世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イタリアの食品添加物市場概観、2029年


Italy Food Additives Market Overview, 2029

イタリアの食品添加物の歴史は、この国の料理の伝統の発展や外部からの影響と絡み合ってきた魅力的な旅である。イタリアの食品添加物に対する考え方は、高品質で新鮮な食材を尊重する豊かな食の歴史に長い間影響... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
69 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

イタリアの食品添加物の歴史は、この国の料理の伝統の発展や外部からの影響と絡み合ってきた魅力的な旅である。イタリアの食品添加物に対する考え方は、高品質で新鮮な食材を尊重する豊かな食の歴史に長い間影響を受けてきた。イタリアでは、20世紀初頭から半ばにかけて食品技術と工業化が進み、食品の生産と保存の方法が変化した。この時代を通じて、着色料、乳化剤、保存料などの一般的な食品添加物が、大量生産を通じて製品の保存期間を延ばし、品質を保持する目的で導入された。イタリアはパンが大好きな国であるため、ベーカリーや菓子類の市場が強い。同国における食品用乳化剤の主なユーザーは、ベーカリー製品と菓子である。乳製品の分野でも、食品用乳化剤の消費が急速に伸びている。菜食主義や健康志向の流れを受けて、高齢化が進むイタリア人はクリーンラベルや植物由来の製品に傾倒しており、大豆レシチンのような植物由来の乳化剤の消費が増加する可能性がある。イタリア人は、最小限の加工食品を好むヨーロッパの他の地域の人口に比べ、自然で健康的な製品を好む傾向がある。この要因は、調査対象市場における食品用乳化剤の成長を抑制する可能性が高い。調査対象市場は国際的なプレーヤーによって支配されている。幅広い製品ラインを持つカーギル社は、調査対象市場の大手企業のひとつである。大企業は合弁、買収、拡大、合併など様々な戦略を採用している。同社は、国際的に成長し、変化する消費者の嗜好を満たす新製品を提供するために、新製品の開発や地域企業との提携に注力している。

Bonafide Research社の調査レポート「イタリア食品添加物市場の概要、2029年」によると、イタリア食品添加物市場は2024年から2029年にかけて4.50%以上の成長が見込まれている。製品の保存期間を延長し、大量生産時の品質を保持するために、乳化剤、着色料、保存料などの基本的な食品添加物がこの時期に導入された。乳製品産業もまた、食品用乳化剤の消費において適切な成長を記録している。菜食主義や健康志向の流れを受けて、高齢化が進むイタリア人はクリーンラベルや植物由来の製品に傾倒しており、大豆レシチンのような植物由来の乳化剤の消費が増加する可能性がある。イタリア人は、最小限の加工食品を好むヨーロッパの他の地域の人口に比べ、自然で健康的な製品を好む傾向がある。この要因は、調査対象市場における食品用乳化剤の成長を抑制する可能性が高い。推進要因のいくつかは、食品添加物のニーズは、その素晴らしい料理と豊かな料理の遺産で有名なイタリアによって大幅に燃料である。変化する消費者の期待に応えるため、生産者は革新的な解決策を採用する一方で、古いレシピの信憑性を維持しようと努めている。加工食品や調理済み食品への食品添加物の使用は、消費者のライフスタイルの変化や利便性へのニーズの高まりに後押しされている。こうした手軽に食べられる食品の風味、食感、保存性は、添加物によって高められている。

