バイオ系フレーバーの世界市場規模調査、形態別(液体、粉末、ペースト、その他)、フレーバータイプ別(バニラ、フルーティ、スイート、セイボリー、その他)、最終使用産業別(食品、乳製品、飲料、栄養補助食品、化粧品、洗剤、その他)と地域予測 2022-2028Global Biotech Flavors Market Size study, by Form (Liquid, Powder, Paste and Others) by Flavor Type (Vanilla, Fruity, Sweet, Savory and Others) by End Use Industries (Food, Dairy, Beverages, Nutraceuticals, Cosmetic, Detergents and Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のバイオテクノロジー・フレーバー市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バイオテクノロジー・フレーバーは、ベーカリー製... もっと見る
サマリー世界のバイオテクノロジー・フレーバー市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バイオテクノロジー・フレーバーは、ベーカリー製品、飲料、化粧品など、さまざまな製品に使用される香味剤です。バイオテクノロジー・フレーバーは、酵母やバクテリアの助けを借りて、発酵と呼ばれるプロセスで得られる。菓子・スナック分野の成長と、最終用途におけるバイオテクノロジー・フレーバーの用途拡大が、バイオテクノロジー・フレーバー市場成長の主要なドライバーとなっています。例えば、世界的なデータベース管理会社であるStatista-によると、2022年現在、菓子&スナック分野の収益は1兆5200億米ドルと推定されます。さらに、この市場は2022年から2027年にかけて毎年2.47%成長し、2027年末には1兆7200億米ドルに達すると予想されています。さらに、2021年11月、スイスのFirmenich SAは、トルコのMG International Fragrance Companyと共同で、トルコのイスタンブール近郊のMG Internationalキャンパス内に新しい地域香水生産ハブを建設しました。さらに、この新工場は、トルコおよび中東地域の顧客に対応するために、20,000メートルトンの追加生産能力を提供する予定です。また、新興国における食品・飲料産業の成長、急速な都市化に伴う可処分所得の増加により、バイオテクノロジー・フレーバーの採用・需要が予測期間中に市場成長を拡大すると考えられます。しかし、バイオテックフレーバーの低い貯蔵寿命と原材料の不安定なコストは、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する要因の一部であると考えられます。バイオテクノロジー・フレーバーの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、大手企業の存在と植物性食品の消費拡大により、市場シェアの面で世界をリードする地域です。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。同地域の食品・飲料産業の成長、フレーバードリンクの消費拡大などの要因が、アジア太平洋地域のバイオテクノロジー・フレーバー市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ベル・フレーバーズ&フレグランス社 ジボダンSA. インターナショナル・フレーバー&フレグランス社 センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション Symrise AG、 ケリーグループです、 フィルメニッヒ、SA ナチュレックス株式会社 高砂香料工業株式会社 フルタローム工業 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 形態別 液状、 パウダーです、 貼り付け、その他 フレーバータイプ別 バニラ フルーティーです、 甘い、 セイボリー、その他 エンドユース産業別 食品 乳製品です、 飲み物です、 ニュートラシューティカルズ 化粧品です、 洗浄剤、その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のバイオテクノロジー・フレーバー市場のターゲットオーディエンス 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Biotech Flavors Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Biotech Flavors Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Biotech Flavors Market, by Flavor Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Biotech Flavors Market, by End Use Industries, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Biotech Flavors Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Biotech Flavors Market Dynamics 3.1. Biotech Flavors Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing Confectionery & Snacks Sector. 3.1.1.2. Rising application of Biotech Flavors. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Low Shelf life of biotech flavours. 3.1.2.2. Volatile cost of Raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Food and Beverages industry in emerging economies. 3.1.3.2. Growing disposable income and rising urbanization. Chapter 4. Global Biotech Flavors Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Biotech Flavors Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Biotech Flavors Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Liquid, 6.4.2. Powder, 6.4.3. Paste and Others Chapter 7. Global Biotech Flavors Market, by Flavor Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Biotech Flavors Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Vanilla, 7.4.2. Fruity, 7.4.3. Sweet, 7.4.4. Savory and Others Chapter 8. Global Biotech Flavors Market, by End Use Industries 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Biotech Flavors Market by End Use Industries, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by End Use Industries 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Food, 8.4.2. Dairy, 8.4.3. Beverages, 8.4.4. Nutraceuticals, 8.4.5. Cosmetic, 8.4.6. Detergents and Others Chapter 9. Global Biotech Flavors Market, Regional Analysis 9.1. Biotech Flavors Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Biotech Flavors Market 9.2.1. U.S. Biotech Flavors Market 9.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Flavor Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End Use Industries breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Biotech Flavors Market 9.3. Europe Biotech Flavors Market Snapshot 9.3.1. U.K. Biotech Flavors Market 9.3.2. Germany Biotech Flavors Market 9.3.3. France Biotech Flavors Market 9.3.4. Spain Biotech Flavors Market 9.3.5. Italy Biotech Flavors Market 9.3.6. Rest of Europe Biotech Flavors Market 9.4. Asia-Pacific Biotech Flavors Market Snapshot 9.4.1. China Biotech Flavors Market 9.4.2. India Biotech Flavors Market 9.4.3. Japan Biotech Flavors Market 9.4.4. Australia Biotech Flavors Market 9.4.5. South Korea Biotech Flavors Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Biotech Flavors Market 9.5. Latin America Biotech Flavors Market Snapshot 9.5.1. Brazil Biotech Flavors Market 9.5.2. Mexico Biotech Flavors Market 9.6. Rest of The World Biotech Flavors Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Bell Flavors and Fragrances Inc, 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Givaudan SA, 10.2.3. International Flavor & Fragrances Inc, 10.2.4. Sensient Technologies Corporation, 10.2.5. Symrise AG, 10.2.6. Kerry Group, 10.2.7. Firmenich, SA 10.2.8. Naturex, Ltd. 10.2.9. Takasago International Corporation 10.2.10. Frutarom Industries Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Biotech Flavors Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Biotech Flavors are flavoring agents which are used in various products such as Bakery products, Beverages, and cosmetics products among others. Biotech flavors are obtained with the help of yeast or bacteria through a process called fermentation. Growing Confectionery & Snacks Sector and increasing application of biotech flavors in end use applications are key drivers for the growth of Biotech Flavors Market. For instance, according to global database management Company Statista- As of 2022, revenue in the Confectionery & Snacks segment is estimated at USD 1.52 trillion. Further, the market is expected to grow annually by 2.47% between 2022 & 2027 and would amount to USD 1.72 trillion at the end of year 2027. Moreover, in November 2021, Swiss based Firmenich SA has collaborated with Turkey based MG International Fragrance Company today to construct a new Regional Perfumery Production Hub on the MG International campus near Istanbul, Turkey. Further, this new plant will provide 20,000 metric tons of additional capacity to serve customers in Turkey, and the Middle East region. Also, with the growing Food and Beverages industry in emerging economies and rising disposable income coupled with rapid urbanization, the adoption & demand for Biotech Flavors is likely to increase the market growth during the forecast period. However, low shelf life of biotech flavors and volatile cost of raw materials are some of the factors which may impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Biotech Flavors Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Biotech Flavors Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Biotech Flavors Market, by Flavor Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Biotech Flavors Market, by End Use Industries, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Biotech Flavors Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Biotech Flavors Market Dynamics 3.1. Biotech Flavors Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing Confectionery & Snacks Sector. 3.1.1.2. Rising application of Biotech Flavors. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Low Shelf life of biotech flavours. 3.1.2.2. Volatile cost of Raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Food and Beverages industry in emerging economies. 3.1.3.2. Growing disposable income and rising urbanization. Chapter 4. Global Biotech Flavors Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Biotech Flavors Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Biotech Flavors Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Liquid, 6.4.2. Powder, 6.4.3. Paste and Others Chapter 7. Global Biotech Flavors Market, by Flavor Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Biotech Flavors Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Vanilla, 7.4.2. Fruity, 7.4.3. Sweet, 7.4.4. Savory and Others Chapter 8. Global Biotech Flavors Market, by End Use Industries 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Biotech Flavors Market by End Use Industries, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Biotech Flavors Market Estimates & Forecasts by End Use Industries 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Biotech Flavors Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Food, 8.4.2. Dairy, 8.4.3. Beverages, 8.4.4. Nutraceuticals, 8.4.5. Cosmetic, 8.4.6. Detergents and Others Chapter 9. Global Biotech Flavors Market, Regional Analysis 9.1. Biotech Flavors Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Biotech Flavors Market 9.2.1. U.S. Biotech Flavors Market 9.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Flavor Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End Use Industries breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Biotech Flavors Market 9.3. Europe Biotech Flavors Market Snapshot 9.3.1. U.K. Biotech Flavors Market 9.3.2. Germany Biotech Flavors Market 9.3.3. France Biotech Flavors Market 9.3.4. Spain Biotech Flavors Market 9.3.5. Italy Biotech Flavors Market 9.3.6. Rest of Europe Biotech Flavors Market 9.4. Asia-Pacific Biotech Flavors Market Snapshot 9.4.1. China Biotech Flavors Market 9.4.2. India Biotech Flavors Market 9.4.3. Japan Biotech Flavors Market 9.4.4. Australia Biotech Flavors Market 9.4.5. South Korea Biotech Flavors Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Biotech Flavors Market 9.5. Latin America Biotech Flavors Market Snapshot 9.5.1. Brazil Biotech Flavors Market 9.5.2. Mexico Biotech Flavors Market 9.6. Rest of The World Biotech Flavors Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Bell Flavors and Fragrances Inc, 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Givaudan SA, 10.2.3. International Flavor & Fragrances Inc, 10.2.4. Sensient Technologies Corporation, 10.2.5. Symrise AG, 10.2.6. Kerry Group, 10.2.7. Firmenich, SA 10.2.8. Naturex, Ltd. 10.2.9. Takasago International Corporation 10.2.10. Frutarom Industries Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(powder)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|