世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バスケットボールギアの世界市場規模調査、製品別(バスケットボールボール、フープ&バックボード、アクセサリー)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028


Global Basketball Gear Market Size study, by Product (Basketballs, Hoops & Backboards, Accessories), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のバスケットボールギア市場は、2021年に約8億300万米ドルとなり、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。市場成長の要因としては、フィットネス意識の高まり、バス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月12日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー


世界のバスケットボールギア市場は、2021年に約8億300万米ドルとなり、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。市場成長の要因としては、フィットネス意識の高まり、バスケットボールへの嗜好、可処分所得の増加、全米バスケットボール協会(NBA)の人気などが挙げられます。それにもかかわらず、バスケットボールリーグへの投資は、有利な市場成長の見通しを提供すると思われます。現在、競技用バスケットボールのリーグやトーナメントを実施している国が多数あり、業界の需要を満たすのに役立つだろう。ディックス・スポーティング・グッズ、アンダーアーマー、アディダス、ナイキが、2021年のスポーツ用品企業の中で上位の業績を上げています。2021年、米国のスポーツ用品店は毎月、2020年よりも高い収益を報告しています。このような拡大にもかかわらず、業界のライバルは依然として激しく、専門小売業者は、このような幅広い商品セレクションの価格と利便性に対抗するのに苦労している。COVID-19の流行前と流行後の消費者行動の変化により、オンライン購入への嗜好が高まっています。健康とフィットネスを促進する手段としてインターネットやメディアの影響力が増しているため、ここ数年、さまざまな地域でスポーツに対する大きな需要があり、その結果、世界中でバスケットボール競技が増加し、バスケットボール用品の販売も増加しています。バスケットボール用具の需要は、子供とティーンエイジャーの両方の関心の高まりによって促進されています。また、バスケットボール用品の需要は、消費者の消費意欲の高まりにも後押しされており、業界を活性化させるものと思われます。しかし、バスケットボール用品の選択にはNBAの高い要求があり、2022-2028年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

バスケットボールギアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。NBAと消費者の嗜好により、北米が業界を支配しています。さらに、スポーツ製品への消費者支出の増加、健康意識の高まり、肥満の増加が、バスケットボールギアの北米市場を後押ししています。ヨーロッパは、2022年から2028年にかけて2番目に早いCAGRが予想されています。フランス、ドイツ、イタリア、ギリシャ、スペインなどの国々では、サッカーの支配が続いているにもかかわらず、バスケットボールの人気が高まっています。欧州の選手の大半がプロリーグに参戦しているため、バスケットボールは以前よりも気軽にプレーできるようになりました。その結果、スポーツ、ギア、文化が人気を博しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ウィルソン・スポーティング・グッズ
ローリングス・スポーティング・グッズ・カンパニー社(Rawlings Sporting Goods Company, Inc.
アンセムスポーツ
ニビア
ディックス・スポーティング・グッズ社(Dick's Sporting Goods, Inc.
ターゲットブランズ社
スキールズスポーツ
アンセムスポーツ
アンダーアーマー社
BSNスポーツ
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
製品別:バスケットボール
フープ&バックボード
アクセサリー
流通チャネル別
オフライン
オンライン

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のバスケットボールギア市場のターゲットオーディエンス

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Basketball Gear Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Basketball Gear Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Basketball Gear Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Basketball Gear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Basketball Gear Market Dynamics
3.1. Basketball Gear Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing popularity of the National Basketball Association (NBA)
3.1.1.2. Increasing consciousness regarding fitness, inclination toward basketball
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High standard for the ѕеlесtіоn оf bаѕkеtbаll gears approved by NBA
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Investments in basketball leagues
Chapter 4. Global Basketball Gear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Basketball Gear Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Basketball Gear Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Basketball Gear Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Basketball Gear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Basketballs
6.4.2. Hoops & Backboards
6.4.3. Accessories
Chapter 7. Global Basketball Gear Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Basketball Gear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Basketball Gear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
7.4. Basketball Gear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Basketball Gear Market, Regional Analysis
8.1. Basketball Gear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Basketball Gear Market
8.2.1. U.S. Basketball Gear Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Basketball Gear Market
8.3. Europe Basketball Gear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Basketball Gear Market
8.3.2. Germany Basketball Gear Market
8.3.3. France Basketball Gear Market
8.3.4. Spain Basketball Gear Market
8.3.5. Italy Basketball Gear Market
8.3.6. Rest of Europe Basketball Gear Market
8.4. Asia-Pacific Basketball Gear Market Snapshot
8.4.1. China Basketball Gear Market
8.4.2. India Basketball Gear Market
8.4.3. Japan Basketball Gear Market
8.4.4. Australia Basketball Gear Market
8.4.5. South Korea Basketball Gear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Basketball Gear Market
8.5. Latin America Basketball Gear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Basketball Gear Market
8.5.2. Mexico Basketball Gear Market
8.6. Rest of The World Basketball Gear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Wilson Sporting Goods
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Rawlings Sporting Goods Company, Inc.
9.2.3. Anthem Sports
9.2.4. Nivia
9.2.5. Dick’s Sporting Goods, Inc.
9.2.6. Target Brands, Inc.
9.2.7. SCHEELS SPORTS
9.2.8. Anthem Sports
9.2.9. Under Armour, Inc.
9.2.10. BSN Sports
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary


Global Basketball Gear Market is valued approximately USD 803.0 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.4% over the forecast period 2022-2028. The factors driving market growth include increased fitness awareness, a preference for basketball, rising disposable income, and the popularity of the National Basketball Association (NBA).. Nonetheless, investments in basketball leagues are likely to provide lucrative market growth prospects. A number of countries that now conduct competitive basketball leagues and tournaments will help to meet industry demand. Dick's Sporting Goods, Under Armour, Adidas, and Nike were among the top performing sporting goods companies in 2021. Every month in 2021, US sporting goods stores reported higher revenue than in 2020. Despite this expansion, industry rivalry remains fierce, causing specialist retailers to struggle to compete with the price and convenience of such broad product selections. Changing consumer behaviors prior to and throughout the COVID-19 epidemic have boosted the preference for online buying. Due to the growing influence of the internet and media as a means of promoting health and fitness, there has been a significant demand for sports in various regions over the last few years, which has led to an increase in basketball competitions all over the world, thereby increasing the sale of basketball gear. Basketball equipment demand is being fueled by the growing interest of both children and teenagers. Basketball equipment demand is also driven by rising consumer spending power, which is likely to fuel the industry. However, the NBA's high requirement for the selection of basketball equipment stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Basketball Gear Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. NBA and consumer tastes helped North America dominate the industry. Furthermore, increased consumer expenditure on sports products, rising health consciousness, and rising obesity are pushing the North American market for basketball gear. Europe is anticipated to have the second-fastest CAGR from 2022 to 2028. Basketball is gaining popularity in nations such as France, Germany, Italy, Greece, and Spain, despite soccer's enduring dominance. Basketball is being played with greater ease than ever before, as the majority of European players enter the pro league. As a result of this transition, the sport, its gear, and culture have grown in popularity.

Major market player included in this report are:
Wilson Sporting Goods
Rawlings Sporting Goods Company, Inc.
Anthem Sports
Nivia
Dick’s Sporting Goods, Inc.
Target Brands, Inc.
SCHEELS SPORTS
Anthem Sports
Under Armour, Inc.
BSN Sports
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Basketballs
Hoops & Backboards
Accessories
By Distribution Channel:
Offline
Online

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Basketball Gear Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Basketball Gear Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Basketball Gear Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Basketball Gear Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Basketball Gear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Basketball Gear Market Dynamics
3.1. Basketball Gear Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing popularity of the National Basketball Association (NBA)
3.1.1.2. Increasing consciousness regarding fitness, inclination toward basketball
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High standard for the ѕеlесtіоn оf bаѕkеtbаll gears approved by NBA
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Investments in basketball leagues
Chapter 4. Global Basketball Gear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Basketball Gear Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Basketball Gear Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Basketball Gear Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Basketball Gear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Basketballs
6.4.2. Hoops & Backboards
6.4.3. Accessories
Chapter 7. Global Basketball Gear Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Basketball Gear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Basketball Gear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
7.4. Basketball Gear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Basketball Gear Market, Regional Analysis
8.1. Basketball Gear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Basketball Gear Market
8.2.1. U.S. Basketball Gear Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Basketball Gear Market
8.3. Europe Basketball Gear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Basketball Gear Market
8.3.2. Germany Basketball Gear Market
8.3.3. France Basketball Gear Market
8.3.4. Spain Basketball Gear Market
8.3.5. Italy Basketball Gear Market
8.3.6. Rest of Europe Basketball Gear Market
8.4. Asia-Pacific Basketball Gear Market Snapshot
8.4.1. China Basketball Gear Market
8.4.2. India Basketball Gear Market
8.4.3. Japan Basketball Gear Market
8.4.4. Australia Basketball Gear Market
8.4.5. South Korea Basketball Gear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Basketball Gear Market
8.5. Latin America Basketball Gear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Basketball Gear Market
8.5.2. Mexico Basketball Gear Market
8.6. Rest of The World Basketball Gear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Wilson Sporting Goods
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Rawlings Sporting Goods Company, Inc.
9.2.3. Anthem Sports
9.2.4. Nivia
9.2.5. Dick’s Sporting Goods, Inc.
9.2.6. Target Brands, Inc.
9.2.7. SCHEELS SPORTS
9.2.8. Anthem Sports
9.2.9. Under Armour, Inc.
9.2.10. BSN Sports
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(gear)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る