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タンパク質アッセイ市場:製品タイプ別(キットおよび試薬、機器および付属品)、技術別(吸光度ベースのタンパク質アッセイ、比色ベースのタンパク質アッセイ、蛍光ベースのタンパク質アッセイ)、用途別(創薬開発、疾病診断)、エンドユーザー別(製薬およびバイオテクノロジー企業、臨床検査室、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Protein Assays Market By Product Type (Kits and Reagents, Instruments and Accessories), By Technology (Absorbance Based Protein Assays, Colorimetric based protein assay, Fluorescence-Based Protein Assays), By Application (Drug Discovery and Development, Disease Diagnosis), By End User (Pharmaceutical and biotechnology companies, Clinical Laboratories, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

プロテインアッセイ市場は、2022年に23億7,793万ドルと評価され、2023年から2032年までのCAGRは6.5%を示し、2032年には44億4,902万ドルに達すると予測されている。 タンパク質アッセイの目的は、サンプル中の特... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

プロテインアッセイ市場は、2022年に23億7,793万ドルと評価され、2023年から2032年までのCAGRは6.5%を示し、2032年には44億4,902万ドルに達すると予測されている。
タンパク質アッセイの目的は、サンプル中の特定のタンパク質または異なるタンパク質の配列の量または濃度を測定することである。タンパク質の分離と検出は、多くの臨床および研究プロセスで使用される。これは、研究開発プロセスにおける更なる操作の前の第一段階であったり、構造解析の前のタンパク質の初期捕捉であったり、臨床検査室における疾患診断の一部としての最終検出段階であったりします。
タンパク質濃度の測定は、対応する中間段階の必要性に関する情報を提供する。タンパク質の定量は、サンプルの全タンパク質含量、またはアフィニティーカラム画分などの精製されたサブセットに対して必要となる。タンパク質アッセイには、色素結合タンパク質アッセイ(Bradford)、銅イオンに基づくタンパク質アッセイ(Lowry)、あるいは新しいテストストリップやスポット適用アッセイなど、様々な方法がある。

世界のタンパク質アッセイ市場の成長を促進する主な要因には、慢性疾患の有病率の上昇、個別化医療に対する需要の急増、創薬および薬剤開発におけるタンパク質アッセイ法の重要な役割などがある。さらに、製薬・バイオテクノロジー業界における、技術的に高度なタンパク質アッセイキットや試薬、機器の開発のための研究開発投資の増加、プロテオミクス分野における研究活動の増加は、タンパク質アッセイ検査キットや機器の需要を増加させ、市場の成長を促進する主な要因である。さらに、主要な市場プレイヤーの増加と、彼らが技術的に高度なタンパク質アッセイ製品の開発のために採用する戦略は、タンパク質アッセイ市場の成長を後押しする主な要因である。例えば、2023年5月、単一細胞および空間生物学のリーダーである10x Genomics, Inc.は、Visium CytAssist空間解析機能の幅を広げるために、新しいVisium CytAssist遺伝子およびタンパク質発現製品の商業的利用を発表した。Visium CytAssist遺伝子およびタンパク質発現により、研究者は、同一のホルマリン固定パラフィン包埋(FFPE)組織切片から、高度に多重化されたタンパク質および全トランスクリプトームRNAデータを、高空間分解能で同時にマッピングすることができる。
しかし、タンパク質アッセイに関連する熟練作業者の不足と法外なコストが、タンパク質アッセイ市場の成長を抑制している。一方、個別化医療に対する需要の急増と医薬品タンパク質の使用拡大は、予測期間中にタンパク質アッセイ市場の成長に有利な機会を提供すると期待されている。

