世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

モバイルアクセサリーの世界市場規模調査&予測、製品別(イヤホン/ヘッドホン、充電器、パワーバンク、保護ケース、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年


Global Mobile Accessories Market Size study & Forecast, by Product (Earphones/Headphones, Charger, Power Bank, Protective Cases, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

モバイルアクセサリーの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界的な通信手段として信頼性の高いスマートフォンの利用が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

モバイルアクセサリーの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界的な通信手段として信頼性の高いスマートフォンの利用が拡大しているため、モバイルアクセサリーの市場は拡大すると予測されています。予測期間中は、これが市場を押し上げると予想されます。さらに、近い将来、無線機器に対する需要の高まりと急速な技術進歩が市場を牽引すると予想されます。例えば、企業はワイヤレススピーカーやヘッドフォンなどの最新技術を開発しています。このため、最近、市場の需要が高まっています。また、仕事用、ゲーム用、フィットネス用、勉強用などのモバイルアクセサリーの需要も非常に高まっています。さらに、NetflixやAmazon Prime VideoなどのOTTサービスの人気上昇も、当時のモバイルアクセサリーの販売増に貢献しました。さらに、急速な技術進歩やゲーム産業の人気上昇も、この市場に有利な成長機会をもたらしています。

4Gネットワークの普及やスマートフォンの普及により、モバイルインターネットの利用は飛躍的に増加し、デジタル社会のバリューチェーンへの登竜門となっています。現在、9億9000万人以上の人々がモバイルインターネットサービスを利用しており、2025年にはこの数が2億人増加すると予想されています。しかし、モバイルアクセサリーはコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

モバイルアクセサリーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。2021年、アジア太平洋地域は最大の地域であり、今後数年間は急速な拡大が予想されます。この地域の市場拡大の大きな原動力は、様々な種類のモバイルアクセサリーの高い利用率、低コストの製品イノベーション、携帯電話分野での中国のリーダーシップです。UAEやサウジアラビアなどの発展途上国からの大きな需要により、中東とアフリカは経済成長が最も早い2つの地域となっています。この市場は、予測期間中、ライフスタイルの進化や可処分所得の増加などの要因によって牽引されると予想されます。さらに、この地域のスマートフォン需要の高まりが、アクセサリー市場を牽引しています。例えば、ある調査結果によると、MEAのスマートフォン市場は2021年に3億台成長すると予測されています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Belkin International Inc.
ハーマン・インターナショナル・インダストリーズ
アウキー
グルーブメイドウォールナット
株式会社アンカー・イノヴェイションズ
究極のイヤーズブーム
サムスングループ
Apple Inc.
グーグル合同会社
サンディスク

市場の最近の動向について:
 2022年10月にニューヨークで開催されたMade by Eventで、Google LLCは新しいスマートフォンPixel 7とPixel 7 Pro、Tensor G2プロセッサ、Pixelウォッチを発表した。GoogleのPixel 7とPixel 7 Proのバックカメラは、デザインが一新されました。このスマートフォンは、アルミニウム製のカメラバーと磨き上げられた金属仕上げが特徴です。
 環境に配慮したスマートフォンカバーとウォッチアクセサリーを導入するため、サムスン電子は2022年4月に植物由来のデザイナー、ショーン・ウォザースプーンとパートナーシップを確立した。デバイスアクセサリーはすべて持続可能な方法で調達され、100パーセントリサイクルされた材料で作られています。さらに、すべての時計バンドとケースは生分解性である。
世界のモバイルアクセサリー市場レポートスコープ
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象製品、流通チャネル、地域別セグメント
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
製品別
イヤホン/ヘッドホン
チャージャー
パワーバンク
プロテクトケース
その他
流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Mobile Accessories Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Mobile Accessories Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Mobile Accessories Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Mobile Accessories Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Mobile Accessories Market Dynamics
3.1. Mobile Accessories Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for smart phones
3.1.1.2. Growing popularity of OTT platform
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Mobile Accessories
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid technological advancement
3.1.3.2. Rising popularity of gaming industry
Chapter 4. Global Mobile Accessories Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Mobile Accessories Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Mobile Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Earphones/Headphones
6.4.2. Charger
6.4.3. Power Bank
6.4.4. Protective Cases
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Mobile Accessories Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Mobile Accessories Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Mobile Accessories Market, Regional Analysis
8.1. Mobile Accessories Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Mobile Accessories Market
8.2.1. U.S. Mobile Accessories Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Mobile Accessories Market
8.3. Europe Mobile Accessories Market Snapshot
8.3.1. U.K. Mobile Accessories Market
8.3.2. Germany Mobile Accessories Market
8.3.3. France Mobile Accessories Market
8.3.4. Spain Mobile Accessories Market
8.3.5. Italy Mobile Accessories Market
8.3.6. Rest of Europe Mobile Accessories Market
8.4. Asia-Pacific Mobile Accessories Market Snapshot
8.4.1. China Mobile Accessories Market
8.4.2. India Mobile Accessories Market
8.4.3. Japan Mobile Accessories Market
8.4.4. Australia Mobile Accessories Market
8.4.5. South Korea Mobile Accessories Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Mobile Accessories Market
8.5. Latin America Mobile Accessories Market Snapshot
8.5.1. Brazil Mobile Accessories Market
8.5.2. Mexico Mobile Accessories Market
8.6. Rest of The World Mobile Accessories Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Belkin International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Harman International Industries
9.2.3. Aukey
9.2.4. Groove Made Walnut
9.2.5. Anker Innovations Co., Ltd,
9.2.6. Ultimate Ears Boom
9.2.7. Samsung Group
9.2.8. Apple Inc.
9.2.9. Google LLC
9.2.10. SanDisk
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Mobile Accessories Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Due to the growing use of smartphones as a reliable form of global communication, the market for mobile accessories is predicted to grow. During the projected period, this is anticipated to boost the market. Furthermore, the market is anticipated to be driven in the near future by rising demand for wireless devices along with rapid technological advancements. For instance, businesses are developing the newest technologies, such as wireless speakers and headphones. This has recently increased market demand. Along with this, there is an extraordinary increase in demand for mobile accessories for work, gaming, fitness, and studying. Additionally, the rising popularity of OTT services such as Netflix and Amazon Prime Video contributed to a rise in the sale of mobile accessories at that time. Along with this, rapid technological advancement , rising popularity of gaming industry is creating lucrative growth opportunity for the market.

