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歩行補助装置市場:製品別(歩行訓練器、杖、松葉杖、歩行器)、年齢層別(老人、成人)、エンドユーザー別(在宅介護、病院、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Walking Assist Devices Market By Product (Gait Trainers, Canes, Crutches, Walkers), By Age Group (Geriatric, Adults), By End User (Homecare, Hospitals, Other): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界の歩行補助装置市場は、2022年に36億ドルと評価され、2022年から2032年にかけて6.3%の年平均成長率を示し、2032年には66億ドルに達すると予測されている。歩行補助器具は、歩行障害や移動の困難な人にサポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

世界の歩行補助装置市場は、2022年に36億ドルと評価され、2022年から2032年にかけて6.3%の年平均成長率を示し、2032年には66億ドルに達すると予測されている。歩行補助器具は、歩行障害や移動の困難な人にサポートや支援を提供するために設計されている。歩行補助装置には様々な形態があり、歩行中のユーザーの安定性とバランスを強化するために高度な技術が利用されている。歩行補助装置は、筋骨格系障害、神経系障害、怪我や手術からの回復期など、様々な状態の方に特に有益です。また、歩行補助装置は老年人口にもよく使用されている。歩行補助装置市場の成長は、老人人口の増加、交通事故や怪我の急増に起因している。

歩行補助装置の需要は、世界中の国々が高齢化へと人口動態が変化する中で、高齢者の移動に関連する課題の有病率が増加した結果、大幅に増加している。例えば、WHOによると、2020年には60歳以上の人口が5歳未満の子供を上回ると推定されている。医療の進歩と平均寿命の改善により、高齢期を迎える人口の割合が増え、多くの場合、関節炎、骨粗しょう症、筋力の低下といった加齢に関連した症状を伴うようになった。このような要因により、高齢者の自立と移動能力を高める杖や歩行器などの歩行補助具の必要性が大幅に高まっている。メーカー各社は、高齢者が直面する移動の問題に対処するため、使いやすく、軽量で、人間工学に基づいて設計された器具の開発に力を注いできた。このように、老人人口の増加は市場の成長に大きく貢献すると予想される。

さらに、交通事故とそれに伴う傷害の急増は、歩行補助装置の市場需要拡大の重要な原動力として浮上している。近年、世界中で交通事故が増加しているため、そのような事故による負傷が原因で移動の困難に直面している人の人口が大幅に増加している。例えば、WHOによる2022年の報告書によると、2,000万人から5,000万人以上の人々が非致死的な負傷を負い、その多くが負傷の結果として障害を負っていると推定されている。こうした事故は、骨折から脊髄損傷に至るまで、さまざまな身体的障害をもたらすことが多く、その結果、移動を補助する歩行補助器具の使用が必要になる。杖、松葉杖、歩行器などを含むこれらの器具は、個人の回復過程をサポートし、自立を取り戻すのに重要な役割を果たしている。負傷後の運動能力を向上させ、より迅速なリハビリを可能にする歩行補助器具の利点に対する意識の高まりが、市場での需要を促進している。

さらに、外科手術後の歩行補助器具の採用が増加していることも、歩行補助器具市場の成長を推進する極めて重要な原動力となっている。外科的処置の後、個人はしばしば一時的または長期的なモビリティの問題を経験し、回復を促進し、モビリティを向上させるために歩行補助具の使用を必要とする。しかし、歩行補助装置、特に松葉杖を使用する際の不快感が、市場の成長を抑制すると予測されている。
歩行補助器具市場は、製品、年齢層、エンドユーザー、地域によって区分される。製品別では、歩行訓練器、杖、松葉杖、歩行器に区分される。年齢層別では、市場は老人用と成人用に二分される。エンドユーザー別では、在宅介護、病院、その他に細分化される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(日本、中国、オーストラリア、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、サウジアラビア、その他LAMEA)にわたって分析される。
歩行補助装置の世界市場で事業を展開する主な主要企業は、Compass Health Brands、Drive DeVilbiss Healthcare、Eurovema Mobility AB、GF Health Products, Inc、Human Care HC AB、Invacare Corporation、Rifton Equipment、Classic Canes Limited、CAN Mobilities Inc、Ossenberg GmbHである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの歩行補助装置市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的な歩行補助装置市場の機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
歩行補助装置市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
歩行補助装置の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を含みます。

