肥料散布機市場 - グローバルな展望と予測 2023-2028Fertilizer Spreader Market - Global Outlook & Forecast 2023-2028 肥料散布機の世界市場は、2022年から2028年にかけて年平均成長率4.3%で成長すると予測されています。 市場概要 - いくつかの政府にとって、都市化、天然資源の搾取、食糧生産と世界の消費パターンの大規模... もっと見る
サマリー肥料散布機の世界市場は、2022年から2028年にかけて年平均成長率4.3%で成長すると予測されています。市場概要 - いくつかの政府にとって、都市化、天然資源の搾取、食糧生産と世界の消費パターンの大規模なシフトという名の耕作地の減少により、食糧自給が重要な議題となっています。そのため、各国政府は食糧の安全保障と安全を確保するために、効率的で持続可能な農法を採用することが不可欠になっています。発展途上国における農業の機械化に対する関心の高まりは、生産物の収量を増やすのに役立つことから、肥料散布機の需要を増加させ、それによって肥料散布機市場の成長に寄与しています。さらに、精密農業の概念の高まりは、先進国における技術的に高度な肥料散布機の需要を増加させるでしょう。 - 精密農業とは、土壌の状態に応じて作物を植え付けるという管理概念です。精密農業の普及は、肥料散布機の販売において最も価値のある原動力となることが予想されます。精密肥料散布機は、肥料の量を制御するキャリブレーションシステムや、サブプロットごとに必要な肥料の量を追跡するマスフローコントロールを通じて、農業の収量と生産性を向上させるのに貢献します。これらの肥料散布機は、衛星技術を利用して肥料散布を指示する土壌マッピングや、土壌の栄養素を分析して肥料散布を決定するソフトウェア・プログラムも支援します。肥料散布機市場における精密製品の有名メーカーには、KUHN、AMAZONE、BBI、Sulkyなどがあります。 - 肥料散布機市場は、2019年と2020年に減少した後、2021年に回復を目撃した。インド、中国、米国が売上高の多い市場である。一方、中国は、搭載型散布機のセグメントで肥料散布機の販売が大幅に増加した。同国は中小規模の農家が多いのが特徴で、平均保有面積は1.15ヘクタールとなっています。さらに、トルコは2021年に急成長する市場として浮上しました。トルコの肥料散布機市場は、世界で2番目に急成長している市場として浮上しました。 - さらに、技術的に高度な肥料散布機と器具の数を増やすことは、費用と時間を節約し、収量を増やすための解決策となります。政府は農家の機械化率を上げることに熱心で、世界の肥料散布機市場における新しい機器の需要や販売を後押ししています。農家の機械化は、食料生産の向上と労働力不足の解消につながる可能性があるため、農業部門にとって必要なものと考えられています。 - 地域別では、米国の肥料散布機の売上高が約10.3%成長し、搭載型は2020年に比べて高い成長を遂げました。肥料散布機の装着型セグメントが堅調に推移した要因としては、趣味や畜産農家におけるビジネスの回転が良好であったことが挙げられる。MEAとラテンアメリカでは、農業の機械化がまだごくわずかであり、ベンダーは特定の地域に適した装着型および牽引型の散布機のポートフォリオでこれらの地域を開拓することができます。肥料散布機市場は現在成長段階にあり、メーカーは各国の生産能力増強に注目しています。 市場動向と機会 スマートで自律的な散布機の開発 世界の肥料散布機市場では、農業とデジタル技術が出会い、スマートな農業の未来への様々な道が開かれることで、イノベーションの新たなフロンティアが出現しています。肥料散布機メーカーは非常に競争が激しくなっており、各社は常に技術革新に努め、手頃な価格で製品の差別化を確保しています。現在、肥料散布機は、農機具メーカーが開発した最先端の技術を収集し、分析や実際の用途に使用することができます。肥料散布機などに搭載されているGPS技術は、農家のフィールドマッピング、土壌サンプリング、作物のスカウティングに役立っています。また、雨、塵、霧など視界の悪い現場でも、最大限の効率で作業することができます。 農業の機械化を促進する 世界の主要国や新興国は、農業の機械化が進んでいますが、そのレベルは地域によって差があります。インド、中国、米国などの農業国では、高成長に伴い、生産量と純所得を増加させるための先進技術の導入が求められています。これらの国々では、農業機械化の導入も加速しています。一般的に農場で使用される肥料散布機は、その国の機械化の重要な部分の一部を占めています。2021年、中国とインドはAPACにおける売上高で最大の肥料散布機市場でした。世界銀行によると、2050年までに人口の50%以上が都市に移住すると言われています。この移住は、農業分野に従事する労働力に劇的な影響を与え、農業機械化の貢献をさらに押し上げることになります。 セグメンテーション マウントタイプ別インサイト 搭載型肥料散布機セグメントは、世界のほぼすべての地域で最も高い売上高を記録し、2022年の出荷台数は299千台となりました。このセグメントには、主にトラックやトラクターに搭載される肥料散布機が含まれます。 粒状肥料は、回転式または遠心式散布機と呼ばれるこれらの散布機を使用して散布されることが多い。これらの散布機は主に大規模農場で使用されるため、この市場の将来の成長は農地の集約化によってプラスの影響を受けるでしょう。また、各メーカーは、適切な速度を維持するためのGPS速度センサー、バランスのとれた肥料配分、肥料散布の一貫したパターンを保証する圧力ベースのノズル制御システムなどの機能を強化した新マウントスプレッダーを発表しています。 マウント別セグメント - マウント式 - トレーラ - 自走式 肥料の種類別インサイト 固体肥料のタイプは業界を支配し、2022年に461千台の出荷を目撃しました。安価なオプションではない、実質的に供給と少しの機器を必要とする、液体肥料と比較してよりコスト効率的であるなどの要因は、世界の肥料市場における固体肥料の業界シェアを押し上げています。 液体肥料散布機市場は、予測期間中に3.9%のCAGRで成長すると予想されています。