アンチエイジング製品・サービスの世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア製品、ヘアケア製品、栄養補助食品、デバイス、その他)、用途別(しわ改善、色素沈着管理、ボディコンティング、毛髪再生、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2023-2030年Global Antiaging Products and Services Market Size study & Forecast, by Product (Skincare products, Haircare products, Nutritional supplements, Devices, Others) by Application (Wrinkle reduction, Pigmentation management, Body contouring, Hair restoration, Others), by End-User (Men, Women, Unisex), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のアンチエイジング製品・サービス市場は、2022年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界のアンチエイジング製品・サービス市場とは、... もっと見る
サマリー世界のアンチエイジング製品・サービス市場は、2022年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界のアンチエイジング製品・サービス市場とは、老化の兆候を抑え、肌全体の健康を向上させることを目的とした製品・サービスの市場を指します。この市場には、アンチエイジングクリーム、ローション、美容液、マスクなどの幅広い製品とサービスのほか、ボトックス、ダーマフィラー、マイクロダーマブレーションなどの非侵襲的な施術が含まれます。アンチエイジング製品およびサービスの世界市場の主な推進要因は、高齢化人口の増加とアンチエイジング製品およびサービスの利点に関する認知度の上昇です。さらに、技術や製品イノベーションの進歩、ライフスタイルの変化や可処分所得の増加が、予測期間2023年から2030年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。世界人口の高齢化が急速に進み、アンチエイジング製品・サービスの需要が高まっています。シワ、小ジワ、シミなどの皮膚に関する問題は、アンチエイジング製品やサービスによって対処することができます。国連が2020年に発表した報告書によると、世界の高齢者(65歳以上)人口は2050年までに倍増し、15億人に達すると予測されています。これは、総人口に占める高齢者の割合が16%増加することを意味します。これに伴い、2021年、米国国勢調査局は、米国の65歳以上の人口が5600万人に達し、総人口の17.5%を占めると報告しました。これは、2018年の5200万人から増加したものです。さらに、オーストラリア統計局が2021年に発表した報告書によると、オーストラリアにおける65歳以上の人口の割合は、2011年の15%から2021年には17.7%に増加したことがわかりました。また、同報告書では、この割合は今後数十年にわたって増加し続けると予測しています。しかし、アンチエイジング製品およびサービスのコストが高いため、2023年から2030年の予測期間を通じて、市場の成長が阻害されます。 アンチエイジング製品およびサービスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、人口の可処分所得の高さ、アンチエイジング製品・サービスに対する意識の高まり、高齢化したベビーブーマー人口の多さなどから、アンチエイジング製品・サービスの圧倒的な市場となっています。この地域では、米国が最大の市場であり、カナダがそれに続いています。アジア太平洋地域は、高齢化したベビーブーマー人口の多さ、可処分所得の増加、アンチエイジング製品・サービスに対する意識の高まりなどの要因により、アンチエイジング製品・サービスの市場として急成長することが予想されます。日本、中国、韓国はこの地域の最大市場であり、アンチエイジング製品およびサービスに対する需要は旺盛です。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: L'Oreal S.A. Procter & Gamble Co. エスティ ローダー カンパニーズ インコーポレイテッド ユニリーバグループ バイヤスドルフAG 株式会社資生堂 ジョンソン・エンド・ジョンソン コンシューマー インク アムウェイ株式会社 花王株式会社 エイボン・プロダクツ・インク 市場の最近の動向 2023年1月、日本のオルビスが成熟した消費者向けの専用商品ラインを発売。市場シェアを拡大中。 2020年10月、ガルニエのアンチエイジングスキンケアラインのバーチャル試着ツールを発売。ガルニエのアンチエイジング・スキンケア製品のバーチャル試着ツールで、購入前に製品が自分の肌にどのように映るかを確認できる。 世界のアンチエイジング製品・サービス市場レポートスコープ: 過去データ - 2020年 - 2021年 推計の基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象となるセグメント - 製品、アプリケーション、エンドユーザー、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 スキンケア製品 ヘアケア製品 栄養補助食品(Nutritional Supplement デバイス その他 用途別 シワの改善 色素沈着 ボディコンティング 毛髪再生 その他 エンドユーザー別 男性 女性 ユニセックス 販売チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中近東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ共和国 その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Antiaging Products and Services Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Antiaging Products and Services Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Antiaging Products and Services Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Antiaging Products and Services Market, by End-User, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Antiaging Products and Services Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Antiaging Products and Services Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Antiaging Products and Services Market Dynamics 3.1. Antiaging Products and Services Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing aging population 3.1.1.2. Rising awareness about the benefits of anti-aging products and services 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Antiaging Products and Services 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in technology and product innovation 3.1.3.2. Changing lifestyles and increasing disposable income Chapter 4. Global Antiaging Products and Services Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Antiaging Products and Services Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Antiaging Products and Services Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skincare products 5.4.2. Haircare products 5.4.3. Nutritional supplements 5.4.4. Devices 5.4.5. Others Chapter 6. Global Antiaging Products and Services Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Antiaging Products and Services Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wrinkle reduction 6.4.2. Pigmentation management 6.4.3. Body contouring 6.4.4. Hair restoration 6.4.5. Others Chapter 7. Global Antiaging Products and Services Market, by End-User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Antiaging Products and Services Market by End-User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by End-User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Unisex Chapter 8. Global Antiaging Products and Services Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Antiaging Products and Services Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Antiaging Products and Services Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Antiaging Products and Services Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Antiaging Products and Services Market 9.4.1. U.S. Antiaging Products and Services Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Antiaging Products and Services Market 9.5. Europe Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.5.1. U.K. Antiaging Products and Services Market 9.5.2. Germany Antiaging Products and Services Market 9.5.3. France Antiaging Products and Services Market 9.5.4. Spain Antiaging Products and Services Market 9.5.5. Italy Antiaging Products and Services Market 9.5.6. Rest of Europe Antiaging Products and Services Market 9.6. Asia-Pacific Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.6.1. China Antiaging Products and Services Market 9.6.2. India Antiaging Products and Services Market 9.6.3. Japan Antiaging Products and Services Market 9.6.4. Australia Antiaging Products and Services Market 9.6.5. South Korea Antiaging Products and Services Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Antiaging Products and Services Market 9.7. Latin America Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.7.1. Brazil Antiaging Products and Services Market 9.7.2. Mexico Antiaging Products and Services Market 9.8. Middle East & Africa Antiaging Products and Services Market 9.8.1. Saudi Arabia Antiaging Products and Services Market 9.8.2. South Africa Antiaging Products and Services Market 9.8.3. Rest of Middle East & Africa Antiaging Products and Services Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. L'Oreal S.A. 