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インターネット専用線とビジネスブロードバンドサービスのマーケティング


Marketing dedicated internet access and business broadband services

ハイエンドのビジネスブロードバンドは、専用のインターネット接続サービスに代わるものとして、企業にとってますます魅力的になっている。これは、事業者にとって脅威であると同時にチャンスでもある。事業者... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年2月19日 US$1,499
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サマリー

ハイエンドのビジネスブロードバンドは、専用のインターネット接続サービスに代わるものとして、企業にとってますます魅力的になっている。これは、事業者にとって脅威であると同時にチャンスでもある。事業者は、収益を最大化するために、ビジネス向け固定データサービスのポートフォリオの構造を再評価する必要がある。
 
本レポートでは、世界の特定の通信事業者のインターネット接続専用製品を評価し、そのビジネスブロードバンドサービスと比較しています。事業者は、ビジネス継続機能、ダウンロードおよびアップロード帯域、価格、さまざまな付加価値サービスに基づいて、ビジネス用固定データサービスをどのように段階的に提供しようとしているのかを論じている。


 

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Summary

この調査レポートでは、世界の特定の通信事業者のインターネット接続専用製品を評価し、そのビジネスブロードバンドサービスと比較しています。
 
Report Summary
“Operators should offer products that can meet the changing needs of both current business broadband subscribers and price-sensitive users of dedicated connections.”
 
High-end business broadband is becoming increasingly attractive to businesses as an alternative to dedicated internet access services. This poses both a threat and an opportunity for operators, and they should re-evaluate the structure of their business fixed data services portfolios in order to maximise revenue.
 
In this report, we assess the dedicated internet access products of selected operators worldwide, and compare them to their business broadband services. We discuss how operators are attempting to tier their business fixed data offerings based on business continuity features, download and upload bandwidths, prices and a range of value-added services.


 

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