Mobile internet usage has increased dramatically as a result of 4G network availability and rising smartphone adoption, supporting the nation's ascent up the value chain of the digital society. More than 990 million people currently utilize mobile internet services, and by 2025, that number is anticipated to rise by 200 million. However, the high cost of Mobile Accessories stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Mobile Accessories Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, Asia Pacific was the largest region and is expected to experience rapid expansion in the next years. The significant drivers of market expansion in the area are the high utilization of various mobile accessories kinds, low-cost product innovation, and China's leadership in the mobile phone sector. Due to the significant demand from developing nations such as the UAE and Saudi Arabia, the Middle East and Africa are the two regions with the fastest-growing economies. The market is anticipated to be driven by factors such as evolving lifestyles and rising disposable income throughout the projected period. Additionally, the market for accessories is being driven by the region's rising smartphone demand. For instance, according to one of the polls, the market for smartphones in MEA is expected to grow by 300.0 million units in 2021.

Major market player included in this report are:
Belkin International Inc.
Harman International Industries
Aukey
Groove Made Walnut
Anker Innovations Co., Ltd,
Ultimate Ears Boom
Samsung Group
Apple Inc.
Google LLC
SanDisk

Recent Developments in the Market:
 At a Made by Event in New York in October 2022, Google LLC unveiled its new Pixel 7 and Pixel 7 Pro smartphones, the Tensor G2 processor, and the Pixel watch. The back camera of Google's Pixel 7 and Pixel 7 Pro has been redesigned. The phone sports an aluminium camera bar and a polished metal finish.
 In order to introduce an eco-friendly smartphone cover and watch accessories, Samsung Electronics Co., Ltd. established a partnership with plant-based designer Sean Wotherspoon in April 2022. All of the device accessories are sustainably sourced and made with 100 per cent recycled materials. Additionally, all of the watch bands and cases are biodegradable.
Global Mobile Accessories Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Earphones/Headphones
Charger
Power Bank
Protective Cases
Others
By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Mobile Accessories Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Mobile Accessories Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Mobile Accessories Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Mobile Accessories Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Mobile Accessories Market Dynamics
3.1. Mobile Accessories Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for smart phones
3.1.1.2. Growing popularity of OTT platform
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Mobile Accessories
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid technological advancement
3.1.3.2. Rising popularity of gaming industry
Chapter 4. Global Mobile Accessories Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Mobile Accessories Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Mobile Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Earphones/Headphones
6.4.2. Charger
6.4.3. Power Bank
6.4.4. Protective Cases
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Mobile Accessories Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Mobile Accessories Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Mobile Accessories Market, Regional Analysis
8.1. Mobile Accessories Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Mobile Accessories Market
8.2.1. U.S. Mobile Accessories Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Mobile Accessories Market
8.3. Europe Mobile Accessories Market Snapshot
8.3.1. U.K. Mobile Accessories Market
8.3.2. Germany Mobile Accessories Market
8.3.3. France Mobile Accessories Market
8.3.4. Spain Mobile Accessories Market
8.3.5. Italy Mobile Accessories Market
8.3.6. Rest of Europe Mobile Accessories Market
8.4. Asia-Pacific Mobile Accessories Market Snapshot
8.4.1. China Mobile Accessories Market
8.4.2. India Mobile Accessories Market
8.4.3. Japan Mobile Accessories Market
8.4.4. Australia Mobile Accessories Market
8.4.5. South Korea Mobile Accessories Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Mobile Accessories Market
8.5. Latin America Mobile Accessories Market Snapshot
8.5.1. Brazil Mobile Accessories Market
8.5.2. Mexico Mobile Accessories Market
8.6. Rest of The World Mobile Accessories Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Belkin International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Harman International Industries
9.2.3. Aukey
9.2.4. Groove Made Walnut
9.2.5. Anker Innovations Co., Ltd,
9.2.6. Ultimate Ears Boom
9.2.7. Samsung Group
9.2.8. Apple Inc.
9.2.9. Google LLC
9.2.10. SanDisk
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(accessories)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る