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世界のヘルスケアBPO市場規模調査:プロバイダーサービス(収益サイクル管理、患者登録、患者ケア)、ペイヤーサービス(請求管理、製品開発・事業獲得(PDBA)、会員管理、フロントエンドサービスとバックオフィス業務の統合、人事サービス、請求・決算管理サービス)、ライフサイエンスサービス(製造、研究開発、臨床外サービス、その他臨床外サービス)と地域予測2022-2028別


Global Healthcare BPO Market Size Study, by Provider Service (Revenue Cycle Management, Patient Enrollment, Patient Care), by Payer Service (Claims Management, Product Development & Business Acquisition (PDBA), Member Management, Integrated Front-End Services and Back-Office Operations, HR Services, Billing and Accounts management service), by Life Science Service (Manufacturing, R&D, Non- Clinical Services, Other Non-Clinical Services) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に約X.X億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX.X %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘルスケアBPOは、医療機関、スタッフ、機関へのサポート(管理... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月11日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に約X.X億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX.X %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘルスケアBPOは、医療機関、スタッフ、機関へのサポート(管理的またはその他の)を提供するためのビジネス活動やプロセスのアウトソーシングを支援します。コーディング、請求書作成、トランスクリプションなど、一般的なアウトソーシングプロジェクトはこのカテゴリーに属します。ヘルスケアBPO分野では、データ入力から医療費請求処理サービスまで、さまざまな業務が行われています。予測期間中、ヘルスケアBPOの利用が増加している背景には、医療費の高騰を抑える圧力、最終使用産業における社内の専門知識の不足、製薬・バイオ医薬品セクターにおけるアウトソーシングの拡大があります。インスタンスの場合インドでは、ヘルスケアBPOおよびITサービスプロバイダーがITサービスプロバイダーから土地を取得し、ヘルスケア収益および支払者市場の顧客に高度なヘルスケアBPOおよびITサービスを提供しています。さらに、2021年5月、NTTデータはScore Dataと複数年契約を結び、慢性疾患の早期発症リスクを予測するNTTデータの人工知能(AI)ソリューションとともに後者のナッジエンジンを医療保険およびプロバイダーコミュニティ向けに展開したことは、予測期間中にヘルスケアBPOの市場成長を高めると考えられます。しかし、隠れたアウトソーシングコストが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。さらに、創薬のための人工知能ベースのツールの採用拡大や高度なデータ管理分析などの要因が、市場に有利な機会をもたらすと予想されます。

世界のヘルスケアBPO市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、製薬会社におけるコスト管理とプロセスの効率化のニーズの高まりと、創薬へのAIの導入により、市場シェアの面で世界をリードする地域です。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。コールセンターや顧客サービスの増加、ビッグデータ解析やクラウドサービスのような次世代サービスの出現、医療インフラの改善などの要因が、アジア太平洋地域全体のヘルスケアBPO市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アクセンチュア
コグニザント
タタ・コンサルタンシー・サービス
ゼロックスコーポレーション
WNS(ホールディングス)リミテッド
株式会社NTTデータ
エムファシス
ウィプロ
IBM
サザランド・グローバル(US)

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も取り入れるものとします。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
プロバイダーサービス別
収益サイクル管理
患者登録
患者ケア

ペイヤーサービス別
クレームマネジメント
製品開発・事業買収(PDBA)
メンバーマネジメント
フロントエンドとバックオフィスの統合サービス
人事サービス
課金・経理管理サービス

