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フランス食品添加物市場の概観、2029年


France Food Additives Market Overview, 2029

フランスの食品添加物産業は、この国の高級料理へのこだわりと、その広範な食の伝統を示している。独創的な料理と洗練された味覚で世界的に有名なフランスは、食品添加物に関して、過去と現在の微妙なバランスを... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

フランスの食品添加物産業は、この国の高級料理へのこだわりと、その広範な食の伝統を示している。独創的な料理と洗練された味覚で世界的に有名なフランスは、食品添加物に関して、過去と現在の微妙なバランスを保っている。安全要件の厳格な遵守、品質管理、風味開発がこの市場の特徴である。フランスは、全ヨーロッパで最大の食品添加物市場のひとつである。そこでは、職人技を駆使したペストリーやチーズなど、世界的に認められているさまざまなおいしい食品を作るために、これらの成分が使用されている。フランス料理に影響を与えた歴史的製法の保存と革新の受容により、フランス食品添加物市場は拡大している。その背景には、高級レストランへの変わらぬ情熱と、よりヘルシーでエコロジーな食事への関心の高まりがある。フランスにおける食品添加物の複雑でダイナミックな領域を探求するための基礎が、この序章に示されている。そこでは、卓越した料理への献身と、絶えず変化する現代の顧客の要求とが共存している。細部へのこだわりで有名なフランスは、食品添加物を風味を高め、保存性を高め、自慢の料理の信憑性を維持するために必要な要素として受け入れてきた。幅広い料理の革新に磨きをかけ、革新することで、フランス食品添加物部門は、フランス料理に関連する高水準を維持するために不可欠な存在となっている。

Bonafide Research社の調査レポート「フランス食品添加物市場の概要、2029年」によると、フランス食品添加物市場は2024年から2029年にかけて9億5000万米ドル以上を追加すると予測されている。フランスの食品添加物市場の成長に重要な役割を果たしているドライバは以下のとおりです。 加工食品に対する消費者の需要の高まり - 人々は彼らの多忙なスケジュールやライフスタイルの変化のために便利な食品を選択している。加工食品の風味、食感、外観を改善し、顧客吸引力を高めるためには、食品添加物が不可欠である。食品産業における技術開発-新規の食品添加物の創造は、食品加工技術の継続的改善によって可能になった。こうした開発により、食品生産の効率が向上し、生産者は幅広い食品に対する需要の増大に対応できるようになった。World Data Atlasによると、デンマーク、アイスランド、フィンランドに次いで、フランスは一人当たりのチーズ消費量が多い。その結果、生産者はチーズに対する消費者の飽くなき欲求を満たすため、乳製品フレーバーを提供している。ケリー・グループやフレーバーケム社などがその例である。クエン酸はチーズ、ビスケット、ベーグル、サワードウプレミックスなどの風味製品に利用されている。クエン酸には強い風味がある。

フランスでは、プロバイオティクスの市場シェアが約半分を占め、製品タイプ別では甘味料がそれに続く。プロバイオティクスとして知られる生きた微生物は、より良い健康を促進する目的で補給または摂取される。化粧品、ヨーグルトなどの発酵食品、栄養補助食品などに含まれている。予想される健康効果や特定のプロバイオティクス製品の配合は、プロバイオティクス株の選択に影響を与える。特定の有利な微生物は、プロバイオティクスのサプリメントを通じて、すでに体内に存在する細菌の集団に加えられる。プロバイオティクスの多くは、胃腸系から摂取する経口サプリメントである。外用剤は、皮膚や、性器や鼻などの体腔内の粘膜に使用するタイプもある。製品のラベルを注意深く読み、使用されている菌株や関連する健康強調表示について知ることが重要です。天然甘味料は、ステビアや他の代用品がますます好まれているフランスでも魅力を増している。さらに、スクラロースやアスパルテームのような人工甘味料の使用は、特に低カロリー商品や無糖商品の製造において増加している。これらの甘味料の助けを借りれば、消費カロリーを考慮しながら、適切な甘さを得ることができる。

源に基づき、食品添加物は天然添加物と合成添加物に分類される。健康的な食生活の増加に伴い、フランスでは合成添加物よりも天然添加物が好まれる傾向にある。天然添加物とは、動植物や鉱物から抽出された化学化合物である。食品中の天然添加物は、食品分野における天然添加物の応用における最新の進歩を網羅的に分析したものである。天然の酸化防止剤、抗菌剤、着色料、甘味料に加え、天然添加物の従来とは異なる供給源、価値化、毒性学的側面、消費者の態度、規制の側面にも焦点を当てている。人工食品添加物とは、栄養、鮮度、保存性、食感、外観を改善するために食品に添加される作り物の物質である。パン、焼き菓子、ヨーグルト、サラダドレッシング、ポテトチップス、飲料など、数多くの食品に含まれている。

