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カナダの食品添加物市場概観、2029年


Canada Food Additives Market Overview, 2029

カナダは、その多文化人口の影響を受けた多様な食文化を誇っている。カナダの食品添加物市場は、加工スナック菓子から飲料や簡便食に至るまで、幅広い食品の味、外観、保存性を高める上で極めて重要な役割を果た... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

カナダは、その多文化人口の影響を受けた多様な食文化を誇っている。カナダの食品添加物市場は、加工スナック菓子から飲料や簡便食に至るまで、幅広い食品の味、外観、保存性を高める上で極めて重要な役割を果たしている。カナダ保健省(Health Canada)のような強力な規制機関によって管理されているカナダは、技術的進歩と厳格な基準とのバランスを取りながら、食品添加物の安全性と品質の確保に取り組んでいる。カナダの消費者環境は、健康とウェルネス、持続可能性、クリーンラベル製品への関心の高まりによって特徴付けられ、食品添加物の領域におけるメーカーと消費者双方の選択に影響を与えている。カナダ食品添加物市場は、科学、消費者の期待、規制当局の監視が融合し、国の食の未来を形作るダイナミックな場であり続けている。さらに、カナダ保健省の食品局は、提案された食品添加物をカナダ市場で使用する前に、その安全性を評価する。評価プロセスには、製造業者から提供された科学的データと研究の包括的レビューが含まれる。カナダ政府は、食品の安全性と添加物に関する国民との透明なコミュニケーションを重視している。カナダ保健省はそのウェブサイトで、安全性評価、規制、関連する科学的知見の最新情報などを提供している。

Bonafide Research発行の調査レポート「カナダ食品添加物市場の概要、2029年」によると、カナダ食品添加物市場は2029年までに75億米ドル以上の市場規模に達する見込みである。カナダは多文化な国民性で知られ、それが多様な食の嗜好につながっている。食品添加物は、さまざまな民族料理の幅広い味覚と嗜好に対応するために利用されている。カナダでは、他の豊かな国々で見られるパターンと同様に、加工食品や簡便食品の需要が高まっている。食品添加物は、こうした食品の保存期間、品質、風味を維持するために不可欠である。新製品や配合の開発など、食品業界における絶え間ない技術革新が食品添加物の需要に寄与している。メーカーは添加物を使用して、独特の食感、風味、製品の機能性を生み出している。カナダの消費者は世界の食品・飲料トレンドの影響を受けている。国際的な料理や食品の導入には、風味を再現したり強化したりするために特定の添加物が使用されることが多い。人口の増加と都市化は、便利で外出先でも食べられる食品オプションに対する需要の増加に寄与している。食品添加物によって、都市部の消費者の多忙なライフスタ イルに合わせた包装食品や加工食品の製造が可能になる。環境の持続可能性に対する意識の高まりが消費者の嗜好に影響を与えている。環境への影響に対する広範な懸念を反映して、持続可能な方法で調達され、責任を持って生産された食品添加物に対する需要がある。カナダの消費者は、食品メーカーの倫理的で透明性の高い慣行にますます関心を寄せている。添加物の使用についてオープンに情報交換し、倫理的な調達慣行を示す企業は、消費者の信頼を得る可能性がある。

