世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クラウドコミュニケーションプラットフォームの世界市場規模調査&予測:ソリューション別(ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC/UCaaS)、Webリアルタイムコミュニケーション(WebRTC)、対話型音声応答(IVR)、インターネットプロトコル(VoIP)、アプリケーションプログラミングインターフェース(API)、レポートとアナリティクス)、サービス別(トレーニングとコンサルティング、サポートとメンテナンス、マネージドサービス)、組織規模別(大企業、中小企業(SME))、業種別(BFSI、ヘルスケア、通信とITES、政府、小売、旅行と接客、教育、製造、その他)および地域分析、2023-2030年


Global Cloud Communication Platform Market Size study & Forecast, by Solution (Unified Communication and Collaboration (UCC/UCaaS), Web Real-Time Communication (WebRTC), Interactive Voice Response (IVR), Voice over Internet Protocol (VoIP), Application Programming Interface (API), Reporting and Analytics), by Service (Training and consulting, Support and maintenance, Managed services), by Organization Size (Large enterprises, Small and Medium Enterprises (SME)), by Vertical (BFSI, Healthcare, Telecommunication and ITES, Government, Retail, Travel and hospitality, Education, Manufacturing, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のクラウド通信プラットフォーム市場は、2022年に約56.5億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には26.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クラウドコミュニケーションプラットフォーム市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月15日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のクラウド通信プラットフォーム市場は、2022年に約56.5億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には26.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クラウドコミュニケーションプラットフォーム市場は、クラウドベースのプラットフォームを通じてインターネット上でコミュニケーションソリューションを提供する、急成長中の市場です。クラウドコミュニケーションプラットフォームにより、企業や組織は顧客、パートナー、従業員とのコミュニケーションをより効果的、効率的かつ安全に行うことができます。これらのプラットフォームは、音声、ビデオ、メッセージング、コラボレーションツールなど、幅広いコミュニケーション機能を提供し、インターネット接続があればどこからでもアクセスすることができます。クラウドコミュニケーションプラットフォームの世界市場の主な推進要因は、リモートワークやモバイルワークフォースの導入の増加、企業における自動化の導入です。さらに、技術進歩の高まりと中小企業での高い導入率が、予測期間2023-2030年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。

2021年、糖尿病は世界で5億3,700万人の成人に影響を与え、成人の10人に1人がすでにこの病気にかかっていると世界保健機関(WHO)は予測しています。また、高齢者や太った人は、慢性疾患を発症しやすいと言われています。世界銀行グループの推計によると、2020年の世界の高齢者数は7億2,700万人で、その後の30年間でその数は3倍の15億人に達するとされています。製剤の改良は、この分野の成長を促進する重要な要因となっています。クラウドコミュニケーションプラットフォームのAspartは、Fiasp(Novo Nordisk)にビタミンB3ナイアシンアミドを配合し、薬の早期吸収を促進する製剤です。市販されている吸入薬はAfrezza(Mannkind)のみで、注射器や針が不要である。さらに、Oramed Pharmaceuticals社の経口用Cloud Communication Platformカプセルは、第3相臨床試験中である。2023年第4四半期末までにBLAを提出する予定です。本ソリューションの発売が成功すれば、患者さんに代替の選択肢を提供できるかもしれません。しかし、セキュリティの欠如とインターネットへの高い依存性が、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

クラウドコミュニケーションプラットフォームの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。北米は、クラウドベースのソリューションの高い採用率と大手テクノロジー企業の存在によって、クラウドコミュニケーションプラットフォームの最大市場の1つとなっています。この地域には、Microsoft、Zoom、Twilioなど、著名なクラウドコミュニケーションプラットフォームプロバイダーが存在します。アジア太平洋地域は、クラウドベースのソリューションの採用が進み、デジタルトランスフォーメーションへの取り組みが活発化していることから、クラウドコミュニケーションプラットフォームの市場が急成長している地域である。中国、インド、日本などの国々は、この地域の市場成長に大きく貢献しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
8x8, Inc.
アバヤ(Avaya, Inc.
Cisco Systems, Inc.
Twilio, Inc.
NetFortris, Inc.
ウエストアイピーコミュニケーションズ, Inc.
Telestax, Inc.
Plivo, Inc.
CallFire, Inc.
IBM株式会社

市場における最近の動向
 2019年9月、Microsoftは、開発者が音声、ビデオ、チャット、SMSメッセージングをアプリケーションに統合できるクラウドベースのプラットフォーム「Azure Communication Services」の提供開始を発表しました。このプラットフォームは、マイクロソフトのクラウドコンピューティングプラットフォームであるAzureの上に構築されており、高い拡張性と安全性を持つように設計されています。
 2021年10月、Zoomは、開発者がZoomプラットフォーム内でカスタムアプリを構築・配布できる新しいプラットフォーム「Zoom Apps」の立ち上げを発表しました。これには、Zoomのビデオ会議、チャット、電話システムと統合できるコミュニケーションアプリが含まれます。また、Zoomは、開発者がZoomのコミュニケーション機能を自社のアプリケーションに統合するために使用できるAPIを提供しています。

世界のクラウドコミュニケーションプラットフォーム市場レポートスコープ
 過去データ - 2020年 - 2021年
 推計の基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年~2030年
 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象となるセグメント - ソリューション、サービス、組織規模、業種、地域
 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とソリューション提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

ソリューション別
ユニファイド・コミュニケーションとコラボレーション(UCC/UCaaS)
ウェブリアルタイムコミュニケーション(WebRTC)
インタラクティブ・ボイス・レスポンス(IVR)
ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)
アプリケーション・プログラミング・インターフェース(API)
レポーティングとアナリティクス
サービス別
トレーニングおよびコンサルティング
サポートとメンテナンス
マネージドサービス
組織規模別
大企業
中小企業(SME)
業種別
BFSI
ヘルスケア
通信・ITES
政府機関
小売業
旅行・ホスピタリティ
教育
製造業
その他

地域別

北アメリカ
米国
カナダ

欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中近東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ共和国
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Cloud Communication Platform Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Cloud Communication Platform Market, by Solution, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Cloud Communication Platform Market, by Service, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Cloud Communication Platform Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Cloud Communication Platform Market, by Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cloud Communication Platform Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cloud Communication Platform Market Dynamics
3.1. Cloud Communication Platform Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Remote work and mobile workforce
3.1.1.2. Adoption of automation in the companies
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of security
3.1.2.2. High dependency on Internet
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancements
3.1.3.2. High adoption rate in small and medium enterprises
Chapter 4. Global Cloud Communication Platform Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Cloud Communication Platform Market, by Solution
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Cloud Communication Platform Market by Solution, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Solution 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Unified Communication and Collaboration (UCC/UCaaS)
5.4.2. Web Real-Time Communication (WebRTC)
5.4.3. Interactive Voice Response (IVR)
5.4.4. Voice over Internet Protocol (VoIP)
5.4.5. Application Programming Interface (API)
5.4.6. Reporting and Analytics
Chapter 6. Global Cloud Communication Platform Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cloud Communication Platform Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Service 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Training and consulting
6.4.2. Support and maintenance
6.4.3. Managed services
Chapter 7. Global Cloud Communication Platform Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cloud Communication Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large enterprises
7.4.2. Small and Medium Enterprises (SME)
Chapter 8. Global Cloud Communication Platform Market, by Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Cloud Communication Platform Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Healthcare
8.4.3. Telecommunication and ITES
8.4.4. Government
8.4.5. Retail
8.4.6. Travel and hospitality
8.4.7. Education
8.4.8. Manufacturing
8.4.9. Others
Chapter 9. Global Cloud Communication Platform Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Cloud Communication Platform Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Cloud Communication Platform Market
9.4.1. U.S. Cloud Communication Platform Market
9.4.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Service breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Cloud Communication Platform Market
9.5. Europe Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.5.1. U.K. Cloud Communication Platform Market
9.5.2. Germany Cloud Communication Platform Market
9.5.3. France Cloud Communication Platform Market
9.5.4. Spain Cloud Communication Platform Market
9.5.5. Italy Cloud Communication Platform Market
9.5.6. Rest of Europe Cloud Communication Platform Market
9.6. Asia-Pacific Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.6.1. China Cloud Communication Platform Market
9.6.2. India Cloud Communication Platform Market
9.6.3. Japan Cloud Communication Platform Market
9.6.4. Australia Cloud Communication Platform Market
9.6.5. South Korea Cloud Communication Platform Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Cloud Communication Platform Market
9.7. Latin America Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.7.1. Brazil Cloud Communication Platform Market
9.7.2. Mexico Cloud Communication Platform Market
9.8. Middle East & Africa Cloud Communication Platform Market
9.8.1. Saudi Arabia Cloud Communication Platform Market
9.8.2. South Africa Cloud Communication Platform Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Cloud Communication Platform Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. 8x8, Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Avaya, Inc.
10.3.3. Cisco Systems, Inc.
10.3.4. Twilio, Inc.
10.3.5. NetFortris, Inc.
10.3.6. West IP Communications, Inc.
10.3.7. Telestax, Inc.
10.3.8. Plivo, Inc.
10.3.9. CallFire, Inc.
10.3.10. IBM Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Cloud Communication Platform Market is valued approximately at USD 5.65 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 26.80% over the forecast period 2023-2030. The cloud communication platform market is a fast-growing market that provides communication solutions over the internet through cloud-based platforms. Cloud communication platforms enable businesses and organizations to communicate more effectively, efficiently and securely with customers, partners, and employees. These platforms offer a wide range of communication capabilities, including voice, video, messaging, and collaboration tools, which can be accessed from anywhere with an internet connection. The major driving factors for the Global Cloud Communication Platform Market are rising deployment of remote work and mobile workforce and adoption of automation in the companies. Moreover, rising technological advancement and high adoption rate in small and medium enterprises is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030.

