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NFC決済市場:デバイスタイプ別(スマートフォン、スマートウォッチ、タブレット、EMVカード、その他)、エンドユーザー別(小売店、ホスピタリティ、医療サービス、その他):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測


NFC Payments Market By Device Type (Smartphones, Smartwatches, Tablets, EMV Cards, Others), By End User (Retail Stores, Hospitality, Healthcare Services, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のNFC決済市場は、2022年の258億ドルから2023年から2032年までの年平均成長率35.9%で成長し、2032年には5,071億ドルに達すると予測されている。 NFC(近距離無線通信)は、消費者がスマートフォンのモバイル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

世界のNFC決済市場は、2022年の258億ドルから2023年から2032年までの年平均成長率35.9%で成長し、2032年には5,071億ドルに達すると予測されている。
NFC(近距離無線通信)は、消費者がスマートフォンのモバイル・ウォレット・アプリケーションやNFC対応のクレジットカードやデビットカードを通じてシームレスに支払いを実行できるようにする変革的な技術である。NFCは、2つのNFC対応デバイスを近接させると、通常約4cmの範囲で通信を行う。この革新的な技術は非接触型決済を際立たせ、消費者がNFC対応スマートフォンやNFC対応カードをNFC決済受付機器で「タップ」するだけで安全な取引ができるようにする。NFC非接触決済技術が提供する利便性と効率性は、デジタル取引の新時代につながり、世界中のユーザーの全体的な決済体験を向上させている。

NFC技術は、決済取引の世界におけるゲームチェンジャーとして登場し、ビジネスに多くのメリットを提供しています。際立った利点の1つは、それが決済処理にもたらす驚くべきスピードであり、その結果、顧客の待ち時間が短縮され、より高速で合理化されたオペレーションが実現します。NFC決済の使用はチェックアウトのプロセスをスピードアップし、あらゆるビジネスにとって不可欠な要素である顧客満足度の向上につながります。さらに、NFC非接触型決済は1回あたりの取引時間を大幅に短縮し、これはレジで大量の取引を処理する企業にとって極めて重要な業務効率となります。より幸せな顧客とより効率的な業務の組み合わせは直接的に収益に影響するため、NFC 技術はあらゆる規模の企業にとって貴重な資産となります。

しかし、NFC 決済装置はその利便性にもかかわらず、国際的に使用される際には制限を 受ける可能性があることは注目に値する。非接触決済用に設計された特定のモバイルウォレットは、世界中で受け入れられるとは限りません。利用者は、自分が希望するモバイル決済ソリューションが海外市場で認識されないケースに直面する可能性がある。加えて、追加の海外取引手数料が発生する可能性もあり、海外旅行でモバイルNFC決済のみに頼る前に、互換性と手数料を確認することの重要性がさらに浮き彫りになっている。

NFC決済は、金融取引のあり方を一変させる驚くべき利便性を提供します。NFC技術の際立った利点の1つは、スマートフォンやタブレットで決済を行う際にユーザーにもたらす手軽さです。決済プロセスは単純であるだけでなく、驚くほどユーザーフレンドリーであり、 現物の現金やカードを時代遅れにします。NFCの力により、ユーザーはスマートフォンの簡単なタッチや数回のタップで簡単に取引を完了することができ、日常生活にさらなる利便性を加えることができます。ユーザーの利便性に加え、NFC 決済を採用する企業にも大きな利点があります。支払いの受け入れはシームレスなプロセスとなり、カードのスワイプや追加の処理時間といった煩わしさなしに、資金がスムーズに口座に流れ込むようになります。この効率性は業務を合理化するだけでなく、全体的な顧客体験も向上させるため、NFC 決済は消費者と企業の双方にとってWin-Win のソリューションとなります。

