世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のスマート広告市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2021年版


Global Smart Advertising Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2021

世界のスマート広告市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2021年版 シングルユーザーライセンスレポート。2350ドル コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル セクションの価格です。以下の通り ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
BisReport Consulting Co., Ltd.
BISレポートコンサルティング
2022年2月14日 US$2,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のスマート広告市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2021年版
シングルユーザーライセンスレポート。2350ドル
コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル
セクションの価格です。以下の通り

過去数年間、スマート広告の市場は、以下のような大きな変化を経験しました。
COVID-19の影響により、Smart Advertisingの世界市場規模は、(2021年市場
2016年の(2016年市場規模XXXX)から2021年にはXXXX)万ドル、年平均成長率xxで
2016-2021は。現時点では、世界のCOVID-19コロナウイルス感染者数は200人を超え
世界的な流行は基本的に抑制されているため、世界銀行は、世界的な流行が抑制されていることを理由に
は、2021年、2022年の世界経済成長率を試算しています。世界銀行は次のように予測しています。
2021年の世界経済生産は4%増、2021年は3.8%増と予測されています。
2022.当社のスマート広告市場と世界経済に関する調査によると、スマート広告の市場規模は1,000億円を超えています。
環境では、スマート広告の世界市場規模は、(2026年
2026年の市場規模XXXX)百万ドル、2021-2026年のCAGRは%。

世界銀行の統計によると、COVID-19の大流行により、世界のGDPは縮小しています。
2020年には約3.5%。2021年に入り、多くの国で経済活動が始まりました。
回復し、パンデミックの制限に一部適応しました。の研究開発
ワクチンも飛躍的に進歩し、多くの政府も様々な政策を打ち出しています。
米国を中心とした景気回復を促す政策が期待されます。
経済活動を強力に後押しするが、持続的な成長の見込みは大きく異なる。
国やセクターによって異なります。世界経済は大不況から立ち直りつつありますが、その一方で、世界的な景気後退が続いています。
COVID-19による不況は、パンデミック前のトレンドを下回る状態が長く続くと思われます。
期間です。パンデミックは、10年以上続いている "災い転じて福となす "のリスクを悪化させた。
世界的な負債の蓄積また、長い間予想されていた世界的な債務累積の減速も、さらに加速される可能性が高い。
今後10年間の潜在成長率

世界はCOVID-19の流行回復期に入った。このような複雑な経済状況の中
このたび、世界のスマート広告市場の現状、動向、COVID-を発行しました。
19 Impact Report 2021」は、世界のスマートフォン市場の包括的な分析を提供します。
広告市場 、このレポートは、次のようなメーカーのデータをカバーしています:販売量。
価格、収益、粗利、事業分布など、これらのデータは消費者が知るのに役立ちます。
競合他社をより良く知ることができます。また、本レポートは世界のすべての地域と国を対象としています。
世界の市場規模、数量、地域別開発状況など。
価格データも掲載しています。さらに、次のようなセグメントデータもカバーしています。
データ期間は2015年から2021年までで、本レポートでは、産業別、チャネル別など
また、2021年~2026年の予測データも提供しています。

セクション1:100ドル--市場概要

セクション(2 3):1200米ドル--メーカー詳細
ラマー広告社
OUTFRONTメディア
CIVIQ Smartscapes
クリアチャンネル・アウトドア・ホールディングス
エクセリオンメディア
JCDecauxグループ
インターセクション
IKEスマートシティ
チェンジングエンバイロメンツ
キャプテイブ

セクション4:900ドル--地域別セグメンテーション
北米(米国、カナダ、メキシコ)
南米(ブラジル、アルゼンチン、その他)
アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、東南アジア)
欧州(ドイツ、イギリス、フランス、スペイン、イタリア)
中東・アフリカ(中近東、アフリカ)

セクション(5 6 7): 700米ドル--。
製品タイプ別セグメント
ハードウェア
ソフトウェア
サービス

アプリケーション別
企業
政府機関
教育

チャネル(直販、流通)別セグメンテーション

セクション8:500米ドル--市場予測(2021-2026年)

セクション9:600米ドル--川下顧客

第10節: 200米ドル--原材料と製造コスト

第11章:500ドル--結論

第12章:調査方法とデータソース



ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
Section 1 Smart Advertising Market Overview
1.1 Smart Advertising Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Smart Advertising Market
1.3 Global Smart Advertising Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Smart Advertising Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Smart Advertising Market Forecast 2021-2026

Section 2 Global Smart Advertising Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue

Section 3 Manufacturer Smart Advertising Business Introduction
3.1 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Introduction
3.1.1 Lamar Advertising Company Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and
Gross margin 2016-2021
3.1.2 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Distribution by Region
3.1.3 Lamar Advertising Company Interview Record
3.1.4 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Profile
3.1.5 Lamar Advertising Company Smart Advertising Product Specification

3.2 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Introduction
3.2.1 OUTFRONT Media Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.2.2 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Overview
3.2.5 OUTFRONT Media Smart Advertising Product Specification

3.3 Manufacturer three Smart Advertising Business Introduction
3.3.1 Manufacturer three Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.3.2 Manufacturer three Smart Advertising Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Manufacturer three Smart Advertising Business Overview
3.3.5 Manufacturer three Smart Advertising Product Specification


Section 4 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region) Analysis

Section 5 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Hardware Product Introduction
5.1.2 Software Product Introduction
5.1.3 Services Product Introduction
5.2 Global Smart Advertising Sales Volume by Software016-2021
5.3 Global Smart Advertising Market Size by Software016-2021
5.4 Different Smart Advertising Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Type) Analysis

Section 6 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Smart Advertising Sales Volume by Application 2016-2021
6.2 Global Smart Advertising Market Size by Application 2016-2021
6.2 Smart Advertising Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Application) Analysis

Section 7 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share
2016-2021
7.2 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Channel) Analysis

Section 8 Smart Advertising Market Forecast 2021-2026
8.1 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Region)
8.2 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Type)
8.3 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Application)
8.4 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Channel)
8.5 Global Smart Advertising Price Forecast

Section 9 Smart Advertising Application and Client Analysis
9.1 Corporate Customers
9.2 Government Customers
9.3 Education Customers

Section 10 Smart Advertising Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview

Section 11 Conclusion

Section 12 Methodology and Data Source

Chart and Figure
Figure Smart Advertising Product Picture
Chart Global Smart Advertising Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Smart Advertising Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Smart Advertising Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Smart Advertising Sales Volume (Units) and Growth Rate 2021-2026
Chart Global Smart Advertising Market Size (Million $) and Growth Rate 2021-2026
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue Share
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and
Gross margin 2016-2021
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Distribution
Chart Lamar Advertising Company Interview Record (Partly)
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Profile
Table Lamar Advertising Company Smart Advertising Product Specification
Chart OUTFRONT Media Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart OUTFRONT Media Smart Advertising Business Distribution

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Smart Advertising Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2021
Single User License Report: 2350 USD
Corporate User License Report: 4700 USD
Section Price: As below

In the past few years, the Smart Advertising market experienced a huge change under the
influence of COVID-19, the global market size of Smart Advertising reached (2021 Market
size XXXX) million $ in 2021 from (2016 Market size XXXX) in 2016 with a CAGR of xx from
2016-2021 is. As of now, the global COVID-19 Coronavirus Cases have exceeded 200
million, and the global epidemic has been basically under control, therefore, the World Bank
has estimated the global economic growth in 2021 and 2022. The World Bank predicts that
the global economic output is expected to expand 4 percent in 2021 while 3.8 percent in
2022. According to our research on Smart Advertising market and global economic
environment, we forecast that the global market size of Smart Advertising will reach (2026
Market size XXXX) million $ in 2026 with a CAGR of % from 2021-2026.

Due to the COVID-19 pandemic, according to World Bank statistics, global GDP has shrunk
by about 3.5% in 2020. Entering 2021, Economic activity in many countries has started to
recover and partially adapted to pandemic restrictions. The research and development of
vaccines has made breakthrough progress, and many governments have also issued various
policies to stimulate economic recovery, particularly in the United States, is likely to provide
a strong boost to economic activity but prospects for sustainable growth vary widely
between countries and sectors. Although the global economy is recovering from the great
depression caused by COVID-19, it will remain below pre-pandemic trends for a prolonged
period. The pandemic has exacerbated the risks associated with the decade-long wave of
global debt accumulation. It is also likely to steepen the long-expected slowdown in
potential growth over the next decade.

The world has entered the COVID-19 epidemic recovery period. In this complex economic
environment, we published the Global Smart Advertising Market Status, Trends and COVID-
19 Impact Report 2021, which provides a comprehensive analysis of the global Smart
Advertising market , This Report covers the manufacturer data, including: sales volume,
price, revenue, gross margin, business distribution etc., these data help the consumer know
about the competitors better. This report also covers all the regions and countries of the
world, which shows the regional development status, including market size, volume and
value, as well as price data. Besides, the report also covers segment data, including: type
wise, industry wise, channel wise etc. all the data period is from 2015-2021E, this report
also provide forecast data from 2021-2026.

Section 1: 100 USD——Market Overview

Section (2 3): 1200 USD——Manufacturer Detail
Lamar Advertising Company
OUTFRONT Media
CIVIQ Smartscapes
Clear Channel Outdoor Holdings
Exterion Media
JCDecaux Group
Intersection
IKE Smart City
Changing Environments
Captivate

Section 4: 900 USD——Region Segmentation
North America (United States, Canada, Mexico)
South America (Brazil, Argentina, Other)
Asia Pacific (China, Japan, India, Korea, Southeast Asia)
Europe (Germany, UK, France, Spain, Italy)
Middle East and Africa (Middle East, Africa)

Section (5 6 7): 700 USD——
Product Type Segmentation
Hardware
Software
Services

Application Segmentation
Corporate
Government
Education

Channel (Direct Sales, Distribution Channel) Segmentation

Section 8: 500 USD——Market Forecast (2021-2026)

Section 9: 600 USD——Downstream Customers

Section 10: 200 USD——Raw Material and Manufacturing Cost

Section 11: 500 USD——Conclusion

Section 12: Research Method and Data Source



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Section 1 Smart Advertising Market Overview
1.1 Smart Advertising Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Smart Advertising Market
1.3 Global Smart Advertising Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Smart Advertising Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Smart Advertising Market Forecast 2021-2026

Section 2 Global Smart Advertising Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue

Section 3 Manufacturer Smart Advertising Business Introduction
3.1 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Introduction
3.1.1 Lamar Advertising Company Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and
Gross margin 2016-2021
3.1.2 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Distribution by Region
3.1.3 Lamar Advertising Company Interview Record
3.1.4 Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Profile
3.1.5 Lamar Advertising Company Smart Advertising Product Specification

3.2 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Introduction
3.2.1 OUTFRONT Media Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.2.2 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 OUTFRONT Media Smart Advertising Business Overview
3.2.5 OUTFRONT Media Smart Advertising Product Specification

3.3 Manufacturer three Smart Advertising Business Introduction
3.3.1 Manufacturer three Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.3.2 Manufacturer three Smart Advertising Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Manufacturer three Smart Advertising Business Overview
3.3.5 Manufacturer three Smart Advertising Product Specification


Section 4 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Smart Advertising Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Region) Analysis

Section 5 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Hardware Product Introduction
5.1.2 Software Product Introduction
5.1.3 Services Product Introduction
5.2 Global Smart Advertising Sales Volume by Software016-2021
5.3 Global Smart Advertising Market Size by Software016-2021
5.4 Different Smart Advertising Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Type) Analysis

Section 6 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Smart Advertising Sales Volume by Application 2016-2021
6.2 Global Smart Advertising Market Size by Application 2016-2021
6.2 Smart Advertising Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Application) Analysis

Section 7 Global Smart Advertising Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share
2016-2021
7.2 Global Smart Advertising Market Segmentation (By Channel) Analysis

Section 8 Smart Advertising Market Forecast 2021-2026
8.1 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Region)
8.2 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Type)
8.3 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Application)
8.4 Smart Advertising Segmentation Market Forecast 2021-2026 (By Channel)
8.5 Global Smart Advertising Price Forecast

Section 9 Smart Advertising Application and Client Analysis
9.1 Corporate Customers
9.2 Government Customers
9.3 Education Customers

Section 10 Smart Advertising Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview

Section 11 Conclusion

Section 12 Methodology and Data Source

Chart and Figure
Figure Smart Advertising Product Picture
Chart Global Smart Advertising Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Smart Advertising Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Smart Advertising Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Smart Advertising Sales Volume (Units) and Growth Rate 2021-2026
Chart Global Smart Advertising Market Size (Million $) and Growth Rate 2021-2026
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Smart Advertising Business Revenue Share
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and
Gross margin 2016-2021
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Distribution
Chart Lamar Advertising Company Interview Record (Partly)
Chart Lamar Advertising Company Smart Advertising Business Profile
Table Lamar Advertising Company Smart Advertising Product Specification
Chart OUTFRONT Media Smart Advertising Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart OUTFRONT Media Smart Advertising Business Distribution

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート


よくあるご質問


BisReport Consulting Co., Ltd.社はどのような調査会社ですか?


BisReport Consultingは北米、欧州、中国、日本、インド、韓国、東南アジアなどの世界主要国/地域の企業に化学品、材料、自動車、機械、医薬品、医療機器などの市場情報を提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る