オバルブミン粉末の世界市場規模調査、形態別(粉末、錠剤)、エンドユーザー別(食品・飲料、栄養補助食品、医薬品、バイオテクノロジー、その他(研究機関))、流通チャネル別(B2B、B2C、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンラインストア)、地域別予測 2022-2028Global Ovalbumin Powder Market Size study, By Form (Powder, Tablet), By End User (Food and Beverages, Dietary Supplements, Pharmaceutical, Biotechnology, Others (Research Institutes)), By Distribution Channel (B2B, B2C, Hypermarkets/ Supermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online Stores), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のオバルブミンパウダー市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オバルブミンパウダーは、約75%のタンパク質からなる主要な... もっと見る
サマリー世界のオバルブミンパウダー市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オバルブミンパウダーは、約75%のタンパク質からなる主要な卵白タンパク質と定義することができます。オバルブミンパウダーは、耐熱性が高く、食品加工中も安定しているため、食品産業でも使用されています。また、タンパク質の分解を防止する効果もあります。栄養補助食品に対する需要の高まりや健康志向の高まり、最近の製品の発売が、世界市場の需要を加速しています。例えば、Statistaによると、2020年のビタミン、ミネラル、サプリメントの世界市場は587億9000万米ドルと推定され、この金額は2025年末までに810億米ドルに成長すると予測されています。さらに、Statistaによると - 2019年、世界の一人当たりの健康支出は1,129米ドルとされ、この支出は2025年末までに1,515米ドルに成長するとされています。さらに、2020年3月には、米国を拠点とするZナチュラルフーズが米国で初のホールエッグパウダーを発売しました。また、食品添加物や食材の需要の高まり、ベーカリーや製菓業界の盛り上がりは、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、卵タンパク質の代用品が広く出回っていること、菜食主義への傾倒が高まっていることが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。オバルブミン粉末の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、プロテインサプリメントの需要の高まりと個人の健康意識の高まりにより、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。肥満、心臓発作、高血圧などの生活習慣病の発生率の上昇や、乳糖不耐症の有病率の上昇などの要因が、アジア太平洋地域における世界のオバルブミンパウダー市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: バイオセウティカ シスコ・リサーチ・ラボラトリーズPvt.Ltd. 大連華能食品有限公司(Dalian Hanovo Foods Co. サーモフィッシャーサイエンティフィック ネオバ・テクノロジーズ・インク メルク&Co.Inc. モダニスト・パントリー、LLC. 湖州振魯生物製品有限公司(Huzhou Zhenlu Biological Products Co. リサーチ・プロダクツ・インターナショナル・コーポレーション キユーピー株式会社 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、産業の質的・量的側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 形態別 パウダー 錠剤 エンドユーザー別 食品・飲料 健康補助食品 医薬品 バイオテクノロジー その他(研究機関) 流通チャネル別 B2B B2C ハイパーマーケット/スーパーマーケット コンビニエンスストア スペシャリティストア オンラインストア 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のオバルブミンパウダー市場のターゲットオーディエンス: 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Ovalbumin Powder Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Ovalbumin Powder Market, by Form, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Ovalbumin Powder Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Ovalbumin Powder Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Ovalbumin Powder Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Ovalbumin Powder Market Dynamics 3.1. Ovalbumin Powder Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for dietary supplements. 3.1.1.2. Increasing number of health conscious individuals. 3.1.1.3. Recent product launches. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Wide availability of egg protein substitutes. 3.1.2.2. Rising inclination towards veganism. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for food additives and ingredients. 3.1.3.2. Rising bakery and confectionery industry. Chapter 4. Global Ovalbumin Powder Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Ovalbumin Powder Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Ovalbumin Powder Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Million) 6.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Powder 6.4.2. Tablet Chapter 7. Global Ovalbumin Powder Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Ovalbumin Powder Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 7.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food and Beverages 7.4.2. Dietary Supplements 7.4.3. Pharmaceutical 7.4.4. Biotechnology 7.4.5. Others (Research Institutes) Chapter 8. Global Ovalbumin Powder Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Ovalbumin Powder Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 8.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. B2B 8.4.2. B2C 8.4.3. Hypermarkets/ Supermarkets 8.4.4. Convenience Stores 8.4.5. Specialty Stores 8.4.6. Online Stores Chapter 9. Global Ovalbumin Powder Market, Regional Analysis 9.1. Ovalbumin Powder Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Ovalbumin Powder Market 9.2.1. U.S. Ovalbumin Powder Market 9.2.1.1. Form estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. End User estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Ovalbumin Powder Market 9.3. Europe Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.3.1. U.K. Ovalbumin Powder Market 9.3.2. Germany Ovalbumin Powder Market 9.3.3. France Ovalbumin Powder Market 9.3.4. Spain Ovalbumin Powder Market 9.3.5. Italy Ovalbumin Powder Market 9.3.6. Rest of Europe Ovalbumin Powder Market 9.4. Asia-Pacific Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.4.1. China Ovalbumin Powder Market 9.4.2. India Ovalbumin Powder Market 9.4.3. Japan Ovalbumin Powder Market 9.4.4. Australia Ovalbumin Powder Market 9.4.5. South Korea Ovalbumin Powder Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Ovalbumin Powder Market 9.5. Latin America Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.5.1. Brazil Ovalbumin Powder Market 9.5.2. Mexico Ovalbumin Powder Market 9.6. Rest of The World Ovalbumin Powder Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Bioseutica 