In 2021, diabetes will affect 537 million adults globally, with one in ten adults already having the disease, predicts the World Health Organisation. Additionally, populations that are elderly and fat are more likely to develop chronic diseases. The globe Bank Group estimates that there were 727 million elderly people in the globe in 2020, and that number will triple over the following three decades to reach 1.5 billion. Formulation improvements are a significant factor driving the growth of the space. Aspart from the Cloud Communication Platform is formulated as Fiasp (Novo Nordisk) in conjunction with the vitamin B3 niacinamide, which promotes the drug's early absorption. The only inhaled medication available on the market is Afrezza (Mannkind), which does not require syringes or needles. Additionally, the oral Cloud Communication Platform capsule from Oramed Pharmaceuticals is in phase 3 clinical studies. The BLA is planned to be submitted by the end of Q4 2023. The successful launch of this Solution may provide patients with an alternative option. However, the lack of security and high dependency on internet stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Cloud Communication Platform Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is one of the largest markets for cloud communication platforms, driven by the high adoption of cloud-based solutions and the presence of major technology companies. The region is home to several prominent cloud communication platform providers, including Microsoft, Zoom, and Twilio. Asia Pacific region thed fastest-growing markets for cloud communication platforms, driven by the increasing adoption of cloud-based solutions and the growth of digital transformation initiatives. Countries such as China, India, and Japan are significant contributors to the growth of the market in the region.

Major market player included in this report are:
8x8, Inc.
Avaya, Inc.
Cisco Systems, Inc.
Twilio, Inc.
NetFortris, Inc.
West IP Communications, Inc.
Telestax, Inc.
Plivo, Inc.
CallFire, Inc.
IBM Corporation

Recent Developments in the Market:
 In September 2019, Microsoft announced the launch of Azure Communication Services, a cloud-based platform that enables developers to integrate voice, video, chat, and SMS messaging into their applications. The platform is built on top of Azure, Microsoft's cloud computing platform, and is designed to be highly scalable and secure.
 In October 2021, Zoom announced the launch of Zoom Apps, a new platform that enables developers to build and distribute custom apps within the Zoom platform. This includes communication apps that can integrate with Zoom's video conferencing, chat, and phone systems. Zoom also offers an API that developers can use to integrate Zoom's communication features into their own applications.

Global Cloud Communication Platform Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Solution, Service, Organization Size, Vertical, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Solution offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Solution:
Unified Communication and Collaboration (UCC/UCaaS)
Web Real-Time Communication (WebRTC)
Interactive Voice Response (IVR)
Voice over Internet Protocol (VoIP)
Application Programming Interface (API)
Reporting and Analytics
By Service:
Training and consulting
Support and maintenance
Managed services
By Organization Size:
Large enterprises
Small and Medium Enterprises (SME)
By Vertical:
BFSI
Healthcare
Telecommunication and ITES
Government
Retail
Travel and hospitality
Education
Manufacturing
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Cloud Communication Platform Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Cloud Communication Platform Market, by Solution, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Cloud Communication Platform Market, by Service, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Cloud Communication Platform Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Cloud Communication Platform Market, by Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cloud Communication Platform Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cloud Communication Platform Market Dynamics
3.1. Cloud Communication Platform Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Remote work and mobile workforce
3.1.1.2. Adoption of automation in the companies
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of security
3.1.2.2. High dependency on Internet
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancements
3.1.3.2. High adoption rate in small and medium enterprises
Chapter 4. Global Cloud Communication Platform Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Cloud Communication Platform Market, by Solution
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Cloud Communication Platform Market by Solution, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Solution 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Unified Communication and Collaboration (UCC/UCaaS)
5.4.2. Web Real-Time Communication (WebRTC)
5.4.3. Interactive Voice Response (IVR)
5.4.4. Voice over Internet Protocol (VoIP)
5.4.5. Application Programming Interface (API)
5.4.6. Reporting and Analytics
Chapter 6. Global Cloud Communication Platform Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cloud Communication Platform Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Service 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Training and consulting
6.4.2. Support and maintenance
6.4.3. Managed services
Chapter 7. Global Cloud Communication Platform Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cloud Communication Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large enterprises
7.4.2. Small and Medium Enterprises (SME)
Chapter 8. Global Cloud Communication Platform Market, by Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Cloud Communication Platform Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Cloud Communication Platform Market Estimates & Forecasts by Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Cloud Communication Platform Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Healthcare
8.4.3. Telecommunication and ITES
8.4.4. Government
8.4.5. Retail
8.4.6. Travel and hospitality
8.4.7. Education
8.4.8. Manufacturing
8.4.9. Others
Chapter 9. Global Cloud Communication Platform Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Cloud Communication Platform Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Cloud Communication Platform Market
9.4.1. U.S. Cloud Communication Platform Market
9.4.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Service breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Cloud Communication Platform Market
9.5. Europe Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.5.1. U.K. Cloud Communication Platform Market
9.5.2. Germany Cloud Communication Platform Market
9.5.3. France Cloud Communication Platform Market
9.5.4. Spain Cloud Communication Platform Market
9.5.5. Italy Cloud Communication Platform Market
9.5.6. Rest of Europe Cloud Communication Platform Market
9.6. Asia-Pacific Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.6.1. China Cloud Communication Platform Market
9.6.2. India Cloud Communication Platform Market
9.6.3. Japan Cloud Communication Platform Market
9.6.4. Australia Cloud Communication Platform Market
9.6.5. South Korea Cloud Communication Platform Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Cloud Communication Platform Market
9.7. Latin America Cloud Communication Platform Market Snapshot
9.7.1. Brazil Cloud Communication Platform Market
9.7.2. Mexico Cloud Communication Platform Market
9.8. Middle East & Africa Cloud Communication Platform Market
9.8.1. Saudi Arabia Cloud Communication Platform Market
9.8.2. South Africa Cloud Communication Platform Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Cloud Communication Platform Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. 8x8, Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Avaya, Inc.
10.3.3. Cisco Systems, Inc.
10.3.4. Twilio, Inc.
10.3.5. NetFortris, Inc.
10.3.6. West IP Communications, Inc.
10.3.7. Telestax, Inc.
10.3.8. Plivo, Inc.
10.3.9. CallFire, Inc.
10.3.10. IBM Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ビッグデータ)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のビッグデータ・クラウド分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(healthcare)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る