製品の種類によって、甘味料、プロバイオティクス、香料・調味料、食物繊維、ハイドロコロイド、着色料、乳化剤、プレバイオティクス、保存安定剤、脂肪代替剤、保存料、酵素、その他(固結防止剤)に区分される。カナダでは、プロバイオティクスが市場に大きく貢献している。カナダ人は、世界中の消費者と同様に、腸内環境の重要性に対する認識を高めている。健康な腸内細菌叢をサポートする有益な微生物であるプロバイオティクスは、消化器系の健康に役立つ可能性があるとして注目されている。カナダでは健康志向のライフスタイルが一般的であるため、消費者は機能的な健康効果をもたらす食品や飲料を求めるようになっている。プロバイオティクスは、消化器系の健康と全体的な幸福を促進すると認識されており、こうした健康志向の考え方に合致している。科学的研究では、プロバイオティクスの摂取によってバランスの取れた腸内細菌叢が形成されると、消化、免疫機能、さらには精神的健康にも良い影響を与える可能性が示唆されている。プロバイオティクスの人気が高まっている背景には、研究における健康へのポジティブな関連性がある。基本的な栄養摂取にとどまらず、健康上のメリットをもたらす機能性食品・飲料への需要が高まっている。プロバイオティクスは、従来の栄養補給を超えた機能的側面を提供するため、このカテゴリーに当てはまる。報告書によると、用途はベーカリー&菓子、乳製品&冷凍デザート、飲料、コンビニエンス食品、スパイス、調味料、ソース&ドレッシング、その他に二分される。カナダでは、乳製品・冷凍デザート市場が成長している。様々な民族からなる人口を抱えるカナダの豊かな文化的多様性は、幅広い食品需要に影響を与えている。食品添加物は、多様な料理の嗜好や伝統的な味覚に対応するために使用されている。カナダは酪農産業が盛んで、乳製品は広く消費されている。チーズ、ヨーグルト、アイスクリームなどの製品を含む酪農部門での食品添加物の使用は、カナダ市場におけるこの産業の重要性を反映している。カナダでは、アイスクリームや関連製品を含む冷菓市場が成長を続けている。この傾向は、冷菓の品質、食感、保存性を高める特定の食品添加物の需要に寄与している。

ソースの種類としては、天然と合成が挙げられる。合成品は成長市場であり、中でも天然物が市場をリードしている。カナダ人は健康とウェルネスを重視し、栄養価の高い健全な食品を求める欲求に沿った選択をする。天然食品添加物は、合成食品添加物と比較してより健康的な代替品として認識されている。消費者の間では、天然成分は合成成分よりも本質的に健康的で安全であるという考えが広まっている。こうした認識が購買の意思決定に影響を与え、天然由来の食品添加物の需要を後押ししている。カナダ人は、世界の多くの消費者と同様、環境の持続可能性に対する関心を高めている。食品添加物に天然由来のものを使用することは、持続可能で環境に優しい慣行と結びつけられることが多く、環境意識の高い消費者にアピールしている。カナダでは、天然成分の使用を優先することが多いオーガニック製品に対する需要が高まっている。天然添加物を含む有機食品は、オーガニックで環境に優しい選択肢を求める消費者にアピールする。

本レポートで検討しているもの
- 地理カナダ
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- カナダの食品添加物市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トッププロファイル企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 甘味料
- プロバイオティクス
- フレーバー&エンハンサー
- 食物繊維
- ハイドロコロイド
- 着色料
- 乳化剤
- プレバイオティクス
- 保存安定剤
- 脂肪代替剤
- 保存料
- 酵素
- その他(固化防止剤)

ソースタイプ別
- 天然
- 合成

用途別
- ベーカリー&製菓
- 乳製品・冷凍デザート
- 飲料
- コンビニエンス食品
- スパイス、調味料、ソース、ドレッシング
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、食品添加物業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティング&プレゼンテーションに加えて、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Canada Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Canada Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. Canada Food Additive Market Segmentations
7.1. Canada Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. Canada Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. Canada Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. Canada Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. Canada Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. Canada Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. Canada Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. Canada Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. Canada Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. Canada Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. Canada Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. Canada Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. Canada Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. Canada Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. Canada Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. Canada Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. Canada Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. Canada Food Additive Market, By Application
7.3.1. Canada Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. Canada Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. Canada Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. Canada Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. Canada Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. Canada Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. Canada Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Canada Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of Canada Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Canada Food Additive Market, 2023
Table 2: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Canada Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Canada Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Canada Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Canada Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Canada Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Canada Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Canada Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Canada Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Canada Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Canada Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Canada Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Canada Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Canada Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Canada Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Canada Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Canada Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Canada Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Canada Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Canada Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Canada Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: Canada Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

Canada boasts a diverse culinary landscape influenced by its multicultural population. The food additive market in Canada plays a pivotal role in enhancing the taste, appearance, and shelf life of a wide array of food products, ranging from processed snacks to beverages and convenience meals. Governed by robust regulatory agencies such as Health Canada, the country maintains a commitment to ensuring the safety and quality of food additives, balancing technological advancements with stringent standards. The Canadian consumer landscape is marked by a growing interest in health and wellness, sustainability, and clean-label products, influencing the choices made by both manufacturers and consumers in the realm of food additives. As the industry navigates these evolving preferences, the Canadian food additive market continues to be a dynamic arena where science, consumer expectations, and regulatory oversight converge to shape the future of the nation's culinary offerings. Furthermore, Health Canada's Food Directorate evaluates the safety of proposed food additives before they can be used in the Canadian market. The evaluation process includes a comprehensive review of scientific data and studies provided by manufacturers. The Canadian government emphasises transparent communication with the public regarding food safety and additives. Health Canada provides information on its website, including updates on safety assessments, regulations, and relevant scientific findings.

According to the research report "Canada Food Additive Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Canada Food Additive market is expected to reach a market size of more than USD 7.50 Billion by 2029. Canada is known for its multicultural population, which leads to diverse culinary preferences. Food additives are utilised to cater to a wide range of tastes and preferences across various ethnic cuisines. In Canada, the demand for processed and convenience foods is rising, in line with patterns seen in other affluent countries. Food additives are essential for maintaining these goods' shelf life, quality, and flavour. Continuous innovation in the food industry, including the development of new products and formulations, contributes to the demand for food additives. Manufacturers use additives to create unique textures, flavours, and product functionalities. Canadian consumers are influenced by global food and beverage trends. The introduction of international cuisines and food products often involves the use of specific additives to replicate or enhance flavors. Population growth and urbanisation contribute to an increased demand for convenient and on-the-go food options. Food additives enable the production of packaged and processed foods that align with the busy lifestyles of urban consumers. The growing awareness of environmental sustainability is influencing consumer preferences. There is a demand for sustainably sourced and responsibly produced food additives, reflecting broader concerns about environmental impact. Consumers in Canada are increasingly interested in the ethical and transparent practices of food manufacturers. Companies that communicate openly about their use of additives and demonstrate ethical sourcing practices may gain consumer trust.

Based on the product types, they are segmented into: sweeteners, probiotics, flavours and enhancers, dietary fibres, hydrocolloids, food colourants, emulsifiers, prebiotics, shelf-life stabilisers, fat replacers, preservatives, enzymes, others (anti-caking Agents), In Canada, probiotics significantly contribute to the market. Canadians, like consumers worldwide, are becoming increasingly aware of the importance of gut health. Probiotics, which are beneficial microorganisms that support a healthy gut microbiome, are sought after for their potential digestive health benefits. The general trend towards health-conscious lifestyles in Canada has led consumers to seek out foods and beverages that offer functional health benefits. Probiotics are perceived as promoting digestive health and overall well-being, aligning with this health-conscious mindset. Scientific studies have suggested that a balanced gut microbiome, supported by the consumption of probiotics, may have positive effects on digestion, immune function, and even mental health. Positive health associations in research contribute to the growing popularity of probiotics. The demand for functional foods and beverages that provide health benefits beyond basic nutrition is increasing. Probiotics fit into this category as they offer a functional aspect that goes beyond traditional nourishment. According to the report, the applications are bifurcated into Bakery & Confectionery, Dairy & Frozen Desserts, Beverages, Convenience Foods, Spices, Condiments, Sauces & Dressings, and Others. In Canada, the Dairy & Frozen Desserts market is growing. Canada's rich cultural diversity, with a population composed of various ethnic groups, influences the demand for a wide range of food products. Food additives are used to cater to diverse culinary preferences and traditional tastes. Canada has a significant dairy industry, and dairy products are widely consumed. The use of food additives in the dairy sector, including in products like cheese, yoghurt, and ice cream, reflects the importance of this industry in the Canadian market. The frozen dessert market, including ice cream and related products, has been experiencing growth in Canada. This trend contributes to the demand for specific food additives that enhance the quality, texture, and shelf life of frozen desserts.

In terms of the source types, natural and synthetic are among them. Synthetics are a growing market, and among them, naturals lead the market. Canadians place a strong emphasis on health and wellness, making choices that align with their desire for nutritious and wholesome foods. Natural food additives are perceived as healthier alternatives compared to their synthetic counterparts. There is a widespread belief among consumers that natural ingredients are inherently healthier and safer than synthetic ones. This perception influences purchasing decisions and drives the demand for natural sources of food additives. Canadians, like many consumers globally, are increasingly concerned about environmental sustainability. The use of natural sources for food additives is often associated with sustainable and eco-friendly practices, appealing to environmentally conscious consumers. The demand for organic products, which often prioritise the use of natural ingredients, is on the rise in Canada. Organic food products, including those with natural additives, appeal to consumers seeking organic and environmentally friendly options.

Considered in this report:
• Geography: Canada
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Canada Food Additive market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Products Type:
• Sweeteners
• Probiotics
• Flavors & Enhancers
• Dietary Fibers
• Hydrocolloids
• Food Colorants
• Emulsifiers
• Prebiotics
• Shelf- life Stabilizers
• Fat Replacers
• Preservatives
• Enzymes
• Others(Anti-caking Agent)

By Source Type
• Natural
• Synthetic

By Application
• Bakery & Confectionery
• Dairy & Frozen Desserts
• Beverages
• Convenience Foods
• Spices, Condiments, Sauces & Dressings
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Food Additive industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Canada Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Canada Food Additive Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Source Type
6.4. Market Size and Forecast By Application
7. Canada Food Additive Market Segmentations
7.1. Canada Food Additive Market, By Product Type
7.1.1. Canada Food Additive Market Size, By Sweeteners, 2018-2029
7.1.2. Canada Food Additive Market Size, By Probiotics, 2018-2029
7.1.3. Canada Food Additive Market Size, By Flavors & Enhancers, 2018-2029
7.1.4. Canada Food Additive Market Size, By Dietary Fibers, 2018-2029
7.1.5. Canada Food Additive Market Size, By Hydrocolloids, 2018-2029
7.1.6. Canada Food Additive Market Size, By Food Colorants, 2018-2029
7.1.7. Canada Food Additive Market Size, By Emulsifiers, 2018-2029
7.1.8. Canada Food Additive Market Size, By Prebiotics, 2018-2029
7.1.9. Canada Food Additive Market Size, By Shelf- life Stabilizers, 2018-2029
7.1.10. Canada Food Additive Market Size, By Fat Replacers, 2018-2029
7.1.11. Canada Food Additive Market Size, By Preservatives, 2018-2029
7.1.12. Canada Food Additive Market Size, By Enzymes, 2018-2029
7.1.13. Canada Food Additive Market Size, By Others(Anti-caking Agent), 2018-2029
7.2. Canada Food Additive Market, By Source Type
7.2.1. Canada Food Additive Market Size, By Natural, 2018-2029
7.2.2. Canada Food Additive Market Size, By Synthetic, 2018-2029
7.3. Canada Food Additive Market, By Application
7.3.1. Canada Food Additive Market Size, By Bakery & Confectionery, 2018-2029
7.3.2. Canada Food Additive Market Size, By Dairy & Frozen Desserts, 2018-2029
7.3.3. Canada Food Additive Market Size, By Beverages, 2018-2029
7.3.4. Canada Food Additive Market Size, By Convenience Foods, 2018-2029
7.3.5. Canada Food Additive Market Size, By Spices, Condiments, Sauces & Dressings, 2018-2029
7.3.6. Canada Food Additive Market Size, By Others, 2018-2029
8. Canada Food Additive Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Source Type, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Canada Food Additive Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Source Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Porter's Five Forces of Canada Food Additive Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Canada Food Additive Market, 2023
Table 2: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Source Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Canada Food Additive Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Canada Food Additive Market Size of Sweeteners (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Canada Food Additive Market Size of Probiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Canada Food Additive Market Size of Flavors & Enhancers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Canada Food Additive Market Size of Dietary Fibers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Canada Food Additive Market Size of Hydrocolloids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Canada Food Additive Market Size of Food Colorants (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Canada Food Additive Market Size of Emulsifiers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Canada Food Additive Market Size of Prebiotics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Canada Food Additive Market Size of Shelf- life Stabilizers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Canada Food Additive Market Size of Fat Replacers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Canada Food Additive Market Size of Preservatives (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Canada Food Additive Market Size of Enzymes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Canada Food Additive Market Size of Others(Anti-caking Agent) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Canada Food Additive Market Size of Natural (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Canada Food Additive Market Size of Synthetic (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Canada Food Additive Market Size of Bakery & Confectionery (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Canada Food Additive Market Size of Dairy & Frozen Desserts (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Canada Food Additive Market Size of Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Canada Food Additive Market Size of Convenience Foods (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Canada Food Additive Market Size of Spices, Condiments, Sauces & Dressings (2018 to 2029) in USD Billion
Table 25: Canada Food Additive Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

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2024/11/22 10:26

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