植物はこれらの栄養素を吸収し、より早く結果を出すことができるため、農地の増加や作物の増産ニーズの高まりにより、多くの農家が液体肥料に目を向けています。 肥料別セグメント - 固形肥料 - 液体肥料 地域別分析 北米は、量的に世界の肥料散布機市場のほぼ24.5%を占めています。この地域は、農業機械化のレベルが高いことを表しています。この地域の農家は、米国とカナダのどちらも裕福で、肥料散布機、トラクター、耕運機などの農業機械に投資する十分な資金を持っています。また、この地域の農家は、農業機械購入のための容易な信用融資の恩恵を受けています。米国やオランダは、人口の多さから食料需要が比較的高い中国などの発展途上国への農産物の主要輸出国である。 APAC地域は、世界の肥料散布機市場において最も速い成長を遂げ、予測期間中にCAGR 4.62%で成長すると予想されています。同地域では、農業の機械化が着実に進んでいます。肥料散布機などの農業機械に対する需要の高まりは、主にこの地域における単位当たりの収穫量を向上させ、農業人口の減少を緩和するためです。ここ数年、これらの国々の政府は、肥料散布機などの農業機械の購入に補助金や奨励金を出し、農業の発展や近代化を促進するための規制を強化するなど、農家への支援を強化しています。 地域別セグメント - 北アメリカ o 米国 o カナダ - 欧州 o ドイツ o フランス o イタリア o ロシア o スペイン - APAC o インド o 中国 ニュージーランド o オーストラリア - ラテンアメリカ o ブラジル o メキシコ o アルゼンチン - 中近東・アフリカ o トルコ o 南アフリカ ベンダーランドスケープ 世界の肥料散布機市場は適度に断片化されており、国内外から多くのプレーヤーが参入しています。消費者は農業機器の絶え間ない進歩とアップグレードを期待しており、ますます変化する経済環境はベンダーの成長を阻害する可能性があります。このような現状から、ベンダーは優れたビジネスプレゼンスを獲得するために価値提案を調整・改善する必要に迫られています。また、競争環境の激化に伴い、業界再編の動きも活発化することが予想されます。これらの要因から、ベンダーは明確かつ独自のバリュープロポジションを通じて自社の製品やサービスを差別化することが不可欠であり、さもなければ競争の激しい肥料散布機市場で生き残ることはできないでしょう。 AGCO Corp.、Deere & Co.、CNH Industrial、Kubota、Adams Fertilizer Equipmentは、世界の肥料散布機市場の主要ベンダーの1つです。グローバルな舞台で、これらの主要なプレーヤー間の競争は高いです。いくつかのプレイヤーは、規模の経済を達成するために様々な農業機器を提供しています。業界の他のプレーヤーは、サルフォード-グループ、クーン-グループなどです。買収戦略は、市場のリーダーになるまでの道のりで、ほとんどのプレーヤーによって踏襲されました。 主要企業プロフィール - 株式会社アグコ - CNHインダストリアル - Deere & Company - Kuhnグループ - Amazone Werke その他の有力ベンダー - アダムス肥料装置 - ユーロスパンド・カヴァロ - CEA AGRIMIX - モンタグ・マフグ - サルフォード・グループ - クレリス - タカキタ - エノロシ - ヴェルヴェット - クックスマン なぜこのレポートを購入する必要があるのでしょうか? 本レポートは、以下の観点で展望と機会分析予測を提供する、市場では数少ないレポートです。 - 2020-2028年の市場規模および予測数量(単位) o マウンティングタイプによるセグメント化 o 肥料タイプによるセグメント化 o 地域別セグメント - 現在および今後の主なプロジェクトと投資 - 経済シナリオ、肥料散布機の利点と利点、市場力学、シェアに関する競合情報 - 最新かつ革新的な技術 - 輸入と輸出の分析 - COVID-19インパクト分析 - 主要およびその他の著名ベンダーの会社プロファイル - 主要ベンダーの市場シェア 主な質問に対する回答 1.肥料散布機の市場規模は? 2.肥料散布機市場の成長率は? 3.肥料散布機の世界市場における重要なトレンドは何ですか? 4.肥料散布機の世界市場のキープレイヤーは? 5.肥料散布機の世界市場で最も大きなシェアを占めている地域はどこか? 目次1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.3.1 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.2 BENEFITS OF USING FERTILIZER SPREADERS 8.2.1 INCREASED PRODUCTION OUTPUT 8.2.2 FILL THE GAP IN MANUAL LABOR 8.2.3 INCREASED ATTENTION TO ACCURACY 8.3 IMPORT & EXPORT STATISTICS 8.3.1 TOP IMPORTERS OF MANURE SPREADERS & FERTILIZER DISTRIBUTORS 8.3.2 TOP EXPORTERS OF MANURE SPREADER & FERTILIZER DISTRIBUTOR 8.4 IMPACT OF RUSSIA-UKRAINE WAR ON FERTILIZER MARKET 8.4.1 EFFECTS OF THE WAR ON POTASH & NITROGEN PRODUCTION 8.5 INCREASED PRECISION FARMING 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 DEVELOPMENT OF SMART & AUTONOMOUS SPREADERS 9.2 INCREASED FOOD CONSUMPTION & POPULATION GROWTH 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 FISCAL SUPPORT TO FARMERS THROUGH LOANS & SUBSIDIES 10.2 INCREASED FARM