モバイルアクセサリーの世界市場規模調査&予測、製品別(イヤホン/ヘッドホン、充電器、パワーバンク、保護ケース、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年Global Mobile Accessories Market Size study & Forecast, by Product (Earphones/Headphones, Charger, Power Bank, Protective Cases, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 モバイルアクセサリーの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界的な通信手段として信頼性の高いスマートフォンの利用が... もっと見る
サマリーモバイルアクセサリーの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界的な通信手段として信頼性の高いスマートフォンの利用が拡大しているため、モバイルアクセサリーの市場は拡大すると予測されています。予測期間中は、これが市場を押し上げると予想されます。さらに、近い将来、無線機器に対する需要の高まりと急速な技術進歩が市場を牽引すると予想されます。例えば、企業はワイヤレススピーカーやヘッドフォンなどの最新技術を開発しています。このため、最近、市場の需要が高まっています。また、仕事用、ゲーム用、フィットネス用、勉強用などのモバイルアクセサリーの需要も非常に高まっています。さらに、NetflixやAmazon Prime VideoなどのOTTサービスの人気上昇も、当時のモバイルアクセサリーの販売増に貢献しました。さらに、急速な技術進歩やゲーム産業の人気上昇も、この市場に有利な成長機会をもたらしています。4Gネットワークの普及やスマートフォンの普及により、モバイルインターネットの利用は飛躍的に増加し、デジタル社会のバリューチェーンへの登竜門となっています。現在、9億9000万人以上の人々がモバイルインターネットサービスを利用しており、2025年にはこの数が2億人増加すると予想されています。しかし、モバイルアクセサリーはコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 モバイルアクセサリーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。2021年、アジア太平洋地域は最大の地域であり、今後数年間は急速な拡大が予想されます。この地域の市場拡大の大きな原動力は、様々な種類のモバイルアクセサリーの高い利用率、低コストの製品イノベーション、携帯電話分野での中国のリーダーシップです。UAEやサウジアラビアなどの発展途上国からの大きな需要により、中東とアフリカは経済成長が最も早い2つの地域となっています。この市場は、予測期間中、ライフスタイルの進化や可処分所得の増加などの要因によって牽引されると予想されます。さらに、この地域のスマートフォン需要の高まりが、アクセサリー市場を牽引しています。例えば、ある調査結果によると、MEAのスマートフォン市場は2021年に3億台成長すると予測されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Belkin International Inc. ハーマン・インターナショナル・インダストリーズ アウキー グルーブメイドウォールナット 株式会社アンカー・イノヴェイションズ 究極のイヤーズブーム サムスングループ Apple Inc. グーグル合同会社 サンディスク 市場の最近の動向について: 2022年10月にニューヨークで開催されたMade by Eventで、Google LLCは新しいスマートフォンPixel 7とPixel 7 Pro、Tensor G2プロセッサ、Pixelウォッチを発表した。GoogleのPixel 7とPixel 7 Proのバックカメラは、デザインが一新されました。このスマートフォンは、アルミニウム製のカメラバーと磨き上げられた金属仕上げが特徴です。 環境に配慮したスマートフォンカバーとウォッチアクセサリーを導入するため、サムスン電子は2022年4月に植物由来のデザイナー、ショーン・ウォザースプーンとパートナーシップを確立した。デバイスアクセサリーはすべて持続可能な方法で調達され、100パーセントリサイクルされた材料で作られています。さらに、すべての時計バンドとケースは生分解性である。 世界のモバイルアクセサリー市場レポートスコープ 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象製品、流通チャネル、地域別セグメント 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 イヤホン/ヘッドホン チャージャー パワーバンク プロテクトケース その他 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Mobile Accessories Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Mobile Accessories Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Mobile Accessories Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Mobile Accessories Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Mobile Accessories Market Dynamics 3.1. Mobile Accessories Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for smart phones 3.1.1.2. Growing popularity of OTT platform 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Mobile Accessories 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid technological advancement 3.1.3.2. Rising popularity of gaming industry Chapter 4. Global Mobile Accessories Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Mobile Accessories Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Mobile Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Earphones/Headphones 6.4.2. Charger 6.4.3. Power Bank 6.4.4. Protective Cases 6.4.5. Others Chapter 7. Global Mobile Accessories Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Mobile Accessories Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Mobile Accessories Market, Regional Analysis 8.1. Mobile Accessories Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Mobile Accessories Market 8.2.1. U.S. Mobile Accessories Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Mobile Accessories Market 8.3. Europe Mobile Accessories Market Snapshot 8.3.1. U.K. Mobile Accessories Market 8.3.2. Germany Mobile Accessories Market 8.3.3. France Mobile Accessories Market 8.3.4. Spain Mobile Accessories Market 8.3.5. Italy Mobile Accessories Market 8.3.6. Rest of Europe Mobile Accessories Market 8.4. Asia-Pacific Mobile Accessories Market Snapshot 8.4.1. China Mobile Accessories Market 8.4.2. India Mobile Accessories Market 8.4.3. Japan Mobile Accessories Market 8.4.4. Australia Mobile Accessories Market 8.4.5. South Korea Mobile Accessories Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Mobile Accessories Market 8.5. Latin America Mobile Accessories Market Snapshot 8.5.1. Brazil Mobile Accessories Market 8.5.2. Mexico Mobile Accessories Market 8.6. Rest of The World Mobile Accessories Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Belkin International Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Harman International Industries 9.2.3. Aukey 9.2.4. Groove Made Walnut 9.2.5. Anker Innovations Co., Ltd, 9.2.6. Ultimate Ears Boom 9.2.7. Samsung Group 9.2.8. Apple Inc. 9.2.9. Google LLC 9.2.10. SanDisk Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Mobile Accessories Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Due to the growing use of smartphones as a reliable form of global communication, the market for mobile accessories is predicted to grow. During the projected period, this is anticipated to boost the market. Furthermore, the market is anticipated to be driven in the near future by rising demand for wireless devices along with rapid technological advancements. For instance, businesses are developing the newest technologies, such as wireless speakers and headphones. This has recently increased market demand. Along with this, there is an extraordinary increase in demand for mobile accessories for work, gaming, fitness, and studying. Additionally, the rising popularity of OTT services such as Netflix and Amazon Prime Video contributed to a rise in the sale of mobile accessories at that time. Along with this, rapid technological advancement , rising popularity of gaming industry is creating lucrative growth opportunity for the market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Mobile Accessories Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Mobile Accessories Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Mobile Accessories Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Mobile Accessories Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Mobile Accessories Market Dynamics 3.1. Mobile Accessories Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for smart phones 3.1.1.2. Growing popularity of OTT platform 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Mobile Accessories 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid technological advancement 3.1.3.2. Rising popularity of gaming industry Chapter 4. Global Mobile Accessories Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Mobile Accessories Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Mobile Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Earphones/Headphones 6.4.2. Charger 6.4.3. Power Bank 6.4.4. Protective Cases 6.4.5. Others Chapter 7. Global Mobile Accessories Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Mobile Accessories Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Mobile Accessories Market, Regional Analysis 8.1. Mobile Accessories Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Mobile Accessories Market 8.2.1. U.S. Mobile Accessories Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Mobile Accessories Market 8.3. Europe Mobile Accessories Market Snapshot 8.3.1. U.K. Mobile Accessories Market 8.3.2. Germany Mobile Accessories Market 8.3.3. France Mobile Accessories Market 8.3.4. Spain Mobile Accessories Market 8.3.5. Italy Mobile Accessories Market 8.3.6. Rest of Europe Mobile Accessories Market 8.4. Asia-Pacific Mobile Accessories Market Snapshot 8.4.1. China Mobile Accessories Market 8.4.2. India Mobile Accessories Market 8.4.3. Japan Mobile Accessories Market 8.4.4. Australia Mobile Accessories Market 8.4.5. South Korea Mobile Accessories Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Mobile Accessories Market 8.5. Latin America Mobile Accessories Market Snapshot 8.5.1. Brazil Mobile Accessories Market 8.5.2. Mexico Mobile Accessories Market 8.6. Rest of The World Mobile Accessories Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Belkin International Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Harman International Industries 9.2.3. Aukey 9.2.4. Groove Made Walnut 9.2.5. Anker Innovations Co., Ltd, 9.2.6. Ultimate Ears Boom 9.2.7. Samsung Group 9.2.8. Apple Inc. 9.2.9. Google LLC 9.2.10. SanDisk Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(mobile)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|