バッグインチューブの世界市場規模調査、容量別(1000ml未満、1000~2000ml、2001~3000ml、3000ml以上)、製品別(EVOHバリア+PE、メタライズPET)、エンドユーザー別(ワイン、スピリッツ、オリーブオイル、フルーツジュース、その他)と地域予測 2022-2028Global Bag-in-Tube Market Size study, by Capacity (Less than 1000 ml, 1000 to 2000 ml, 2001 to 3000 ml, More than 3000 ml), by Product (EVOH Barrier + PE, Metallized PET), by End-Use (Wine, Spirit, Olive Oil, Fruit Juices, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のバッグインチューブ市場は、2021年に約337万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には13.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バッグインチューブは、ワイン、スピリッツ、メープルシロッ... もっと見る
サマリー世界のバッグインチューブ市場は、2021年に約337万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には13.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バッグインチューブは、ワイン、スピリッツ、メープルシロップ、オリーブオイルなど、ハイエンドの液体や半液体のためのユニークなパッケージングソリューションです。段ボール製のチューブにブリキ製のキャップとベースが付いたものです。二重構造のバッグインチューブから、高性能のVitopタップで製品を吐出します。バッグインチューブは、360度どこからでも印刷やエンボス加工が可能であること、開封後の保存期間が6~8週間と長いことなどが、バッグインチューブ市場拡大の要因になっています。バッグインチューブやバッグインボックスなどの革新的なパッケージは、持ち運びや保管が簡単なため、ミレニアル世代にアピールし、世界中のメーカーにチャンスを与えています。ガラス系包装からプラスチック系包装への移行に伴い、バッグインチューブ市場では偽造防止包装が導入され、市場のトレンドになっている。例えば、バッグインチューブ包装は、従来のガラス瓶と比較して、ワイナリーの包装コストを40%以上、重量を50%以上削減することができます。2022-2028年の予測期間中、市場プレイヤー間の激しい競争がバッグインチューブ市場の成長を抑制すると予測されています。バッグインチューブの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。2022年から2028年にかけて、バッグインチューブの需要はアジア太平洋地域で急増すると予測されています。これは、この地域におけるパッケージング業界の全体的な上昇に起因していると考えられます。しかし、西ヨーロッパは、バッグインチューブの最も発展した最大の市場であり、金額と数量の両面でリーダーシップを維持することになります。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: スマーフィット・カッパ インダストリバッグ 株式会社パリッシュ・マニュファクチャリング テクニカムS.r.l. I.M.A. Industria Macchine Automatiche S.p.A. 株式会社マスターパッケージング SKS Packaging Pvt.Ltd. ユライン サンパック工業 TEXA S.p.A. DSスミス モンディ 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 容量別 1000ml未満 1000〜2000ml 2001〜3000ml 3000ml以上 製品別で見る EVOHバリア+PE メタライズドPET エンドユーズ別 ワイン 精神 オリーブオイル フルーツジュース その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるバッグインチューブの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Bag-in-Tube Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Bag-in-Tube Market, by Capacity, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Bag-in-Tube Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Bag-in-Tube Market, by End-Use, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bag-in-Tube Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bag-in-Tube Market Dynamics 3.1. Bag-in-Tube Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Extended shelf life after opening the pack 3.1.1.2. Increasing demand for sustainable packaging solutions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of alternative packaging products 3.1.2.2. Fierce competition among manufacturers 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid increase in the food & beverage industry Chapter 4. Global Bag-in-Tube Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Bag-in-Tube Market, by Capacity 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bag-in-Tube Market by Capacity, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by Capacity, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Less than 1000 ml 6.4.2. 1000 to 2000 ml 6.4.3. 2001 to 3000 ml 6.4.4. More than 3000 ml Chapter 7. Global Bag-in-Tube Market, by Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bag-in-Tube Market by Product, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. EVOH Barrier + PE 7.4.2. Metallized PET Chapter 8. Global Bag-in-Tube Market, by End-Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bag-in-Tube Market by End-Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by End-Use, 2018-2028 (USD Million) 8.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Wine 8.4.2. Spirit 8.4.3. Olive Oil 8.4.4. Fruit Juices 8.4.5. Others Chapter 9. Global Bag-in-Tube Market, Regional Analysis 9.1. Bag-in-Tube Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bag-in-Tube Market 9.2.1. U.S. Bag-in-Tube Market 9.2.1.1. Capacity breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-Use breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Bag-in-Tube Market 9.3. Europe Bag-in-Tube Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bag-in-Tube Market 9.3.2. Germany Bag-in-Tube Market 9.3.3. France Bag-in-Tube Market 9.3.4. Spain Bag-in-Tube Market 9.3.5. Italy Bag-in-Tube Market 9.3.6. Rest of Europe Bag-in-Tube Market 9.4. Asia-Pacific Bag-in-Tube Market Snapshot 9.4.1. China Bag-in-Tube Market 9.4.2. India Bag-in-Tube Market 9.4.3. Japan Bag-in-Tube Market 9.4.4. Australia Bag-in-Tube Market 9.4.5. South Korea Bag-in-Tube Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bag-in-Tube Market 9.5. Latin America Bag-in-Tube Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bag-in-Tube Market 9.5.2. Mexico Bag-in-Tube Market 9.6. Rest of The World Bag-in-Tube Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Smurfit Kappa 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Industri-Bag 10.2.3. Parish Manufacturing Inc. 