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. Procter & Gamble Co. 10.3.3. Estee Lauder Companies Inc. 10.3.4. Unilever Group 10.3.5. Beiersdorf AG 10.3.6. Shiseido Company, Limited 10.3.7. Johnson & Johnson Consumer Inc. 10.3.8. Amway Corporation 10.3.9. Kao Corporation 10.3.10. Avon Products, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Antiaging Products and Services Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. The global anti-aging products and services market refers to the market for products and services that are designed to reduce the signs of aging and improve overall skin health. This market includes a wide range of products and services such as anti-aging creams, lotions, serums, and masks, as well as non-invasive procedures such as botox, dermal fillers, and microdermabrasion. The major driving factors for the Global Antiaging Products and Services Market are the increasing aging population and rising awareness about the benefits of anti-aging products and services. Moreover, advancements in technology and product innovation and changing lifestyles and increasing disposable income are creating a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Antiaging Products and Services Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Antiaging Products and Services Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Antiaging Products and Services Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Antiaging Products and Services Market, by End-User, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Antiaging Products and Services Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Antiaging Products and Services Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Antiaging Products and Services Market Dynamics 3.1. Antiaging Products and Services Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing aging population 3.1.1.2. Rising awareness about the benefits of anti-aging products and services 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Antiaging Products and Services 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in technology and product innovation 3.1.3.2. Changing lifestyles and increasing disposable income Chapter 4. Global Antiaging Products and Services Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Antiaging Products and Services Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Antiaging Products and Services Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skincare products 5.4.2. Haircare products 5.4.3. Nutritional supplements 5.4.4. Devices 5.4.5. Others Chapter 6. Global Antiaging Products and Services Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Antiaging Products and Services Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wrinkle reduction 6.4.2. Pigmentation management 6.4.3. Body contouring 6.4.4. Hair restoration 6.4.5. Others Chapter 7. Global Antiaging Products and Services Market, by End-User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Antiaging Products and Services Market by End-User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by End-User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Unisex Chapter 8. Global Antiaging Products and Services Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Antiaging Products and Services Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Antiaging Products and Services Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Antiaging Products and Services Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Antiaging Products and Services Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Antiaging Products and Services Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Antiaging Products and Services Market 9.4.1. U.S. Antiaging Products and Services Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Antiaging Products and Services Market 9.5. Europe Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.5.1. U.K. Antiaging Products and Services Market 9.5.2. Germany Antiaging Products and Services Market 9.5.3. France Antiaging Products and Services Market 9.5.4. Spain Antiaging Products and Services Market 9.5.5. Italy Antiaging Products and Services Market 9.5.6. Rest of Europe Antiaging Products and Services Market 9.6. Asia-Pacific Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.6.1. China Antiaging Products and Services Market 9.6.2. India Antiaging Products and Services Market 9.6.3. Japan Antiaging Products and Services Market 9.6.4. Australia Antiaging Products and Services Market 9.6.5. South Korea Antiaging Products and Services Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Antiaging Products and Services Market 9.7. Latin America Antiaging Products and Services Market Snapshot 9.7.1. Brazil Antiaging Products and Services Market 9.7.2. Mexico Antiaging Products and Services Market 9.8. Middle East & Africa Antiaging Products and Services Market 9.8.1. Saudi Arabia Antiaging Products and Services Market 9.8.2. South Africa Antiaging Products and Services Market 9.8.3. Rest of Middle East & Africa Antiaging Products and Services Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. L'Oreal S.A. 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. Procter & Gamble Co. 10.3.3. Estee Lauder Companies Inc. 10.3.4. Unilever Group 10.3.5. Beiersdorf AG 10.3.6. Shiseido Company, Limited 10.3.7. Johnson & Johnson Consumer Inc. 10.3.8. Amway Corporation 10.3.9. Kao Corporation 10.3.10. Avon Products, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(skincare)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |