オンラインデートアプリケーションの世界市場規模調査、サービス別(マッチング、ソーシャルデート、アダルトデート、ニッチデート)、サブスクリプション別(年間、四半期、月間、週間)、デモグラフィック別(アダルト、ベビーブーマー)、地域予測 2021-2027Global Online Dating Application Market Size study, by Service(Matchmaking, Social dating, Adult dating, Niche dating), by Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly), by Demographics(Adult, Baby Boomer), and Regional Forecasts 2021-2027 世界のオンラインデートアプリケーション市場は、2020年に約XXX百万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンラインデートアプリケーションは、スマー... もっと見る
サマリー世界のオンラインデートアプリケーション市場は、2020年に約XXX百万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンラインデートアプリケーションは、スマートフォンのアプリケーションを通じて提供される出会い系サービスで、GPSの位置情報機能を活用し、デジタルフォトギャラリーやモバイルウォレットに簡単にアクセスできるため、オンラインデートの伝統的な性質を強化することができる。世界のオンラインデーティングアプリケーション市場は、オンラインデーティングに対する認識の変化とともに、スマートフォンの使用量とインターネット普及率の上昇によって牽引されています。さらに、世界中で独身成人人口が増加しており、世界のオンライン・デート・アプリケーション産業に新たな機会を提供することになるでしょう。例えば、OkCupidプラットフォームに登録されたデートは、2020年3月から2020年5月の間に約700%増加しました。また、KeyUAの組織報告によると、Match Groupの出会い系サービスの平均加入者数は、2019年と比較して2020年末までに11%増加しました。このように、オンラインデートプラットフォームの利用者数と加入者数の増加は、今後、オンラインデートアプリケーション業界の触媒として機能することになります。しかし、オンライン詐欺の急増は、2021年から2027年の予測期間において、市場の成長を阻害する可能性があります。アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域は、世界のオンラインデートアプリケーション市場の地域分析に考慮されている主要地域です。スマートフォンの普及とインターネット利用の増加により、北米は市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、若い世代の増加と若い世代の間でオンラインデーティングアプリケーションの利用が増加していることから、予測期間2021年から2027年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Tinder バンブル Plentyoffish OkCupid バドゥー Grindr LLC イーハーモニー社 スパーク・ネットワークス社 ミート・グループ(The Meet Group, Inc. rsvp.com.au Pty Ltd. 本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: サービス別 マッチング ソーシャルデーティング アダルトデーティング ニッチな出会い サブスクリプション別 年1回 四半期ごと 月刊 週刊誌 デモグラフィック別 アダルト ベビーブーマー 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査における世界のオンラインデーティングアプリケーション市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Million) 1.2.1. Online Dating Application Market , by Region, 2019-2027 (USD Million) 1.2.2. Online Dating Application Market , by Service, 2019-2027 (USD Million) 1.2.3. Online Dating Application Market, by subscription, 2019-2027 (USD Million) 1.2.4. Online Dating Application Market, by Demographics, 2019-2027 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Dating Application Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Dating Application Market Dynamics 3.1. Online Dating Application Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing Penetration of Smartphones & Internet 3.1.1.2. Changing Perception of Online Dating 3.1.2. Market Restraint 3.1.2.1. Surge In Number of Online Scams 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing single adult population Chapter 4. Global Online Dating Application Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Online Dating Application Market , by Service a. Market Snapshot 5.1. Global Online Dating Application Market by Service, Performance - Potential Analysis 5.2. Global Online Dating Application Market Estimates & Forecasts by Service 2018-2027 (USD Million) 5.3. Online Dating Application Market , Sub Segment Analysis 5.3.1. Matchmaking 5.3.2. Social Dating 5.3.3. Adult Dating 5.3.4. Niche Dating Chapter 6. Global Online Dating Application Market , Regional Analysis 6.1. Online Dating Application Market , Regional Market Snapshot 6.2. North America Online Dating Application Market 6.2.1. U.S. Online Dating Application Market 6.2.1.1. Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 6.2.2. Canada Online Dating Application Market 6.3. Europe Online Dating Application Market Snapshot 6.3.1. U.K. Online Dating Application Market 6.3.2. Germany Online Dating Application Market 6.3.3. France Online Dating Application Market 6.3.4. Spain Online Dating Application Market 6.3.5. Italy Online Dating Application Market 6.3.6. Rest of Europe Online Dating Application Market 6.4. Asia-Pacific Online Dating Application Market Snapshot 6.4.1. China Online Dating Application Market 6.4.2. India Online Dating Application Market 6.4.3. Japan Online Dating Application Market 6.4.4. Australia Online Dating Application Market 6.4.5. South Korea Online Dating Application Market 6.4.6. Rest of Asia Pacific Online Dating Application Market 6.5. Latin America Online Dating Application Market Snapshot 6.5.1. Brazil Online Dating Application Market 6.5.2. Mexico Online Dating Application Market 6.6. Rest of The World Online Dating Application Market Chapter 7. Competitive Intelligence 7.1. Top Market Strategies 7.2. Company Profiles 7.2.1. Tinder 7.2.1.1. Key Information 7.2.1.2. Overview 7.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 7.2.1.4. Product Summary 7.2.1.5. Recent Developments 7.2.2. Bumble 7.2.3. Plentyoffish 7.2.4. OkCupid 7.2.5. Badoo 7.2.6. Grindr LLC 7.2.7. eHarmony, Inc. 7.2.8. Spark Networks, Inc. 7.2.9. The Meet Group, Inc. 7.2.10. rsvp.com.au Pty Ltd. Chapter 8. Research Process 8.1. Research Process 8.1.1. Data Mining 8.1.2. Analysis 8.1.3. Market Estimation 8.1.4. Validation 8.1.5. Publishing 8.2. Research Attributes 8.3. Research Assumption
SummaryGlobal Online Dating Application Market is valued approximately at USD XXX Million in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2021-2027. Online dating application is a dating service which is presented through the smart phone application by taking the advantage of GPS location capabilities and have easy access to the digital photo galleries and the mobile wallets for enhancing the traditional nature of the online dating. The global Online Dating Application market is being driven by rising usage of smartphones and internet penetration along with changing perception of online dating. Furthermore, rising single adult population across the world, will provide new opportunities for the global online dating application industry. For instance,. the dates registered on OkCupid platform increased by about 700% between March 2020 to May 2020. Also, according to KeyUA organization repot, The average number of subscribers for Match Group dating services has been grew 11% by the end of year 2020 compared to 2019. As a result, increased in usage and subscribers of online dating platforms will serve as a catalyst for the Online Dating Application industry in the future. However, surge in number of online scams, may impede market growth over the forecast period of 2021-2027. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Million) 1.2.1. Online Dating Application Market , by Region, 2019-2027 (USD Million) 1.2.2. Online Dating Application Market , by Service, 2019-2027 (USD Million) 1.2.3. Online Dating Application Market, by subscription, 2019-2027 (USD Million) 1.2.4. Online Dating Application Market, by Demographics, 2019-2027 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Dating Application Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Dating Application Market Dynamics 3.1. Online Dating Application Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing Penetration of Smartphones & Internet 3.1.1.2. Changing Perception of Online Dating 3.1.2. Market Restraint 3.1.2.1. Surge In Number of Online Scams 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing single adult population Chapter 4. Global Online Dating Application Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Online Dating Application Market , by Service a. Market Snapshot 5.1. Global Online Dating Application Market by Service, Performance - Potential Analysis 5.2. Global Online Dating Application Market Estimates & Forecasts by Service 2018-2027 (USD Million) 5.3. Online Dating Application Market , Sub Segment Analysis 5.3.1. Matchmaking 5.3.2. Social Dating 5.3.3. Adult Dating 5.3.4. Niche Dating Chapter 6. Global Online Dating Application Market , Regional Analysis 6.1. Online Dating Application Market , Regional Market Snapshot 6.2. North America Online Dating Application Market 6.2.1. U.S. Online Dating Application Market 6.2.1.1. Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 6.2.2. Canada Online Dating Application Market 6.3. Europe Online Dating Application Market Snapshot 6.3.1. U.K. Online Dating Application Market 6.3.2. Germany Online Dating Application Market 6.3.3. France Online Dating Application Market 6.3.4. Spain Online Dating Application Market 6.3.5. Italy Online Dating Application Market 6.3.6. Rest of Europe Online Dating Application Market 6.4. Asia-Pacific Online Dating Application Market Snapshot 6.4.1. China Online Dating Application Market 6.4.2. India Online Dating Application Market 6.4.3. Japan Online Dating Application Market 6.4.4. Australia Online Dating Application Market 6.4.5. South Korea Online Dating Application Market 6.4.6. Rest of Asia Pacific Online Dating Application Market 6.5. Latin America Online Dating Application Market Snapshot 6.5.1. Brazil Online Dating Application Market 6.5.2. Mexico Online Dating Application Market 6.6. Rest of The World Online Dating Application Market Chapter 7. Competitive Intelligence 7.1. Top Market Strategies 7.2. Company Profiles 7.2.1. Tinder 7.2.1.1. Key Information 7.2.1.2. Overview 7.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 7.2.1.4. Product Summary 7.2.1.5. Recent Developments 7.2.2. Bumble 7.2.3. Plentyoffish 7.2.4. OkCupid 7.2.5. Badoo 7.2.6. Grindr LLC 7.2.7. eHarmony, Inc. 7.2.8. Spark Networks, Inc. 7.2.9. The Meet Group, Inc. 7.2.10. rsvp.com.au Pty Ltd. Chapter 8. Research Process 8.1. Research Process 8.1.1. Data Mining 8.1.2. Analysis 8.1.3. Market Estimation 8.1.4. Validation 8.1.5. Publishing 8.2. Research Attributes 8.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |