世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベビーケアとフェミニンハイジーンの世界市場規模調査&予測、タイプ別(使い捨て衛生用品、再利用可能衛生用品)、製品別(おむつ、生理用品、タンポン・月経カップ、体内洗浄剤・毛抜き、その他)、地域分析、2022-2029年


Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Size study & Forecast, by Type (Disposable Hygiene Products, Reusable Hygiene Products), by Product (Diapers, Sanitary Pads, Tampons and Menstrual Cups, Internal Cleaners and Hair Removers, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

ベビーケアと女性用衛生用品の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ベビーケアとフェミニンハイジーンは、それぞれ赤ちゃ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ベビーケアと女性用衛生用品の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ベビーケアとフェミニンハイジーンは、それぞれ赤ちゃんと女性のニーズを満たすために設計された消費財の2つの異なるカテゴリーです。ベビーケアと女性用衛生用品の世界市場の主な推進要因は、個人の衛生と健康に関する意識の高まり、可処分所得の増加、ライフスタイルと社会規範の変化です。さらに、製品技術の進歩や政府の取り組みが、予測期間2022年から2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。

2019年、インド政府は、国全体の清潔と衛生を促進するためにSwachh Bharat Abhiyan (Clean India Mission)を開始しました。この取り組みには、農村部における女性用衛生用品へのアクセスを改善することに重点が置かれています。さらに、2020年には、南アフリカ政府が「National Sanitary Dignity Implementation Framework」を立ち上げ、全国の学校で少女や若い女性に生理用品を無料で提供することになりました。これとともに、2021年には、オーストラリア政府が、学校、刑務所、地域組織における女性用衛生用品へのアクセスを改善するために、1300万ドルの投資を発表しています。しかし、ベビーケアと女性用衛生用品のコストが高いことが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

ベビーケアとフェミニンハイジーンの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、一人当たりの所得が高く、個人用衛生用品の普及率が高いため、ベビーケアおよび女性用衛生用品の最大市場となっています。米国は、高級パーソナルケア製品の需要が高いことから、北米最大の市場となっています。アジア太平洋地域は、人口の増加と可処分所得の増加により、ベビーケア製品および女性用衛生製品の市場として急成長している地域です。アジア太平洋地域の主要市場は、中国、日本、インド、韓国です。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Diva International Inc.
エッジウェルパーソナルケア社
エシティ
Hengan International Group Co.Ltd.
ジョンソン・エンド・ジョンソン
花王(株)
キンバリー・クラーク(株
リルレッツUK Ltd.
オンテックス
プロクター・アンド・ギャンブル
サノフィ
ユニ・チャーム(株)

市場の最近の動向
 2019年、プロクター・アンド・ギャンブルは、女性用衛生用品を必要としている少女や女性に無料で提供することを目的とした「Period Poverty」キャンペーンを発表しました。また、環境に配慮したおむつ製品「Pampers Pure」を発売した。
 2020年、Essityは持続可能なパーソナルケア製品を求める消費者の声に応え、環境に配慮した女性用衛生用品ライン「Libresse Green」を発売しました。また、2021年には米国を拠点とするベビー用おむつブランド「Bambo Nature」を買収しています。
世界のベビーケアと女性用衛生製品の市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計の基準年 2021年
予測期間 2022年~2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
カバーするセグメント タイプ、製品、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
使い捨て衛生用品
再利用可能な衛生用品
製品別
紙おむつ
生理用ナプキン
タンポン・月経カップ
体内洗浄剤・除毛剤
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Dynamics
3.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness about personal hygiene and health
3.1.1.2. Rising disposable income
3.1.1.3. Changing lifestyles and social norms
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Baby Care and Feminine Hygiene
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in product technology
3.1.3.2. Government initiatives
Chapter 4. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Disposable Hygiene Products
6.4.2. Reusable Hygiene Products
Chapter 7. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Diapers
7.4.2. Sanitary Pads
7.4.3. Tampons and Menstrual Cups
7.4.4. Internal Cleaners and Hair Removers
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Analysis
8.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.2.1. U.S. Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3. Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.3.1. U.K. Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.2. Germany Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.3. France Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.4. Spain Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.5. Italy Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.6. Rest of Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4. Asia-Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.4.1. China Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.2. India Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.3. Japan Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.4. Australia Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.5. South Korea Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.5. Latin America Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.5.1. Brazil Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.5.2. Mexico Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.6. Rest of The World Baby Care and Feminine Hygiene Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Diva International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Edgewell Personal Care Co.
9.2.3. Essity
9.2.4. Hengan International Group Co. Ltd.
9.2.5. Johnson & Johnson
9.2.6. Kao Corp.
9.2.7. Kimberly-Clark Corp.
9.2.8. Lil-Lets UK Ltd.
9.2.9. Ontex
9.2.10. Procter & Gamble
9.2.11. Sanofi
9.2.12. Unicharm Corp.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Baby Care and Feminine Hygiene Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Baby care and feminine hygiene products are two distinct categories of consumer goods that are designed to meet the needs of babies and women, respectively. The major driving factors for the Global Baby Care and Feminine Hygiene Products Market are increasing awareness about personal hygiene and health, rising disposable income and changing lifestyles and social norms. Moreover, advancements in product technology and government initiatives are creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029.

In 2019, the Indian government launched the Swachh Bharat Abhiyan (Clean India Mission) to promote cleanliness and hygiene across the country. The initiative includes a focus on improving access to feminine hygiene products in rural areas. Additionally, in 2020, the South African government launched the National Sanitary Dignity Implementation Framework to provide free sanitary products to girls and young women in schools across the country. Along with this, in 2021, the Australian government announced a $13 million investment to improve access to feminine hygiene products in schools, prisons, and community organizations. However, the high cost of Baby Care and Feminine Hygiene stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Baby Care and Feminine Hygiene Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the largest market for baby care and feminine hygiene products due to the high per capita income and the high adoption rate of personal hygiene products in this region. The US is the largest market in North America due to the high demand for premium personal care products. Asia-Pacific is the fastest-growing market for baby care and feminine hygiene products due to the increasing population and rising disposable income in this region. The major markets in Asia-Pacific are China, Japan, India, and South Korea.


Major market player included in this report are:
Diva International Inc.
Edgewell Personal Care Co.
Essity
Hengan International Group Co. Ltd.
Johnson & Johnson
Kao Corp.
Kimberly-Clark Corp.
Lil-Lets UK Ltd.
Ontex
Procter & Gamble
Sanofi
Unicharm Corp.

Recent Developments in the Market:
 In 2019, Procter & Gamble announced its "Period Poverty" campaign, which aimed to provide free feminine hygiene products to girls and women in need. The company also launched a line of eco-friendly diaper products called "Pampers Pure".
 In 2020, Essity launched a line of eco-friendly feminine hygiene products called "Libresse Green" in response to consumer demand for sustainable personal care products. The company also acquired a US-based baby diaper brand called "Bambo Nature" in 2021.
Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Product, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Disposable Hygiene Products
Reusable Hygiene Products
By Product:
Diapers
Sanitary Pads
Tampons and Menstrual Cups
Internal Cleaners and Hair Removers
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Dynamics
3.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness about personal hygiene and health
3.1.1.2. Rising disposable income
3.1.1.3. Changing lifestyles and social norms
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Baby Care and Feminine Hygiene
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in product technology
3.1.3.2. Government initiatives
Chapter 4. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Disposable Hygiene Products
6.4.2. Reusable Hygiene Products
Chapter 7. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Diapers
7.4.2. Sanitary Pads
7.4.3. Tampons and Menstrual Cups
7.4.4. Internal Cleaners and Hair Removers
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Analysis
8.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.2.1. U.S. Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3. Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.3.1. U.K. Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.2. Germany Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.3. France Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.4. Spain Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.5. Italy Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.3.6. Rest of Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4. Asia-Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.4.1. China Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.2. India Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.3. Japan Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.4. Australia Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.5. South Korea Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.5. Latin America Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
8.5.1. Brazil Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.5.2. Mexico Baby Care and Feminine Hygiene Market
8.6. Rest of The World Baby Care and Feminine Hygiene Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Diva International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Edgewell Personal Care Co.
9.2.3. Essity
9.2.4. Hengan International Group Co. Ltd.
9.2.5. Johnson & Johnson
9.2.6. Kao Corp.
9.2.7. Kimberly-Clark Corp.
9.2.8. Lil-Lets UK Ltd.
9.2.9. Ontex
9.2.10. Procter & Gamble
9.2.11. Sanofi
9.2.12. Unicharm Corp.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る