用途別に分類すると、食品添加物は製パンや菓子、乳製品や冷菓の保存料として使用されることが最も多い。何世紀にもわたり、さまざまな食事が健康効果を得るために食品添加物や化学物質を利用してきた。食品添加物は、風味の向上、味の持続、外観の向上、その他の感覚的要素の強化など、さまざまな目的で食品に添加される物質である。ある種の化学物質は、昔から食品の保存に使われてきた。ベーコン、デザート、ワインなどを含む食事は、このおかげで長持ちする。20世紀後半になると、加工食品が普及し、人工添加物や天然添加物が加えられるようになった。食品への添加物には、食品の製造、包装、保存、輸送の際に食品と接触する不注意な物質も含まれる。チーズやヨーグルトなどの乳製品に最もよく使われる保存料は、安息香酸塩、ソルビン酸塩、ナタマイシンである。これらの化合物は一般的に、様々な種類の微生物を抑制するために使用されます。安息香酸ナトリウムは、FDA(米国食品医薬品局)により食品への使用が認可された最初の化学保存料である。ソルビン酸塩構造のカルボキシル基と共役二重結合は反応性があり、抗菌活性だけでなく、製品の品質や安全性にも強い影響を与える。ナタマイシンは、チーズのような食品の表面処理において重要な役割を果たしている。カビは貯蔵寿命を制限する主な要因であるチーズの表面で成長する。ナタマイシンは、ほぼすべての酵母やカビに対して活性である。

このレポートで考慮される
- 地域フランス
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- フランスの食品添加物市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トッププロファイル企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 甘味料
- プロバイオティクス
- フレーバー&エンハンサー
- 食物繊維
- ハイドロコロイド
- 着色料
- 乳化剤
- プレバイオティクス
- 保存安定剤
- 脂肪代替剤
- 保存料
- 酵素
- その他(固化防止剤)

ソースタイプ別
- 天然
- 合成

用途別
- ベーカリー&製菓
- 乳製品・冷凍デザート
- 飲料
- コンビニエンス食品
- スパイス、調味料、ソース、ドレッシング
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府発行の報告書やデータベースの分析からなる。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、その後、市場のディーラーや販売業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、食品添加物業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整する際にお役立ていただけます。マーケティングおよびプレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. France Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. France Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. France Food Additive Market Segmentations
7.1. France Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. France Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. France Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. France Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. France Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. France Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. France Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. France Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. France Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. France Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. France Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. France Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. France Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. France Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. France Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. France Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. France Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. France Food Additive Market, By Application
7.3.1. France Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. France Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. France Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. France Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. France Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. France Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. France Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: France Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of France Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for France Food Additive Market, 2023
Table 2: France Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: France Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: France Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: France Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: France Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: France Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: France Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: France Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: France Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: France Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: France Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: France Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: France Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: France Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: France Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: France Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: France Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: France Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: France Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: France Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: France Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: France Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: France Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: France Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

The French food additive industry demonstrates the nation's commitment to fine dining and its extensive culinary heritage. Regarding food additives, France, a nation renowned worldwide for its creative cooking and sophisticated palate, strikes a delicate balance between the past and the present. Strict respect to safety requirements, quality control, and flavor development are the defining characteristics of this market. France has one of the biggest markets for food additives in all of Europe. There, these components are used to make a variety of delicious foods, such as artisanal pastries and cheeses that are recognized worldwide. Due to the preservation of historic methods that have influenced the nation's cuisine and the acceptance of innovation, the French market for food additives is growing. The country's enduring passion for fine dining and growing interest in selecting healthier and more ecologically friendly meals are to blame for this. The foundation for an exploration into the intricate and dynamic realm of food additives in France is laid out in this introduction, where a dedication to culinary excellence coexists with the ever-changing demands of contemporary customers. France, a country renowned for its attention to detail, has accepted food additives as necessary components for boosting flavors, increasing shelf life, and maintaining the authenticity of its signature meals. By refining and innovating a wide range of culinary innovations, the French food additive sector is essential to maintaining the high standards associated with French cuisine.

According to the research report "France Food Additive Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the France Food additive Market is projected to add more than USD 950 Million from 2024 to 2029. The drivers playing important role in the growth of French food additive market include Growing consumer demand for processed food- People are choosing convenience food products due to their hectic schedules and changing lifestyles. In order to improve flavor of processed food , texture, and appearance and increase customer appeal, food additives are essential. Technological developments in the food industry- The creation of novel food additives has been made possible by ongoing improvements in technologies for food processing. These developments have increased food production efficiency and enabled producers to fulfill the growing demand for a wide range of food goods. After Denmark, Iceland, and Finland, France has the largest per capita consumption of cheese, according to World Data Atlas. As a result, producers are providing dairy flavors to satisfy consumers' insatiable want for cheese. Examples of these producers are Kerry Group and Flavorchem Corp. Citric acid is utilized in savory products such as cheese, biscuits, bagels, and sourdough premixes. Citric acid has a strong flavor.