COVID-19のパンデミックは、NFC(近距離無線通信)ペイメント業界に多大かつ長期的な影響を与えました。世界がパンデミックの広範囲に及ぶ影響に直面する中、人々が金融取引を行う方法は大きな変貌を遂げました。清潔さと安全性が消費者の関心の最前線にある中、NFC決済の非接触型という側面は魅力的で実用的な選択肢となりました。この技術により、ユーザーは通貨やカードに物理的に触れることなく取引を行うことが可能となり、物理的な出会いを最小限に抑えたいという衝動と完全に一致しました。さらに、企業や政府が封鎖や社会的距離を置く措置に影響される世界で安全で便利な取引を促進する方法を模索する中、パンデミックがNFC決済ソリューションの開発を後押しした。
NFC決済市場の主要プレーヤーには、Google Pay、Apple Pay、Mastercard Paypass、Visa Paywave、Samsung Pay、PayPal、Venmo、Square Wallet、Pomelo Pay、WePayなどがある。市場プレーヤーは、提携や買収などの戦略を駆使して、この競争の激しい市場で支配的な地位を獲得しようと絶えず努力している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2022年から2032年までのnfcペイメント市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、nfcペイメント市場の有力な機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
nfc決済市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
nfcペイメントの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5つ無料で追加更新。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
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このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
サプライチェーン分析とベンダーのマージン
技術動向分析
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
主要プレイヤーの新製品開発/製品マトリックス
国、地域、グローバルレベルでの患者/疫学データ
規制ガイドライン
顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセルフォーマットで掲載)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
SWOT分析
主要市場セグメント
デバイスタイプ別
スマートフォン
スマートウォッチ
タブレット
EMVカード
その他
エンドユーザー別
小売店
ホスピタリティ
ヘルスケアサービス
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
アルファベット(グーグル合同会社)
アップルペイ
マスターカード
Visa Inc.
サムスンペイ
ペイパル
ヴェンモ
ブロック社
アメリカン・エキスプレス社
ワン97コミュニケーションズ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
3.5.平均販売価格
3.6.市場シェア分析
3.7.ブランドシェア分析
3.8.貿易データ分析
3.9.製品消費
3.10.バリューチェーン分析
3.11.主要規制分析
3.12.特許ランドスケープ
3.13.償還シナリオ
3.14.規制ガイドライン
第4章:NFC決済市場、デバイスタイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.スマートフォン
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別市場規模および予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.スマートウォッチ
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.錠剤
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.EMVカード
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 NFC決済市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.小売店舗
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.ホスピタリティ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ヘルスケアサービス
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 NFC決済市場:地域別
6.1.概要
6.1.1.市場規模および予測 地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測(デバイスタイプ別
6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.4.1.米国
6.2.4.1.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.2.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.2.カナダ
6.2.4.2.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.2.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.3.メキシコ
6.2.4.3.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.2.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.欧州
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、デバイスタイプ別
6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.4.1.ドイツ
6.3.4.1.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.3.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.2.英国
6.3.4.2.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.3.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.3.フランス
6.3.4.3.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.3.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.4.スペイン
6.3.4.4.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.3.4.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.5.イタリア
6.3.4.5.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.3.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.6.その他の欧州
6.3.4.6.1.市場規模および予測:デバイスタイプ別
6.3.4.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.アジア太平洋地域
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測(デバイスタイプ別
6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.4.1.中国
6.4.4.1.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.4.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.2.日本
6.4.4.2.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.4.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.3.インド
6.4.4.3.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.4.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.4.韓国
6.4.4.4.1.市場規模および予測:デバイスタイプ別
6.4.4.4.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.4.5.オーストラリア
6.4.4.5.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.4.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.6.その他のアジア太平洋地域
6.4.4.6.1.市場規模および予測:デバイスタイプ別
6.4.4.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.5.ラメア
6.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測(デバイスタイプ別
6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.4.1.ブラジル
6.5.4.1.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.5.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.2.サウジアラビア
6.5.4.2.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.5.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.3.アラブ首長国連邦
6.5.4.3.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.5.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.4.南アフリカ
6.5.4.4.1.市場規模・予測:デバイスタイプ別
6.5.4.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.5.その他の地域
6.5.4.5.1.市場規模および予測:デバイスタイプ別
6.5.4.5.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第8章 企業プロフィール
8.1.アルファベット(グーグル合同会社)
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.スナップショット
8.2.アップルペイ
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.スナップショット
8.3.マスターカード・インコーポレイテッド
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.スナップショット
8.4.ビザ・インク
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.スナップショット
8.5.サムスンペイ
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.スナップショット
8.6.ペイパル
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.スナップショット
8.7.ヴェンモ
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.8.ブロック社
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.9.アメリカン・エキスプレス
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.10.ワン97コミュニケーションズ
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.スナップショット

