世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

断熱ランチボックスの世界市場規模調査、素材用途別(スチール、プラスチック、アルミニウム、その他)、用途別(学校、職場、その他)、販売チャネル別(小売店、Eコマースストア)、地域別予測 2022-2028


Global Insulated Lunch Box Market Size study, by Material Use (Steel, Plastics, Aluminium, Others) by Application (School, Workplace, Others), by Sales Channel (Retail Store, E-Commerce Stores) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の断熱ランチボックス市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。断熱ランチボックスとは、熱的に断熱された箱のことで、冷たい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の断熱ランチボックス市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。断熱ランチボックスとは、熱的に断熱された箱のことで、冷たいものは冷たく、熱いものは熱く保つことで、内容物を適温に保つことができる。真空バリアは、ランチボックスの断熱層で、熱の移動を抑制し、製品の鮮度を保つ役割を果たします。中流階級の人口増加、学校・大学進学者の増加、市場関係者による戦略的イニシアティブは、予測期間中、断熱ランチボックスの採用を促進した要因の一部である。例:2020年12月、Vaya Life社は、電子レンジで使える真空断熱ランチボックスの新シリーズである新製品「Tyffyn Flex」の発売を発表しました。また、可処分所得の増加に伴い、断熱ランチボックスの普及と需要が予測期間中の市場成長を増加させると考えられます。しかし、代替品の有無が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

断熱ランチボックスの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他地域です。アジア太平洋地域は、家庭料理が昼食の選択肢として多くの専門家や学生から支持されているため、市場シェアの面で重要な地域です。また、この地域の非熟練労働者の所得が低いため、節約のために弁当を持参する人が多く、製品の消費を後押ししています。一方、ヨーロッパと北米は、労働人口の多さから、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
タイガーコーポレーション
象印アメリカ社
ベントロジー
バヤ
マイボロシ
ハミルトン ハウスウェア Pvt.Ltd.
パシフィックマーケットインターナショナル
ロック・アンド・ロック
シグノアウェア
広州振興工業


本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
材料の用途別:
スチール
プラスチック
アルミニウム
その他
用途別で見る
学校
仕事場
その他
販売チャネル別
小売店
Eコマースストア
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における断熱ランチボックスの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Insulated Lunch Box Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Insulated Lunch Box Market, by Material Use, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Insulated Lunch Box Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Insulated Lunch Box Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insulated Lunch Box Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insulated Lunch Box Market Dynamics
3.1. Insulated Lunch Box Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing middle class population
3.1.1.2. Increasing school and college going population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of Substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Disposable Income
Chapter 4. Global Insulated Lunch Box Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Insulated Lunch Box Market, by Material Use
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insulated Lunch Box Market by Material Use, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Material Use 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Steel
6.4.2. Plastics
6.4.3. Aluminium
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Insulated Lunch Box Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insulated Lunch Box Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Schools
7.4.2. Workplaces
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Insulated Lunch Box Market, by Sales Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insulated Lunch Box Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Retail Stores
8.4.2. E-Commerce Stores
Chapter 9. Global Insulated Lunch Box Market, Regional Analysis
9.1. Insulated Lunch Box Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Insulated Lunch Box Market
9.2.1. U.S. Insulated Lunch Box Market
9.2.1.1. Material Use breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Insulated Lunch Box Market
9.3. Europe Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.3.1. U.K. Insulated Lunch Box Market
9.3.2. Germany Insulated Lunch Box Market
9.3.3. France Insulated Lunch Box Market
9.3.4. Spain Insulated Lunch Box Market
9.3.5. Italy Insulated Lunch Box Market
9.3.6. Rest of Europe Insulated Lunch Box Market
9.4. Asia-Pacific Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.4.1. China Insulated Lunch Box Market
9.4.2. India Insulated Lunch Box Market
9.4.3. Japan Insulated Lunch Box Market
9.4.4. Australia Insulated Lunch Box Market
9.4.5. South Korea Insulated Lunch Box Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Insulated Lunch Box Market
9.5. Latin America Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.5.1. Brazil Insulated Lunch Box Market
9.5.2. Mexico Insulated Lunch Box Market
9.6. Rest of The World Insulated Lunch Box Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Tiger Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Zojirushi America Corporation
10.2.3. Bentology
10.2.4. Vaya
10.2.5. My Borosi
10.2.6. Hamilton Housewares Pvt. Ltd.
10.2.7. Pacific Market International
10.2.8. Lock and Lock
10.2.9. Signoraware
10.2.10. Guangzhou Zhenxing Industrial
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Insulated Lunch Box Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Insulated Lunch Box refers to a thermally insulated box that helps to retain its contents at the proper temperature by keeping cold foods cold and hot ones hot. The vacuum barrier are insulating layer in lunch boxes which serve to inhibit heat transfer thus keeping the product fresh. The increasing middle-class population, increasing school and college going population and strategic initiatives taken by the market players are some of the factors that has led the adoption of Insulated Lunch Box across the forecast period. For Instance: in December 2020, Vaya Life announced the launch of their new product, Tyffyn Flex, which is their new range of Microwaveable Vacuum Insulated Lunchboxes. Also, with the rising disposable income, the adoption & demand for Insulated Lunch Box is likely to increase the market growth during the forecast period. However, availability of substitutes impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Insulated Lunch Box Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Asia Pacific is the significant region across the world in terms of market share owing to home-cooked meal favored as a lunch option by a huge number of employed professionals and students since it saves money and helps to avoid junk food, which may be harmful to one's health. The low income of unskilled employees in this region boosts product consumption because the bulk of them choose to bring their lunch boxes with them to save money. Whereas, Europe and North America are anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2022-2028 owing to the presence of large working population.

