世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

組み込みアンテナシステムの世界市場規模調査、アンテナタイプ別(PCBトレースアンテナ、チップアンテナ、パッチアンテナ、フレキシブルプリント回路(FPC)アンテナ、その他)、接続性別(GNSS/GPS、Wi-Fi/Bluetooth、セルラー、ミリ波(5G)、LPWAn、RFID、UWB、その他)、エンドユーザー別(家電、通信(データコム・通信)、ヘルスケア、航空宇宙・防衛、産業、自動車・輸送、その他)および地域別の予測 2022-2028


Global Embedded Antenna Systems Market Size study, By Antenna Type (PCB Trace Antenna, Chip Antenna, Patch Antenna, Flexible Printed Circuit (FPC) Antenna, Others), By Connectivity (GNSS/GPS, Wi-Fi/Bluetooth, Cellular, mmWave (5G), LPWAn, RFID, UWB, Others), By End User (Consumer Electronics, Communication (Datacom & Telecom), Healthcare, Aerospace & Defense, Industrial, Automotive & Transportation, Others), and Regional Forecasts 2022-2028

世界の組み込み型アンテナシステム市場は、2021年に約3,200万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 エンベデッドアンテナは、小型アンテナシステ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月28日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の組み込み型アンテナシステム市場は、2021年に約3,200万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

エンベデッドアンテナは、小型アンテナシステムの性能を向上させるためにメタマテリアルを使用したアンテナの一種です。組み込みアンテナシステムは、家電、通信、ヘルスケア、産業、自動車など、さまざまな最終用途の垂直分野で、必要な無線機能を直接統合するために大きな支持を集めている。IoT機器への組み込みアンテナの採用の増加、家電製品の小型化傾向の高まり、IoTアプリケーションにおける低消費電力広域ネットワーク(LPWAN)の需要の高まり、家電産業の発展などが、世界市場の需要を急増させている主な要因となっています。例えば、インドブランド・エクイティ財団によると、2019年、インドの家電・民生機器市場は109億3000万米ドルの売上を記録しました。また、この金額は成長し、2025年には約211億8000万米ドルに達すると予想されています。したがって、家電製品の盛んな成長は、組み込みアンテナシステムの需要を促進し、それが近い将来、市場の成長を加速させることになります。しかし、無線アプリケーションの周波数範囲が統一されていないことや、仮想アンテナシステムの普及が2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、5Gの発展と新興国の成長は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。

本調査では、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域を主要な対象地域としています。アジア太平洋地域は、経済成長とともに、都市計画やスマートシティ開発への政府投資の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、北米は2022-2028年の予測期間中に大きな成長率を示すと予測されています。セルラーやLPWAN接続機器への組み込みアンテナの高い採用率、主要な市場プレイヤーの存在感の高まりなどの要因が、北米地域全体の組み込みアンテナシステム市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
モレックス、LLC
京セラアビックスコンポーネンツ株式会社
リンクステクノロジー
有限会社アンテノバ
株式会社ヤゲオ
ワルシンテクノロジー株式会社
TE Connectivity Ltd.
株式会社エアゲイン
三菱マテリアル株式会社
ビシェイ・インターテクノロジー社(Vishay Intertechnology, Inc.