MECHANIZATION 10.3 LACK OF SKILLED FARM LABOR 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 LACK OF AWARENESS OF LATEST DEVELOPMENTS IN AGRICULTURAL TECHNOLOGIES 11.1.1 LACK OF EDUCATED FARMERS IN EMERGING COUNTRIES 11.1.2 RESOURCE SCARCITY OF SMALL- & MEDIUM-SCALE FARMERS 11.2 IMPACT OF CLIMATE CHANGE ON AGRICULTURAL ACTIVITIES 11.3 VOLATILITY IN RAW MATERIAL COSTS 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 MOUNTING TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.3 MOUNTED 13.3.1 MARKET OVERVIEW 13.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.3.3 MARKET BY GEOGRAPHY 13.4 TRAILED 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.4.3 MARKET BY GEOGRAPHY 13.5 SELF-PROPELLED 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.5.3 MARKET BY GEOGRAPHY 14 FERTILIZER TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.3 SOLID 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MARKET BY GEOGRAPHY 14.4 LIQUID 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 MARKET BY GEOGRAPHY 15 GEOGRAPHY 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 GEOGRAPHIC OVERVIEW 16 NORTH AMERICA 16.1 MARKET OVERVIEW 16.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.2 MOUNTING TYPE 16.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.3 FERTILIZER TYPE 16.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.4 KEY COUNTRIES 16.4.1 US: MARKET SIZE & FORECAST 16.4.2 CANADA: MARKET SIZE & FORECAST 17 EUROPE 17.1 MARKET OVERVIEW 17.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.1.2 EUROPE TYPE-APPROVAL (MOTHER) REGULATIONS 17.2 MOUNTING TYPE 17.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.3 FERTILIZER TYPE 17.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.4 KEY COUNTRIES 17.4.1 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.2 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.3 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.4 RUSSIA: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.5 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 18 APAC 18.1 MARKET OVERVIEW 18.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.2 MOUNTING TYPE 18.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.3 FERTILIZER TYPE 18.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.4 KEY COUNTRIES 18.4.1 INDIA: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.2 CHINA: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.3 NEW ZEALAND: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.4 AUSTRALIA: MARKET SIZE & FORECAST 19 LATIN AMERICA 19.1 MARKET OVERVIEW 19.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.2 MOUNTING TYPE 19.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.3 FERTILIZER TYPE 19.