製品タイプ別に見ると、市場は甘味料、プロバイオティクス、香料・強化剤、食物繊維、ハイドロコロイド、着色料、乳化剤、プレバイオティクス、保存安定剤、脂肪代替剤、保存料、酵素、その他(固結防止剤)に分類される。中でもプロバイオティクスが主要なタイプである。イタリアの食品・飲料セクターにおけるプロバイオティクスの使用は、腸の健康と一般的な健康との関連性に対する理解の高まりを示すものである。プロバイオティクスとは、十分な量を摂取することで健康上のメリットをもたらす生きたバクテリアのことで、さまざまな商品で人気が高まっている。ヨーグルトや発酵乳製品、プロバイオティクス・サプリメントに含まれるプロバイオティクス菌株には、乳酸菌やビフィズス菌などがある。これらの製品は、美味しい味と食感だけでなく、免疫システムを強化し、腸の健康を改善する能力によって価格が決まる。イタリアの食品添加物業界は、アスパルテームやサッカリンを含む人工甘味料の使用も支持している。ステビアの葉から作られるステビアのような天然甘味料は、そのゼロ・カロリーの甘さゆえに、より健康的な選択肢を求める世界的なトレンドに呼応して人気を博している。甘味料の戦略的な使用は、伝統と革新の間の微妙な境界線を踏みしめ続けているイタリアの食品添加物部門において、現代顧客の絶えず変化する嗜好に対応しながら、イタリア料理の完璧さという厳しい基準を満たす製品を生み出すために、依然として不可欠である。

イタリアでは、伝統的な郷土料理が重視され、天然食材を取り入れることが多い。イタリア料理は、ハーブ、スパイス、その他の天然調味料の使用でよく知られており、伝統的なレシピの多くに新鮮な地方食材が使用されている。しかし、食品業界では、食感や色、保存性を向上させるなど、様々な目的で人工的な添加物も使用されている。すべての添加物は、EU域内の食品への使用が承認される前に、厳格な安全規則を遵守しなければならない。一日の推奨摂取量を定め、添加物の安全性を評価することで、欧州食品安全機関は食品添加物の使用を管理している。このため、天然添加物であれ合成添加物であれ、安全ガイドラインに従い、国民の健康に危険を及ぼさないことを確認するための検査に合格する必要がある。イタリア料理には、ハーブや天然素材の巧みなブレンドから生み出される独特の風味がある。イタリア料理では、バジル、オレガノ、ローズマリー、タイムなど、料理に芳香を与える新鮮なハーブがよく使われる。また、生でも加熱しても、ニンニクは多くのレシピに豊かな風味のパンチを与えてくれる。イタリア料理の基本的な材料であるオリーブオイルは、そのデリケートな果実味と胡椒の香りのおかげで、料理に風味を与えると同時に、調理の媒介としても機能する。

イタリアの消費者は、焼き菓子やアイスクリーム、キャンディー、スナック菓子などの冷凍食品を好む。このような傾向から、市場参加者はこの国での市場シェアを拡大する大きなチャンスを手にしている。冷凍菓子やベーカリー商品の人気は続いており、これらの市場における需要の強さを示している。ベーカリーや冷菓のカテゴリーで、品質、革新性、幅広い商品ラインアップを優先する企業は、イタリア人顧客の取り込みと囲い込みが容易になり、市場での存在感を高め、ペースの速いこの国の食品セクターで競争優位に立つことができる。イタリアの食品市場における製パンや冷菓に関しては、多くの食品添加物が、これらの美味の品質や特徴を向上させるために不可欠である。乳化剤は、ケーキやパンなどの商品の構造と食感を向上させ、心地よく安定した口当たりを保証するために、製パンレシピで一般的に使用されている。アミラーゼは発酵を助ける酵素の一種である。生地の発育に影響を与え、焼き上がりに適切な食感を与える。トコフェロールとアスコルビン酸は酸化防止剤の一例で、焼き菓子の酸化を防ぎ、鮮度を保ち、保存期間を延ばすために使用される。

本レポートで検討されているもの
- 地域国・地域:イタリア
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- イタリアの食品添加物市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 甘味料
- プロバイオティクス
- フレーバー&エンハンサー
- 食物繊維
- ハイドロコロイド
- 着色料
- 乳化剤
- プレバイオティクス
- 保存安定剤
- 脂肪代替剤
- 保存料
- 酵素
- その他(固化防止剤)