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
アンテナタイプ別
PCBトレースアンテナ
チップアンテナ
パッチアンテナ
FPC(フレキシブル・プリント・サーキット)アンテナ
その他
コネクティビティ別
GNSS/GPS
Wi-Fi/Bluetooth対応
セルラー
ミリウェーブ(5G)
エルピーワオン
RFID
ちょうこうたいいきむせん
その他
エンドユーザー別
コンシューマーエレクトロニクス
通信(データコム&テレコム)
ヘルスケア
航空宇宙・防衛
インダストリアル
自動車・輸送機器
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の組込みアンテナシステム市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Embedded Antenna Systems Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Embedded Antenna Systems Market, by Antenna Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Embedded Antenna Systems Market, by Connectivity, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Embedded Antenna Systems Market, by End User, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Embedded Antenna Systems Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Embedded Antenna Systems Market Dynamics
3.1. Embedded Antenna Systems Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of embedded antennas in IoT devices
3.1.1.2. Growing trend of miniaturization in consumer electronics
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of uniform frequency range for wireless applications
3.1.2.2. Growing popularity of virtual antenna systems
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Development of 5G
3.1.3.2. Growth of the emerging economies
Chapter 4. Global Embedded Antenna Systems Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Embedded Antenna Systems Market, by Antenna Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Embedded Antenna Systems Market by Antenna Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by Antenna Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. PCB Trace Antenna
6.4.2. Chip Antenna
6.4.3. Patch Antenna
6.4.4. Flexible Printed Circuit (FPC) Antenna
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Embedded Antenna Systems Market, by Connectivity
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Embedded Antenna Systems Market by Connectivity, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by Connectivity 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. GNSS/GPS
7.4.2. Wi-Fi/Bluetooth
7.4.3. Cellular
7.4.4. mmWave (5G)
7.4.5. LPWAn
7.4.6. RFID
7.4.7. UWB
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Embedded Antenna Systems Market, by End User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Embedded Antenna Systems Market by End User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Consumer Electronics
8.4.2. Communication (Datacom & Telecom)
8.4.3. Healthcare
8.4.4. Aerospace & Defense
8.4.5. Industrial
8.4.6. Automotive & Transportation
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Embedded Antenna Systems Market, Regional Analysis
9.1. Embedded Antenna Systems Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Embedded Antenna Systems Market
9.2.1. U.S. Embedded Antenna Systems Market
9.2.1.1. Antenna Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Connectivity estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Embedded Antenna Systems Market
9.3. Europe Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.3.1. U.K. Embedded Antenna Systems Market
9.3.2. Germany Embedded Antenna Systems Market
9.3.3. France Embedded Antenna Systems Market
9.3.4. Spain Embedded Antenna Systems Market
9.3.5. Italy Embedded Antenna Systems Market
9.3.6. Rest of Europe Embedded Antenna Systems Market
9.4. Asia-Pacific Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.4.1. China Embedded Antenna Systems Market
9.4.2. India Embedded Antenna Systems Market
9.4.3. Japan Embedded Antenna Systems Market
9.4.4. Australia Embedded Antenna Systems Market
9.4.5. South Korea Embedded Antenna Systems Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Antenna Systems Market
9.5. Latin America Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.5.1. Brazil Embedded Antenna Systems Market
9.5.2. Mexico Embedded Antenna Systems Market
9.6. Rest of The World Embedded Antenna Systems Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Molex, LLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Kyocera AVX Components Corporation
10.2.3. Linx Technologies
10.2.4. Antenova Ltd.
10.2.5. Yageo Corporation
10.2.6. Walsin Technology Corporation
10.2.7. TE Connectivity Ltd.
10.2.8. Airgain, Inc.
10.2.9. Mitsubishi Materials Corporation
10.2.10. Vishay Intertechnology, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Embedded Antenna Systems Market is valued approximately USD 3,2 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.9% over the forecast period 2022-2028.

Embedded antennas are a variety of antenna that uses metamaterials for boosting the performance of small antenna systems. Embedded antenna systems are gaining huge traction in various end-use verticals such as consumer electronics, communication, healthcare, industrial, automotive, etc. to directly integrate necessary wireless capabilities. The rising adoption of embedded antennas in IoT devices, rising trend of miniaturization in consumer electronics, growing demand for low-power wide-area networks (LPWAN) in IoT applications, and development of the consumer electronics industry are the chief factors that are surging the global market demand. For instance, according to the Indian Brand Equity Foundation, in 2019, the appliances and consumer electronics market in India was recorded with a revenue of USD 10.93 billion. Also, the amount is anticipated to grow and reach around USD 21.18 billion by 2025. Therefore, the flourishing growth of consumer electronics is fostering the demand for embedded antenna systems, which, in turn, accelerates market growth in the near future. However, the lack of a uniform frequency range for wireless applications and the growing popularity of virtual antenna systems impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the development of 5G and the growth of the emerging economies are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global Embedded Antenna Systems market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the increasing government investments in urban planning and smart city development, along with the economic growth in the region. Whereas, North America is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the high adoption of embedded antennas in cellular and LPWAN connectivity devices, and the rising presence of the leading market players, would create lucrative growth prospects for the Embedded Antenna Systems market across the North American region.


Major market players included in this report are:
Molex, LLC
Kyocera AVX Components Corporation
Linx Technologies
Antenova Ltd.
Yageo Corporation
Walsin Technology Corporation
TE Connectivity Ltd.
Airgain, Inc.
Mitsubishi Materials Corporation
Vishay Intertechnology, Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Antenna Type
PCB Trace Antenna
Chip Antenna
Patch Antenna
Flexible Printed Circuit (FPC) Antenna
Others
By Connectivity
GNSS/GPS
Wi-Fi/Bluetooth
Cellular
mmWave (5G)
LPWAn
RFID
UWB
Others
By End User
Consumer Electronics
Communication (Datacom & Telecom)
Healthcare
Aerospace & Defense
Industrial
Automotive & Transportation
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Embedded Antenna Systems Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Embedded Antenna Systems Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Embedded Antenna Systems Market, by Antenna Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Embedded Antenna Systems Market, by Connectivity, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Embedded Antenna Systems Market, by End User, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Embedded Antenna Systems Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Embedded Antenna Systems Market Dynamics
3.1. Embedded Antenna Systems Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of embedded antennas in IoT devices
3.1.1.2. Growing trend of miniaturization in consumer electronics
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of uniform frequency range for wireless applications
3.1.2.2. Growing popularity of virtual antenna systems
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Development of 5G
3.1.3.2. Growth of the emerging economies
Chapter 4. Global Embedded Antenna Systems Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Embedded Antenna Systems Market, by Antenna Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Embedded Antenna Systems Market by Antenna Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by Antenna Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. PCB Trace Antenna
6.4.2. Chip Antenna
6.4.3. Patch Antenna
6.4.4. Flexible Printed Circuit (FPC) Antenna
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Embedded Antenna Systems Market, by Connectivity
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Embedded Antenna Systems Market by Connectivity, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by Connectivity 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. GNSS/GPS
7.4.2. Wi-Fi/Bluetooth
7.4.3. Cellular
7.4.4. mmWave (5G)
7.4.5. LPWAn
7.4.6. RFID
7.4.7. UWB
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Embedded Antenna Systems Market, by End User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Embedded Antenna Systems Market by End User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Embedded Antenna Systems Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Embedded Antenna Systems Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Consumer Electronics
8.4.2. Communication (Datacom & Telecom)
8.4.3. Healthcare
8.4.4. Aerospace & Defense
8.4.5. Industrial
8.4.6. Automotive & Transportation
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Embedded Antenna Systems Market, Regional Analysis
9.1. Embedded Antenna Systems Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Embedded Antenna Systems Market
9.2.1. U.S. Embedded Antenna Systems Market
9.2.1.1. Antenna Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Connectivity estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Embedded Antenna Systems Market
9.3. Europe Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.3.1. U.K. Embedded Antenna Systems Market
9.3.2. Germany Embedded Antenna Systems Market
9.3.3. France Embedded Antenna Systems Market
9.3.4. Spain Embedded Antenna Systems Market
9.3.5. Italy Embedded Antenna Systems Market
9.3.6. Rest of Europe Embedded Antenna Systems Market
9.4. Asia-Pacific Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.4.1. China Embedded Antenna Systems Market
9.4.2. India Embedded Antenna Systems Market
9.4.3. Japan Embedded Antenna Systems Market
9.4.4. Australia Embedded Antenna Systems Market
9.4.5. South Korea Embedded Antenna Systems Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Antenna Systems Market
9.5. Latin America Embedded Antenna Systems Market Snapshot
9.5.1. Brazil Embedded Antenna Systems Market
9.5.2. Mexico Embedded Antenna Systems Market
9.6. Rest of The World Embedded Antenna Systems Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Molex, LLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Kyocera AVX Components Corporation
10.2.3. Linx Technologies
10.2.4. Antenova Ltd.
10.2.5. Yageo Corporation
10.2.6. Walsin Technology Corporation
10.2.7. TE Connectivity Ltd.
10.2.8. Airgain, Inc.
10.2.9. Mitsubishi Materials Corporation
10.2.10. Vishay Intertechnology, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(スマートフォン・タブレット)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の電子システムと部品分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/04 10:27

150.82 円

158.84 円

193.81 円

ページTOPに戻る