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.4 KEY COUNTRIES 19.4.1 BRAZIL: MARKET SIZE & FORECAST 19.4.2 MEXICO: MARKET SIZE & FORECAST 19.4.3 ARGENTINA: MARKET SIZE & FORECAST 20 MIDDLE EAST & AFRICA 20.1 MARKET OVERVIEW 20.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.2 MOUNTING TYPE 20.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.3 FERTILIZER TYPE 20.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.4 KEY COUNTRIES 20.4.1 TURKEY: MARKET SIZE & FORECAST 20.4.2 SOUTH AFRICA: MARKET SIZE & FORECAST 21 COMPETITIVE LANDSCAPE 21.1 COMPETITION OVERVIEW 22 KEY COMPANY PROFILES 22.1 AGCO CORPORATION 22.1.1 BUSINESS OVERVIEW 22.1.2 PRODUCT OFFERINGS 22.1.3 KEY STRATEGIES 22.1.4 KEY STRENGTHS 22.1.5 KEY OPPORTUNITIES 22.2 CNH INDUSTRIAL 22.2.1 BUSINESS OVERVIEW 22.2.2 PRODUCT OFFERINGS 22.2.3 KEY STRATEGIES 22.2.4 KEY STRENGTHS 22.2.5 KEY OPPORTUNITIES 22.3 DEERE & COMPANY 22.3.1 BUSINESS OVERVIEW 22.3.2 PRODUCT OFFERINGS 22.3.3 KEY STRATEGIES 22.3.4 KEY STRENGTHS 22.3.5 KEY OPPORTUNITIES 22.4 KUHN GROUP 22.4.1 BUSINESS OVERVIEW 22.4.2 PRODUCT OFFERINGS 22.4.3 KEY STRATEGIES 22.4.4 KEY STRENGTHS 22.4.5 KEY OPPORTUNITIES 22.5 AMAZONEN-WERKE H. DREYER SE & CO. KG 22.5.1 BUSINESS OVERVIEW 22.5.2 PRODUCT OFFERINGS 22.5.3 KEY STRATEGIES 22.5.4 KEY STRENGTHS 22.5.5 KEY OPPORTUNITIES 23 OTHER PROMINENT VENDORS 23.1 ADAMS FERTILIZER EQUIPMENT 23.1.1 BUSINESS OVERVIEW 23.1.2 PRODUCT OFFERINGS 23.2 EUROSPAND CAVALLO 23.2.1 BUSINESS OVERVIEW 23.2.2 PRODUCT OFFERINGS 23.3 CEA AGRIMIX 23.3.1 BUSINESS OVERVIEW 23.3.2 PRODUCT OFFERINGS 23.4 MONTAG MFG 23.4.1 BUSINESS OVERVIEW 23.4.2 PRODUCT OFFERINGS 23.5 SALFORD GROUP 23.5.1 BUSINESS OVERVIEW 23.5.2 PRODUCT OFFERINGS 23.6 CLERIS 23.6.1 BUSINESS OVERVIEW 23.6.2 PRODUCT OFFERINGS 23.7 TAKAKITA 23.7.1 BUSINESS OVERVIEW 23.7.2 PRODUCT OFFERINGS 23.8 ENOROSSI 23.8.1 BUSINESS OVERVIEW 23.8.2 PRODUCT OFFERINGS 23.9 VERVAET 23.9.1 BUSINESS OVERVIEW 23.9.2 PRODUCT OFFERINGS 23.10 KUXMANN 23.10.1 BUSINESS OVERVIEW 23.10.2 PRODUCT OFFERINGS 24 REPORT SUMMARY 24.1 KEY TAKEAWAYS 24.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 25 QUANTITATIVE SUMMARY 25.1 MARKET BY GEOGRAPHY 25.2 MARKET BY MOUNTING TYPE 25.3 MARKET BY FERTILIZER TYPE 26 APPENDIX 26.1 ABBREVIATIONS
SummaryThe global fertilizer spreader market is expected to grow at a CAGR of 4.3% during 2022-2028. Table of Contents1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.3.1 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.2 BENEFITS OF USING FERTILIZER SPREADERS 8.2.1 INCREASED PRODUCTION OUTPUT 8.2.2 FILL THE GAP IN MANUAL LABOR 8.2.3 INCREASED ATTENTION TO ACCURACY 8.3 IMPORT & EXPORT STATISTICS 8.3.1 TOP IMPORTERS OF MANURE SPREADERS & FERTILIZER DISTRIBUTORS 8.3.2 