 

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Summary

The global NFC payments market is anticipated to reach $507.1 billion by 2032, growing from $25.8 billion in 2022 at a CAGR of 35.9% from 2023 to 2032.
NFC, or Near Field Communication, is a transformative technology that empowers consumers to execute payments seamlessly through mobile wallet applications on their smartphones, as well as via NFC-enabled credit and debit cards. It facilitates communication between two NFC-enabled devices when they are brought into close proximity, usually within a range of about 4 centimeters. This innovative technology highlights contactless payments, enabling consumers to make secure transactions simply by ‘tapping’ their NFC-enabled smartphones or NFC-enabled cards on NFC payment acceptance devices. The convenience and efficiency offered by NFC contactless payment technology have led in a new era of digital transactions, enhancing the overall payment experience for users worldwide.

NFC technology has emerged as a game-changer in the world of payment transactions, offering a multitude of benefits for businesses. One of the standout advantages is the remarkable speed it brings to payment processing, resulting in reduced wait times for customers and streamlined operations at a higher speed. The use of NFC payments speeds up the checkout process, leading to increased customer satisfaction, which is a vital factor for any business. In addition, NFC contactless payments significantly reduce the time per transaction, which is a pivotal operational efficiency for businesses handling a high volume of transactions at the checkout. The combination of happier customers and more efficient operations directly impacts the bottom line, making NFC technology a valuable asset for businesses of all sizes.

However, it is worth noting that NFC payment devices, despite their convenience, may encounter limitations when used internationally. Certain mobile wallets designed for contactless payments may not be universally accepted. Users may face instances where their preferred mobile payment solution is not recognized in foreign markets. In addition, there is the possibility of incurring additional foreign transaction fees, further highlighting the importance of checking compatibility and fees before relying solely on mobile NFC payments when traveling internationally.

NFC payments offer a remarkable level of convenience that has transformed the way financial transactions are conducted. One of the standout advantages of NFC technology is the sheer ease it brings to users when making payments through their smartphones and tablets. The payment process is not only straightforward but also incredibly user-friendly, making physical cash or cards obsolete. With the power of NFC, users can effortlessly complete transactions with a simple touch or a few taps on their smartphones, adding an extra layer of convenience to their daily lives. In addition to user convenience, businesses that embrace NFC payments benefit significantly as well. Accepting payments becomes a seamless process, allowing funds to smoothly flow into their accounts without the hassle of card swiping or additional processing time. This efficiency not only streamlines operations but also enhances the overall customer experience, making NFC payments a win-win solution for both consumers and businesses.