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規制ガイドライン
クライアントの関心に特化した追加企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
製品別
歩行訓練器

松葉杖
歩行器
年齢層別
老人
成人
エンドユーザー別
在宅介護
病院
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域
主な市場プレイヤー
ドライブ・デビルビス・ヘルスケア
インヴァケア社
ヒューマンケアHC AB
Compass Health Brands, LLC
オッセンベルグ社
CAN Mobilities Inc.
クラシックケーンズ・リミテッド
GFヘルス・プロダクツ社
ユーロベマ・モビリティ AB
リフトン機器

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.世界的な老人人口の急増。
3.4.1.2.手術や外傷後のリハビリのための歩行補助装置の高い採用率。
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.歩行補助装置の高価格。
3.4.3.機会
3.4.3.1.歩行補助装置の技術的進歩。
第4章: 歩行補助装置市場、製品別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ゲイトトレーナー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.杖
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.松葉杖
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.ウォーカー
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別の市場シェア分析
第5章 歩行補助装置市場:年齢層別
5.1.概要
5.1.1.市場規模および予測
5.2.老人医療
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.成人
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 歩行補助装置市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模および予測
6.2.ホームケア
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.病院
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.その他
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別の市場シェア分析
第7章 歩行補助装置市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(製品別
7.2.3.市場規模・予測:年齢層別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:年齢層別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:年齢層別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:年齢層別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(製品別
7.3.3.市場規模・予測:年齢層別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、製品別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.イギリス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:年齢層別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(製品別
7.4.3.市場規模・予測:年齢層別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.日本
7.4.5.1.1.市場規模・予測、製品別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:年齢層別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.中国
7.4.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:年齢層別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:年齢層別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:年齢層別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:製品別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:年齢層別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:年齢層別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(製品別
7.5.3.市場規模・予測:年齢層別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:年齢層別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.サウジアラビア
7.5.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:年齢層別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.南アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:年齢層別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.4.その他の地域
7.5.5.4.1.市場規模および予測:製品別
7.5.5.4.2.市場規模および予測:年齢層別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ドライブ・デビルビス・ヘルスケア
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.ユーロベマ・モビリティAB
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.3.GFヘルス・プロダクツ社
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4.インバカレ社
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.ヒューマンケアHC AB
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.コンパス・ヘルス・ブランズLLC
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.オッセンベルグ社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.CANモビリティ
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.主な戦略的動きと展開
9.9.リフトン機器
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.クラシックケーンズ社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global walking assist devices market was valued at $3.6 billion in 2022 and is estimated to reach $6.6 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 6.3% from 2022 to 2032. Walking assist devices are designed to provide support and assistance to individuals with walking impairments or mobility challenges. Walking assist devices come in various forms and utilize advanced technologies to enhance the stability and balance of the user while walking. Walking assist devices are particularly beneficial for people with various conditions, such as musculoskeletal disorders, neurological impairments, or those recovering from injuries or surgeries. Walking assist devices are also commonly used by the geriatric population. The growth of the walking assist devices market is attributed to the rise in geriatric population, surge in road accidents and injuries.

The demand for walking assist devices has increased substantially as a result of increase in prevalence of mobility-related challenges among the elderly as the countries around the globe experience a demographic shift toward an aging population. For instance, according to WHO, it was estimated that in 2020, the number of people aged 60 years and older outnumbered children younger than 5 years. Advancements in healthcare and improved life expectancy have contributed to a larger percentage of the population entering their senior years, often accompanied by age-related conditions such as arthritis, osteoporosis, and diminished muscle strength. These factors have substantially elevated the need for walking aids, including canes and walkers to enhance the independence and mobility of older individuals. Manufacturers have focused on creating user-friendly, lightweight, and ergonomically designed devices to address the mobility issues faced by the aging population. Thus, the rise in geriatric population is expected to significantly contribute to the growth of the market.

