 69
6.1.5 RUSSIA 72
6.1.6 SPAIN 75
6.1.7 NETHERLANDS 78
6.1.8 BELGIUM 82
6.1.9 SWITZERLAND 85
6.1.10 TURKEY 89
6.1.11 REST OF EUROPE 92
7 EUROPE KIDS E SCOOTER MARKET: COMPANY LANDSCAPE 93
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 93
7.2 RECOGNITION 94
8 SWOT ANALYSIS 95
9 COMPANY PROFILES 96
9.1 GLOBBER 96
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 96
9.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 96
9.1.3 RECENT DEVELOPMENT 96
9.2 RAZOR USA LLC 97
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 97
9.2.2 PRODUCT PORTFOLIO 97
9.2.3 RECENT DEVELOPMENT 97
9.3 SMOOSAT INC. 98
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 98
9.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 98
9.3.3 RECENT DEVELOPMENT 99
9.4 PACIFIC CYCLE GROUP. 100
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 100
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 100
9.4.3 RECENT DEVELOPMENT 100
9.5 HEBEI JIANGWO TRADING CO. LTD. 101
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 101
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 101
9.5.3 RECENT DEVELOPMENT 101
9.6 SEGWAY INC. 102
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 102
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 102
9.6.3 RECENT DEVELOPMANT 102
9.7 HIBOY 103
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 103
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 104
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 104
9.8 SWAGTRON 105
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 105
9.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 106
9.8.3 RECENT DEVELOPMENT 106 
10 QUESTIONNAIRE 107
11 RELATED REPORTS 110

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る