ソースタイプ別
- 天然
- 合成

用途別
- ベーカリー&製菓
- 乳製品・冷凍デザート
- 飲料
- コンビニエンス食品
- スパイス、調味料、ソース、ドレッシング
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府発行の報告書やデータベースの分析からなる。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーや販売業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、食品添加物業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングおよびプレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Italy Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Italy Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. Italy Food Additive Market Segmentations
7.1. Italy Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. Italy Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. Italy Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. Italy Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. Italy Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. Italy Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. Italy Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. Italy Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. Italy Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. Italy Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. Italy Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. Italy Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. Italy Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. Italy Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. Italy Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. Italy Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. Italy Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. Italy Food Additive Market, By Application
7.3.1. Italy Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. Italy Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. Italy Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. Italy Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. Italy Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. Italy Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. Italy Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Italy Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of Italy Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Italy Food Additive Market, 2023
Table 2: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Italy Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Italy Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Italy Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Italy Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Italy Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Italy Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Italy Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Italy Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Italy Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Italy Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Italy Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Italy Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Italy Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Italy Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Italy Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Italy Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Italy Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Italy Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Italy Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Italy Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: Italy Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Italy's food additive history is a fascinating journey that has been entwined with the development of the country's culinary traditions and outside influences. Italy's attitude to food additives has long been influenced by its rich culinary history, which is marked by a respect for high-quality, fresh ingredients. Italy saw the rise of food technology and industrialization in the early to mid-20th century, which changed the ways that food was produced and preserved. Throughout this time, common food additives including colorants, emulsifiers, and preservatives were introduced with the intention of prolonging product shelf life and preserving quality throughout mass production. Italy has a strong market for bakery and confectionery goods since the country loves bread. The main users of food emulsifiers in the nation are bakery goods and confectioneries. Food emulsifier consumption is also rising very quickly in the dairy sector. Following the veganism and health trends, the aging Italians are leaning more toward clean label and plant-based products, which may increase the consumption of plant-based emulsifiers, such as soy lecithin. Italians tend to prefer natural and healthier products compared to the population in other parts of Europe, which prefers minimally processed food. This factor is likely to restrain the growth of food emulsifiers in the market studied. The market studied is dominated by international players. With its extensive product line, Cargill is one of the leading companies in the market under investigation. The large corporations employ a range of strategies, such as joint ventures, acquisitions, expansions and mergers. The company is focusing on developing new products and forging partnerships with regional companies in order to grow internationally and offer new products that satisfy changing consumer tastes.

According to the research report "Italy Food Additive Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Italy Food additive Market is expected to grow more than 4.50% from 2024 to 2029. In order to prolong product shelf life and preserve quality during mass production, fundamental food additives such emulsifiers, colorants, and preservatives were introduced at this time. The dairy industry is also registering a decent growth in the consumption of food emulsifiers. Following the veganism and health trends, the aging Italians are leaning more toward clean label and plant-based products, which may increase the consumption of plant-based emulsifiers, such as soy lecithin. Italians tend to prefer natural and healthier products compared to the population in other parts of Europe, which prefers minimally processed food. This factor is likely to restrain the growth of food emulsifiers in the market studied. Some of the driving factors are, the need for food additives is significantly fueled by Italy's renowned for its superb cuisine and rich culinary legacy. In order to satisfy changing consumer expectations, producers embrace innovative solutions while working to preserve the authenticity of old recipes. The use of food additives in processed and ready-to-eat items has been pushed by changing consumer lifestyles and an increased need for convenience. The flavor, texture, and preservation of these easily consumable foods are enhanced by additives.

Based on Product Type, the market is classified into Sweeteners, Probiotics, Flavors & Enhancers, Dietary Fibers, Hydrocolloids, Food Colorants, Emulsifiers, Prebiotics, Shelf- life Stabilizers, Fat Replacers, Preservatives, Enzymes, Others(Anti-caking Agent). Among the lot, probiotics is the key type. Probiotic use in Italy's food and beverage sector is indicative of a rising understanding of the connection between gut health and general wellbeing. These are live bacteria which provide health advantages when taken in sufficient quantities, have become increasingly popular in a variety of goods. Prominent probiotic strains found in yogurts, fermented dairy products and probiotic supplements include Lactobacillus and Bifidobacterium. These products are costed according to their ability to strengthen the immune system and improve gut health in as well as their delicious taste and texture. The Italian food additive industry also supports the use of artificial sweeteners, including aspartame and saccharin, to achieve powerful sweetness without the calorie content of traditional sugars. Due to its zero calorie sweetness, natural sweeteners like stevia, which is made from the leaves of the Stevia rebaudiana , have become popular in response to the worldwide trend towards healthier options. The strategic use of sweeteners is still essential to creating products that satisfy the exacting standards of Italian culinary perfection while catering to the ever changing preferences of contemporary customers, as the country's food additive sector continues to tread the fine line between tradition and innovation.