Furthermore, the surge in road accidents and associated injuries has emerged as a significant driver for the growth in market demand for walking assist devices. In recent years, the increase in number of road accidents across the globe has resulted in a considerable rise in the population of individuals facing mobility challenges due to injuries sustained in such incidents. For instance, according to a 2022 report by WHO, it was estimated that between 20 and 50 million more people suffered non-fatal injuries, with many incurring a disability as a result of their injury. These accidents often led to various physical impairments, ranging from fractures to spinal cord injuries, which subsequently necessitate the use of walking assist devices to aid in mobility. These devices, including canes, crutches, and walkers, play a crucial role in supporting individuals during their recovery process and helping them regain their independence. The increase in awareness about the benefits of walking assist devices in enhancing post-injury mobility and ensuring a faster rehabilitation process has fueled their demand in the market.

In addition, the rise in adoption of walking aids post-surgical interventions has emerged as a pivotal driving force propelling the growth of the walking assist devices market. Following surgical procedures, individuals often experience temporary or prolonged mobility challenges, necessitating the use of walking aids to facilitate their recovery and enhance mobility. However, discomfort in using the walking assist devices especially crutches, is anticipated to restrain the growth of the market.
The walking assist devices market is segmented on the basis of product, age group, end user, and region. On the basis of product, the market is segmented into gait trainer, canes, crutches and walkers. On the basis of age group, the market is bifurcated into geriatric and adults. On the basis of end user, the market is segmented into home care, hospital, and others. On the basis of region, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, France, the UK, Italy, Spain, and rest of Europe), Asia-Pacific (Japan, China, Australia, India, South Korea, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, South Africa, Saudi Arabia, and rest of LAMEA).
Major key players that operate in the global walking assist devices market are Compass Health Brands, Drive DeVilbiss Healthcare, Eurovema Mobility AB, GF Health Products, Inc., Human Care HC AB, Invacare Corporation, Rifton Equipment, Classic Canes Limited, CAN Mobilities Inc, and Ossenberg GmbH

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the walking assist devices market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing walking assist devices market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the walking assist devices market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global walking assist devices market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Product
● Gait Trainers
● Canes
● Crutches
● Walkers
By Age Group
● Geriatric
● Adults
By End User
● Homecare
● Hospitals
● Other
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ Japan
○ China
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Drive DeVilbiss Healthcare.
○ Invacare corporation
○ Human Care HC AB
○ Compass Health Brands, LLC
○ Ossenberg GmbH
○ CAN Mobilities Inc.
○ Classic Canes Limited
○ GF Health Products, Inc.
○ Eurovema Mobility AB
○ Rifton Equipment



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Global surge in geriatric population.
3.4.1.2. High adoption of walking assist devices for rehabilitation after surgeries and traumatic injuries.
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of walking assist devices.
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technological advancement in the walking assist devices.
CHAPTER 4: WALKING ASSIST DEVICES MARKET, BY PRODUCT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Gait Trainers
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Canes
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Crutches
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Walkers
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: WALKING ASSIST DEVICES MARKET, BY AGE GROUP
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Geriatric
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Adults
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: WALKING ASSIST DEVICES MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Homecare
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Hospitals
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Other
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: WALKING ASSIST DEVICES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product
7.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product
7.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product
7.4.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. Japan
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. China
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product
7.5.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Drive DeVilbiss Healthcare.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Eurovema Mobility AB
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. GF Health Products, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Invacare corporation
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Human Care HC AB
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Compass Health Brands, LLC
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Ossenberg GmbH
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. CAN Mobilities Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Key strategic moves and developments
9.9. Rifton Equipment
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Classic Canes Limited
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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