The COVID-19 pandemic had a profound and long-lasting impact on the NFC (Near Field Communication) payments industry. As the world faced the pandemic's far-reaching consequences, the way people performed financial transactions experienced a significant transformation. With cleanliness and security at the forefront of consumer concerns, the contactless aspect of NFC payments became an enticing and practical option. This technology enabled users to make transactions without making physical contact with currency or cards, perfectly coinciding with the urge to minimize physical encounters. Furthermore, as businesses and governments sought ways to promote secure and convenient transactions in a globe impacted by lockdowns and social distancing measures, the pandemic drove the development of NFC payment solutions
Some of the leading NFC payments market players are Google Pay, Apple Pay, Mastercard Paypass, Visa Paywave, Samsung Pay, PayPal, Venmo, Square Wallet, Pomelo Pay, and WePay. The market players are continuously striving to achieve a dominant position in this competitive market using strategies such as collaborations and acquisitions.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the nfc payments market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing nfc payments market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the nfc payments market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global nfc payments market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Technology Trend Analysis
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Patient/epidemiology data at country, region, global level
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Device Type
● Smartphones
● Smartwatches
● Tablets
● EMV Cards
● Others
By End User
● Retail Stores
● Hospitality
● Healthcare Services
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Spain
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ United Arab Emirates
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Alphabet Inc. (Google LLC)
○ Apple Pay
○ Mastercard Incorporated.
○ Visa Inc.
○ Samsung Pay
○ PayPal
○ Venmo
○ Block, Inc.
○ AMERICAN EXPRESS COMPANY
○ One97 Communications



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
3.5. Average Selling Price
3.6. Market Share Analysis
3.7. Brand Share Analysis
3.8. Trade Data Analysis
3.9. Product Consumption
3.10. Value Chain Analysis
3.11. Key Regulation Analysis
3.12. Patent Landscape
3.13. Reimbursement Scenario
3.14. Regulatory Guidelines
CHAPTER 4: NFC PAYMENTS MARKET, BY DEVICE TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Smartphones
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Smartwatches
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Tablets
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. EMV Cards
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: NFC PAYMENTS MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Retail Stores
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Hospitality
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Healthcare Services
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: NFC PAYMENTS MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Device Type
6.2.3. Market size and forecast, by End User
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Device Type
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by End User
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Device Type
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by End User
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Market size and forecast, by Device Type
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by End User
6.3. Europe
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Device Type
6.3.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. Germany
6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by End User
6.3.4.2. UK
6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by End User
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by End User
6.3.4.4. Spain
6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by End User
6.3.4.5. Italy
6.3.4.5.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by End User
6.3.4.6. Rest of Europe
6.3.4.6.1. Market size and forecast, by Device Type
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by End User
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Device Type
6.4.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by End User
6.4.4.2. Japan
6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by End User
6.4.4.3. India
6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by End User
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by End User
6.4.4.5. Australia
6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by End User
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Market size and forecast, by Device Type
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by End User
6.5. LAMEA
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Device Type
6.5.3. Market size and forecast, by End User
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Brazil
6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Device Type
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by End User
6.5.4.2. Saudi Arabia
6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Device Type
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by End User
6.5.4.3. United Arab Emirates
6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Device Type
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by End User
6.5.4.4. South Africa
6.5.4.4.1. Market size and forecast, by Device Type
6.5.4.4.2. Market size and forecast, by End User
6.5.4.5. Rest of LAMEA
6.5.4.5.1. Market size and forecast, by Device Type
6.5.4.5.2. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product mapping of top 10 player
7.4. Competitive dashboard
7.5. Competitive heatmap
7.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Alphabet Inc. (Google LLC)
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key executives
8.1.3. Company snapshot
8.2. Apple Pay
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key executives
8.2.3. Company snapshot
8.3. Mastercard Incorporated.
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key executives
8.3.3. Company snapshot
8.4. Visa Inc.
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key executives
8.4.3. Company snapshot
8.5. Samsung Pay
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key executives
8.5.3. Company snapshot
8.6. PayPal
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key executives
8.6.3. Company snapshot
8.7. Venmo
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key executives
8.7.3. Company snapshot
8.8. Block, Inc.
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key executives
8.8.3. Company snapshot
8.9. AMERICAN EXPRESS COMPANY
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key executives
8.9.3. Company snapshot
8.10. One97 Communications
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key executives
8.10.3. Company snapshot

 

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