世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カラーチェンジングシューズの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(スニーカー、運動靴、カジュアルシューズ、ブーツ)、性別(男性、女性、ユニセックス)、年齢層別(子供、ティーンエイジャー、大人)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2023-2030年


Global Color Changing Shoes Market Size study & Forecast, by Product Type (Sneakers, Athletic Shoes, Casual Shoes, Boots) by Gender (Men, Women, Unisex), by Age Group (Children, Teenager, Adult), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030

カラーチェンジングシューズの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。カラーチェンジングシューズの世界市場とは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年6月27日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

カラーチェンジングシューズの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。カラーチェンジングシューズの世界市場とは、温度、光、圧力、その他の環境要因などの様々な刺激に反応して色を変えることができるフットウェアの生産、流通、販売を包含する産業を指す。カラーチェンジシューズは、こうした視覚効果を得るために特殊な技術や素材、コーティングを使用している。市場の主な推進要因は、ファッションやスタイルのトレンドの高まりと、パーソナライゼーションやカスタマイズに対する需要の高まりである。さらに、ソーシャルメディアやインフルエンサー文化の高まり、限定版やコラボレーションの需要の高まりが、予測期間2023~2030年にかけて市場に有利な成長機会を生み出している。

それに伴い、企業はアフィリエイト・マーケティングを通じて、YouTube、Facebook、Twitter、Instagramなどのソーシャルメディア・プラットフォームでファッション製品を宣伝することが増えている。例えば、110万人以上のフォロワーを持つZoella Zeeboは、インスタグラムの投稿を利用してファッション・ブランドを宣伝するデジタル・コンテンツ・クリエイターである。この種のマーケティングの影響力は、ソーシャルメディア・ユーザーの増加とともに高まるだろう。これに伴い、Statistaによると、2019年のユーザー数は8億1450万人で、2023年には1億18050万人に増加すると予想されている。しかし、カラーチェンジングシューズのコストが高いため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。

カラーチェンジングシューズの世界市場調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。北米は、カラーチェンジングシューズ市場の支配地域である。この地域には複数の主要プレーヤーが存在し、革新的な靴を好む強力な消費者基盤を持っている。特に米国は、ファッショントレンド、技術の進歩、ユニークで視覚に訴える製品を求める消費者需要に後押しされ、カラーチェンジシューズの主要市場となっている。アジア太平洋地域は、カラー・チェンジング・シューズ市場に大きな成長機会を提供している。中国、日本、韓国、インドなどの国々は人口が多く、可処分所得が増加し、ファッションや靴への関心が高まっている。この地域の強力な製造能力もまた、カラーチェンジ・シューズの生産に貢献している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ナイキ
アディダスAG
リーボック・インターナショナル
プーマSE
ヴァンズ(VFコーポレーションの一部門
コンバース(ナイキの子会社)
スケッチャーズU.S.A., Inc.
アンダーアーマー
ニューバランス
株式会社アシックス

市場における最近の動き
 2021年8月、ナイキは女性用エアフォース1を発売した。これは、ナイキのコレクションにカラーチェンジシューズを追加したものである。

世界のカラーチェンジングシューズ市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品タイプ, 性別, 年齢層, 流通チャネル, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品タイプの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
スニーカー
アスレチックシューズ
カジュアルシューズ
ブーツ
性別
男性
女性
ユニセックス
年齢別
子供
ティーンエイジャー
大人
流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Color Changing Shoes Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Color Changing Shoes Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Color Changing Shoes Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Color Changing Shoes Market, by Age Group, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Color Changing Shoes Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Color Changing Shoes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Color Changing Shoes Market Dynamics
3.1. Color Changing Shoes Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising Fashion and Style Trends
3.1.1.2. Growing demand for Personalization and Customization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Color Changing Shoes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing social media and influencer culture
3.1.3.2. Growing demand for limited edition and collaborations
Chapter 4. Global Color Changing Shoes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Color Changing Shoes Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Color Changing Shoes Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sneakers
5.4.2. Athletic shoes
5.4.3. Casual shoes
5.4.4. Boots
Chapter 6. Global Color Changing Shoes Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Color Changing Shoes Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Unisex
Chapter 7. Global Color Changing Shoes Market, by Age Group
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Color Changing Shoes Market by Age Group, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Age Group 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Children
7.4.2. Teenager
7.4.3. Adult
Chapter 8. Global Color Changing Shoes Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Color Changing Shoes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Color Changing Shoes Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Color Changing Shoes Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Color Changing Shoes Market
9.4.1. U.S. Color Changing Shoes Market
9.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Color Changing Shoes Market
9.5. Europe Color Changing Shoes Market Snapshot
9.5.1. U.K. Color Changing Shoes Market
9.5.2. Germany Color Changing Shoes Market
9.5.3. France Color Changing Shoes Market
9.5.4. Spain Color Changing Shoes Market
9.5.5. Italy Color Changing Shoes Market
9.5.6. Rest of Europe Color Changing Shoes Market
9.6. Asia-Pacific Color Changing Shoes Market Snapshot
9.6.1. China Color Changing Shoes Market
9.6.2. India Color Changing Shoes Market
9.6.3. Japan Color Changing Shoes Market
9.6.4. Australia Color Changing Shoes Market
9.6.5. South Korea Color Changing Shoes Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Color Changing Shoes Market
9.7. Latin America Color Changing Shoes Market Snapshot
9.7.1. Brazil Color Changing Shoes Market
9.7.2. Mexico Color Changing Shoes Market
9.8. Middle East & Africa Color Changing Shoes Market
9.8.1. Saudi Arabia Color Changing Shoes Market
9.8.2. South Africa Color Changing Shoes Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Color Changing Shoes Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Nike Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Adidas AG
10.3.3. Reebok International Ltd.
10.3.4. Puma SE
10.3.5. Vans, a division of VF Corporation
10.3.6. Converse Inc. (a subsidiary of Nike)
10.3.7. Skechers U.S.A., Inc.
10.3.8. Under Armour, Inc.
10.3.9. New Balance Athletics, Inc.
10.3.10. ASICS Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Color Changing Shoes Market is valued approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. The global color-changing shoes market refers to the industry that encompasses the production, distribution, and sale of footwear that can change color in response to various stimuli such as temperature, light, pressure, or other environmental factors. Color-changing shoes use specialized technologies, materials, or coatings to achieve these visual effects. The major driving factors for the market are rising fashion and style trends and growing demand for personalization and customization. Moreover, growing social media and influencer culture and growing demand for limited edition and collaborations is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030.