プロテインアッセイ市場は、製品タイプ、技術、アプリケーション、エンドユーザー、地域に区分される。製品タイプに基づくと、市場はキット&試薬と機器&アクセサリーに二分される。技術ベースでは、吸光度ベースのタンパク質アッセイ、比色ベースのタンパク質アッセイ、蛍光ベースのタンパク質アッセイに分けられる。用途別では、創薬・医薬品開発、疾病診断に分類される。エンドユーザーベースでは、製薬・バイオテクノロジー企業、臨床検査室、その他に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、オーストラリア、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、サウジアラビア、その他LAMEA)で分析されている。
本レポートに掲載されている主要企業は、Sartorius AG、Agilent Technologies, Inc.、Thermo Fisher Scientific Inc.、Perkin Elmer Inc.、Meril Life Sciences Pvt. Ltd.、Abcam PLC、Cell Signaling Technology、Merck KGaA、Bio-Rad Laboratories Inc.、Bio-Techneである。Sartorius AGやAbcam PLCのような主要企業は、製品ポートフォリオを改善するための主要な開発戦略として、製品の発売、買収、パートナーシップを採用している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのプロテインアッセイ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、プロテインアッセイ市場の市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
プロテインアッセイ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のタンパク質アッセイ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
主要企業の新製品開発/製品マトリックス
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国や地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
アプリケーション別
創薬・医薬品開発
疾病診断
製品タイプ別
キットおよび試薬
機器およびアクセサリー
技術別
吸光度ベースのタンパク質アッセイ
比色ベースのタンパク質アッセイ
蛍光ベースのタンパク質アッセイ
エンドユーザー別
製薬・バイオテクノロジー企業
臨床検査室
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
日本
中国
オーストラリア
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
アジレント・テクノロジー
パーキンエルマー社
アブカム社
Meril Life Sciences Pvt.
セル・シグナル・テクノロジー
ザルトリウスAG
サーモフィッシャーサイエンティフィック
メルク KGaA
バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
バイオテクネ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.研究開発資金の増加
3.4.1.2.慢性疾患の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.タンパク質測定に伴う高コスト
3.4.3.機会
3.4.3.1.医薬品タンパク質の使用拡大
第4章 プロテインアッセイ市場、製品タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.キットと試薬
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.器具とアクセサリー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別の市場シェア分析
第5章 プロテインアッセイ市場、技術別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.吸光度ベースのタンパク質アッセイ
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.比色ベースのタンパク質アッセイ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.蛍光ベースのタンパク質アッセイ
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別の市場シェア分析
第6章 プロテインアッセイ市場:アプリケーション別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.創薬と医薬品開発
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.疾患診断
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別の市場シェア分析
第7章 プロテインアッセイ市場:エンドユーザー別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.製薬・バイオテクノロジー企業
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.臨床検査
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.その他
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別の市場シェア分析
第8章 タンパク質アッセイ市場、地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(製品タイプ別
8.2.3.市場規模・予測:技術別
8.2.4.市場規模・予測:アプリケーション別
8.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:技術別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:技術別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.2.6.3.2.市場規模・予測:技術別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(製品タイプ別
8.3.3.市場規模・予測:技術別
8.3.4.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.フランス
8.3.6.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.イギリス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.5.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.3.6.6.2.市場規模・予測:技術別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測(製品タイプ別
8.4.3.市場規模・予測:技術別
8.4.4.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.日本
8.4.6.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.中国
8.4.6.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.オーストラリア
8.4.6.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.インド
8.4.6.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.5.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.4.6.6.2.市場規模・予測:技術別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(製品タイプ別
8.5.3.市場規模・予測:技術別
8.5.4.市場規模・予測:アプリケーション別
8.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:技術別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.サウジアラビア
8.5.6.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:技術別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.南アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:技術別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.4.その他の地域
8.5.6.4.1.市場規模および予測:製品タイプ別
8.5.6.4.2.市場規模および予測:技術別
8.5.6.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
8.5.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.ザルトリウスAG
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.アジレント・テクノロジー
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.3.サーモフィッシャーサイエンティフィック
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.4.パーキンエルマー社
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.5.メリル・ライフサイエンス社
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.6.細胞シグナル伝達技術
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.7.アブカム社
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.7.7.主な戦略的動きと展開
10.8.メルク KGaA
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.9.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.10.バイオテクネ
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績

 

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Summary

The protein assay market was valued at $2,377.93 million in 2022 and is estimated to reach $4,449.02 million by 2032, exhibiting a CAGR of 6.5% from 2023 to 2032.
The purpose of protein assay is to determine the amount or concentration of a specific protein or an array of different proteins in a sample. Isolating and detecting protein is used for many clinical and research processes. This can be a primary step before further manipulation in a research and development process, an initial capture of protein before structural analysis, or it can be a final detection step in a clinical laboratory as part of a disease diagnosis.
The determination of protein concentrations provides information about the necessity of corresponding intermediate steps. Protein quantitation could either be required for the total protein content of a sample, or for purified subsets thereof, such as affinity column fractions. There are various methods for protein assays such as dye binding protein assays (Bradford), protein assays based on copper ions (Lowry), or a novel test strip and spot application assay.