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd. 10.2.3. Dalian Hanovo Foods Co., Ltd. 10.2.4. Thermo Fisher Scientific 10.2.5. Neova Technologies Inc. 10.2.6. Merck & Co. Inc. 10.2.7. Modernist Pantry, LLC. 10.2.8. Huzhou Zhenlu Biological Products Co., Ltd. 10.2.9. Research Products International Corporation 10.2.10. Kewpie Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Ovalbumin Powder Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Ovalbumin Powder can be defined as a major egg white protein that consists of around 75% protein. It is extensively used as a health and nutrition food additive. ovalbumin powder is also used in the food industry due to its high heat tolerance and is stable while food processing. It also prevents the breakdown of proteins. The rising demand for dietary supplements and increasing number of health conscious individuals as well as recent product launches. are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – In 2020, the global market for vitamins, minerals and supplements was estimated at USD 58.79 billion, and this amount is projected to grow to USD 81 billion by end of 2025. Furthermore, as per Statista – in 2019, the global per capita health spending was valued at USD 1,129, and this spending is set to grow to USD 1,515 by end of 2025. Moreover, in March 2020, US based Z Natural Foods launched their first Whole Egg powder in United States. Also, growing demand for food additives and ingredients and rising bakery and confectionery industry are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, wide availability of egg protein substitutes and rising inclination towards veganism impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Ovalbumin Powder Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Ovalbumin Powder Market, by Form, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Ovalbumin Powder Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Ovalbumin Powder Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Ovalbumin Powder Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Ovalbumin Powder Market Dynamics 3.1. Ovalbumin Powder Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for dietary supplements. 3.1.1.2. Increasing number of health conscious individuals. 3.1.1.3. Recent product launches. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Wide availability of egg protein substitutes. 3.1.2.2. Rising inclination towards veganism. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for food additives and ingredients. 3.1.3.2. Rising bakery and confectionery industry. Chapter 4. Global Ovalbumin Powder Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Ovalbumin Powder Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Ovalbumin Powder Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Million) 6.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Powder 6.4.2. Tablet Chapter 7. Global Ovalbumin Powder Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Ovalbumin Powder Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 7.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food and Beverages 7.4.2. Dietary Supplements 7.4.3. Pharmaceutical 7.4.4. Biotechnology 7.4.5. Others (Research Institutes) Chapter 8. Global Ovalbumin Powder Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Ovalbumin Powder Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Ovalbumin Powder Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 8.4. Ovalbumin Powder Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. B2B 8.4.2. B2C 8.4.3. Hypermarkets/ Supermarkets 8.4.4. Convenience Stores 8.4.5. Specialty Stores 8.4.6. Online Stores Chapter 9. Global Ovalbumin Powder Market, Regional Analysis 9.1. Ovalbumin Powder Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Ovalbumin Powder Market 9.2.1. U.S. Ovalbumin Powder Market 9.2.1.1. Form estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. End User estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Ovalbumin Powder Market 9.3. Europe Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.3.1. U.K. Ovalbumin Powder Market 9.3.2. Germany Ovalbumin Powder Market 9.3.3. France Ovalbumin Powder Market 9.3.4. Spain Ovalbumin Powder Market 9.3.5. Italy Ovalbumin Powder Market 9.3.6. Rest of Europe Ovalbumin Powder Market 9.4. Asia-Pacific Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.4.1. China Ovalbumin Powder Market 9.4.2. India Ovalbumin Powder Market 9.4.3. Japan Ovalbumin Powder Market 9.4.4. Australia Ovalbumin Powder Market 9.4.5. South Korea Ovalbumin Powder Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Ovalbumin Powder Market 9.5. Latin America Ovalbumin Powder Market Snapshot 9.5.1. Brazil Ovalbumin Powder Market 9.5.2. Mexico Ovalbumin Powder Market 9.6. Rest of The World Ovalbumin Powder Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Bioseutica 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd. 10.2.3. Dalian Hanovo Foods Co., Ltd. 10.2.4. Thermo Fisher Scientific 10.2.5. Neova Technologies Inc. 10.2.6. Merck & Co. Inc. 10.2.7. Modernist Pantry, LLC. 10.2.8. Huzhou Zhenlu Biological Products Co., Ltd. 10.2.9. Research Products International Corporation 10.2.10. Kewpie Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(powder)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|