TOP EXPORTERS OF MANURE SPREADER & FERTILIZER DISTRIBUTOR 8.4 IMPACT OF RUSSIA-UKRAINE WAR ON FERTILIZER MARKET 8.4.1 EFFECTS OF THE WAR ON POTASH & NITROGEN PRODUCTION 8.5 INCREASED PRECISION FARMING 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 DEVELOPMENT OF SMART & AUTONOMOUS SPREADERS 9.2 INCREASED FOOD CONSUMPTION & POPULATION GROWTH 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 FISCAL SUPPORT TO FARMERS THROUGH LOANS & SUBSIDIES 10.2 INCREASED FARM MECHANIZATION 10.3 LACK OF SKILLED FARM LABOR 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 LACK OF AWARENESS OF LATEST DEVELOPMENTS IN AGRICULTURAL TECHNOLOGIES 11.1.1 LACK OF EDUCATED FARMERS IN EMERGING COUNTRIES 11.1.2 RESOURCE SCARCITY OF SMALL- & MEDIUM-SCALE FARMERS 11.2 IMPACT OF CLIMATE CHANGE ON AGRICULTURAL ACTIVITIES 11.3 VOLATILITY IN RAW MATERIAL COSTS 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 MOUNTING TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.3 MOUNTED 13.3.1 MARKET OVERVIEW 13.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.3.3 MARKET BY GEOGRAPHY 13.4 TRAILED 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.4.3 MARKET BY GEOGRAPHY 13.5 SELF-PROPELLED 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.5.3 MARKET BY GEOGRAPHY 14 FERTILIZER TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.3 SOLID 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MARKET BY GEOGRAPHY 14.4 LIQUID 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 MARKET BY GEOGRAPHY 15 GEOGRAPHY 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 GEOGRAPHIC OVERVIEW 16 NORTH AMERICA 16.1 MARKET OVERVIEW 16.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.2 MOUNTING TYPE 16.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.3 FERTILIZER TYPE 16.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 16.4 KEY COUNTRIES 16.4.1 US: MARKET SIZE & FORECAST 16.4.2 CANADA: MARKET SIZE & FORECAST 17 EUROPE 17.1 MARKET OVERVIEW 17.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.1.2 EUROPE TYPE-APPROVAL (MOTHER) REGULATIONS 17.2 MOUNTING TYPE 17.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.3 FERTILIZER TYPE 17.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 17.4 KEY COUNTRIES 17.4.1 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.2 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.3 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.4 RUSSIA: MARKET SIZE & FORECAST 17.4.5 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 18 APAC 18.1 MARKET OVERVIEW 18.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.2 MOUNTING TYPE 18.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.3 FERTILIZER TYPE 18.