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米国の自動車用インフォテインメント市場規模調査:製品別(オーディオユニット、ディスプレイユニット、ヘッドアップディスプレイ、ナビゲーションユニット、通信ユニット)、装着タイプ別(相手先商標製品メーカー(OEM)装着、アフターマーケット)、車種別(乗用車、商用車)、地域別予測:2022年~2032年


US Automotive Infotainment Market Size study, by Product (Audio Unit, Display Unit, Heads-Up Display, Navigation Unit, Communication Unit), by Fit Type (Original Equipment Manufacturer (OEM) Fitted, Aftermarket), by Vehicle Type (Passenger Cars, Commercial Vehicles) and Regional Forecasts 2022-2032

米国の自動車インフォテインメント市場は、2023年に約30.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には9.60%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車インフォテインメントとは、エンターテインメ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年5月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国の自動車インフォテインメント市場は、2023年に約30.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には9.60%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車インフォテインメントとは、エンターテインメント、ナビゲーション、通信、その他のマルチメディア機能を乗員に提供する自動車内の統合システムを指す。この技術には通常、オーディオやビデオの再生、衛星ナビゲーション、スマートフォンとの統合、インターネット接続、全体的な運転体験の向上を目的とした各種アプリケーションなどが含まれる。米国地域では電気自動車の普及が進んでいるため、電気自動車のドライバーに合わせた特殊なインフォテインメント・システムに対する需要が高まっており、米国自動車インフォテインメント市場の成長を牽引している。

幅広い革新的なインフォテインメント製品を搭載した商用車に対する需要の高まりと先端技術への投資の増加は、米国自動車インフォテインメント市場の主要な促進要因である。運転支援、拡張現実(AR)、リアルタイムデータ収集、モノのインターネット(IoT)などの先進技術をインフォテインメント・システムに統合することに重点が置かれるようになったことで、ドライバーの安全性と体験が向上し、米国の自動車用インフォテインメント・システムの需要を促進している。さらに、自動車の先進運転支援システム(ADAS)に焦点を当てた法律や規制の草案が示すように、米国政府が乗客の安全を優先していることも市場の成長を支えている。しかし、技術的に先進的なインフォテインメント・システムに関する新車購入者の認識が限定的であることと、ユーザー・マニュアルが軽視されていることが、米国の自動車インフォテインメント市場成長の障壁となっている。さらに、高度なインフォテインメント・システムにおけるデータ操作やコード上書きのリスクは、セキュリティ侵害やデータ・ハッキングにつながる可能性があり、市場ダイナミクスをさらに複雑にしているため、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ハーマンインターナショナルインダストリーズ
ビステオン・コーポレーション
アプティブPLC
ガーミン
5社
会社6
7社
8社目
9社目
10社
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
オーディオユニット
ディスプレイユニット
ヘッドアップディスプレイ
ナビゲーションユニット
通信ユニット

装着タイプ別
相手先商標製品(OEM)装着
アフターマーケット

車両タイプ別
乗用車
商用車

調査対象年は以下の通り:
過去2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.米国車載インフォテインメント市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国の自動車インフォテインメント市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品別
2.2.2.フィットタイプ別
2.2.3.車種別
2.3.主要トレンド
2.4.景気後退の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国の自動車インフォテインメント市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国車載インフォテインメント市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 自動車インフォテインメント市場米国の自動車用インフォテインメント市場:製品別市場規模・予測 2022-2032
5.1.オーディオユニット
5.2.ディスプレイユニット
5.3.ヘッドアップディスプレイ
5.4.ナビゲーションユニット
5.5.通信ユニット
第6章米国の自動車用インフォテインメント市場:フィットタイプ別規模・予測 2022-2032
6.1.相手先商標製品メーカー(OEM)装着
6.2.アフターマーケット
第7章.米国の自動車用インフォテインメント市場規模・予測:自動車タイプ別 2022-2032
7.1.乗用車
7.2.商用車
第8章 競争力コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ハーマンインターナショナルインダストリーズ
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.ビステオン・コーポレーション
8.3.3.アプティブPLC
8.3.4.ガーミン
8.3.5.5社
8.3.6.6社
8.3.7.7社
8.3.8.8社
8.3.9.9社
8.3.10.10社目
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

US Automotive Infotainment Market is valued at approximately USD 3.08 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.60% during the forecast period 2024-2032. Automotive infotainment refers to the integrated system within vehicles that provides entertainment, navigation, communication, and other multimedia functionalities to occupants. This technology typically includes audio and video playback, satellite navigation, smartphone integration, internet connectivity, and various applications designed to enhance the overall driving experience. The rising adoption of electric vehicles in the US region fuels demand for specialized infotainment systems tailored to electric vehicle drivers, driving growth in the US Automotive Infotainment Market.

Growing demand for commercial cars with a wide range of innovative infotainment products and increasing investments in advanced technology is a major driver for the US Automotive Infotainment Market. The increased emphasis on integrating advanced technologies such as driver assistance, augmented reality, real-time data collection, and the Internet of Things (IoT) into infotainment systems enhances driver safety and experience, thus driving demand for the US automotive infotainment system. Furthermore, the prioritization of passenger safety by the US Government, evidenced by the drafting of laws and regulations focusing on Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) in vehicles, supports market growth. However, limited awareness among new-vehicle buyers regarding technologically advanced infotainment systems, coupled with neglecting user manuals, presents a barrier to growth in the US Automotive Infotainment MMarket. Additionally, the risk of data manipulation and code overwriting in advanced infotainment systems can lead to security breaches and data hacking, further complicating market dynamics, and thereby impeding market growth between 2022 and 2032.

Major market player included in this report are:
Harman International Industries, Inc
Visteon Corporation
Aptiv PLC
Garmin Ltd
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product
Audio Unit
Display Unit
Heads-Up Display
Navigation Unit
Communication Unit

By Fit Type
Original Equipment Manufacturer (OEM) Fitted
Aftermarket

By Vehicle Type
Passenger Care
Commercial Vehicles

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. US Automotive Infotainment Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Automotive Infotainment Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product
2.2.2. By Fit Type
2.2.3. By Vehicle Type
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Automotive Infotainment Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Automotive Infotainment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Product 2022-2032
5.1. Audio Unit
5.2. Display Unit
5.3. Heads-Up Display
5.4. Navigation Unit
5.5. Communication Unit
Chapter 6. US Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Fit Type 2022-2032
6.1. Original Equipment Manufacturer (OEM) Fitted
6.2. Aftermarket
Chapter 7. US Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Vehicle Type 2022-2032
7.1. Passenger Cars
7.2. Commercial Vehicles
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Harman International Industries, Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Visteon Corporation
8.3.3. Aptiv PLC
8.3.4. Garmin Ltd
8.3.5. Company 5
8.3.6. Company 6
8.3.7. Company 7
8.3.8. Company 8
8.3.9. Company 9
8.3.10. Company 10
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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