BY ライフサイエンスサービス
製造業
研究開発
非臨床サービス
その他の非臨床サービス

地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のヘルスケアBPO市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Healthcare BPO Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Healthcare BPO Market, by Provider Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Healthcare BPO Market, by Payer Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Healthcare BPO Market, by Life Science Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Healthcare BPO Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Healthcare BPO Market Dynamics
3.1. Healthcare BPO Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Pressure to lower the escalating healthcare expenditures
3.1.1.2. insufficient internal expertise in end-use industries
3.1.1.3. Loss of revenue due to billing errors
3.1.1.4. Expanding outsourcing in the pharmaceutical and biopharmaceutical
Sector
3.1.2. Market Restraints
3.1.2.1. Worries about losing track of and power over the corporate process
3.1.2.2. Hidden outsourcing costs
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing adoption of artificial intelligence-based tools for drug discovery
3.1.3.2. Advanced Data management Analytics
Chapter 4. Global Healthcare BPO Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Healthcare BPO Market, by Provider Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Healthcare BPO Market by Provider Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Provider Service, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Revenue Cycle Management
6.4.2. Patient Enrollment
6.4.3. Patient Care
Chapter 7. Global Healthcare BPO Market, by Payer Service
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Healthcare BPO Market by Payer Service, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Payer Service, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Claims Management
7.4.2. Product Development & Business Acquisition (PDBA)
7.4.3. Member Management
7.4.4. Integrated Front- End Services and Back- Office Operations
7.4.5. HR Services
7.4.6. Billing and Accounts management service
Chapter 8. Global Healthcare BPO Market, by Life Science Service
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Healthcare BPO Market by Life Science Service, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Life Science Service, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Manufacturing
8.4.2. R&D
8.4.3. Non- Clinical Services
8.4.4. Other Non-Clinical Services

Chapter 9. Global Healthcare BPO Market, Regional Analysis
9.1. Healthcare BPO Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Healthcare BPO Market
9.2.1. U.S. Healthcare BPO Market
9.2.1.1. Provider Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Payer Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Life Science Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Healthcare BPO Market
9.3. Europe Healthcare BPO Market Snapshot
9.3.1. U.K. Healthcare BPO Market
9.3.2. Germany Healthcare BPO Market
9.3.3. France Healthcare BPO Market
9.3.4. Spain Healthcare BPO Market
9.3.5. Italy Healthcare BPO Market
9.3.6. Rest of Europe Healthcare BPO Market
9.4. Asia-Pacific Healthcare BPO Market Snapshot
9.4.1. China Healthcare BPO Market
9.4.2. India Healthcare BPO Market
9.4.3. Japan Healthcare BPO Market
9.4.4. Australia Healthcare BPO Market
9.4.5. South Korea Healthcare BPO Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Healthcare BPO Market
9.5. Latin America Healthcare BPO Market Snapshot
9.5.1. Brazil Healthcare BPO Market
9.5.2. Mexico Healthcare BPO Market
9.6. Rest of The World Healthcare BPO Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Accenture
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.3.10.2.2. Cognizant
10.2.4.10.2.3. Tata Consultancy Service
10.2.5.10.2.4. Xerox Corporation
10.2.6.10.2.5. WNS (Holdings ) Limited
10.2.7.10.2.6. NTT Data Corporation
10.2.8.10.2.7. Mphasis
10.2.9.10.2.8. Wipro
10.2.10.10.2.9. IBM
10.2.11.10.2.10. Sutherland Global (US)
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Healthcare BPO Market is valued at approximately USD X.X billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX.X % over the forecast period 2022-2028. Healthcare BPO helps in Outsourcing a business activity or process to provide support (administrative or otherwise) to healthcare organizations, staff, and institutions. Coding, billing, transcription, and other common outsourcing projects fall under this category. The healthcare BPO sector handles a variety of activities covering data entry to medical claims processing services. Pressure to lower the escalating healthcare expenditures, insufficient internal expertise in end-use industries, and expanding outsourcing in the pharmaceutical and biopharmaceutical sectors are the reasons behind the increasing use of Healthcare BPO across the forecast period. For Instance: In India, Healthcare BPO and IT services provider has acquired land from IT Service provider to deliver advanced healthcare BPO and IT services to their clients in the healthcare revenue and payer market. Furthermore, in May 2021, NTT DATA signed a multi-year agreement with Score Data to deploy the latter’s nudge engines along with NTT DATA’s Artificial Intelligence (AI) solutions that predict the risk for early onset of chronic diseases for health insurance and provider communities is likely to increase the market growth for the Healthcare BPO during the forecast period. However, hidden outsourcing costs impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Moreover, the factors such as growing adoption of artificial intelligence-based tools for drug discovery and advanced data management analytics are anticipated to create lucrative opportunities for the market.

The key regions considered for the Global Healthcare BPO Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing need for cost management and process efficiencies among pharmaceutical companies along with adoption of AI for drug discovery. Whereas Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as growing establishments of call centers and customer services, the emergence of next-generation services like big data analytics, cloud services, and improving healthcare infrastructure would create lucrative growth prospects for the Healthcare BPO Market across the Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Accenture
Cognizant
Tata Consultancy Service
Xerox Corporation
WNS (Holdings ) Limited
NTT Data Corporation
Mphasis
Wipro
IBM
Sutherland Global (US)

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Provider Service:
Revenue Cycle Management
Patient Enrollment
Patient Care

By Payer Service:
Claims Management
Product Development & Business Acquisition(PDBA)
Member Management
Integrated Front-End Services and Back-Office Operations
HR Services
Billing and Accounts management service

BY Life Science Service:
Manufacturing
R&D
Non-Clinical Services
Other Non-Clinical Services

By Region:
North America
The U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, the years considered for the study are as follows:

Historical years – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Healthcare BPO Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Healthcare BPO Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Healthcare BPO Market, by Provider Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Healthcare BPO Market, by Payer Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Healthcare BPO Market, by Life Science Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Healthcare BPO Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Healthcare BPO Market Dynamics
3.1. Healthcare BPO Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Pressure to lower the escalating healthcare expenditures
3.1.1.2. insufficient internal expertise in end-use industries
3.1.1.3. Loss of revenue due to billing errors
3.1.1.4. Expanding outsourcing in the pharmaceutical and biopharmaceutical
Sector
3.1.2. Market Restraints
3.1.2.1. Worries about losing track of and power over the corporate process
3.1.2.2. Hidden outsourcing costs
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing adoption of artificial intelligence-based tools for drug discovery
3.1.3.2. Advanced Data management Analytics
Chapter 4. Global Healthcare BPO Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Healthcare BPO Market, by Provider Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Healthcare BPO Market by Provider Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Provider Service, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Revenue Cycle Management
6.4.2. Patient Enrollment
6.4.3. Patient Care
Chapter 7. Global Healthcare BPO Market, by Payer Service
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Healthcare BPO Market by Payer Service, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Payer Service, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Claims Management
7.4.2. Product Development & Business Acquisition (PDBA)
7.4.3. Member Management
7.4.4. Integrated Front- End Services and Back- Office Operations
7.4.5. HR Services
7.4.6. Billing and Accounts management service
Chapter 8. Global Healthcare BPO Market, by Life Science Service
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Healthcare BPO Market by Life Science Service, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Life Science Service, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Manufacturing
8.4.2. R&D
8.4.3. Non- Clinical Services
8.4.4. Other Non-Clinical Services

Chapter 9. Global Healthcare BPO Market, Regional Analysis
9.1. Healthcare BPO Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Healthcare BPO Market
9.2.1. U.S. Healthcare BPO Market
9.2.1.1. Provider Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Payer Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Life Science Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Healthcare BPO Market
9.3. Europe Healthcare BPO Market Snapshot
9.3.1. U.K. Healthcare BPO Market
9.3.2. Germany Healthcare BPO Market
9.3.3. France Healthcare BPO Market
9.3.4. Spain Healthcare BPO Market
9.3.5. Italy Healthcare BPO Market
9.3.6. Rest of Europe Healthcare BPO Market
9.4. Asia-Pacific Healthcare BPO Market Snapshot
9.4.1. China Healthcare BPO Market
9.4.2. India Healthcare BPO Market
9.4.3. Japan Healthcare BPO Market
9.4.4. Australia Healthcare BPO Market
9.4.5. South Korea Healthcare BPO Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Healthcare BPO Market
9.5. Latin America Healthcare BPO Market Snapshot
9.5.1. Brazil Healthcare BPO Market
9.5.2. Mexico Healthcare BPO Market
9.6. Rest of The World Healthcare BPO Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Accenture
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.3.10.2.2. Cognizant
10.2.4.10.2.3. Tata Consultancy Service
10.2.5.10.2.4. Xerox Corporation
10.2.6.10.2.5. WNS (Holdings ) Limited
10.2.7.10.2.6. NTT Data Corporation
10.2.8.10.2.7. Mphasis
10.2.9.10.2.8. Wipro
10.2.10.10.2.9. IBM
10.2.11.10.2.10. Sutherland Global (US)
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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