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 18.4 KEY COUNTRIES 18.4.1 INDIA: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.2 CHINA: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.3 NEW ZEALAND: MARKET SIZE & FORECAST 18.4.4 AUSTRALIA: MARKET SIZE & FORECAST 19 LATIN AMERICA 19.1 MARKET OVERVIEW 19.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.2 MOUNTING TYPE 19.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.3 FERTILIZER TYPE 19.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 19.4 KEY COUNTRIES 19.4.1 BRAZIL: MARKET SIZE & FORECAST 19.4.2 MEXICO: MARKET SIZE & FORECAST 19.4.3 ARGENTINA: MARKET SIZE & FORECAST 20 MIDDLE EAST & AFRICA 20.1 MARKET OVERVIEW 20.1.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.2 MOUNTING TYPE 20.2.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.3 FERTILIZER TYPE 20.3.1 MARKET SIZE & FORECAST 20.4 KEY COUNTRIES 20.4.1 TURKEY: MARKET SIZE & FORECAST 20.4.2 SOUTH AFRICA: MARKET SIZE & FORECAST 21 COMPETITIVE LANDSCAPE 21.1 COMPETITION OVERVIEW 22 KEY COMPANY PROFILES 22.1 AGCO CORPORATION 22.1.1 BUSINESS OVERVIEW 22.1.2 PRODUCT OFFERINGS 22.1.3 KEY STRATEGIES 22.1.4 KEY STRENGTHS 22.1.5 KEY OPPORTUNITIES 22.2 CNH INDUSTRIAL 22.2.1 BUSINESS OVERVIEW 22.2.2 PRODUCT OFFERINGS 22.2.3 KEY STRATEGIES 22.2.4 KEY STRENGTHS 22.2.5 KEY OPPORTUNITIES 22.3 DEERE & COMPANY 22.3.1 BUSINESS OVERVIEW 22.3.2 PRODUCT OFFERINGS 22.3.3 KEY STRATEGIES 22.3.4 KEY STRENGTHS 22.3.5 KEY OPPORTUNITIES 22.4 KUHN GROUP 22.4.1 BUSINESS OVERVIEW 22.4.2 PRODUCT OFFERINGS 22.4.3 KEY STRATEGIES 22.4.4 KEY STRENGTHS 22.4.5 KEY OPPORTUNITIES 22.5 AMAZONEN-WERKE H. DREYER SE & CO. KG 22.5.1 BUSINESS OVERVIEW 22.5.2 PRODUCT OFFERINGS 22.5.3 KEY STRATEGIES 22.5.4 KEY STRENGTHS 22.5.5 KEY OPPORTUNITIES 23 OTHER PROMINENT VENDORS 23.1 ADAMS FERTILIZER EQUIPMENT 23.1.1 BUSINESS OVERVIEW 23.1.2 PRODUCT OFFERINGS 23.2 EUROSPAND CAVALLO 23.2.1 BUSINESS OVERVIEW 23.2.2 PRODUCT OFFERINGS 23.3 CEA AGRIMIX 23.3.1 BUSINESS OVERVIEW 23.3.2 PRODUCT OFFERINGS 23.4 MONTAG MFG 23.4.1 BUSINESS OVERVIEW 23.4.2 PRODUCT OFFERINGS 23.5 SALFORD GROUP 23.5.1 BUSINESS OVERVIEW 23.5.2 PRODUCT OFFERINGS 23.6 CLERIS 23.6.1 BUSINESS OVERVIEW 23.6.2 PRODUCT OFFERINGS 23.7 TAKAKITA 23.7.1 BUSINESS OVERVIEW 23.7.2 PRODUCT OFFERINGS 23.8 ENOROSSI 23.8.1 BUSINESS OVERVIEW 23.8.2 PRODUCT OFFERINGS 23.9 VERVAET 23.9.1 BUSINESS OVERVIEW 23.9.2 PRODUCT OFFERINGS 23.10 KUXMANN 23.10.1 BUSINESS OVERVIEW 23.10.2 PRODUCT OFFERINGS 24 REPORT SUMMARY 24.1 KEY TAKEAWAYS 24.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 25 QUANTITATIVE SUMMARY 25.1 MARKET BY GEOGRAPHY 25.2 MARKET BY MOUNTING TYPE 25.3 MARKET BY FERTILIZER TYPE 26 APPENDIX 26.1 ABBREVIATIONS
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