Accordingly, companies are increasingly advertising fashion products on social media platforms such as YouTube, Facebook, Twitter, and Instagram through affiliate marketing. For instance, Zoella Zeebo has over 1.1 million followers is a digital content creator who promotes fashion brands with the help of her Instagram posts. The influence of this kind of marketing is likely to increase with growth in number of social media users. Along with this, according to Statista, in 2019, there were 814.5 million users, which is expected to rise to 1180.5 million by 2023. However, the high cost of Color Changing Shoes stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Color Changing Shoes Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is domination region in the color-changing shoes market. The region is home to several key players and has a strong consumer base with a penchant for innovative footwear. The United States, in particular, is a major market for color-changing shoes, driven by fashion trends, technological advancements, and consumer demand for unique and visually appealing products. The Asia Pacific region offers significant growth opportunities for the color-changing shoes market. Countries like China, Japan, South Korea, and India have a large population, increasing disposable income, and a growing interest in fashion and footwear. The region's strong manufacturing capabilities also contribute to the production of color-changing shoes.

Major market player included in this report are:
Nike, Inc.
Adidas AG
Reebok International Ltd.
Puma SE
Vans, a division of VF Corporation
Converse Inc. (a subsidiary of Nike)
Skechers U.S.A., Inc.
Under Armour, Inc.
New Balance Athletics, Inc.
ASICS Corporation

Recent Developments in the Market:
 In August 2021, Nike has launched Air Force 1 shoe for women which is an addition to companies color changing shoe in Nike’s collection.

Global Color Changing Shoes Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product Type, Gender, Age Group, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Product Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:
Sneakers
Athletic Shoes
Casual Shoes
Boots
By Gender:
Men
Women
Unisex
By Age Group:
Children
Teenager
Adult
By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Color Changing Shoes Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Color Changing Shoes Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Color Changing Shoes Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Color Changing Shoes Market, by Age Group, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Color Changing Shoes Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Color Changing Shoes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Color Changing Shoes Market Dynamics
3.1. Color Changing Shoes Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising Fashion and Style Trends
3.1.1.2. Growing demand for Personalization and Customization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Color Changing Shoes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing social media and influencer culture
3.1.3.2. Growing demand for limited edition and collaborations
Chapter 4. Global Color Changing Shoes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Color Changing Shoes Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Color Changing Shoes Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sneakers
5.4.2. Athletic shoes
5.4.3. Casual shoes
5.4.4. Boots
Chapter 6. Global Color Changing Shoes Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Color Changing Shoes Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Unisex
Chapter 7. Global Color Changing Shoes Market, by Age Group
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Color Changing Shoes Market by Age Group, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Age Group 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Children
7.4.2. Teenager
7.4.3. Adult
Chapter 8. Global Color Changing Shoes Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Color Changing Shoes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Color Changing Shoes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Color Changing Shoes Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Color Changing Shoes Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Color Changing Shoes Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Color Changing Shoes Market
9.4.1. U.S. Color Changing Shoes Market
9.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Color Changing Shoes Market
9.5. Europe Color Changing Shoes Market Snapshot
9.5.1. U.K. Color Changing Shoes Market
9.5.2. Germany Color Changing Shoes Market
9.5.3. France Color Changing Shoes Market
9.5.4. Spain Color Changing Shoes Market
9.5.5. Italy Color Changing Shoes Market
9.5.6. Rest of Europe Color Changing Shoes Market
9.6. Asia-Pacific Color Changing Shoes Market Snapshot
9.6.1. China Color Changing Shoes Market
9.6.2. India Color Changing Shoes Market
9.6.3. Japan Color Changing Shoes Market
9.6.4. Australia Color Changing Shoes Market
9.6.5. South Korea Color Changing Shoes Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Color Changing Shoes Market
9.7. Latin America Color Changing Shoes Market Snapshot
9.7.1. Brazil Color Changing Shoes Market
9.7.2. Mexico Color Changing Shoes Market
9.8. Middle East & Africa Color Changing Shoes Market
9.8.1. Saudi Arabia Color Changing Shoes Market
9.8.2. South Africa Color Changing Shoes Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Color Changing Shoes Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Nike Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Adidas AG
10.3.3. Reebok International Ltd.
10.3.4. Puma SE
10.3.5. Vans, a division of VF Corporation
10.3.6. Converse Inc. (a subsidiary of Nike)
10.3.7. Skechers U.S.A., Inc.
10.3.8. Under Armour, Inc.
10.3.9. New Balance Athletics, Inc.
10.3.10. ASICS Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のその他分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る