2020年 消費者調査:アジア太平洋地域の新興国における固定ブロードバンドの維持・満足度Connected Consumer Survey 2020: fixed broadband retention and satisfaction in emerging Asia-Pacific 本レポートでは、アナリシス・メイソンが実施したConnected Consumer Survey のうち、インドネシア、マレーシア、フィリピン、タイの固定ブロードバンドユーザーの行動、嗜好、計画に関連する部分に焦点... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、アナリシス・メイソンが実施したConnected Consumer Survey のうち、インドネシア、マレーシア、フィリピン、タイの固定ブロードバンドユーザーの行動、嗜好、計画に関連する部分に焦点を当てています。
レポートに含まれる内容
調査データの対象範囲
調査は2020年9月に実施しました。調査グループは、この地域のモバイルインターネット利用者を代表するように選ばれました。そのために、年齢、性別、地理的広がりに関するクォータを設定しました。各国の回答者数は最低1000人。
地理的範囲
Summary
この調査レポートは、アジア太平洋地域の新興国における固定ブロードバンドの維持・満足度について詳細に調査・分析しています。
掲載内容
Report Summary
This report focuses on aspects of Analysys Mason's Connected Consumer Survey that relate to the behaviour, preferences and plans of fixed broadband users in Indonesia, Malaysia, the Philippines and Thailand. In particular, it focuses on the drivers of satisfaction and churn for these users.
"Fixed broadband operators in emerging Asia–Pacific will need to react to the longer-term ramifications of the COVID-19 pandemic to maintain satisfaction and churn levels."
This report provides:
Survey data coverage
The research was conducted in September 2020. The survey groups were chosen to be representative of the mobile-internet-using population in the region. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. Each country had a minimum of 1000 respondents.
Geographical coverage
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