10.2.4. Tecnicam S.r.l. 10.2.5. I.M.A. Industria Macchine Automatiche S.p.A. 10.2.6. Master Packaging Inc. 10.2.7. SKS Packaging Pvt. Ltd. 10.2.8. Uline 10.2.9. Sunpack Industries 10.2.10. TEXA S.p.A. 10.2.11. DS Smith Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Bag-in-Tube Market is valued at approximately USD 3.37 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.1 % over the forecast period 2022-2028. The Bag-in-tube is a unique packaging solution for high-end liquids and semi-liquids including wine, spirits, maple syrup, and olive oil. A composite cardboard tube with a tinplate cap and base constitutes the Bag-in-tube. The product is dispensed through a high-performance Vitop tap from a tube with a double-layered bag inside. Factors such as preference for bag-in-tube for its 360° area accessible for printing and embossing, as well as the potential to offer an extended shelf life of up to 6 to 8 weeks after opening the pack, are driving the bag-in-tube market expansion. Innovative packaging, such as bag-in-tube and bag-in-boxes, appeals to millennials since they are easy to transport and store creating opportunities for manufacturers worldwide. As a transition away from glass-based packaging toward plastic packaging materials, in the bag-in-tube market, anti-counterfeit packaging is being introduced which is trending in the market. For Instance, Bag-in-tube packaging saves wineries more than 40% on packaging costs and 50% on weight when compared to traditional glass bottles. The fierce competition among market players is projected to stifle the bag-in-tube market's growth. over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Bag-in-Tube Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Bag-in-Tube Market, by Capacity, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Bag-in-Tube Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Bag-in-Tube Market, by End-Use, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bag-in-Tube Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bag-in-Tube Market Dynamics 3.1. Bag-in-Tube Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Extended shelf life after opening the pack 3.1.1.2. Increasing demand for sustainable packaging solutions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of alternative packaging products 3.1.2.2. Fierce competition among manufacturers 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid increase in the food & beverage industry Chapter 4. Global Bag-in-Tube Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Bag-in-Tube Market, by Capacity 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bag-in-Tube Market by Capacity, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by Capacity, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Less than 1000 ml 6.4.2. 1000 to 2000 ml 6.4.3. 2001 to 3000 ml 6.4.4. More than 3000 ml Chapter 7. Global Bag-in-Tube Market, by Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bag-in-Tube Market by Product, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. EVOH Barrier + PE 7.4.2. Metallized PET Chapter 8. Global Bag-in-Tube Market, by End-Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bag-in-Tube Market by End-Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bag-in-Tube Market Estimates & Forecasts by End-Use, 2018-2028 (USD Million) 8.4. Bag-in-Tube Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Wine 8.4.2. Spirit 8.4.3. Olive Oil 8.4.4. Fruit Juices 8.4.5. Others Chapter 9. Global Bag-in-Tube Market, Regional Analysis 9.1. Bag-in-Tube Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bag-in-Tube Market 9.2.1. U.S. Bag-in-Tube Market 9.2.1.1. Capacity breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-Use breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Bag-in-Tube Market 9.3. Europe Bag-in-Tube Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bag-in-Tube Market 9.3.2. Germany Bag-in-Tube Market 9.3.3. France Bag-in-Tube Market 9.3.4. Spain Bag-in-Tube Market 9.3.5. Italy Bag-in-Tube Market 9.3.6. Rest of Europe Bag-in-Tube Market 9.4. Asia-Pacific Bag-in-Tube Market Snapshot 9.4.1. China Bag-in-Tube Market 9.4.2. India Bag-in-Tube Market 9.4.3. Japan Bag-in-Tube Market 9.4.4. Australia Bag-in-Tube Market 9.4.5. South Korea Bag-in-Tube Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bag-in-Tube Market 9.5. Latin America Bag-in-Tube Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bag-in-Tube Market 9.5.2. Mexico Bag-in-Tube Market 9.6. Rest of The World Bag-in-Tube Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Smurfit Kappa 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Industri-Bag 10.2.3. Parish Manufacturing Inc. 10.2.4. Tecnicam S.r.l. 10.2.5. I.M.A. Industria Macchine Automatiche S.p.A. 10.2.6. Master Packaging Inc. 10.2.7. SKS Packaging Pvt. Ltd. 10.2.8. Uline 10.2.9. Sunpack Industries 10.2.10. TEXA S.p.A. 10.2.11. DS Smith Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|