In France, the market share of probiotics is approximately significant, followed by sweeteners based on product type. Live microorganisms known as probiotics are supplemented or ingested with the aim of promoting better health. They can be found in cosmetics, yogurt and other fermented foods, and nutritional supplements. The anticipated health benefits and the particular probiotic product formulations can influence the choice of probiotic strains. Specific, advantageous microbes are added to the populations of bacteria already present in your body through probiotic supplements. A lot of probiotics are oral supplements meant to be consumed through the gastrointestinal system. Topical products are another type that you can use on your skin or on the mucous membranes inside your bodily cavities, such as your genitalia or nose. It's critical to read product labels carefully to learn about the strains used and any related health claims. Natural sweeteners have gained appeal in France as well, where stevia and other substitutes are becoming more and more well-liked. Furthermore, the usage of artificial sweeteners like sucralose and aspartame has increased, especially in the manufacturing of low-calorie and sugar-free goods. With the help of these sweeteners, one can attain the appropriate sweetness level while taking calorie consumption into consideration.

Based on source, the food additives are classified into natural and synthetic additives. With increase in healthy eating habbits people in France generally prefer more natural additives compared to the synthetically made food additives. Natural additives are chemical compounds extracted from plants, animals or minerals. Natural additives in foods present an exhaustive analysis of the most recent advances in the application of natural additives in the food sector. Covering natural antioxidants, antimicrobials, colorants and sweeteners, this text also focuses on unconventional sources of natural additives, valorization and toxicological aspects, consumer attitudes and regulatory aspects. Artificial food additives are made-up substances that are added to food in order to improve its nutrition, freshness, shelf life, texture, and appearance. Numerous items, including breads, baked goods, yoghurts, salad dressings, chips, and drinks, include them.

When classified on the basis of application, food additives are most frequently used in baking and confections and as preservatives for dairy or frozen desserts. For centuries, a variety of meals have employed food additives and chemicals to achieve health benefits. Food additives are substances that are added to food for a range of purposes, including enhancing flavor, sustaining taste, enhancing appearance, and enhancing other sensory elements. Certain chemicals have been used for eons in food preservation efforts. Meals that include bacon, desserts, wines and other items can stay longer thanks to this. In the second part of the 20th century, processed foods gained popularity, which led to the addition of several artificial and natural additives to them. Additives to food also include inadvertent materials that come into contact with food when it is being produced, packed, stored, or transported. The most commonly used preservatives in dairy products such as cheese and yogurt are benzoate, sorbate, and natamycin. These compounds are generally used to inhibit various types of microorganisms. Sodium benzoate the first chemical preservative approved in food products by the FDA. The carboxyl group and conjugated double bonds in the sorbate structure are reactive and have a strong effect on the antimicrobial activity as well as the quality and the safety of the product. Natamycin plays an important role in surface treatment of food like cheese. The mold grows on the surface of cheese which is the major factor limiting the shelf life. Natamycin is active against nearly all yeasts and molds.

Considered in this report:
• Geography: France
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• France Food Additive market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type
• Sweeteners
• Probiotics
• Flavors & Enhancers
• Dietary Fibers
• Hydrocolloids
• Food Colorants
• Emulsifiers
• Prebiotics
• Shelf- life Stabilizers
• Fat Replacers
• Preservatives
• Enzymes
• Others(Anti-caking Agent)

By Source Type
• Natural
• Synthetic

By Application Types
• Bakery & Confectionery
• Dairy & Frozen Desserts
• Beverages
• Convenience Foods
• Spices, Condiments, Sauces & Dressings
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analysing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Food Additive Industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. France Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. France Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. France Food Additive Market Segmentations
7.1. France Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. France Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. France Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. France Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. France Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. France Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. France Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. France Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. France Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. France Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. France Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. France Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. France Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. France Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. France Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. France Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. France Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. France Food Additive Market, By Application
7.3.1. France Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. France Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. France Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. France Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. France Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. France Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. France Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: France Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of France Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for France Food Additive Market, 2023
Table 2: France Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: France Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: France Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: France Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: France Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: France Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: France Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: France Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: France Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: France Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: France Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: France Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: France Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: France Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: France Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: France Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: France Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: France Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: France Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: France Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: France Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: France Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: France Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: France Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

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2024/11/22 10:26

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