Italy places a great importance on traditional and regional cuisines that often incorporate natural ingredients. Italian cooking is well known for its use of herbs, spices and other natural flavorings agents, fresh, regional ingredients are used in many traditional recipes. But, the food industry also uses certain artificial additives for a number of purposes, such as improving texture, color or shelf life. All additives must comply with strict safety rules before being approved for use in food items in the European Union. By establishing recommended daily intake levels and assessing the safety of the additions, the European Food Safety Authority controls the use of food additives. This is why both the additives natural or synthetic, need to pass inspection to ensure they follow safety guidelines and do not pose a risk to the public's health. Italian cuisine has a unique and adored flavor character that is derived from the deft blending of herbs and natural ingredients. Italian cooking often uses fresh herbs, such as basil, oregano, rosemary and thyme which lend an aromatic character to food. Another additive is a raw or cooked, garlic gives a lot of recipes a rich, flavorful punch. A basic ingredient in Italian cookery, olive oil imparts flavor to food while also acting as a cooking medium thanks to its delicate fruit and pepper undertones.

Italian consumers have a fondness for baked goods and frozen treats like ice cream, candies, and snacks. Due to this tendency, market participants have a great chance to increase their market shares in the nation. Frozen sweets and bakery goods continue to be popular, indicating strong demand in these markets that presents firms with opportunities to meet customer demands and take advantage of current trends. Businesses that prioritize quality, innovation, and a wide range of product offerings in the bakery and frozen dessert categories will find it easier to draw in and keep Italian customers, which will help them become more visible on the market and get a competitive edge in the country's fast-paced food sector. When it comes to baking and frozen desserts in the Italian food market, many food additives are essential for improving the quality and features of these delicious delicacies. Emulsifiers are commonly used in baking recipes to enhance the structure and texture of goods like cakes and bread, guaranteeing a pleasing and consistent mouthfeel. Amylases are one type of enzyme that helps with fermentation. It affects how the dough develops and gives baked items their proper texture. Tocopherols and ascorbic acid are examples of antioxidants that are used baked goods from oxidizing, maintaining their freshness and prolonging their shelf life.

Considered in this report:
• Geography: Italy
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Italy Food Additive market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type
• Sweeteners
• Probiotics
• Flavors & Enhancers
• Dietary Fibers
• Hydrocolloids
• Food Colorants
• Emulsifiers
• Prebiotics
• Shelf- life Stabilizers
• Fat Replacers
• Preservatives
• Enzymes
• Others(Anti-caking Agent)

By Source Type
• Natural
• Synthetic

By Application Types
• Bakery & Confectionery
• Dairy & Frozen Desserts
• Beverages
• Convenience Foods
• Spices, Condiments, Sauces & Dressings
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analysing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Food Additive Industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Italy Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Italy Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. Italy Food Additive Market Segmentations
7.1. Italy Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. Italy Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. Italy Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. Italy Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. Italy Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. Italy Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. Italy Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. Italy Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. Italy Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. Italy Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. Italy Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. Italy Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. Italy Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. Italy Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. Italy Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. Italy Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. Italy Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. Italy Food Additive Market, By Application
7.3.1. Italy Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. Italy Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. Italy Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. Italy Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. Italy Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. Italy Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. Italy Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Italy Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of Italy Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Italy Food Additive Market, 2023
Table 2: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Italy Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Italy Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Italy Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Italy Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Italy Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Italy Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Italy Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Italy Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Italy Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Italy Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Italy Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Italy Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Italy Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Italy Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Italy Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Italy Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Italy Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Italy Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Italy Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Italy Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Italy Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: Italy Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る