Major market player included in this report are:
Tiger Corporation
Zojirushi America Corporation
Bentology
Vaya
My Borosi
Hamilton Housewares Pvt. Ltd.
Pacific Market International
Lock and Lock
Signoraware
Guangzhou Zhenxing Industrial


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material Use:
Steel
Plastics
Aluminium
Others
By Application:
Schools
Workplace
Others
By Sales Channel:
Retail Stores
E-Commerce Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Insulated Lunch Box Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Insulated Lunch Box Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Insulated Lunch Box Market, by Material Use, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Insulated Lunch Box Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Insulated Lunch Box Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insulated Lunch Box Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insulated Lunch Box Market Dynamics
3.1. Insulated Lunch Box Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing middle class population
3.1.1.2. Increasing school and college going population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of Substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Disposable Income
Chapter 4. Global Insulated Lunch Box Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Insulated Lunch Box Market, by Material Use
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insulated Lunch Box Market by Material Use, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Material Use 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Steel
6.4.2. Plastics
6.4.3. Aluminium
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Insulated Lunch Box Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insulated Lunch Box Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Schools
7.4.2. Workplaces
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Insulated Lunch Box Market, by Sales Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insulated Lunch Box Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insulated Lunch Box Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Insulated Lunch Box Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Retail Stores
8.4.2. E-Commerce Stores
Chapter 9. Global Insulated Lunch Box Market, Regional Analysis
9.1. Insulated Lunch Box Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Insulated Lunch Box Market
9.2.1. U.S. Insulated Lunch Box Market
9.2.1.1. Material Use breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Insulated Lunch Box Market
9.3. Europe Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.3.1. U.K. Insulated Lunch Box Market
9.3.2. Germany Insulated Lunch Box Market
9.3.3. France Insulated Lunch Box Market
9.3.4. Spain Insulated Lunch Box Market
9.3.5. Italy Insulated Lunch Box Market
9.3.6. Rest of Europe Insulated Lunch Box Market
9.4. Asia-Pacific Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.4.1. China Insulated Lunch Box Market
9.4.2. India Insulated Lunch Box Market
9.4.3. Japan Insulated Lunch Box Market
9.4.4. Australia Insulated Lunch Box Market
9.4.5. South Korea Insulated Lunch Box Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Insulated Lunch Box Market
9.5. Latin America Insulated Lunch Box Market Snapshot
9.5.1. Brazil Insulated Lunch Box Market
9.5.2. Mexico Insulated Lunch Box Market
9.6. Rest of The World Insulated Lunch Box Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Tiger Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Zojirushi America Corporation
10.2.3. Bentology
10.2.4. Vaya
10.2.5. My Borosi
10.2.6. Hamilton Housewares Pvt. Ltd.
10.2.7. Pacific Market International
10.2.8. Lock and Lock
10.2.9. Signoraware
10.2.10. Guangzhou Zhenxing Industrial
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(material)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る