Major factors that drive the growth of the global protein assays market include rise in prevalence of chronic disease, upsurge in demand for personalized medicine, and critical role of protein assay method in drug discovery and development. Furthermore, increase in R&D investment in pharmaceutical & biotechnology industries for the development of technologically advanced protein assay kits and reagents and instruments and increase in the number of research activities in the field of proteomics are the major factors that increase the demand for protein assays tests kits and instruments and hence propel the growth of the market. In addition, increase in number of key market players and strategies they adopt for the development of technologically advanced protein assays products are the major factors that boost the growth of the protein assays market. For instance, in May 2023, 10x Genomics, Inc. a leader in single cell and spatial biology, announced the commercial availability of a new Visium CytAssist gene and protein expression product to expand the breadth of the Visium CytAssist spatial analysis capabilities. Visium CytAssist gene and protein expression enables researchers to simultaneously produce highly multiplexed protein and whole transcriptome RNA data mapped together from the same formalin-fixed, paraffin-embedded (FFPE) tissue section at high spatial resolution.
However, the lack of skilled workers and prohibitive cost associated with protein assay restrain the growth of the protein assays market. On the contrary, surge in demand for personalized medicine and expansion in the use of drug proteins are expected to provide lucrative opportunities for the growth of the protein assays market during the forecast period.

The protein assays market is segmented into product type, technology, application, end user, and region. Based on product type, the market is bifurcated into kits & reagents and instruments and accessories. Based on technology, it is divided into absorbance-based protein assay, colorimetric based protein assay and fluorescence-based protein assays. Based on application, it is classified into drug discovery and development and disease diagnosis. Based on end user, it is divided into pharmaceutical and biotechnology companies, clinical laboratories, and others. On the basis of region, it is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, France, the UK, Italy, Spain, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, Australia, India, South Korea, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, South Africa, Saudi Arabia, and rest of LAMEA).
The major players profiled in the report are Sartorius AG, Agilent Technologies, Inc., Thermo Fisher Scientific Inc., Perkin Elmer Inc., Meril Life Sciences Pvt. Ltd., Abcam PLC, Cell Signaling Technology, Merck KGaA, Bio-Rad Laboratories Inc, and Bio-Techne. The key players such as Sartorius AG and Abcam PLC have adopted product launch, acquisition, and partnership as major developmental strategies to improve the product portfolio.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the protein assays market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing protein assays market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the protein assays market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global protein assays market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Application
● Drug Discovery and Development
● Disease Diagnosis
By Product Type
● Kits and Reagents
● Instruments and Accessories
By Technology
● Absorbance Based Protein Assays
● Colorimetric based protein assay
● Fluorescence-Based Protein Assays
By End User
● Pharmaceutical and biotechnology companies
● Clinical Laboratories
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ Japan
○ China
○ Australia
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Agilent Technologies, Inc.
○ Perkin Elmer Inc
○ Abcam Plc
○ Meril Life Sciences Pvt. Ltd.
○ Cell Signaling Technology
○ Sartorius AG
○ Thermo Fisher Scientific Inc.
○ Merck KGaA
○ Bio-Rad Laboratories, Inc.
○ Bio-Techne



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in funding for R&D activities
3.4.1.2. Rise in prevalence of chronic disease
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost associated with protein assays
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Expansion in the use of drug protein
CHAPTER 4: PROTEIN ASSAYS MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Kits and Reagents
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Instruments and Accessories
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: PROTEIN ASSAYS MARKET, BY TECHNOLOGY
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Absorbance Based Protein Assays
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Colorimetric based protein assay
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Fluorescence-Based Protein Assays
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: PROTEIN ASSAYS MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Drug Discovery and Development
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Disease Diagnosis
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: PROTEIN ASSAYS MARKET, BY END USER
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Pharmaceutical and biotechnology companies
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Clinical Laboratories
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Others
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: PROTEIN ASSAYS MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.2.3. Market size and forecast, by Technology
8.2.4. Market size and forecast, by Application
8.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Technology
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Application
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Technology
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Application
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Technology
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Application
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.3. Market size and forecast, by Technology
8.3.4. Market size and forecast, by Application
8.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2. France
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3. UK
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Technology
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Application
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by End User
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.3. Market size and forecast, by Technology
8.4.4. Market size and forecast, by Application
8.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. Japan
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2. China
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3. Australia
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4. India
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Technology
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Application
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by End User
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.3. Market size and forecast, by Technology
8.5.4. Market size and forecast, by Application
8.5.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Technology
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Application
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2. Saudi Arabia
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Technology
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Application
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3. South Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Technology
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Application
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.4. Rest of LAMEA
8.5.6.4.1. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by Technology
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by Application
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Sartorius AG
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. Agilent Technologies, Inc.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.3. Thermo Fisher Scientific Inc.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.4. Perkin Elmer Inc
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.5. Meril Life Sciences Pvt. Ltd.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.6. Cell Signaling Technology
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.7. Abcam Plc
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.7.7. Key strategic moves and developments
10.8. Merck KGaA
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.9. Bio-Rad Laboratories, Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.10. Bio-Techne
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance

 

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